Witaj
Gość

Wątek: [L2J] Badlands - start 09.03.2024 godzina 21.00  (Przeczytany 8060 razy)

  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
[L2J] Badlands - start 09.03.2024 godzina 21.00
« dnia: Grudzień 18, 2023, 12:38:08 am »
Serwer bazuje na Interlude, do grania na nim konieczny jest klient gry Lineage 2 Interlude + patch serwera.

Strona serwera - znajdziesz tam informacje ja zagrać na serwerze:
https://badlands.online

Forum serwera:
https://community.badlands.online (english please)

W razie szybkich pytań zapraszam na Discord:
https://discord.gg/27K8fBerXN

Nie ma shadow weapon i armor, nie ma broni dla newbie, zmniejszona liczba teleportów (bliżej pierwszych kronik).
Pozostawione są shoty dla newbie i quest na zdobycie dodatkowych shotów.

EXP i SP
Jest to serwer do luźnej gry bez konieczności poświęcenia na nią tysięcy godzin.
Chcąc uczynić grę na każdym poziomie postaci komfortową a jednocześnie zapewnić przyjemność gdy na niskich poziomach dokonałem zmian w mechanice otrzymywanych punktów EXP i SP.
Sposób zdobywania exp i sp które zdobywa gracz różni się od klasycznego Interlude, zapewnia to pasywny skil, którego poziom rośnie co każde 2 levele uzyskane przez gracza.
Skil ten multiplikuje poziom otrzymywanego expa. Co każdy poziom skila mnożnik zmienia się mniej więcej o + x0.2. Rośnie on w sposób niearytmetyczny.
I tak zaczynamy od 1 lvl postaci od mnożnika x2, a kończy na 79-80 lvlu na x10.

Adena, drop i spoil
Mnożnik dropu adeny jest STAŁY i wynosi x4. W ten sposób do ok. 40 lvl gracz otrzymuje wiecej trochę adeny niż proporcjonalnie wynikało by to z ustawień retailowego serwera.
A powyżej tego levela mniej.
Dodatkowo jest zwiększona nagroda za wykonanie questu w Gludin Vanquish Remnaints , który bierze się od  NPC Leopold.
W czasie alphy serwera jeden z graczy przetestował ilość otrzymanej adeny do 40 lvlu i jest jej więcej niż na Interlude. Do 40 lvl gracz będzie miał łatwiej.
Na C grade powinno wystarczyć, przedmioty B grade i tak się już krafci i nie kupi się ich za adenę u NPC.
Jest pomysł na dodatkowy cap dropu adeny od 65 lvlu mobów. Tzn powyżej tego lvlu drop adeny już nie będzie przyrastał. Ale jeszcze to rozważam na jakich zasadach to wprowadzić.

Co dodatkowo?
Nie zmieniono działania skili. Jednak by zbalansować grę dodano pewne skile do niektórych słabszych klas lub zwiększono ich poziom.
Problemem balansu w Kronikach (pierwsze części L2) jest przewaga magów nad pozostałymi klasami.
I tak np. wszystkie tanki dostały jeden dodatkowy poziom skila Deflect Arrow. Nie jest on co prawda wymierzony w magów, ale przeciwko łucznikom, którzy dostali boosta przez inne modyfikacja, ale o tym poniżej.
Test dodatkowego poziomu Deflect Arrow

Potion Maker
Niektóre moby na serwerze dropią nowe przedmioty - Heal herbs i Mahum spice.
Pierwsze służą do robienia wszelkiej maści heal potions, drugie Greater Swift i Battle Swift potion (nowość na serwerze) oraz Greater Acumen lvl3 (to nie jest nowość).
Battle Swift działa tak jak Great Swift potion tylko ma zwiększone działanie - przyspiesza Atk Speed o 42% (Great Swift o 33%). I jego działanie jest krótsze - tylko 10 min zamiast 20 min.
Heal herbs dropią moby w okolicach zbiorników wodnych i generalnie z "zielonymi" obszarami - Fields Of Silence, Enchanted Valley, Bagna Crumy itp
Mahum spiece - dropią to moby z "Mahum" w nazwie, a szczególnie Mahumy z Outlaw Forest
Są dwa NPC do zamiany tego dropu na potiony - jeden stoi w Giran drugi w Ivory Tower, pracują na zmianę: ten z Giran pracuje w dzień, ten w Ivory Tower w nocy.

Jest tylko jeden trick - obsługują postacie graczy z uwzględnieniem ich klasy i poziomu.
Trzy poziomy dostępności przerobu na potiony:
1. ogólny, dostępny dla wszystkich. Może zrobić potiony dostępne powszechnie w sklepach u innych NPC.
2. dla klasy healerów od 40 lvlu i po 2 profesji - dodatkowo są dostępne takie potiony jak topowe heal potion (Greater i Quick) i Greater Swift
3. dla klasy healerów od 61 lvlu - dostępny jest Battle Swift potion i Greater Acumen

Klasa healerów to Bishop, SE, EE i OL.

Nowe zbroje.
Dodano 2 3 rodzaje zbroi. Są to top S grade trochę lepsze od imperial/draconic/major
Celestial Robe, na pierwszym screenie
Assassin Light na drugim
Templar Heavy na trzecim
Wszystkie sealed, do odsealowania u Mammonów
Zbroje są craftable i części/recepty/materiały potrzebne do ich craftu są trudne do zdobycia.
W większości drop/spoil z mobów na nowych lokacjach.
[
Nowe lokacje.
Są wprowadzony dwie nowe lokacje w grze.

1. Far North
Za morzem na północ od Dwarfen Village. Bardzo trudna lokacja z dangerous zone i twardymi mobami.
Dostać się na nią można jedynie statkiem z nowej przystani a biletu na ten statek nie można kupić, trzeba zrobić quest. Prosty, ale konieczny.
Powrotny bilet otrzymasz na końcu misji po drugiej stronie morza.
2. Badlands
Za morzem na południe od Gludio. Dostać się na nią można za pomocą specjalnego teleportu, ale tutaj też jest trick.
Teleport znajduje się ukryty w fortecy broniony przez high endowe agresywne moby. Żeby się nie rozlazły po królestwie Aden moby są zamknięte w tej fortecy i pilnowane przez straż.
Przejść można tylko w dużym i silnym party.
A sama lokacja Badlands to piekło na ziemi.

Na obydwu lokacjach moby dropią/da się wyspoilować nowe materiały/części/recepty do kraftu nowych zbroi.


Clan Halle
Wszytkie clan halle nie mają zmodyfikowanych aukcyjnych cen sprzedaży, są takie same jak na retailu.
Podwyższony jest czynsz - x2
Dodatkowo jeśli lider klanu zaprzestanie się logować na czas dłuższy niż 1 miesiąc klan traci CH, bez względu na ilość adeny w CWH

Dodano 13 dodatkowych clan halli klasy A grade.
Nowe CH znajdują się w Oren, Heine i Hunters Village.
Tylko jednej funkcjonalność będzie brakować - wystroju

7s
Retailowo bez zmian, ale jest dodatkowy feature.
Będzie dostępny cały czas, poza cyklami 7s (ale dostępny tak samo od włączenia cykli 7s, nie wcześniej) dodatkowy NPC oferujący takie samy towary i usługi jak obydwa Mammony. Z tym, że cena za towary/usługi będzie odpowiednio wyższa.
Uruchomienie cyklu jeśli nie zdobędzie się pierwszego zamku jest planowane po miesiącu od startu serwera.

Offline shops

Offline shop dopuszczalny 1 szt.
Offline craft - WYŁĄCZONY i nie będzie dostępny.
Ucinając wszelkie dyskusje widziałem jak w praktyce wygląda offline craft: gracze robią crafta, sadzają go offline i raz w tygodniu przychodzą z postaci offline zebrać adenę.
Jest to wbrew idei kronik, gdzie gracz nie powinien zarabiać będąc offline. Przypadek shopu jest specyficzny, bo jest to jednorazowy utarg za sprzedane przedmioty, a nie ciągły zarobek za sprzedaż usługi.
Zniechęca to innych graczy do robienia postaci crafta - zwyczajnie konkurencję mają za dużą.

Zastrzegam sobie prawo do modyfikacji tych ustawień, dodawania nowych "features" do gry (są plany) i rebalansu gry.
Pozostałe parametry serwera są jak na retailu.


Konta gry nie są tworzone automatyczne, jest do tego autorski, prosty ACP i to z jego poziomu będzie można utworzyć konta w grze i ew. zmienić na nich hasło.
W tej chwili udało mi się zamknąć logikę CMS'a do obsługi strony internetowej serwera.

Na becie będą dodatkowe NPC do pomocy:
1. Level Manager, gdzie będzie sobie można ustawić poziom postaci
2. Buffer - standardowe buffy ale z czasem trwania 1h
3. Shop ze zbrojami i bronią, biżuteria etc.
4. Sklep z quest itemami i walutami
5. Class manager do wybory klasy

Każda nowa postać na becie będzie mieć w plecaku 2kkk adeny



Na koniec screen z lokacji, która będzie dodana do gry później, z nowym RB

Wiem, że nie opisałem wszystkiego, to ogólny zarys serwera, opisana specyfika jest już zrobiona.
Jest parę niespodzianek urozmaicających grę, ale o tym później




« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2024, 09:59:57 pm wysłana przez Li »
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 05.01.2024
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 18, 2023, 12:38:38 am »
Zarezerwowane na przyszłość
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 05.01.2024
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 18, 2023, 12:39:13 am »
Zarezerwowane na przyszłość
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 05.01.2024
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 18, 2023, 12:39:30 am »
Zarezerwowane na przyszłość
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 167

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 05.01.2024
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 27, 2023, 04:44:12 pm »
Fajnie ze sie jeszcze komus chce. Powodzenia

a co do balansu nie czaje jaki sens ma wprowadzanie lepszych zbroi s grade ? Przeciez to tylko kolejny buff magow
Castani


  • Wiadomości: 23

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 05.01.2024
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 28, 2023, 09:17:47 am »
macie jakiś discord?


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 05.01.2024
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 29, 2023, 01:57:52 pm »
Fajnie ze sie jeszcze komus chce. Powodzenia

a co do balansu nie czaje jaki sens ma wprowadzanie lepszych zbroi s grade ? Przeciez to tylko kolejny buff magow
Będą też nowe biżuterie. Ale na razie nie będzie nowych broni
 :)
To tylko część zmian które są zaplanowane. Na razie nie chcę wszystkiego zdradzać.
Screen ku atencji. Nowy typ mobów - "Outlaw":

macie jakiś discord?
Na razie nie. Będzie.
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 23

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 05.01.2024
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 02, 2024, 06:02:40 pm »
Jakie raty i przewidywany online ?


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 05.01.2024
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 02, 2024, 10:56:13 pm »
No i się dowiedziałem, że mnie w przyszłym tygodniu nie będzie.
Zmuszony jestem przełożyć start bety na 20.01, to będzie sobota.

Jakie raty i przewidywany online ?
Raty są opisane w prezentacji, są to nietypowe ustawienia x2-x10
Online - nie mam pojęcia, to się okaże, zobaczymy w praktyce.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2024, 04:56:07 pm wysłana przez Li »
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • *******
  • Wiadomości: 4646

  • Pochwał: 16

  • Ryl to faja
Odp: [L2J] Badlands - beta test 17.01.2024
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 03, 2024, 03:31:57 pm »
Brzmi bardzo interesująco, możliwe że się skuszę po becie :)
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Assassin lvl 90 --- active / VISAWarriors Clan
Lineage 2 Essence (EU Maroon) - Death Knight lvl 86 --- retired


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 17.01.2024
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 03, 2024, 05:05:24 pm »
Brzmi bardzo interesująco, możliwe że się skuszę po becie :)
Zapraszam.
Weź tylko pod uwagę, że to emulator w javie, gracze retailowi będą odczuwać lekki dyskomfort. Trzeba się przyzwyczaić.
Sam tak miałem to wiem.
Za to będzie na pewno ciekawie.

Patrzyłem w stary kalendarz - sobota to będzie 20.01.24 wiec na ten termin będzie przesunięty start. Niestety na 3 Króli ma który był zapowiadany termin startu bety muszę wyjechać na kilka dni.
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 04, 2024, 11:16:49 am »
Cześć,  też czekam na betę, mam nadzieję, że zobaczymy się w grze. Pozdro


  • Wiadomości: 34

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 04, 2024, 01:21:13 pm »
Kolejny "LOL" serwer ustawiony pod "widzi mi się" admina. GL.


  • Wiadomości: 129

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 04, 2024, 03:18:55 pm »
Wg mnie taki serwer "niszowy" ma większe szanse (co w wcale nie znaczy, że duże) niż kolejny odgrzewany kotlet Interlude. Ostatnimi czasy udało się w zasadzie tylko Rebornowi i ElmoreLab, a ilu się nie udało? Niepoliczalna ilość. To zupełnie inny target klienta, tutaj każdy sobie zdaje sprawę, że online dupy nie urwie. Ludzie będą grali z nostalgii, dla jakiegoś "klimatu" i dlatego, że każdego przyjaciela i wroga będą kojarzyć z nicka, zamiast się kopać z koniem typu niepoliczalny ruski zerg razy kilka osób na jednej postaci. Nie każdemu to pasuje, tak samo nie każdy ma czas grać jak kiedyś na 100% po kilkanaście godzin dziennie.

Szanse są małe, ale jak ktoś ma siłę i chęci i przede wszystkim sprawia mu to "fun" to spróbować zawsze warto.
Diva
Karan Gurth


  • Wiadomości: 167

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 04, 2024, 09:45:13 pm »
3lata nie tykalem l2 wiec tez sie pewnie skusze
Castani


  • Wiadomości: 86

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 05, 2024, 12:17:47 pm »
https://badlands.online/ wymaga aktualizacji
« Ostatnia zmiana: Styczeń 05, 2024, 02:56:53 pm wysłana przez yoomug »


  • ozborn
  • L2Emi- serwer partnerski
  • Wiadomości: 65

  • Pochwał: 1

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 05, 2024, 12:28:34 pm »
wpadnę ;)


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 05, 2024, 10:11:43 pm »
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 50

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 06, 2024, 10:42:03 pm »
Jak beta pójdzie ładnie to kiedy przewidywany start serwera ?


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 07, 2024, 11:28:55 am »
Jak beta pójdzie ładnie to kiedy przewidywany start serwera ?
Beta będzie trwała minimum 2 tygodnie. To zależy od ilości beta-testerów.
Jeśli w trakcie nie wyjdą większe bugi to tydzień po zakończeniu bety
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 14

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 07, 2024, 07:57:53 pm »
Będzie dual box? Buffer? Premka? Bo nie widziałem lub nie doczytałem pozdrawiam


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 07, 2024, 11:38:29 pm »
Będzie dual box? Buffer? Premka? Bo nie widziałem lub nie doczytałem pozdrawiam
Tak 1+1 + 1 shop offline, buffer retailowy, premki nie będzie.
Nie mieliśmy pomysłu, jak rozwiązać premkę, tzn pomysłów było sporo, ale dyskusja utknęła w martwym punkcie.
Osobiście nie lubię, gdy ktoś ma stałą przewagę w grze, bo zapłacił adminowi.
Jeśli masz pomysł na "uczciwą" premkę to chętnie wysłucham
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 50

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 08, 2024, 09:17:12 am »
Może jakaś premka tymczasowa powiedzmy 2-3h za vote


  • Wiadomości: 23

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 08, 2024, 06:17:45 pm »
Osobiście nie lubię, gdy ktoś ma stałą przewagę w grze, bo zapłacił adminowi.

Zróbcie donate na jakieś pierdoły kosmetyczne typu czapki / skrzydełka czy kolor nicku.


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 08, 2024, 10:06:55 pm »
Osobiście nie lubię, gdy ktoś ma stałą przewagę w grze, bo zapłacił adminowi.

Zróbcie donate na jakieś pierdoły kosmetyczne typu czapki / skrzydełka czy kolor nicku.
Na to jest już zrobione.
Chodzi o premkę na konto gracza. Były różne pomysły, ale zawsze było jakieś "ale"
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.