Lineage 2 => Serwery prywatne => Prowadzenie własnego serwera => Wątek zaczęty przez: Soul w Marzec 01, 2007, 05:56:48 pm
Tytuł: Wszystkie Komendy
Wiadomość wysłana przez: Soul w Marzec 01, 2007, 05:56:48 pm
Komendy Administratora serwera na plikach L2J
//admin - Otwiera menu Game Mastera //gmchat - Wysyła wiadomość, którą tylko GMi widzą (//gmchat xxx-treść wiadomości) //gm - Włącza lub wyłącza GMa z listy, którą można zobaczyć wpisujac /gmlist //invul - niezniszczalność //delete - Służy do kasowania npc, który nie jest nam potrzebny w danym miejscu (UWAGA //delete nie można odwrócić) //kill - Zabijanie npc bądź graczy bez użycia broni //target - Nakierowanie na cel (używamy tak: //target xxx-gracz) //buy - Otwiera GM Shop w panelu admina //gmshop - -||- //announce_menu - Otwiera menu wiadomości, które pokazują się przy wejściu na server //list_announcements - Pokazuje listę wiadomości wysłanych w trakcie gry //reload_announcements - Napisy z listy zostają ponownie pokazane wszystkim, którzy znajdują sie aktualnie w grze //announce_announcements - Zamieszcza listę wpisanych w trakcie gry wiadomości, tak, aby wyświetlały się przy każdym wejściu na server //add_announcement - dodaje tekst do wyświetlanych przy wejściu wiadomości (//add_annonuncements xxx-trść) //del_announcement - usuwa wiadomość z wyświetlanych (//dal_announcement xxx-treść) //announce wysyła wiadomosć do wszystkich obecnych na serverze (//announce xxx-treść) //itemcreate - Otwiera meny "przyzywania" przedmiotów po ich ID //create_item - Tworzy przedmiot (//create_item x-id przedmiotu) //server_shutdown - Powoduje zamknięcie servera (//server_shutdown x-czas w jakim chcemy go zamknąć) //server_restart - Powoduje restart server (//server_restart x-czas w jakim chcemy) //server_abort - Przerywa proces zamykania, bądź restartu servera //show_spawns - Powoduje otwarcie menu tworzenia npc na danej lokacji //spawn - Tworzy npc na lokacji, w której znajduje sie GM (//spawn x-id npc) //spawn_monster - -||- (//spawn_monster x-id npc) //spawn_index - Pokazuje index npc do stworzenia //spawn_index level - -||- (//spawn_index x-level npc) //show_skills - Otwiera menu skilli gracza, którego mamy namierzonego //remove_skills - Usuwa skille gracza, którego mamu namierzonego //skill_list - Otwiera listę skilli //skill_index - Otwiera listę skilli, które można wybrać posiadająć dane staty //add_skill - Dodaje wybrany skill dla bnamierzonego gracza (//add_skill x1 x2 x1-id skilla x2-jego level //remove_skill usuwa konkretnie wybrany skill z namierzonego gracza (//remove_skill x-id skilla) //get_skills - Daje GMowi skille namierzonej postaci (uwaga, usuwa tymczasowe) //reset_skills - Oddaje skille usunięte przez poprzednia komendę //add_exp_sp_to_character - Otwiera meny dodawania xp i sp postaci GMa //add_exp_sp - Dodaje xp i sp postaci, którą GM ma namierzoną (//add_exp_sp xp_ilość sp_ilość) //edit_character - Otwiera menu edytacji namierzonego gracza //current_player - Otwiera listę graczy na serverze //character_list - Otwiera listę graczy, którzy grają w danej chwili //show_characters - -||- //find_character - Otwiera menu szukania gracza //save_modifications - Zapisuje zmiany wprowadzone do danej postaci //show_moves - Otwiera menu teleportacji //show_moves_other - Otwiera menu dla innego gracza (chyba) //show_teleport - Otwiera menu teleportacji //teleport_to_character - Wysyła GMa do wpisanego gracza (//teleport_to_character x-nick gracza) //teleportto - -||- //teleto r - -||- //teleto - -||- //move_to - wysyła na koordynacje wpisane (//move_to x1 x2 x3) //teleport_character - wysyła namierzonego gracza na koordynacje wpisane (//teleport_character x1 x2 x3 //recall - przywołuje wpisanego gracza do GMa (//recall x-nick gracza) //restore - Przywraca zniszczone info gracza //repair - Naprawia zniszczone info gracza //changelvl - Zmienia access level namierzonego gracza (//changelvl x-ilość) //ride_wyvern - GM ujażmia wiwernę //unride_wyvern - GM schodzi z wiwerny //ban - Banuje gracza (//ban x-nick gracza) //unban - Odbanowuje gracza (//unban x-nick gracza) //kick - Wyrzuca gracza z gry (//kick x-nick gracza) //mons - Startuje Monster Races. //edit_npc - Edytuje wybranego npc (//edit_npc x-id npc) //save_npc - Zapisuje edytowanego NPC //recall_npc - Przyzywa npc do GMa //show_droplist - pokazuje drop liste npc (//show_droplist x-npc_id) //edit_drop - Edytuje droplistę wybranego npc (//edit_drop npc_id item_id) //add_drop - dodaje przedmiont do dropu npc (//add_drop npc_id item_id) //del_drop - Usuwa droplistę danego npc (//del_drop npc_id item_id) //showShop - Pokazuje listę przedmiotów w sklepie npc //showShopList - -||- //addShopItem - dodaje item do sklepu (//addShopItem Shop_ID item_id Price //delShopItem - usuwa przedmiot z listy sprzedawcy (//delShopItem x1 x2 x1-id sklepu x2-id przedmiotu) //editShopItem - zmienia cenę przedmiotu w sklepie (//editShopItem x1 x2 x1-id sklepu x2-koszt przedmiotu) //reload_quest - restart bazy danych z questami //walk - chodzenie //explore - zwiedzianie //gonorth - teleportacja kilka krokow na polnoc //gosouth - teleportacja kilka kroków na południe //goeast - teleportacja kilka kroków na zachód //gowest - teleportacja kilka kroków na wschód //goup - teleportacja na lokację znajdującą się nad postacią GMa //godown - teleportacja na lokację znajdującą się pod postacią GMa
Komendy dotyczące siegów i zamków: //setcastle - przyznanie danego zamku liderowi klanu, który jest namierzony przez postać GMa //clean_up_siege - Zakończenie siegu //spawn_doors - Restart drzwi w zamku //move_defenders - przyzwanie obrońców //startsiege - rozpoczęcie siegu //endsiege - zakończenie siegu //list_siege_clans - lista broniacych i atakujących zamek klanów //add_defender - dodanie klanu, którego lidera mamy namierzonego do listy obrońców //add_attacker - dodanie klanu, którego lidera mamy namierzonego do listy atakujących //clear_siege_list - usunięcie wszystkich atakujących i broniących klanów z listy siegu //sgspawn <npc_id> <group> - przyzwanie grupy odnoszącej się do siegu //siege - Wystartowanie konkretnego siegu (Giran, Oren, Dion, Gludio, Aden, Goddard, Heine, Rune itd)
Inne komendy: //box_access - //box_access char1 char2 - //box_access no char1 - //forth - //bsh - //jython - //failed - //fight_calculator - kalkulator walki? //fight_calculator_show - pokazanie kalkulatora walki //fcs - //play_sounds - Umożliwia puszczenie muzyki z gry, wybranej przez GMa //nokarma - Zzerowanie karmy z namierzonego gracza, bądź siebie //setkarma value - ustawienie namierzonemu graczowi karmy //setew value - ustawienie enchantu broni namierzonego gracza (//setew x-liczba) //banchat - ban na rozmowy (//banchat x-nick gracza) //unbanchat - usunięcie bana na chat (//unbanchat x-nick gracza) //polymorph character npc id - przemiana GMa w wybranego npc //polymorph item id - przemiana w przedmiot namierzonej postaci ? //polyself <npc id> - Przemienia GMa w wybranego po ID moba //unpolyself - Odwołuje wcześniejszą przemianę //polymorph item <itemid> - Polimorfuje przedmiot //invis - niewidzialność //invisible - -||- //vis - spowrotem widzialny //visible - -||- //earthquake <Intensity> <Duration> - trzęsienie ziemi (//earthquake x1 x2 x1-intensywnosc x2-czas) //para_all - paralizuje wszystkich graczy //unpara_all - ożywia wszystkich sparalizowanych graczy //para - paralizuje namierzonego gracza //unpara - cofa paraliz namierzonego gracza //bighead - powiększa głowę namierzonego gracza //shrinkhead - odwołuje powiększenie głowy namierzonego gracza
Komendy debveloperskie: //test uni flush - //test hash <number> - //test uni - //res - wskrzeszenie //find_mammon - pokazuje lokacje wszystkich mamnonów, jeżeli ci są w grze //show_mammon - zmusza losowo wybranego mamnona, żeby ten się pokazał //hide_mammon - zmusza losowo wybranego mamnona, żeby ten się ukrył //list_spawns <NPC_ID> - //admin_gmliston - dodaje GMa do listy wyświetlanych GMów //admin_gmlistoff - chowa GMa z listy wyświetlanych GMów //admin_silence - blokuje wszystkie wiadomości przychodzące //spawn mob_name - przyzywa potwora po nazwie (//spawn x-nazwa moba) //heal - uzdrawia siebie, bądź namierzonego gracza //heal <radius> - uzdrawia wszystkich graczy z daną ilością hp (<radius>) //give_all_skills - dodaje wszystkie skille, jakie dana osoba może posiadać (zarówno namierzony gracz jak i GM)
Pozostałe: //openall - otwiera wszystkie drzwi //closeall zamyka wszystkie drzwi //unspawnall - usuwa wszystkie moby w grze //respawnall - powoduje pojawienie się wszystkich mobów w grze
Tłumaczone w 100% by Soul. Za błędy przepraszam. Brakujące linie postaram się uzupełnic. Może komuś się to przyda.
SERDEL: Swietna robota, plus dla Ciebie (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg144.imageshack.us%2Fimg144%2F9785%2Fpochwa322akt2.png&hash=557eb77af0c68f287ed0db5bb3a98b40) Plus by Zell