Witajcie nasi wierni gracze! Muszę przyznać, że w ostatnich latach świetnie się razem bawiliśmy, dziękuje wam za to jak również za okazywanie nam dużego wsparcia. Po tym wstępie chce przejść od razu do rzeczy! Biorąc pod uwagę ostatnie wydarzenia na rynku gry Lineage 2, muszę przyznać że zostało stworzone naprawde dużo jednak moim skromnym zdaniem wszystko idzie w złą stronę, daleko od starego dobrego Lineage 2 z niepowtarzalnym klimatem.
Z tego powodu wpadłem na świetny pomysł, który siedział we mnie przez kilka miesięcy. Dlaczego nie przywrócić starych wspomnień oraz dobrego klimatu dawnego Lineage 2, otwierając zupełnie nowy, świerzy i przyjazny graczom epicki dodatek Interlude, w naszej jednej z najstarszych sieci serwerów Lineage 2?
Panie i Panowie, mam dobre wieści, WŁAŚNIE TO ZROBIMY!
W poniższym tekście będę starał się przedstawić czego możecie się spodziewać na naszym wyjątkowym serwerze Interlude!
Aspekty:
System Sub-Stack*To jest "znak firmowy" Dragon-Network. Nie ma sensu się rozpisywać o tym. System łączonych sub w starym stylu C4. Bez dwarfów mutantów, które może i są fajne, ale za to ciężkie do zbalansowania.
Gra w kilku językach* Jedna z unikatowych cech, której nigdy nie widzieliście w historii prywatnych serwerów do Lineage 2. Graj w swoją ulubioną gre w 3 różnych językach, w tym samym czasie! Jak to zrobić? To proste, w każdym początkowym mieście oraz w każdym większym mieście pojawi się NPC [Language Master Irene]. Po interakcji z tym NPC pojawią się opcje zmiany języka na Polski, Rosyjski lub Angielski. Nic prostszego!
Pamiętaj, że grając przykładowo z językiem angielskim, inni mogą grać w tym samym czasie w języku polskim lub rosyjskim bez żadnych problemów. Chcemy połączyć w jednym świecie wszystkie osoby, które porozumiewają się w innym języku niż angielski!
System dynamicznego zdobywania doświadczenia*Prawdopodobnie wasze pierwsze pytanie będzie brzmiało, "hej, jaki jest rate nowego serwera?". Nie ma stałego rate, do jakiego jesteście przyzwyczajeni.
Wszyscy wiemy, że zdobywanie szybko leveli jest rzeczą dobrą, jednak robienie wszystkiego zbyt szybko ma wiele negatywnych efektów i myśle, że macie tego świadomość.
Pojawił się więc pomysł, dlaczego nie ułatwić gry na początku, a stworzyć ją bardziej hardkorową i trudną pod koniec. Tym własnie jest nasz system dynamicznego zdobywania doświadczenia! Zaczynasz gre na wysokim rate a im bliżej ostatniego poziomu rate zmniejsza się do x1.
Dynamiczny drop oraz spoil*System ten daje automatyczny balans dla głównych przedmiotów (materiałów), na podstawie ilości dostępnej na rynku oraz aktywności graczy.
Dzięki temu niema zastoju na rynku, ponieważ ilość przedmiotów jest zrównowarzona na podstawie ich efektywnego użycia przez innych graczy.
Wyjątkowe zabezpieczenia*Poważnie, nie próbujcie! Jak mówi tytuł, wyjątkowe zabezpieczenia przeciw wszystkim nieporządanym rzeczom, które niszczą L2 (lw2,c,r,...) i nie są to te zabezpieczenia obecnie używane na Dragon x15. Uruchomiony jest pełen zapis logów, więc nie zdziwcie się, jeśli zostaniecie ukarani za wszelkie próby łamania regulaminu.
Chcemy motywować aktywnych graczy, by grali bez konkurencji ze strony hordy botów.
Pierwszy serwer, który płaci Tobie*Dokładnie tak, zapłacimy Ci prawdziwe pieniądze. Wszystko co musisz zrobić to posiadać działające konto paypal i czekać na otwarcie naszej GIEŁDY WYMIANY. Postaramy się, by była otwarta jak najczęściej. Więcej informacji na temat tego wyjątkowego aspektu zostanie podane w dniu otwarcia serwera. Jest wiele powodów, dla których nie podajemy tych informacji teraz, między innymi dlatego, że wiele osób uwielbia nas kopiować. Zaczekajcie więc na informacje o tej niesamowitej opcji.
Automatyczne eventy PvP-PvE*Przygotowaliśmy eventy, które przyniosą nowy wymiar zabawy i rozrywki w świecie Lineage 2. Stworzyliśmy specjalną strefe dla was, która będzie posiadać wiele atrakcji. Spotkasz tam ( oprócz innych rzeczy ) naszych obrońców podziemii o imionach Kratos, Dartan, Rakazan oraz ich przyjaciół, bardzo silne raid bossy z bardzo cennym dropem. Nie musze przypominać, że cała strefa to area pvp, z czego również odniesiesz korzyść, ponieważ za każde zabicie zostaniesz nagrodzony. Jeszcze raz chciałbym przypomnieć, że wejście do takich podziemnych stref może czasem zaskoczyć. Będziemy w stanie zastosować różne ograniczenia, np klasowe, skillowe, itemowe lub cokolwiek co sprawi, że poziom trudności będzie bardzo wysoki, jednak tak jak wspomniałem wcześniej, wasz wysiłek zostanie nagrodzony!
*Globalne eventy które dotyczą całego serwera! Na tą specjalną okazje stworzyliśmy dwa rodzaje:
a)Blessed versus Cursed (Niebiescy vs Czerwoni) ; Podczas trwania tego eventu każdy gracz będzie po innej stronie. Po stronie Blessed lub po stronie Cursed; Reszta zasad zostanie ogłoszona przed takim eventem.
b)Wszyscy na wszystkich; Podczas trwania tego eventu na serwerze będzie trwała wielka globalna wojna i każdy będzie mógł zabić innego gracza. Nie ma miejsca na słabości! Reszta zasad zostanie ogłoszona przed takim eventem.
*Wspaniałe eventy organizowane przez GM-ów, ze wspaniałymi nagrodami. Dodaliśmy to, że teraz kiedy Twoja drużyna wygra event ( pierwsze miejsce ), zostaniesz nagrodzony punktem o nazwie tournament_strike_point. Jeśli na kolejnym turnieju znów osiągniesz pierwsze miejsce Twoja nagroda zostanie zwiększona stosując dany mnożnik procentowy %multiplier. Im więcej wygrywasz, tym większy jest mnożnik procentowy.
*Eventy w stylu koreańskim
*Eventy dla graczy PvE
*Różne "szybkie eventy", w których każdy może wziąć udział (*przykładowo: gra w chowanego, rozwiązywanie zagadki, quiz L2, enchantowe szaleństwo, itd.)
System dotacji, przyjazdy dla graczy*Nie będzie niestandardowych zbroji, niestandardowych broni ani biżuterii. Nasz system dotacji będzie się opierał na consumables ( przedmiotach "codziennego użytku" ) oraz na usługach. Chciałbym wspomnieć, że nie damy możliwości robienia dotacji na żadne bronie, chcemy by bronie niższego gradu były wyżej enchantowane. Pozwoli to utrzymać wartość rynkową broni TOP S na stałym poziomie. (Na przykład Łuk A grade +15 będzie porównywalny cenowo z Łukiem S grade +X)
Zasady przeciw L2WZostaną przedstawione rygorystyczne zasady przeciwko używaniu programu L2Walker z aktywną "policją" scigającą boty o różnych porach dnia, w różnych strefach czasowych. Dokładne zasady zostaną przedstawione podczas otwarcia serwera.
Wielojęzyczny support oraz GameMasters*Stworzyłem wspaniałą, aktywną, wykwalifikowaną oraz dojrzałą grupe osób, która będzie pełnić funkcje supportu.
Będziemy udzielać pomocy w Twoim własnym języku poprzez support z Twojego regionu. Osoby, odpowiedzialne za to, mówią w językach:
Angielski, Polski, Rosyjski, Portugalski, Hiszpański. Po przysłaniu do nas swojej wiadomości, otrzymasz odpowiedź zwykle w ciągu <30 minut.
*Harmonogram GM-ów. Będziemy mieli rozpisany harmonogram pracy GM-ów, dzięki czemu będziecie wiedzieli kiedy możecie ich spotkać w grze. Oprócz tego, wszyscy GameMasterzy będą się logować losowo do gry udzielając pomocy, odpowiadając na pytania lub organizując eventy. W razie gdyby zaplanowany GM był czymś zajęty, wpisująć /gmlist będzie można zobaczyć kto jest online i napisać do nas prywatną wiadomość.
*GMs, którzy NIE grają na serwerze. To jest nasza główna zasada i taka zostanie na zawsze.
*Grupa GM-ów. Tak jak wspomniałem wcześniej są to dojrzali ludzie, dawni gracze jak również miłe osoby. Lista GM-ów zostanie ogłoszona do 48h po pojawieniu się tego posta. Ze starych serwerów oraz obecnych pozostaną tylko ^TrackZero^ i ^Drake^.
**Grupa GM-ów, Harmonogram pracy GMów oraz regionalego supportu zostanie ogłoszony po otwarciu serwera ( oprócz listy GMów, która pojawii się do 48h po tym tekście )
**GMs:^Drake^,^TrackZero^,^Xarion^,^Lucid^,^Deavon^,^FDX^,^Artur^
Równowaga rozgrywki*Brak stackowanych masteries. Oprócz tego, nie będzie ŻADNYCH niepotrzebnych "nerfów", o wszystkim co trzeba zrobić nie będziemy z wami rozmawiać. Są również pewne sprawy, o których powinniście wiedzieć. Napisze to w prostych słowach:
Jeśli Twoja postać ma wszystkich na 1 hita oznacza, że coś jest nie tak i zostanie to sprawdzone; Niema najlepszych postaci do wszystkiego, więc nie można być w tym samym czasie najlepszym na pvp,pve,oly,siege itd. Pamietajcie więc o tym, by nie zgłaszać problemu ponieważ nie jesteście najlepsy we wszystkich aspektach; Jesteśmy otwarci na propozycje jednak ostateczne decyzje pozostają w naszych rękach. Niektóre decyzje są dobre dla kilku osób, jednak patrząc na cały serwer są one niekorzystne.
Patch system*Teraz, po kliknięciu na moba będziesz mógł zobaczyć jego statystyki jak również drop/spoil. Zadawane obrażenia oraz inne efekty widoczne na ekranie "na żywo".
System Olimpiad jak na serwerze oficjalnym; System "Anti Feeding"( zastosowany jest specjalny algorytm, który umieszcza graczy losowo podczas rozgrywek ), Filtry IP
Tatuaże Dragon-Network, Napoje oraz system DyesAutomatyczne podnoszenie dropaAutomatyczne ogłaszanie PvP Streak wraz z nagrodamiJail System ( więzienie )System augument w stylu L2offOffline ShopsCombat zone obok epicówTo wszystko na teraz. Są jeszcze inne mniej ważne rzeczy, które spowodują że wasza gra tutaj będzie wyjątkowa jednak pozostawie to na czas "Wielkiego Otwarcia".
Zasady forum dotyczące trollowania, spamowania itp zostaną zaktualizowane na bardziej rygorystyczne, gdy serwer zostanie uruchomiony.
Wygląd forum zostanie zaktualizowany.
Zasady forum dotyczące przeglądania zostaną zaktualizowane, "goście" już nie będą w stanie czytać forum. Pamiętaj więc, by zalogować się, by przeczytać aktualnośći.
Chciałbym podziękować wszystkim, którzy pomagali swoją wiedzą oraz sugestiami oraz przyszłym GMom. Mamy nadzieje, że stworzymy wspaniały długowieczny serwer, który dostarczy wiele rozrywki! Dziękuje raz jeszcze i do zobaczenia w grze, wkrótce!
Serwer zostanie uruchomiony 15 Stycznia 2014 roku. Reszta informacji zostanie podana po uruchomieniu. Wszystkich zachęcamy do informowania znajomych o nowym serwerze oraz rozmowy z nami na temat serwera na forum.
http://forum.dragon-community.net/ forum
http://www.dragon-network.net/ strona główna