Witaj
Gość

Wątek: [Projekt][L2J] Lineage 2 Pro (Interlude High Rate Serwer)  (Przeczytany 16153 razy)

  • Banned
  • Wiadomości: 78

  • Pochwał: 2

  • I saw, u die!
Odp: [Projekt][L2J] Lineage 2 Pro (Interlude High Rate Serwer)
« Odpowiedź #75 dnia: Marzec 08, 2011, 04:06:10 pm »
Ej, ale wiadome, że polski serwer nie postoi za długo a tym bardziej HR, więc? To chyba Ty nie rozumiesz, chodziło mi o to, że czepiasz się jak troll, z tego powodu, że zamiast pisać o faktach, to wycinasz kawałki rozmów i cwaniaczysz, kapisz?


  • Wiadomości: 12

  • Pochwał: 0

Odp: [Projekt][L2J] Lineage 2 Pro (Interlude High Rate Serwer)
« Odpowiedź #76 dnia: Marzec 08, 2011, 04:07:40 pm »
Witam Wszystkich!

Mamy zamiar wypuszczenia niebawem serwera High-Rate Interlude,chcieliśmy się zapytać co sądzicie o naszych pomysłach i może macie jakieś swoje sugestie? Proszę Pisać!.Może my wymienimy wam nasze pomysły najpierw i napiszecie co o nich sądzicie:
1.Mamy zamiar wprowadzenia enchantu Safe +5 Max +12 jeżeli chodzi o szansę wejścia enchantu to :


+6 Normal/Bleassed = 64%/66%
+7 Normal/Bleassed = 62%/64%
+8 Normal/Bleassed = 60%/62%
+9 Normal/Bleassed = 57%/59%
+10 Normal/Bleassed = 53%/57%
+11 Normal/Bleassed = 50%/53%
+12 Normal/Bleassed = 44%/48%

2.Jeżeli chodzi o Epicką Biżuterię to myślimy tutaj nad wprowadzeniem 5/6 Customowych Raidbosów:

Necklace Custom Raidboss : Spawn 5/6 h - Valakas,Frintezza = Valakas możliwy drop dwóch naszyjników szansa 100%,Frintezza możliwy drop dwóch naszyjników! szansa 100% ,Leci losow Albo Valakas,albo Frintezza

Ring Custom Raidboss : Spawn 4,5/5 h - Queen Ant,Baium,Core = Core szansa = 100% , AQ = 90% , Baium 80%.Uwaga można dostać nawet trzy Ringi! a można dostać tylko Core ;)

Earing Custom Raidboss : Spawn 4/5 h - Orfen,Antharas,Zaken - Orfen = 100% , Antharas = 90% Zaken = 90% Antharas/Zaken Losowo.Czyli możemy zdobyć Core +Zaken/Antharas.

Reputation Custom Raidboss : Spawn 2/3 h - Reputacja dla Klanów

ETC Custom Raidboss : Spawn 2/3 h - Bog,Top Ls,Bleased Scroll (Weapon/Armor)

3.Czas Bufów,ilość bufów,Resisty w buferze:

Czas Buffów : 2h
Ilość Buffów : 26+8 Debuff
Resisty : Nie - Zależy od graczy.



Strona Serwera : www.l2-pro.pl

Pozdrawiam.
kilka sugestii :
1. Hero co tydzien
2.enchant 4/16 z low enchant rate cos jak na l2lad gdzie malo ludzi mialo czerownie bronie (16) a duzo plakalo ze enchant zbugowany
3. Eventy co 1h
4.Siege co tydzien
5. Co do rozwoju klanu to cosutm rb ktore dropily by kulki na skille z respawnem np 1h+30min radnom (non stop pvp o rb +szybki respawn co daje szybsza mozliwosc wykupienia skili klanowych + jakies itemy z cosutm rb ktore dalo by sie wymienialo w gm shop na crp przez co nie trzeba bylo by robic botow na crp)
6.przy 26 slotach na buffy spokojnie mozna dac resisty do bufera najlepiej shame bufer
Jeszcze pytanko co z ls'ami?


  • Wiadomości: 49

  • Pochwał: 0

Odp: [Projekt][L2J] Lineage 2 Pro (Interlude High Rate Serwer)
« Odpowiedź #77 dnia: Marzec 08, 2011, 04:22:05 pm »
Ej, ale wiadome, że polski serwer nie postoi za długo a tym bardziej HR, więc? To chyba Ty nie rozumiesz, chodziło mi o to, że czepiasz się jak troll, z tego powodu, że zamiast pisać o faktach, to wycinasz kawałki rozmów i cwaniaczysz, kapisz?
Nie cwaniaczę. Po prostu szlag mnie trafia jak myślę o tych wszystkich ludziach którzy tracą swój czas na straconą z góry rozgrywkę, tylko dlatego, że admin to cwaniak próbujący zrobić biznes nie znając się na tym co robi. Sam przeżyłem dwa takie serwery, stąd nauczyłem się rozpoznawać już po samej prezentacji z kim mam do czynienia. Nie powiem, nawet te forum, obserwacja prezentacji i potem tego, co działo się z takimi serwerami dużo mnie nauczyło.
Dlatego będę tępił w niewybredny może i sposób takie lolserwery, chociaż mam świadomość, że pojedyncze moje posty mogą sprawiać wrażenie takie jakie sprawiają.
Że HR długo nie postoi to trochę oczywiste, ale że polski... to ja Cię przepraszam, ale sami sobie gotujemy ten los.
Dlatego wolę tępić takie projekty w zarodku, nawet kosztem opinii trola.

Ale żeby pozostać w temacie a nie w spamie, to powiem jedno:
sam fakt, że serwer w zamierzeniu ma powstać jako "taki jaki gracze sobie życzą" świadczy już o sfailowanym projekcie, o braku koncepcji, o próbie przypodobania się graczom (którzy nota bene często sami nie wiedzą czego chcą)
Złodzieje na Dragonie - barcwelona, Reina/Arkaren (tak, tutejszy VIP to zwykły złodziej:http://forum.lineage2.com.pl/index.php?action=profile;u=6396), HansPL/DarckanPL, XSALSAX aka xleonsiox


  • Wiadomości: 68

  • Pochwał: 1

Odp: [Projekt][L2J] Lineage 2 Pro (Interlude High Rate Serwer)
« Odpowiedź #78 dnia: Marzec 08, 2011, 04:41:32 pm »
Ej, ale wiadome, że polski serwer nie postoi za długo a tym bardziej HR, więc? To chyba Ty nie rozumiesz, chodziło mi o to, że czepiasz się jak troll, z tego powodu, że zamiast pisać o faktach, to wycinasz kawałki rozmów i cwaniaczysz, kapisz?
Nie cwaniaczę. Po prostu szlag mnie trafia jak myślę o tych wszystkich ludziach którzy tracą swój czas na straconą z góry rozgrywkę, tylko dlatego, że admin to cwaniak próbujący zrobić biznes nie znając się na tym co robi. Sam przeżyłem dwa takie serwery, stąd nauczyłem się rozpoznawać już po samej prezentacji z kim mam do czynienia. Nie powiem, nawet te forum, obserwacja prezentacji i potem tego, co działo się z takimi serwerami dużo mnie nauczyło.
Dlatego będę tępił w niewybredny może i sposób takie lolserwery, chociaż mam świadomość, że pojedyncze moje posty mogą sprawiać wrażenie takie jakie sprawiają.
Że HR długo nie postoi to trochę oczywiste, ale że polski... to ja Cię przepraszam, ale sami sobie gotujemy ten los.
Dlatego wolę tępić takie projekty w zarodku, nawet kosztem opinii trola.

Ale żeby pozostać w temacie a nie w spamie, to powiem jedno:
sam fakt, że serwer w zamierzeniu ma powstać jako "taki jaki gracze sobie życzą" świadczy już o sfailowanym projekcie, o braku koncepcji, o próbie przypodobania się graczom (którzy nota bene często sami nie wiedzą czego chcą)
I tutaj się zgadzam z Kumulus'em. Bez problemu można rozpoznać server, który zaliczy faila. Grałem już chyba na 39485238 HR i każdy zaliczył faila. Niektóre padały po dniu, a jeszcze inne zaraz po starcie. Co do doty to... Każdy pisze, że nie ma i nie będzie doty, czy tam jest, ale cała kasa idzie na server, to tylko ściema i tyle. Wszyscy wiemy, że wszyscy robią servery pod siebie, żeby na nich zarobić i tyle, wątpię, aby ktoś zrobił server i miał do niego dopłacać  :shock:. No ale cóż, każdy ma swoje zdanie. Wiadome, że Admin będzie bronił swojego zdania/server'a.


  • Wiadomości: 10

  • Pochwał: -1

Odp: [Projekt][L2J] Lineage 2 Pro (Interlude High Rate Serwer)
« Odpowiedź #79 dnia: Marzec 08, 2011, 05:19:18 pm »
Ej, ale wiadome, że polski serwer nie postoi za długo a tym bardziej HR, więc? To chyba Ty nie rozumiesz, chodziło mi o to, że czepiasz się jak troll, z tego powodu, że zamiast pisać o faktach, to wycinasz kawałki rozmów i cwaniaczysz, kapisz?
Nie cwaniaczę. Po prostu szlag mnie trafia jak myślę o tych wszystkich ludziach którzy tracą swój czas na straconą z góry rozgrywkę, tylko dlatego, że admin to cwaniak próbujący zrobić biznes nie znając się na tym co robi. Sam przeżyłem dwa takie serwery, stąd nauczyłem się rozpoznawać już po samej prezentacji z kim mam do czynienia. Nie powiem, nawet te forum, obserwacja prezentacji i potem tego, co działo się z takimi serwerami dużo mnie nauczyło.
Dlatego będę tępił w niewybredny może i sposób takie lolserwery, chociaż mam świadomość, że pojedyncze moje posty mogą sprawiać wrażenie takie jakie sprawiają.
Że HR długo nie postoi to trochę oczywiste, ale że polski... to ja Cię przepraszam, ale sami sobie gotujemy ten los.
Dlatego wolę tępić takie projekty w zarodku, nawet kosztem opinii trola.

Ale żeby pozostać w temacie a nie w spamie, to powiem jedno:
sam fakt, że serwer w zamierzeniu ma powstać jako "taki jaki gracze sobie życzą" świadczy już o sfailowanym projekcie, o braku koncepcji, o próbie przypodobania się graczom (którzy nota bene często sami nie wiedzą czego chcą)
I tutaj się zgadzam z Kumulus'em. Bez problemu można rozpoznać server, który zaliczy faila. Grałem już chyba na 39485238 HR i każdy zaliczył faila. Niektóre padały po dniu, a jeszcze inne zaraz po starcie. Co do doty to... Każdy pisze, że nie ma i nie będzie doty, czy tam jest, ale cała kasa idzie na server, to tylko ściema i tyle. Wszyscy wiemy, że wszyscy robią servery pod siebie, żeby na nich zarobić i tyle, wątpię, aby ktoś zrobił server i miał do niego dopłacać  :shock:. No ale cóż, każdy ma swoje zdanie. Wiadome, że Admin będzie bronił swojego zdania/server'a.
Jak wy mozecie oceniac cos co jeszcze nie wstalo?? -.-
Jedno pytanie.
Jak bedzie z LS??  Multi Agu??
Moim zdaniem Multi Agu to bez sens.  Robisz Might active/passive i duel might active i walisz po 10-12k.
Najlepiej jeden mozliwy. Albo active albo passive.
Moja sugestia.
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2011, 05:25:43 pm wysłana przez Kud3l »


  • Wiadomości: 12

  • Pochwał: 0

Odp: [Projekt][L2J] Lineage 2 Pro (Interlude High Rate Serwer)
« Odpowiedź #80 dnia: Marzec 08, 2011, 05:56:47 pm »
IMO najlepiej by bylo  bez augu ale jak juz to mozna zrobic tylko pasive augu, podnosilo by m.atk/p.atk, def itp nie byo by problemu z bp/ee z nukami w augu im wiecej augu tym wiekszy debalance wkoncu augu ma zwieszkasz staty more p.m def /p.m.atk a nie robic op postaci


  • Wiadomości: 19

  • Pochwał: 1

  • www.l2-pro.pl <- Dołącz już 19 Marca!
Odp: [Projekt][L2J] Lineage 2 Pro (Interlude High Rate Serwer)
« Odpowiedź #81 dnia: Marzec 08, 2011, 06:16:34 pm »
Pisałem gdzieś chyba już w temacie że Augu będą tylko pasive.

Powtarzam że to nie jest prezentacja a ten topic został po to aby wyrażać swoje OPINIE SUGESTIE POMYSŁY.

Jejku na prawdę nie wiem dlaczego to jest takie trudne do zrozumienia.


  • Wiadomości: 13

  • Pochwał: 0

Odp: [Projekt][L2J] Lineage 2 Pro (Interlude High Rate Serwer)
« Odpowiedź #82 dnia: Marzec 08, 2011, 06:40:23 pm »
rób to co masz robic za stosowne nie przejmuj sie tym pisaniem tutaj  !!
Pozdrawiam.


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: [Projekt][L2J] Lineage 2 Pro (Interlude High Rate Serwer)
« Odpowiedź #83 dnia: Marzec 08, 2011, 07:20:54 pm »
Pisałem gdzieś chyba już w temacie że Augu będą tylko pasive.

Powtarzam że to nie jest prezentacja a ten topic został po to aby wyrażać swoje OPINIE SUGESTIE POMYSŁY.

Jejku na prawdę nie wiem dlaczego to jest takie trudne do zrozumienia.

Ciekawe jak BP i EE będą walczyli na oly. Moim zdaniem powinny być active augment (w końcu nuki i tak powinny mieć 7-8s reuse).
Poza tym google translator to kiepski pomysł na angielską stronę :p
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2011, 07:23:59 pm wysłana przez haran »


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 114

  • Pochwał: 0

Odp: [Projekt][L2J] Lineage 2 Pro (Interlude High Rate Serwer)
« Odpowiedź #84 dnia: Marzec 08, 2011, 07:56:07 pm »
Ciekawe jak BP i EE będą walczyli na oly

Tak jak robili to gdy nie było jeszcze w L2 augumentacji, wyfarmieni dawali rade. poza tym to nie są postacie do pvp i mogą się zapisać na walkę ze swoją klasą.
L2Classic RU: Assassin lv 22


  • Wiadomości: 19

  • Pochwał: 1

  • www.l2-pro.pl <- Dołącz już 19 Marca!
Odp: [Projekt][L2J] Lineage 2 Pro (Interlude High Rate Serwer)
« Odpowiedź #85 dnia: Marzec 08, 2011, 08:05:53 pm »
Pisałem gdzieś chyba już w temacie że Augu będą tylko pasive.

Powtarzam że to nie jest prezentacja a ten topic został po to aby wyrażać swoje OPINIE SUGESTIE POMYSŁY.

Jejku na prawdę nie wiem dlaczego to jest takie trudne do zrozumienia.

Ciekawe jak BP i EE będą walczyli na oly. Moim zdaniem powinny być active augment (w końcu nuki i tak powinny mieć 7-8s reuse).
Poza tym google translator to kiepski pomysł na angielską stronę :p
Tak wiem ... przetłumaczę ją ale na prawdę teraz dopracowujemy najmniejsze szczególiki na serwerze.

PS:Jest oficjalna prezentacja


  • *******
  • Wiadomości: 2207

  • Pochwał: 12

  • And The Heavens Shall Tremble
    • gOOoogLe
Odp: [Projekt][L2J] Lineage 2 Pro (Interlude High Rate Serwer)
« Odpowiedź #86 dnia: Marzec 08, 2011, 08:19:08 pm »
Przenosze do archiwum.