Witaj
Gość

Wątek: Feoh wizard  (Przeczytany 93758 razy)

  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 19, 2011, 04:12:06 pm »
odkrylismy ciekawa rzecz podczas testow:
ja na luku, hezak na sh
zaczynamy duel ja od stuna, on od podnoszenia i co ciekawe - mimo tego, ze ja stuna wale zanim on mnie podniesie, stun w niego nie wchodzi, dostaje tylko dmg. Skill podnoszacy daje wiec podczas castowania celestiala na debuffy. Tak samo bylo ze skillem ktory odpycha - dmg zadalem, ale jak Hezak castowal podnoszenie to go nie odepchnelo ;d
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 19, 2011, 04:33:30 pm »
ciekawe, bo ja dałbym głowę, że odepchnąłem nuka, co używał mass podnosienia.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 19, 2011, 06:34:57 pm »
nie wiem jak na mass, ale na pojedynczym nic nie wchodzi. Jak juz zacznie castowac to nie da sie przerwac tego skilla nawet stunem, ktory siada w 100%. Testowalismy na jak najnizszym cast speedzie zeby dlugo rzucac podniesienie i zawsze tak samo bylo - dmg zadawalem, efektu stuna nie bylo, a ja w powietrzu ;d
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 19, 2011, 06:37:23 pm »
nie wiem jak na mass, ale na pojedynczym nic nie wchodzi. Jak juz zacznie castowac to nie da sie przerwac tego skilla nawet stunem, ktory siada w 100%. Testowalismy na jak najnizszym cast speedzie zeby dlugo rzucac podniesienie i zawsze tak samo bylo - dmg zadawalem, efektu stuna nie bylo, a ja w powietrzu ;d
Stun łucznika siada 100%?
To wytłumacz mi dlaczego mając Blessed zakena, mój stun siada jakieś 3 na 10 razy?

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 19, 2011, 09:14:39 pm »
mnie siada 100% w postacie bez epicow, testowalem na orku enchanterze i na dark elfie magu i za kazdym razem siadalo
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 19, 2011, 09:16:30 pm »
mnie siada 100% w postacie bez epicow, testowalem na orku enchanterze i na dark elfie magu i za kazdym razem siadalo
Wiesz co, aż zrobię potem testy i opisze wynik ;p

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 19, 2011, 09:47:19 pm »
A no stun przegięcie ;D A jak jeszcze wejdzie na 17s to wg owned ;P
Z tego co jeszcze sprawdzaliśmy to  czasu trwania (niby) nie idzie przerwać chociaz uj wie ;]


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 19, 2011, 10:30:17 pm »
masz racje Ari nie ma 100% land rate, bo w tanka juz tak nie siada ;p
ale w hezaka sh - 100 % i naszego boxowanego enchantera orka tez 100 %


dobry patent jest podczas expa na magmeldzie, te kulki odnawiaja hp i mp.
nawet podczas solo expa na innym spocie mozna dac tele do miasta i od karzelka na magmeld i drzewko przywraca full hp i mp :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2011, 12:52:49 am wysłana przez Phoeniks »
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 24

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 26, 2011, 01:18:48 pm »
Czy ktoś wie jaki skill na przebudzeniu zastępuje u necromanty summony?


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 24

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 26, 2011, 02:32:41 pm »
http://translate.google.pl/translate?sl=ru&tl=en&js=n&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fdanieldefo.ru%2Fforum%2Fshowthread.php%3Ft%3D37992

W tych skillach nie widać by któryś kasował summony, zatem czy jest możliwe by zostawały?
Sprawdziłem w odpowiednim temacie na forum 4game ale tam w skillach które powinny zostać magowi po przebudzeniu tez summonów nie ma.


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 26, 2011, 03:13:26 pm »
wiec sa pewnie auto unlearn po zrobieniu 4 profy
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 34

  • Pochwał: 1

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 28, 2011, 08:30:14 am »
kicha trochę  :?
Czytając po forum odnoszę wrażenie że magowie skupiają się raczej na DE i Kamaelu, a czy jakiś necro mógłby wypowiedzieć się w temacie?
Osobiście bardzo lubię tą klasę uważam ją za bardzo grywalną, po wejściu GoD myślę że traci, z debufera staje się zwykłym nukiem i to raczej bladym na tle innych. Ciekaw jestem bardzo wrażeń osoby grającej tą postacią.
Zastanawiam się również czy nie bliżej teraz necro do sumonera niż do maga? Rozumiem że dps skilami, jednak rola w pt?
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2011, 08:36:18 am wysłana przez JoeHate »


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 28, 2011, 08:51:19 am »
kicha trochę  :?
Czytając po forum odnoszę wrażenie że magowie skupiają się raczej na DE i Kamaelu, a czy jakiś necro mógłby wypowiedzieć się w temacie?
Osobiście bardzo lubię tą klasę uważam ją za bardzo grywalną, po wejściu GoD myślę że traci, z debufera staje się zwykłym nukiem i to raczej bladym na tle innych. Ciekaw jestem bardzo wrażeń osoby grającej tą postacią.
Zastanawiam się również czy nie bliżej teraz necro do sumonera niż do maga? Rozumiem że dps skilami, jednak rola w pt?
Po przebudzeniu, necro staję się takim samym magiem jak każdy inny, więc o czym ty piszesz?   :shock:

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 34

  • Pochwał: 1

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 28, 2011, 09:16:43 am »
a które słowo było dla ciebie za trudne? Napisze prościej żebyś zrozumiał.
Pytam czy osoba grająca necro przed 4 profą i po niej
1. Nie uważa że stał się mniej elastyczny - nudny
2. Lepiej nadaje się na Feoh wizard sh lub kamael - zaczynając grę od początku
3. Rola jaką pełnił w pt necro do 4 profy, odpowiada bardziej roli jaką odgrywa summoner po 4 profie.


  • Wiadomości: 116

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 28, 2011, 10:32:19 am »
a które słowo było dla ciebie za trudne? Napisze prościej żebyś zrozumiał.
Pytam czy osoba grająca necro przed 4 profą i po niej
1. Nie uważa że stał się mniej elastyczny - nudny
2. Lepiej nadaje się na Feoh wizard sh lub kamael - zaczynając grę od początku
3. Rola jaką pełnił w pt necro do 4 profy, odpowiada bardziej roli jaką odgrywa summoner po 4 profie.
Sam się zastanawiałem nad necro i powiem ci, że może być całkiem dobrym magiem gdyż on właśnie ma najbardziej zbalansowane statystyki oraz do końca nie wiem co się dzieje po przebudzeniu z summonami, słyszałem że znikają jednak widziałem film z PTSa na którym Feoh Wizzard miał jeszcze ze sobą summona a to w połączeniu z transfer painem może mu dać bardzo dużą przeżywalność w pvp.

Inny słowy póki Kard na CORE nie zostanie Hero dopóty CORE nie wolno nazywać dead serwerem.
[/quote]


  • Wiadomości: 11

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 28, 2011, 08:14:45 pm »
słyszałem że znikają jednak widziałem film z PTSa na którym Feoh Wizzard miał jeszcze ze sobą summona a to w połączeniu z transfer painem może mu dać bardzo dużą przeżywalność w pvp.

nie sadze, ze zachowa summona... podobnie jak summonerzy/tanki nie zachowuja cubicow (a smarta dostaja wszystkie tanki rowno).
Nie mniej tez LF confirm  :D bo jesli sie okaze ze jednak necro moze miec transfer pain to mamy powrot do przeszlosci kiedy ta klasa ownowala :P

edit: oczywiscie mam na mysli przebudzonego wizarda z necro, nie necro do 85


  • Wiadomości: 148

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 28, 2011, 08:33:39 pm »
Oczywiście że może zostawić sobie TP i wg. mnie jest to bardzo dobry wybór jeśli ktoś nie planuje zbytnio na oly szaleć a tylko na zwykłym pvp - nie wiem jak z summonem nigdzie nie było info że znika.
Core : Dlugi, Feoh Wizzard - lv 89


  • Wiadomości: 24

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 28, 2011, 08:44:57 pm »
słyszałem że znikają jednak widziałem film z PTSa na którym Feoh Wizzard miał jeszcze ze sobą summona a to w połączeniu z transfer painem może mu dać bardzo dużą przeżywalność w pvp.

nie sadze, ze zachowa summona... podobnie jak summonerzy/tanki nie zachowuja cubicow (a smarta dostaja wszystkie tanki rowno).
Nie mniej tez LF confirm  :D bo jesli sie okaze ze jednak necro moze miec transfer pain to mamy powrot do przeszlosci kiedy ta klasa ownowala :P

edit: oczywiscie mam na mysli przebudzonego wizarda z necro, nie necro do 85
TK zostają po przebudzeniu Cubiki dopiero jakiś skill je zastępuje jeśli ich nie weźmie może dalej posiadać life cubic.
TP u maga tak samo po przebudzeniu na 100% zostaje dopiero później jest zastępowany przez nowy skill patrz jw.


  • Wiadomości: 719

  • Pochwał: 3

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 28, 2011, 09:07:40 pm »
słyszałem że znikają jednak widziałem film z PTSa na którym Feoh Wizzard miał jeszcze ze sobą summona a to w połączeniu z transfer painem może mu dać bardzo dużą przeżywalność w pvp.

nie sadze, ze zachowa summona... podobnie jak summonerzy/tanki nie zachowuja cubicow (a smarta dostaja wszystkie tanki rowno).
Nie mniej tez LF confirm  :D bo jesli sie okaze ze jednak necro moze miec transfer pain to mamy powrot do przeszlosci kiedy ta klasa ownowala :P

edit: oczywiscie mam na mysli przebudzonego wizarda z necro, nie necro do 85
TK zostają po przebudzeniu Cubiki dopiero jakiś skill je zastępuje jeśli ich nie weźmie może dalej posiadać life cubic.
TP u maga tak samo po przebudzeniu na 100% zostaje dopiero później jest zastępowany przez nowy skill patrz jw.

wszystkie cubiki z 2 proffy sa zastępowane knight(night) frenzy, czyli coś jak stara ikona u pala, a więc nie ma nawet rozmowy o zostawianiu cubików
Update:
W Amber party, jego członkowie pytają się alariona czy mogą dostać passy na shogala zamiast zapytać shogala  :D


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 28, 2011, 09:57:22 pm »
summony i tP = auto-unlearn


We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 116

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 28, 2011, 10:59:50 pm »
summony i tP = auto-unlearn
Poniżej masz skille które pozostają po przebudzeniu (scriny z oficjalnego forum NCsoft):
z tego co tu widać TP zostaje po przebudzeniu


Inny słowy póki Kard na CORE nie zostanie Hero dopóty CORE nie wolno nazywać dead serwerem.
[/quote]


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 28, 2011, 11:04:40 pm »
ale nie ma zadnego summona, wiec musialby biegac z jakims fenrirem czy czyms, ale nie wiem czy wtedy tp dziala
poza tym za tp wykupuje sie arcane barrier, ktory jest swietnym skillem
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2011, 11:07:57 pm wysłana przez Phoeniks »
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 34

  • Pochwał: 1

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #73 dnia: Listopad 29, 2011, 10:29:09 am »
Z wilkiem ani innym petem nigdy mi to nie działało, chyba żeby teraz miało się to zmienić, w co wątpię.
Druga rzecz że nie koniecznie było by to opłacalne (z wilkiem), chyba wolał bym już w kurą biegać, ale to znowu skłoniło by mnie raczej do sh niż necro.


  • Wiadomości: 56

  • Pochwał: 0

Odp: Feoh wizard
« Odpowiedź #74 dnia: Listopad 29, 2011, 10:49:37 am »
summony i tP = auto-unlearn
Poniżej masz skille które pozostają po przebudzeniu (scriny z oficjalnego forum NCsoft):
z tego co tu widać TP zostaje po przebudzeniu



Kompletna bzdura. To są skile, które po przebudzeniu zostaną zastąpione nowymi skilami feoh wizarda. Napisane jest wyraźnie w tym wątku w którym gm z oficjalnego forum dawał te screeny, że te skile znikają. Jeżeli na liście nie ma jakiegoś skila, tzn że nie zostaje zastąpiony. Wszystkie z tego screena znikną po wykupieniu nowych.