Othel Rogue

Zaczęty przez Itherus, Czerwiec 22, 2011, 02:54:20 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Provoker

Witam wszystkich forumowiczów

Takie pytanie odnośnie wymiany skilli po przebudzeniu. Zbliżam się powoli do tego etapu;) i nurtuje mnie sprawa niektórych SHaczy po przebudzeniu, którzy wymienili Echo i Arcana Power co w mojej opinii znacząco popsuło Wizarda po przebudzeniu. W przypadku czarnego daggera też istnieją skille, które ze względu na opłacalność nie ma sensu wymieniać na skille z 4 profesji? Z góry dzięki za odpowiedzi i rady już przebudzonych łotrzyków ;) .

Pozdrawiam
Core

Othell 98 / Wynn 88 / SH 80 / PS 80

zawad

#101
Myślę, ze nie ma sensu cokolwiek zostawiać. Najważniejszy skill i tak po przebudzeniu automatycznie znika focus death. Jako DE i tak pozostaje counterattack (do 91 na Evasive Counterstrike) oraz trick(po przebudzeniu od 97 na mass trick) (adventure traci mirage:)). Skille po przebudzeniu dają lepszego powera.
Zastanawiałem się czy pozostawić Critical Wound i nie zamieniać go na Scorpion Poison i czy u białego elfa wymienić switch na mischief (z długim czasem reuse).


Wydaje mi się , ze wejscie skilla jak i krytyk z "liscia" zależy teraz od p. critical rate, może się myle?

Itherus

switch zostaw, cw wchodzi jedynie w moby.

zawad

Jakie skille byś jeszcze pozostawił u białego elfa?
Widze,ze na Lancerze zamieniles switcha na mischief.

Itherus

zmieniłem ale mischief ma bardzo slaby land rate i dlugi reuse w porownaniu do switcha przynajmniej na 1 lev.Proponuje przed wykupieniem przetestowac switcha czy w ogóle landuje na przebudzonych. Na 91 nie wykupuj nowego evasive counterstrike, poczekaj z nim do lev 2 przynajmniej. Stary dodge ma bardzo szybki reuse szybszy niz w h5. Do tego dziala podobnie jak nowy evasive z tym ze nie odbija dmg ktory jest raczej mizerny cos w okolicach 2x700.

zawad

Sprawdziłem na 81 lvlu switch na iss enchanterze 86 lvl i skill nie zdejmuje targetu.Na przebudzonych chyba debuffy i detargety nie dzialaja.Nie wiem po co AW zostawili trick jak zapewne i tak nie będzie wchodził w przebudzonego.(ma poza tym mniejszy landrate niz switch).

Itherus

Musze delikatnie wyprostowac Twoja wypowiedz, AW tego nie zostawiali to poprostu za nic sie nie wymienia...

         Osobiscie tego nie testowałem ale w wolnej chwili to zrobię.

zawad

A czy trick nie jest wymieniany na skill mass trick z 97 po przebudzeniu?

Itherus

nie znam żadnego AW na 97 lev. Ale jak kiedyś może wbije dam znać.

zawad

Zastanawia mnie fakt czy zostawić apocalypse shaper czy zrobić z nich duale ?(chodzi głównie o pvp).

W tym wątku na forum http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=226846 desmond dodał foty i widać że attack speed jak i p critical jest taki sam uzywajaąc dual czy pojedynczy sztylet.Czy oba dual dagger mastery działaja na oba rodzaje sztyletów(single ,dual)? Jedyny fakt ,ze inne sa staty jak zenchantujemy je na +4...

zawad

Dodatkowym plusem w dual dagger jest SA :

Damage
Increases P. Atk. by 332. Inflicts additional damage during PvP. P. Critical Damage and P. Atk. increases when enchanted to +4.
w single jest SA:

Focus
Increases Critical by 82.3. Increases damage inflicted during PvP. P. Critical Damage increases when enchanted to +4.

Dual dagger na +4 daje 500 p attack do krytyka i oczywiście daje ogólnie większy p attack.

Single dagger +4 daje 800 p attack do krytyka.

Ogólnie attack speed (uzyskujemy maximum 1500) jak i p critical jest taki sam ( dla WR 472) , p attack wiekszy przy dualach, pozostaje kwestia land rate blow.

Focus jaki uzyskamy przy single zwiekszy nam P critical do 500- to jest max.

Większy bonus uzyskamy do pvp jak i pve uzywajac dual daggery.

Itherus

#111
Powiem Ci tylko tyle ze solo dagger ssie po same kule w mass pvp, dmg jaki zadajesz regularami nie jest porównywalny nawet troche do szansy na lethala z solo daggera która wynosi 5%. Do tego i tu musisz zwrocic uwage maximum critical jak i poison scorpion aktywuja sie podczas regularów a nie oszukujmy sie dualami wyprowadzasz ich 2x wiecej. I tak w skrocie jesli odpalasz z 2x wieksza szansa owe skille zyskujesz:

scorpion poison: 35% o crt dmg i 10% na crit blow
maximum critical: Increases the power of Critical Attacks by 609 for 20 seconds. Also increases frontal, side, and rear Critical Rate     stats by 40% na lev 3. (tutaj raczej jest blad w tlumaczeniu i chodzi o dmg a nie rate)

skille z dualami trigeruja sie na mastery tak samo czesto jak z solo. Masówki potrafia sie odpalic bez reuse nawet 6x pod rząd przy bazowych statystykach. SA solo daggera nie jest wcale takie super szczegolnie ze duale rowniez dostaja crit dmg +4 i tylko o 300 mniej.

zawad

#112
Czyli skille bazuja na krytykach z regularów a , ze dual dagger daja 2x wiec odpowiedz jest prosta, tylko dual dagger...:)

Itherus

Cytat: zawad w Luty 10, 2012, 12:14:17 PM
Czyli skille bazuja na krytykach z regularów a , ze dual dagger daja 2x wiec odpowiedz jest prosta, tylko dual dagger...:)

nie na krytykach ale na samych regularach, im szybciej walniesz debuff tym mocniejsze skille do tego dolicz naprawde potezny dmg przy 1500 atk.speed i 500 crit rate majac  grubo ponad 3 k p.atk  w okolicach 85.

zawad

Itherus sprawdziłeś switch czy zbija target na przebudzonych?
Chyba jednym ze skilli, który warto zatrzymać to chyba będzie lethal blow ze względu na to, ze reverse ma 5 minutowy reuse?

Her0s

Server: Core
Othell Rogue

Itherus

Cytat: zawad w Luty 14, 2012, 08:29:06 AM
Itherus sprawdziłeś switch czy zbija target na przebudzonych?
Chyba jednym ze skilli, który warto zatrzymać to chyba będzie lethal blow ze względu na to, ze reverse ma 5 minutowy reuse?

nie sprawdzalem,  letahala nie warto zostawiac bo nie zadaje dmg to raz, reverse ma moze dlugi reuse ale ale na 3 lev powinien dosc czesto siadac lethal strike.

phant0m

A widzial ktos moze jak sie sprawuje krasnal jako othel rogue? Bardzo odstaje od reszty ?

zawad

Na core obecnie hero jest kras.(Fantomitza)

sosula

Cytat: zawad w Luty 15, 2012, 08:41:38 AM
Na core obecnie hero jest kras.(Fantomitza)
Co to ma do rzeczy?
Core:
Gozbar - Archer 89
Lancer:
Gozz - Warrior - 87
Morfeusz - Enchanter - 87

Provoker

Tylko znając życie to feed więc na podstawie tego ciężko stwierdzić co do othella z kraśka.
Dzięki chłopaki za rady wymieniłem wszystkie skille i mam nadzieję, że za jakiś czas nie okaże się, że lepiej było coś jednak zostawić;)
To teraz trzeba się skupić na kupnie biżuterii top R (warto czy immortal do 95lv wystarczy?) i wbić duale apo na +4 tylko czy jest sens wbijać element w broń na tym etapie tylko dla regularów?

Pozdrawiam
Core

Othell 98 / Wynn 88 / SH 80 / PS 80

Alarion

jak masz kasę, to warto, bo z regularów sporo się bije. Jew załatw w miarę możliwości top R, bo cię magowie skarają. Bardziej w sumie niż element do broni, może się też przydać resist do armoru pod to, z czym nukerzy najczęściej biegają.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Provoker

Dzięki chłopaki za odpowiedzi i rady. Jeżeli o mnie chodzi to + się należą.
Pozdrawiam i do zobaczenia w terenie;)
Core

Othell 98 / Wynn 88 / SH 80 / PS 80

Revolter

Całkowicie zapomniałem o tym że jak się wbije np dual daggerki na +4 to później nie mogę wsadzić SA bo enchant spada na 0 czy bardzo dużo tracę mając dualki na +4 nie mając wbitego SA ??

Provoker

Hey SA możesz wsadzić spokojnie bez straty enchantu. Sam wbiłem w pierwszej kolejności duale apo na +4 a później wbiłem DMG w broń.

Ja mam inne pytanie. Czy opłaca się inwestować 200 Territory Badge na wbicie Top-grade Magic Ornament (R-Grade) w pasek?

Pozdrawiam
Core

Othell 98 / Wynn 88 / SH 80 / PS 80