Witaj
Gość

Wątek: Nowy serwer l2 Interlude lub inna kronika  (Przeczytany 1532 razy)

  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

  • Siema ;D
Nowy serwer l2 Interlude lub inna kronika
« dnia: Październik 16, 2021, 11:08:21 pm »
Witam, miałem dosyć długą przerwę z l2 ale zaplanowałem powrócić, grałem kiedyś na l2 white-eagle, l2 existence itd. Generalnie chciałbym otworzyć własny serwer o kronice Interlude (chyba że polecacie pójść w inną) bo generalnie kiedyś robiłem już taki serwer na l2j. Jestem świadomy kosztów ale również jestem developerem, grafikiem, mam własny serwer w firmie także ze wszystkim powinienem sobie poradzić, jedynie potrzebowałbym nakierowania którą drogą pójść, czy robić na l2off czy l2j? Chciałbym zrobić serwer który naprawdę długo przetrwa z klimatem jak to było kiedyś. Czy na l2off będę mógł dodać np. swoje customowe npc jak "npc buffer" czy customowy npc z wymianą intemków(np za jaką broń potrzeba recepte i ileś materiałów)?
Z góry dzięki za dobre rady  :)


  • Wiadomości: 341

  • Pochwał: 0

Odp: Nowy serwer l2 Interlude lub inna kronika
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 17, 2021, 04:16:35 pm »
Odpowiada Ci zwykły gracz z niemałym doświadczeniem, bo trochę skoczek!

- Jeśli chodzi o kronikę, to interlude alb GF - Interlude nigdy się nie znudzi, a GF po prostu nie ma.
- Jeśli masz dostęp do plików OFF, to tylko OFF. Samo "OFF" daje 50% większy online. Ludzie się mocno zrazili do javy, bo większość jav to syf taki, że szkoda strzępić ryja.
- Nie rób żadnych customów, rób tak jak było oryginalnie, bez zmian.

Każdy kto ma trochę wiedzy, to chce mieć swój projekt. Ja wiem, że to jest bardzo romantyczna wizja, ale nie idź tą drogą, bo się nachodzisz, a nigdzie nie dojdziesz. W dzisiejszych czasach nie liczą się chęci i ile pracy włożysz w pliki jeśli nie masz wyrobionej marki, a ludzie Cie nie znają i nie wiedzą, czy warto poświęcić czas na Twój serwer, który może być: dziurawy, pusty lub po prostu oszukańczy.