Witaj
Gość

Wątek: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)  (Przeczytany 27033 razy)

  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« dnia: Maj 26, 2008, 09:57:07 pm »
Dark Avenger

Opis - Dark Avenger to klasa charakteryzująca się bardzo wysoką ilością HP.
bardzo wysokim pdefem oraz wysokim mdefem. Największymi wadami są mały speed i p atk.
Jest to typowy tank, lekko nastawiony na ofensywną taktykę walki, dzięki panterze, którą może przyzywać aby pomagała mu w walce.

Opis Taktyk:


PVE - Da w expenieniu plasuje się poniżej średniej, expienie jest wolne i trudne. Polecam expić na mobach posiadających niską defensywę i ilość hp lub na aniołach, nasz da posiada skille, które skutecznie pomagają w walce z nimi (Banish Seraph), takie miejsca to Monastery of Silence oraz Wall of Agros.
W innym przypadku może to trwać wieki. Do expienia można używać pantery ale należy pamiętać że zabiera ona 15 % zdobytego doświadczenia.

Zalecany sprzęt do PVE:
- Armor: Blue Wolf, Tallum.
- Bronie: Najlepiej miecze z focus ( Dle - focus, Damacus - Focus)
- Dye: Dex + 4 Con -4 lub podobne.

PVP- PVP Dark Avengerem to czysta przyjemność, jest to jeden z najlepszych wyborów na powiększenie naszej statystyki PVP.
Zdecydowanie najlepiej sprawdza się w walce z wszystkim wojownikami typu melee ( oprócz destroyera oraz tyranta )
Z magikami tez jest dobrze ale można tu odczuć przewagę Shillen Knighta.

Zalecany sprzęt do PVP:
-Armor: Full Plate, Doom, Nightmare, Imperial Crusader.
-Bronie: Miecze ( dle, damascus, forgotten blade) oraz Blunt ( Meteor Shower, Basalt Battle Hammer) z SA Health lub Focus.
W wypadku bardzo szybkich klas biegających klas warto zaopatrzyć się w łuk, gdyż czasem ich wysoka szybkość biegania i duża odporność na debuffy uniemożliwia na atak z bliskiej odległości.
-Dye: STR -4 CON +4, STR -2 DEX -2 CON +4, WIT +2 INT -2

Taktyki dla poszczególnych klas:

Daggerzy (th,aw,wr):
Ogólnie taktyka przeciwko daggerom jest prosta jak budowa cepa.
Pomimo ich wysokich obrażeń, głównie blowy,
nasza bardzo wysoka odporność i HP daje nam dużą przewagę.
W tym wypadku walka odbywa się w starciu, na samym początku używamy Shield slama, jeżeli trafi ( prawdopodobność zależy od pdefu oraz evasion)
walka jest wygrana, samym daggerem możemy otrzymać co najwyżej śmieszny dmg rzędu 10-100. W innym wypadku używamu shield stuna ( prawdopodność zależy od CON ), ogłuszając cel i również wygrywając.
Jeżeli skille nie wejdą nie możemy dać się zajść od tyłu, przyda się również zwinna dłoń ze względu na switch i bluff, które kasują nasz target.
Pilnowanie pantery ma raczej mały sens bo zginie ona po dwóch, góra trzech skillach, możemy jednak odstawić ją daleko za dagger i gdy wejdzie  stun lub shield slam przywołać. Przeważnie kiedy nie używamy pantery daggerzy nie atakują jej ( brak skilla albo taka mentalność ale to rzeczywiście prawda) więc w walce mogą zapomnieć i otrzymać od niej niezłe dmg. W wypadku mocnego przeciwnika (odpornego na statusy, boss jewelsy, donackie zbroje itp ) musimy wyczekać 75 % hp i użyć Touch of Death.
Dagger bez buffów prezentuje bardzo małe zagrożenie ponieważ jego blowy przestają wtedy trafiać.

Melee (glad,destro,tyrant,wl):
Tutaj sprawa podobnie jak z daggerami, shield slam kończy walkę na naszą korzyść. Gorzej ze stunem z racji tego że fighterzy również posiadają wysoką odporność na nią ( głównie skille, lion heart, fortitude)
Obowiązkiem jest stosowanie fortitude i shield fortress, reflect damage oraz psychical mirror ( odbija fizyczne debuffy bez względu na odporność przeciwnika). W samej walce atakujemy, używamy stuna oraz pantery.
Jeżeli uda nam się wrzucić hold na fightera, używamy UD lub Vengenance co w bardzo dużym stopniu redukuje otrzymane obrażenia.
Przy 75 % touch of death, fighter bez haste staje się bardzo łatwym punktem pvp.

Summoner (es, ps, wr):
Przeważnie zostaniemy zaatakowani przez summona w zależności od jego levelu możemy go ignorować ( jeśli dmg nie przekracza 200 )
Jeśli czujemy jego obrażenia na sobie ( szybko schodzące cp i hp)
musimy się najpierw pozbyć niego co może okazać się nadzwyczaj trudne ze względu na leczącego go summonera. Aby to sobie ułatwić używamy stuna i posyłamy pantere na summonera, która zajmie go na chwile ( możemy spotkać z próbą atakowania jej lub zatrzymania itp )
Jeśli uda nam się wrzucić holda na summona, atakujemy summonera a pantere przerzucamy na summona ( przeważnie nie będzie ona atakowana  bo summon ma targeta na nas )  Jeśli mamy 75 % życia, używamy touch of death.

Łucznicy (he,pr,sr):
Kolejne darmowe pvp, jeżeli nie gramy na dennych serwerach bez pvp balance, przegranie z łucznikiem staje się naprawdę dużą sztuką.
Ogłuszenie nas staje się niemożliwe ( szansa równa 0.0001 %)
Używamy reflect arrow. shield fortress, fortitude, psychical mirror ( łucznik ogłusza sam siebie )
I tu występują dwie ciekawe taktyki:

1. W wypadku gdy Hold wejdzie (shackle):
Możemy posłać pantera na łucznika  i trzymać na nim cały czas agro biegając na wokół niego. Łucznik atakuje nas a pantera jego.
2. W wypadku gdy zwolnimy łucznika (harmstring):
Tutaj standardowo, używamy stuna, możemy użyć shield slama, zabezpieczenie przed harmstring shotem i atakujemy wtedy kiedy uda nam się do niego podbiec. Jeżeli łucznikowi wejdzie na nas harmstring najlepiej jest użyć UD i odczekać aż jego działanie się skończy.

Magicy (sps,sor,necro,ol,wc,sh):
W tym przypadku, możemy polegać tylko na szczęściu.
Większość "cudownych " serwerów umożliwia branie resist stuna u npc bufferów co łącznie z tym że przeważnie wszyscy magicy używają dc robe, daje nam magików z odpornością na stun.
Obowiązkowo fortitude.
Ogólnie walka polega na atakowaniu i używaniu stuna.
Możemy próbować shackle oraz harmstring.
Musimy się liczyć z tym że pantera padnie zanim zdąży zaatakować.
W przypadku walce z nobami, używamy ud obok nich i bijemy ich, przeważnie po 30 sekundach się zorientują że odbierają zbyt mało jako ud się skończy. Pamiętajmy że ostatnią deską ratunku jest touch of death.

Obrażenia - tutaj podam przybliżone obrażenia w s grade oraz przy 3 klasie, które będą zadawane nam przez przeciwników.
Dane brane z serwerów bazowanych na retailu z pvp balansem.

Dagerzy - 600-1000 dmg UD - 200-300 Vengenance- 80-150
Łucznicy - 100-500 dmg UD - 20-100 Vengenance - 10-50
Meele - 100-800 dmg UD - 20-250 Vengenance - 10-80
Summonerzy - 200-500 UD - 40-100 Vengenance - 20 - 50
Magicy - 500-1400 UD - 100- 400 Vengenance - 50- 300



  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 26, 2008, 10:08:06 pm »
Dagger bez buffów prezentuje bardzo małe zagrożenie ponieważ jego blowy przestają wtedy trafiać.
0.o ?
prawdopodobność zależy od pdefu oraz evasion
zdaje mi się że nie, ale nie jestem pewien.(juz raczej mental)
prawdopodobieństwo*
Cytuj
Summoner (es, ps, wr):
Przeważnie zostaniemy zaatakowani przez summona w zależności od jego levelu możemy go ignorować ( jeśli dmg nie przekracza 200 )
Jeśli czujemy jego obrażenia na sobie ( szybko schodzące cp i hp)
musimy się najpierw pozbyć niego co może okazać się nadzwyczaj trudne ze względu na leczącego go summonera. Aby to sobie ułatwić używamy stuna i posyłamy pantere na summonera, która zajmie go na chwile ( możemy spotkać z próbą atakowania jej lub zatrzymania itp )
Jeśli uda nam się wrzucić holda na summona, atakujemy summonera a pantere przerzucamy na summona ( przeważnie nie będzie ona atakowana  bo summon ma targeta na nas )  Jeśli mamy 75 % życia, używamy touch of death.
źle imo



Imo dać plusa i przykleić, ale najpierw autor musi poprawić błędy(ja tak losowo przeczytałem) - niech to jakis DA mastah przejży - ja DA nie gram nie grałem i nie będę grał(raczej, ale who knows?)


Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 26, 2008, 10:18:52 pm »
ojej ...
Cytuj
Zalecany sprzęt do PVE:
- Armor: Blue Wolf, Tallum.
- Bronie: Najlepiej miecze z focus ( Dle - focus, Damacus - Focus)
- Dye: Dex + 4 Con -4 lub podobne.
takie male sprostowanie ... DLE nie ma focus tylko rsk.focus a to jest roznica

+4dex do PvE? zeby miec 5 speeda wiecej? ;x

Cytuj
Zalecany sprzęt do PVP:
-Armor: Full Plate, Doom, Nightmare, Imperial Crusader.
-Bronie: Miecze ( dle, damascus, forgotten blade) oraz Blunt ( Meteor Shower, Basalt Battle Hammer) z SA Health lub Focus.
W wypadku bardzo szybkich klas biegających klas warto zaopatrzyć się w łuk, gdyż czasem ich wysoka szybkość biegania i duża odporność na debuffy uniemożliwia na atak z bliskiej odległości.
-Dye: STR -4 CON +4, STR -2 DEX -2 CON +4, WIT +2 INT -2
Q_Q
brawo, wlasnie zrobiles z tanka kaleke
Cytuj
Daggerzy (th,aw,wr):
Ogólnie taktyka przeciwko daggerom jest prosta jak budowa cepa.
Pomimo ich wysokich obrażeń, głównie blowy,
nasza bardzo wysoka odporność i HP daje nam dużą przewagę.
W tym wypadku walka odbywa się w starciu, na samym początku używamy Shield slama, jeżeli trafi ( prawdopodobność zależy od pdefu oraz evasion)
w jaka ty gre grasz? O.o

Cytuj
W wypadku mocnego przeciwnika (odpornego na statusy, boss jewelsy, donackie zbroje itp ) musimy wyczekać 75 % hp i użyć Touch of Death.
Dagger bez buffów prezentuje bardzo małe zagrożenie ponieważ jego blowy przestają wtedy trafiać.
tylko ze ToD nie zabiera wszystkich buffow a max 5 ... do tego "wyczekanie" do 75% hp i DOPIERO uzycie ToDa = instant death(chyba ze ma sie balance life pod reka)
Cytuj
Melee (glad,destro,tyrant,wl): [...]
Przy 75 % touch of death, fighter bez haste staje się bardzo łatwym punktem pvp.
j.w.
Cytuj
posyłamy pantere na summonera, która zajmie go na chwile ( możemy spotkać z próbą atakowania jej lub zatrzymania itp )
ty piszesz ten poradnik na podstawie walk z retardami?

Cytuj
Łucznicy (he,pr,sr):
Kolejne darmowe pvp, jeżeli nie gramy na dennych serwerach bez pvp balance, przegranie z łucznikiem staje się naprawdę dużą sztuką.
Ogłuszenie nas staje się niemożliwe ( szansa równa 0.0001 %)
zaklad ze nie?

Cytuj
Używamy reflect arrow. shield fortress, fortitude, psychical mirror ( łucznik ogłusza sam siebie )
deflect arrow i physical mirror

Cytuj
2. W wypadku gdy zwolnimy łucznika (harmstring):
hamstring
Cytuj
Większość "cudownych " serwerów umożliwia branie resist stuna u npc bufferów co łącznie z tym że przeważnie wszyscy magicy używają dc robe, daje nam magików z odpornością na stun.
musze cie zmartwic ale DC robe nie daje resista na stun

Cytuj
Obowiązkowo fortitude.
yy bo wszyscy nukerzy+ol+wc uzywaja paralizu :>


Cytuj
Ogólnie walka polega na atakowaniu i używaniu stuna.
i biciu nukera na swoim lolbuildzie mlotkiem z Health za 100 ...



Podsumowujac takim tankiem nie zabijesz nikogo bo z latwoscia zaspamuje twoj dmg CP potkami, a pantera padnie w 15-20 sekund ...


@up
imo nie nadaje sie do podklejenia przed poprawieniem bledow



  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 26, 2008, 10:22:44 pm »
Nie można dodać +8 CON.


Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 26, 2008, 10:23:39 pm »
Nie można dodać +8 CON.
ale mozna odjac 6 str i 2 dex ...


  • Wiadomości: 967

  • Pochwał: 2

Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 26, 2008, 10:31:18 pm »
podsumowujac:
da zabije kazdego, jedynie magik moze sprawic mu problem, shield slam ciagle mu wchodzi nawet jak przeciwnik ma epici, ogolnie da>all
nie zapominajmy o pr0 panterze, ktora kazdego sama polozy.... wybacz ale to nie Guenhwyvar (pantera Drizzta, jakby ktos nie wiedzial :P)
niechce krytykowac autora tego tematu, ale ten poradnik jest, baaardzo lagodnie mowiac, niedopracowany


Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 26, 2008, 10:42:33 pm »
szansa na  wejscie stuna nie enchantowanego w HK na 80 lvl w IC secie z +5con dye i odpalonym fortitude wynosi 7% ... a wiec nie 0.00001% i wzialem pod uwage nie enchantowanego stuna, jakby ten HK mial MJ seta to szansa wejscia wynosilaby ~5%


  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 26, 2008, 10:46:31 pm »
O fak DYE nie zauważyłem - komentarz :



OMEFEEEGEEEEEE +con to najwiekszy syf dla tanka na pvp, dla palka na pt może być, ale dla tanka DO 1v1!!!1112
lejemy po 50 a nas trzeba lać 3209godzin, żeby nas zabić (ale my wroga nie zabijemy, bo sie cp potkami zaspamuje)

@lol nad +8con.

Napisze w skrócie jak IMO vs summoner :
W walce NIE używamy panterki (beatray :p)
Jeśli summoner ma mniejszy lvl od 62 - nie moze leczyć summona ze stuna - stun summon, lejemy summonera.
Summoner ucieka - jak tylko skonczy sie stun na summonie walimy holda (wtedy bedzie duża odl. między summonem, a summonerem i TP nie bedzie dzialac) . Summonera można lać w plecy z łuku (DB+focus FTW).
Po 62 :
Stun summoner hold summon, jak wejdzie lejemy summona z łuku z daleka, stojąc blisko summonera z macrem na zmiane broni na tarcze i shieldstun w maga. Summon nam nic /mało(nuke) robi, my lejemy go z łuku, tylko że jak summoner sie wybudzi - od razu wyleczy summona i usunie holda - trzeba uważać.
Jeśli summoner ma zakena/mj robe/ressist stun i ofc +4con = mamy DUUUŻY problem.


@up: tak mniej-więcej napisałem. Jeśli autor tematu chce - może skorzystać z mojego tekstu (przerabiając go troszke), ale najpierw niech to ocenią inni. Jest to pisane na szybko i może zawierać jakieś błędy, może istnieć inna,lepsza taktyka, o której nie wiem.

/ort poprawiony by Fro
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2008, 11:23:03 pm wysłana przez Frohike »


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 26, 2008, 10:54:55 pm »
Nie można dodać +8 CON.
Con +4 STR -4 lub Con +4 STR -2 DEX -2


Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 26, 2008, 10:59:40 pm »
Cytuj
Jeśli summoner ma mniejszy lvl od 62
Summonera można lać w plecy z łuku (DB+focus FTW).
ee mala niekonsekwencja? :D no chyba ze loltankiem gankujemy fg :D


o walkach z summonerami nie bede sie wypowiadal bo tego w moim przekonaniu nie da sie wygrac :X


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 26, 2008, 11:08:02 pm »
Popełniłem parę błędów to fakt.
Ale Bula powiem tak, najpierw się naucz grać a potem komentuj.
Dex +4 - podnosi a spd, move, evasion, acc, crt ale Ty wiesz najlepiej podnosi speed o 5, pozostawie bez komentarza.
Nie zrobiłem z tanka kaleki. Kaleczna jest co najwyżej Twoja wypowiedź.
Zasada pierwsza grania tankami, nigdy nie obniża się con bo wiąże się to ze stratą HP.
A w jaką Ty grę grasz? Diablo?
TOD zabiera do 8 buffów to popierwsze.
I jak przeważnie są to buffy, które znacznie ograniczają możliwości walki.
Acu, Haste,ww, Acu, Emp itd.
Co do walki z retardami.
Siła samego summonera jest bardzo niska.
A zostawienie pantery atakującej go właśnie oznaczało by że jest retardem ale tu wychodzi z kim Ty "walczysz"
Zakład że tak. Chyba że lubujesz serwery na których łucznicy biją po 5 k na tanku krytami to owszem, mogę się zgodzić.
No Ty pewnie wolałbyś bić swoim swordem za 110 no i krytem po 250 i ginąc w walce z pierwszym napotykanym noobem, który uderzył Cię pierwszy.
IMO takim tankiem byłem hero na 7 serwerach i nabijałem po 5 k pvp.
Ale Ty wiesz lepiej.
Proponuje Ci zmienić gre, najlepiej mu albo Tibia mniej skomplikowane.
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2008, 11:14:35 pm wysłana przez Rampage2006 »


Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 26, 2008, 11:14:10 pm »
Popełniłem parę błędów to fakt.
Ale Bula powiem tak, najpierw się naucz grać a potem komentuj.
Dex +4 - podnosi a spd, move, evasion, acc, crt ale Ty wiesz najlepiej podnosi speed o 5, pozostawie bez komentarza.
Nie zrobiłem z tanka kaleki. Kaleczna jest co najwyżej Twoja wypowiedź.
Zasada pierwsza grania tankami, nigdy nie obniża się con bo wiąże się to ze stratą HP.
A w jaką Ty grę grasz? Diablo?
TOD zabiera do 8 buffów to popierwsze.
I jak przeważnie są to buffy, które znacznie ograniczają możliwości walki.
Acu, Haste,ww, Acu, Emp itd.
Co do walki z retardami.
Siła samego summonera jest bardzo niska.
A zostawienie pantery atakującej go właśnie oznaczało by że jest retardem ale tu wychodzi z kim Ty "walczysz"
Zakład że tak. Chyba że lubujesz serwery na których łucznicy biją po 5 k na tanku krytami to owszem, mogę się zgodzić.
No Ty pewnie wolałbyś bić swoim swordem za 110.
IMO takim tankiem byłem hero na 7 serwerach i nabijałem po 5 k pvp.
Ale Ty wiesz lepiej.
Proponuje Ci zmienić gre, najlepiej mu albo Tibia mniej skomplikowane.

oo wyzwanie :)

okiej jedziem ...
Cytuj
podnosi a spd
+20 atk speed? no ok niech ci bedzie
Cytuj
evasion
omfg a to tankowi akurat najbardziej potrzebne tym bardziej ze tarcza daje -8eva ale co tam ...
Cytuj
acc, crt
acc ok ... crt rate? a ile ci podniesie ? 10-15? jej o 1% wiecej szansy na kryta ...

Cytuj
Nie zrobiłem z tanka kaleki. Kaleczna jest co najwyżej Twoja wypowiedź.
oj zrobiles

Cytuj
A w jaką Ty grę grasz? Diablo?
TOD zabiera do 8 buffów to popierwsze.
you failed ... LF confirmation@Frohike ( ToD zabiera max 5 buffow ... moze na twoim lolL2j zabiera 8 a moze wszystkie, nie wiem)
Cytuj
I jak przeważnie są to buffy, które znacznie ograniczają możliwości walki.
Acu, Haste,ww, Acu, Emp itd.
przewaznie to zabiera buffy ktorych uczysz sie na niskim levelu ... ale niech jakis pp bedzie mial zenchantowane buffy chociaz na zasrany +1 to juz masz o wiele mniejsze szanse sciagniecia ich :*
Cytuj
No Ty pewnie wolałbyś bić swoim swordem za 110.
nie ... podczas gdy ty bilbys za 70 swoim lolmlotkiem to ja ze sworda bilbym po 150-350 a crity po 800 :>
Cytuj
Proponuje Ci zmienić gre, najlepiej mu albo Tibia mniej skomplikowane.
a ja ci proponuje /emoquit







P.S. niech mi tylko ktorys mod sprobuje zamknac temat :P na zapas mowie ^^


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 26, 2008, 11:19:51 pm »
Żadne wyzwanie nie mam się zamiaru z Tobą kłócić.
/Emoquit to chyba wyłącznie dla Ciebie.
Udowadniać Ci więcej nie będe to Ty jesteś noskillem a nie ja co udowodniłeś parokrotnie w Twoich wyszukanych komentarzach.
A zamiast grać w l2 lepiej idź się poucz z polskiego.
Gry też się naucz i tak przy okazji spróbuj zagrać na innym serwie niż Twój loll2j jak to napisałeś.
Może retail? Pokażesz mi wtedy jak skill z trzeciej klasy usuwa przeważnie buffy ktorych uczysz sie na niskim level.
To tyle mam do napisania.

/orty poprawione by Fro
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2008, 11:25:21 pm wysłana przez Frohike »


Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 26, 2008, 11:23:50 pm »
Rzadne wyzwanie nie mam się zamiaru z Tobą kłócić.
a jednak ...

Rzadne wyzwanie nie mam się zamiaru z Tobą kłócić.
/Emoquit to chyba wyłocznie dla Ciebie.
te pogrubione wyrazy to tak apropo uczenia sie polskiego

Udowadniać Ci więcej nie będe to Ty jesteś noskillem a nie ja co udowodniłeś parokrotnie w Twoich wyszukanych komentarzach.
ja o tobie nie napisalem ze jestes noskillem za to ty nie znajac mnie z czyms takim wyjezdzasz ...

Gry też się naucz i tak przy okazji spróbuj zagrać na innym serwie niż Twój loll2j jak to napisałeś.
Może retail? Pokażesz mi wtedy jak skill z trzeciej klasy usuwa przeważnie buffy ktorych uczysz sie na niskim level.
To tyle mam do napisania.
A moze ty mi pokazesz jak na retailu sciagasz ToDem 8 buffow? i jak sciagasz +9 ww chociazby ... yyy chyba ze mowisz o czyms w stylu "Retail server x7!!!"


  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 26, 2008, 11:32:23 pm »
Cytuj
Jeśli summoner ma mniejszy lvl od 62
Summonera można lać w plecy z łuku (DB+focus FTW).
ee mala niekonsekwencja? :D no chyba ze loltankiem gankujemy fg :D


o walkach z summonerami nie bede sie wypowiadal bo tego w moim przekonaniu nie da sie wygrac :X
Ajajaj rozpędziłem się :D

Wygrać trudno, ale jedyny ratunek = perma stun summonera (przed 62=heal na shocka chyba) summona.

Dex +4 - podnosi a spd, move, evasion, acc, crt ale Ty wiesz najlepiej podnosi speed o 5, pozostawie bez komentarza.
Napisałeś do PvE = praktycznie jedyne co sie przyda to speed i a speed. Crit rate mało odczuwalny, Acc na pve też (w białe mobki ladnie trafia na guidance)

Nie zrobiłem z tanka kaleki. Kaleczna jest co najwyżej Twoja wypowiedź.
Zasada pierwsza grania tankami, nigdy nie obniża się con bo wiąże się to ze stratą HP.

Ta czyli lepiej żeby twój dmg < cp potki? Czyli lać Cie 10 minut, ale i tak nic nikomu nie zrobisz bo dmg za maly :> (jedynie na stunie)

Siła samego summonera jest bardzo niska.
A zostawienie pantery atakującej go właśnie oznaczało by że jest retardem ale tu wychodzi z kim Ty "walczysz"
1. LOL, szczególnie na slabym buffie /selfach. Summon ES'a 3rd (na selfach) będzie Cie nukował po 1.1k-1.5k, przy tym będąc prawie niezabijalnym dla Ciebie.
Cytuj
Magnus The Unicorn , buff - self ES'a na 78 lvlu+78pp3
Lv   80
HP   7372      MP   2893
P.Atk.   3348      M.Atk.   2925
P.Def.   604      M.Def.   637
Accuracy125   Evasion   112
Critical   50      Speed   211
Atk. Spd.   444   Casting Spd.   432
Mało? :>
Walnie Cie z normal hita, nie na tarcze za 150, z critem jakoś 450 (final servitor, syfy na crit power), nukiem jakoś 1.3k dodaj se doty od cubiców hex/poisonopodobnecoś etc. i masz problem imo, dodaj sobie że dobry summoner ma augu nuka = kolejne dmg . Nie licząc tego że np. z warlockiem masz szanse na niespodzianke w postaci paraliza, a od wszystkich (nie licząc PSa) masz w.bane , i (chyba wrl tego nie ma) wind shackle. Pokonać ES'a 3rd z augu nukiem, potrafiącego grać = nierealne. Sam masz lol atk speed, nic nie robisz summonerowi/summonowi, jeszcze dodać twoje -str i summoner może dać bany/w.s wlaczyć tp i isc afk.



Uwaga - podczas pisania wysłano 3 odpowiedzi, może chcesz przejrzeć swoją wiadomość? T_T


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 26, 2008, 11:56:55 pm »
Jak zobaczyłem temat i rzuciłem okiem na pierwszy post, to chciałem nagrodzić plusem...









... a potem przeczytałem. W takiej formie jak teraz prezentacja nie nadaje się do przyklejenia, z prostej przyczyny - zawiera błędne informacje. Ogólnie to mam wrażenie, że autor prezentuje wrażenia z gry na high rate serwerze.

A teraz parę błędów, ktore jeszcze nie zostały wypomniane:

@Rampage2006

Cytuj
Dye: STR -4 CON +4, STR -2 DEX -2 CON +4, WIT +2 INT -2
Do takiego setupu potrzeba 4 sloty na dye, a w grze są tylko 3. Chyba, że to jest podane łącznie z modyfikacjami od armoru, nawet nie chce mi się sprawdzać.

Cytuj
W wypadku mocnego przeciwnika (odpornego na statusy, boss jewelsy, donackie zbroje itp )
Na retailu nie ma takich rzeczy.

Cytuj
Jeśli uda nam się wrzucić holda na summona
... to summoner rzuci Servitor Blessing i summon dalej będzie mógł się ruszać.

Cytuj
Możemy posłać pantera na łucznika  i trzymać na nim cały czas agro biegając na wokół niego.
Hate nie wchodzi w 100%, łucznik z palcem w nosie zabije panterę.

Cytuj
Większość "cudownych " serwerów umożliwia branie resist stuna u npc bufferów co łącznie z tym że przeważnie wszyscy magicy używają dc robe, daje nam magików z odpornością na stun.
Go go l2j high rate.

Cytuj
Przy 75 % touch of death, fighter bez haste staje się bardzo łatwym punktem pvp.
Chyba jak jest głupi i nie wie, że od Merchanta można kupić Haste Potion.

Cytuj
Zasada pierwsza grania tankami, nigdy nie obniża się con bo wiąże się to ze stratą HP.
CP Poty...

Cytuj
TOD zabiera do 8 buffów to popierwsze.
Max 5.

Cytuj
Może retail?
Tak, zapraszam.

@PeBe

Cytuj
Jeśli summoner ma mniejszy lvl od 62 - nie moze leczyć summona ze stuna
Akurat potem też nie może, bo Servitor Blessing tego nie ściąga :P


  • *******
  • Wiadomości: 4732

  • Pochwał: 1

  • Moderator - offtop, humor, rozrywka, media, inne
Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 27, 2008, 12:15:04 am »
Popełniłem parę błędów to fakt.
Ale Bula powiem tak, najpierw się naucz grać a potem komentuj.
Dex +4 - podnosi a spd, move, evasion, acc, crt ale Ty wiesz najlepiej podnosi speed o 5, pozostawie bez komentarza.
Nie zrobiłem z tanka kaleki. Kaleczna jest co najwyżej Twoja wypowiedź.
Zasada pierwsza grania tankami, nigdy nie obniża się con bo wiąże się to ze stratą HP.
A w jaką Ty grę grasz? Diablo?
TOD zabiera do 8 buffów to popierwsze.
I jak przeważnie są to buffy, które znacznie ograniczają możliwości walki.
Acu, Haste,ww, Acu, Emp itd.
Co do walki z retardami.
Siła samego summonera jest bardzo niska.
A zostawienie pantery atakującej go właśnie oznaczało by że jest retardem ale tu wychodzi z kim Ty "walczysz"
Zakład że tak. Chyba że lubujesz serwery na których łucznicy biją po 5 k na tanku krytami to owszem, mogę się zgodzić.
No Ty pewnie wolałbyś bić swoim swordem za 110 no i krytem po 250 i ginąc w walce z pierwszym napotykanym noobem, który uderzył Cię pierwszy.
IMO takim tankiem byłem hero na 7 serwerach i nabijałem po 5 k pvp.
Ale Ty wiesz lepiej.
Proponuje Ci zmienić gre, najlepiej mu albo Tibia mniej skomplikowane.

Nie wiem na jakich serwach grasz, skoro masz 5k pvp i zawsze jesteś hero, ale ... takie błędy jakie są w tym poradniku to ...
Jeżeli twoja wiedza na temat grania tankami jest taka, jak w tym poradniku  to ... wiem, więcej przez samo czytanie tematu o SK.

Nie chce mi się błędów szukać, noc jest, więc powiem, krótko. Z taką wiedzą to nie masz co rywalizować z fanclubem SK i nie tylko. TOD jak ci zbiją hp ? OMG

Bula 1+
Bula:
Cytuj
chyba na serwie retail 7x

+10
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.


http://latwenalesniki.pl/ http://plackiziemniaczane.eu/


  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 27, 2008, 12:23:57 am »
             Bula : Rampage2006
1 : 0
GZ Bula, wygrałeś broń low no grade, na dowolnym servie x5363, po odbiór do Hermita.



/ontopic:
Rampage2006 - popraw to, może cos z tego bedzie


  • *******
  • Wiadomości: 4646

  • Pochwał: 16

  • Ryl to faja
Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 27, 2008, 12:31:29 am »
Cytuj
Zasada pierwsza grania tankami, nigdy nie obniża się con bo wiąże się to ze stratą HP.

:( ....

Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Assassin lvl 90 --- active / VISAWarriors Clan
Lineage 2 Essence (EU Maroon) - Death Knight lvl 86 --- retired


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 27, 2008, 01:07:21 am »
http://img528.imageshack.us/img528/4900/dadadadaxw9.jpg
Zanim mnie ktoś wyprzedzi:

LOL @ PVP/PK!!!11
A dodatkowo to jedno pk nabił kiedyś, jak mu kazałem bota zabić, rotfl :D


Rampage2006 - popraw to, może cos z tego bedzie
Jak poprawi wszystkie bzdury (~1/2 tekstu), to pomyślę nad przyklejeniem :)

/Dev: Hmm, no bo wiesz... http://pl.youtube.com/watch?v=WITvf6jbLwM
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2008, 03:25:57 am wysłana przez Dev »


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 27, 2008, 09:29:03 am »
z tym zdejmowaniem stuna przez summonera chyba komus sie pomylilo z Unicorn Seraphim i jego skilem ktorym moze z szansa okolo 50% (po enchancie szansa rosnie) zdjac z czlonkow party stun, silence, sleep, paraliz. Tylko ze to skutkuje tym ze summoner nie nadaje sie do pojedynku 1 vs 1 poniewaz zdolnosci ofensywne wyzej wymienionej kozy sa niewielkie


  • Wiadomości: 393

  • Pochwał: -4

  • Ryltar ma - STR i nosi blunta z health.I ciężki NM
Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 27, 2008, 09:55:11 am »
Teraz tak w skrócie:
http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,18016.0.html


A potem się rozpiszę.

ogólnie dla mnie to lol tygodnia :D
SH-80 lvl.
I wali mnie,że tanki ownują,lubię swoją profę.


  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 27, 2008, 11:21:06 am »
LOLCAREBEARLOL!


btw. gz 57 na offie.


Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 27, 2008, 11:29:37 am »
Cytuj
Zasada pierwsza grania tankami, nigdy nie obniża się con bo wiąże się to ze stratą HP.

:( ....


LOL Dev odszedl od zasady balansu statystyk! BRAWO dla Deva!!!!!!!!11


P.S. i tak zaraz napisze ze dye tylko do expa a jak bedzie mial 76+(ee no dobra ... moze kiedys bedzie mial, nie? ) to sciagnie +4str-4con i zadnych nie  bedzie zakladal :P

Cytuj
TOD zabiera do 8 buffów to popierwsze.
Max 5.
101% confirmed!
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2008, 11:32:59 am wysłana przez bula »


  • *******
  • Wiadomości: 4732

  • Pochwał: 1

  • Moderator - offtop, humor, rozrywka, media, inne
Odp: Styl gry-Dark Avenger (C5/Interlude)
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 27, 2008, 11:40:51 am »
Ale w NM chodzi nadal.
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.


http://latwenalesniki.pl/ http://plackiziemniaczane.eu/