Witaj
Gość

Wątek: Abyss Walker [AW]  (Przeczytany 355352 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #300 dnia: Maj 14, 2007, 02:35:05 pm »
No to Dyesami idzie zrobić "szybsze bieganie" :P
HATE ME MOAR!


  • ******
  • Wiadomości: 1064

  • Pochwał: 4

  • :D:D
Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #301 dnia: Maj 21, 2007, 01:23:53 pm »
podkręcenie +7dex jak najbardziej :)

focus do PvE, CD do PvP

AW dogoni każdego łucznika (Blinding blow)


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #302 dnia: Maj 21, 2007, 01:26:17 pm »
Jak ty chcesz dac +7 DEX? Z dye wiciskasz 5 a 3 z Doom Light.

Cytuj
AW dogoni każdego łucznika (Blinding blow)

Tylko tego BB musisz zasadzic ^^ Bierzesz wilka i jemu walisz BB :>


  • ******
  • Wiadomości: 1064

  • Pochwał: 4

  • :D:D
Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #303 dnia: Maj 21, 2007, 01:50:08 pm »
Jak ty chcesz dac +7 DEX? Z dye wiciskasz 5 a 3 z Doom Light.
ja akurat myślałem o +3 z dooma i +4 z dyesów


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #304 dnia: Maj 21, 2007, 04:59:17 pm »
Jak ty chcesz dac +7 DEX? Z dye wiciskasz 5 a 3 z Doom Light.
ja akurat myślałem o +3 z dooma i +4 z dyesów

I teraz pewnie myslisz ze jestes cwany?  :_delf_5_2:

Aw powinien miec mozliwosc rzucania shurikenami ^^

Counter Attack podobno fajnym jest skillem ^^ Odbijanie DMG typa +duzy nasz dmg=ouch ^^


  • Wiadomości: 61

  • Pochwał: 0

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #305 dnia: Maj 22, 2007, 09:58:23 am »
Counter Attack podobno fajnym jest skillem ^^ Odbijanie DMG typa +duzy nasz dmg=ouch ^^

Jeden gosc na testach przez 3 sekundy dzialania skilla zadal przeciwnikowi okolo 3.5k dmg ;]

CA odbija kazdy skill fizyczny-melee zadajac stala wartosc dmg, niezaleznie od tego za ile uderzyl nas przeciwnik. Odbija dmg ze skilli, ktore nie trafia oraz z eventow takich jak lethal strike. Czyli dagger ktory nas nie trafia ze skilla, ale wyprowadza efekt lethal strike, dostaje od nas 2x staly dmg.


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #306 dnia: Maj 22, 2007, 11:07:43 am »
Wiem ze jak masz Shield of Revange to nawet jak daggerowi nie wejdzie blow to i tak dostaje dmg :D


  • Wiadomości: 0

  • Pochwał: 0

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #307 dnia: Maj 24, 2007, 12:26:40 pm »
nie wiem, może źle mówię, ale jeśli chodzi o Dye, to conieco się ludziska mylą. Nie należy ani za bardzo jechać po STR, ani pakować niewiadomo ile w DEXa lub też obniżać niskie już CON. Zauważyć proszę, że każdy kolejny punkt dołożony do DEXa procentowo daje coraz mniejsze rezultaty, natomiast każdy kolejny punkt odjęty od STR lub CON osłabia procentowo coraz bardziej. Tak ogólnie skuteczność naszego ataku jest to mniej więcej dmg*crt*atk.spd*acc (mówię że mniej więcej, więc proszę się nie czepiać). Za dmg, jak wiadomo, odpowiada STR, za resztę DEX, czyli jest to w zasadzie wzór STR*DEX. Czyli z prostego matematycznego wyliczenia, gdy mamy dwie liczby, które chcemy pomnożyć, a ich łączna suma ma wynosić np. 20, to przy pomnożeniu np 13*7 wynik = 91. Natomiast 10*10 daje 100, i widać różnicę :) Do czego zmierzam? A no do tego aby utrzymać równowagę pomiędzy tymi czynnikami, różnica między nimi nie powinna wynosić więcej niż 1, aby skuteczność była jak największa. A skoro do ogólnej sprawności wlicza się też CON, to również i to można zrównoważyć, np podnieść o 2 do 34, a to już będzie efekt. Tak więc farbkami które proponuję są -2STR/+2CON i -2lub3STR/+2lub3DEX. Wtedy będziemy mieć 36/37STR 36/37DEX (w zależności od preferencji) i 34CON.
 Dziękuje za przeczytanie :P
́E??


  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #308 dnia: Maj 24, 2007, 01:28:42 pm »
nie wiem, może źle mówię, ale jeśli chodzi o Dye, to conieco się ludziska mylą. Nie należy ani za bardzo jechać po STR, ani pakować niewiadomo ile w DEXa lub też obniżać niskie już CON. Zauważyć proszę, że każdy kolejny punkt dołożony do DEXa procentowo daje coraz mniejsze rezultaty, natomiast każdy kolejny punkt odjęty od STR lub CON osłabia procentowo coraz bardziej. Tak ogólnie skuteczność naszego ataku jest to mniej więcej dmg*crt*atk.spd*acc (mówię że mniej więcej, więc proszę się nie czepiać). Za dmg, jak wiadomo, odpowiada STR, za resztę DEX, czyli jest to w zasadzie wzór STR*DEX. Czyli z prostego matematycznego wyliczenia, gdy mamy dwie liczby, które chcemy pomnożyć, a ich łączna suma ma wynosić np. 20, to przy pomnożeniu np 13*7 wynik = 91. Natomiast 10*10 daje 100, i widać różnicę :) Do czego zmierzam? A no do tego aby utrzymać równowagę pomiędzy tymi czynnikami, różnica między nimi nie powinna wynosić więcej niż 1, aby skuteczność była jak największa. A skoro do ogólnej sprawności wlicza się też CON, to również i to można zrównoważyć, np podnieść o 2 do 34, a to już będzie efekt. Tak więc farbkami które proponuję są -2STR/+2CON i -2lub3STR/+2lub3DEX. Wtedy będziemy mieć 36/37STR 36/37DEX (w zależności od preferencji) i 34CON.
 Dziękuje za przeczytanie :P

Widzisz, to nie jest taka liniowa zależność. Dagger zadaje dmg blowami (mówie tu głównie o pvp a nie o pve) a STR ma na dmg z blowa niewielki wpływ za to DEX ma duży wpływ na szansę na udany blow.
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #309 dnia: Maj 24, 2007, 04:55:33 pm »
nie wiem, może źle mówię, ale jeśli chodzi o Dye, to conieco się ludziska mylą. Nie należy ani za bardzo jechać po STR, ani pakować niewiadomo ile w DEXa lub też obniżać niskie już CON. Zauważyć proszę, że każdy kolejny punkt dołożony do DEXa procentowo daje coraz mniejsze rezultaty, natomiast każdy kolejny punkt odjęty od STR lub CON osłabia procentowo coraz bardziej. Tak ogólnie skuteczność naszego ataku jest to mniej więcej dmg*crt*atk.spd*acc (mówię że mniej więcej, więc proszę się nie czepiać). Za dmg, jak wiadomo, odpowiada STR, za resztę DEX, czyli jest to w zasadzie wzór STR*DEX. Czyli z prostego matematycznego wyliczenia, gdy mamy dwie liczby, które chcemy pomnożyć, a ich łączna suma ma wynosić np. 20, to przy pomnożeniu np 13*7 wynik = 91. Natomiast 10*10 daje 100, i widać różnicę :) Do czego zmierzam? A no do tego aby utrzymać równowagę pomiędzy tymi czynnikami, różnica między nimi nie powinna wynosić więcej niż 1, aby skuteczność była jak największa. A skoro do ogólnej sprawności wlicza się też CON, to również i to można zrównoważyć, np podnieść o 2 do 34, a to już będzie efekt. Tak więc farbkami które proponuję są -2STR/+2CON i -2lub3STR/+2lub3DEX. Wtedy będziemy mieć 36/37STR 36/37DEX (w zależności od preferencji) i 34CON.
 Dziękuje za przeczytanie :P
Wpadłem pod stół ze śmiechu. No takiej kombinacji jeszcze nie widziałem nigdy i zarazem teori..
HATE ME MOAR!


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #310 dnia: Maj 24, 2007, 05:00:37 pm »
LOLnelem sie poprostu...


  • Wiadomości: 870

  • Pochwał: -1

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #311 dnia: Maj 24, 2007, 05:24:56 pm »
hmm  :shock:
wszystko ok,tyle tylko, ze to jest bez sensu :s
League of Legends


  • Wiadomości: 66

  • Pochwał: 0

  • Devo nóób
Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #312 dnia: Maj 25, 2007, 10:07:28 am »
Cytuj
Czyli z prostego matematycznego wyliczenia, gdy mamy dwie liczby, które chcemy pomnożyć, a ich łączna suma ma wynosić np. 20, to przy pomnożeniu np 13*7 wynik = 91. Natomiast 10*10 daje 100, i widać różnicę Smile Do czego zmierzam? A no do tego aby utrzymać równowagę pomiędzy tymi czynnikami, różnica między nimi nie powinna wynosić więcej niż 1, aby skuteczność była jak największa.

Myślałem że padne... :_delf_5_1: (Ty być nauczyciel majfy ?)


  • *******
  • Wiadomości: 4646

  • Pochwał: 16

  • Ryl to faja
Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #313 dnia: Maj 25, 2007, 02:41:17 pm »
u daggera STR<CON<DEX ...
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Shillien Templar lvl 90 --- active
Lineage 2 Essence (EU Maroon) - Death Knight lvl 86 --- retired


  • Wiadomości: 61

  • Pochwał: 0

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #314 dnia: Maj 25, 2007, 02:48:28 pm »
Widzisz, to nie jest taka liniowa zależność. Dagger zadaje dmg blowami (mówie tu głównie o pvp a nie o pve) a STR ma na dmg z blowa niewielki wpływ za to DEX ma duży wpływ na szansę na udany blow.

+3 DEX'a to okolo +1% szansy na siadanie blow'a :P


  • *******
  • Wiadomości: 4646

  • Pochwał: 16

  • Ryl to faja
Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #315 dnia: Maj 25, 2007, 02:56:41 pm »
nie, to jest widoczne. Zrób somie testy powiedzmy 30 blowów i zoabczysz jak ci roznica podskoczy ...
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Shillien Templar lvl 90 --- active
Lineage 2 Essence (EU Maroon) - Death Knight lvl 86 --- retired


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #316 dnia: Maj 25, 2007, 04:11:28 pm »
Pshepyoor Nie wiem skąd te dane masz... Jeżeli tak sądzisz, to sprawdz siadanie blowów w BW i Doomie na ten przykład. Zrób 100 blowów i sam zobacz.
HATE ME MOAR!


  • Wiadomości: 66

  • Pochwał: 0

  • Devo nóób
Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #317 dnia: Maj 25, 2007, 05:20:22 pm »
Ja bym bardziej wolał dodać AW +con  bo wnerwiło mnie tego pięknego dzisiejszego dnia takie coś o nazwie Stun... :_delf_5_2: 9/10 wchodził.
Każdy na pewno powie + dex - str...( Co mi na to powiecie...)


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #318 dnia: Maj 25, 2007, 05:28:11 pm »
a- maj only :P


  • Wiadomości: 870

  • Pochwał: -1

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #319 dnia: Maj 25, 2007, 05:42:50 pm »
ale z dyes nie ma za abrdzo co kombinować, pod exp albo nie ruszasz wcale albo dodajesz STR kosztem CON'a, pod pvp odejmujesz od str i dodajesz do dexa i cona..

Co do armoru a to tak MAJ pod pvp, ale do koxu duzo bardziej DC mi sie widzi
League of Legends


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #320 dnia: Maj 25, 2007, 06:01:45 pm »
też kiedyś takie coś czytałem że podczas testów pw bodajże z +5dex i doom i z czystym pw(bez dooma chyba nawet) różnica w siadaniu blowów wyszła na poziomie błędu statystycznego ale to było za czasów c4 chyba bo dość dawno to czytałem ale pewności nie mam ile w tym było prawdy, a swoim aw nie mam jeszcze doom ani kasy na dye żeby porównać cokolwiek :D
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #321 dnia: Maj 25, 2007, 08:33:41 pm »
myha Priv, więc co GM sobie ubzdura tak jest...
DC do 72 zamierzam używać, dobry secik na każdego, kto nie stunuje, jeżeli chodzi o PVP. Mało tego, jak mam na sobie resist shocka non stop, to nie jest źle. Ale na 72 planuje przesiadke w Maja, a dlaczego wtedy :?: A jakoś ważne skille leveluja i taka mobilizacja :D
HATE ME MOAR!


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #322 dnia: Maj 25, 2007, 09:30:49 pm »
ja nie gram na privie, a ten test też nie był robiony na privie czytałem o tym na l2guru
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #323 dnia: Maj 25, 2007, 11:03:47 pm »
Coś czuje, że był robiony bardzo dawno, ale za czasów C3...a od czego wtedy zależał succes na blowy, no od czego :?: :P Mały quiz taki :D
HATE ME MOAR!


  • *******
  • Wiadomości: 4646

  • Pochwał: 16

  • Ryl to faja
Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #324 dnia: Maj 25, 2007, 11:11:06 pm »
od critical :)
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Shillien Templar lvl 90 --- active
Lineage 2 Essence (EU Maroon) - Death Knight lvl 86 --- retired