Witaj
Gość

Wątek: Wszystkie Komendy  (Przeczytany 14730 razy)

  • ********
  • Wiadomości: 1980

  • Pochwał: 57

Wszystkie Komendy
« dnia: Marzec 01, 2007, 05:56:48 pm »
Komendy Administratora serwera na plikach L2J


//admin   -  Otwiera menu Game Mastera
//gmchat -  Wysyła wiadomość, którą tylko GMi widzą   (//gmchat xxx-treść wiadomości)
//gm   -   Włącza lub wyłącza GMa z listy, którą można zobaczyć wpisujac /gmlist
//invul  -  niezniszczalność
//delete   -   Służy do kasowania npc, który nie jest nam potrzebny w danym miejscu (UWAGA //delete nie można odwrócić)
//kill   -    Zabijanie npc bądź graczy bez użycia broni
//target  -  Nakierowanie na cel   (używamy tak: //target xxx-gracz)
//buy   -    Otwiera GM Shop w panelu admina
//gmshop   -    -||-
//announce_menu   -   Otwiera menu wiadomości, które pokazują się przy wejściu na server
//list_announcements   -    Pokazuje listę wiadomości wysłanych w trakcie gry
//reload_announcements   -   Napisy z listy zostają ponownie pokazane wszystkim, którzy znajdują sie aktualnie w grze
//announce_announcements   -  Zamieszcza listę wpisanych w trakcie gry wiadomości, tak, aby wyświetlały się przy każdym wejściu na server
//add_announcement  -  dodaje tekst do wyświetlanych przy wejściu wiadomości (//add_annonuncements xxx-trść)
//del_announcement  -  usuwa wiadomość z wyświetlanych (//dal_announcement xxx-treść)
//announce  wysyła wiadomosć do wszystkich obecnych na serverze (//announce xxx-treść)
//itemcreate   -    Otwiera meny "przyzywania" przedmiotów po ich ID
//create_item  -  Tworzy przedmiot (//create_item x-id przedmiotu)
//server_shutdown  - Powoduje zamknięcie servera    (//server_shutdown x-czas w jakim chcemy go zamknąć)
//server_restart  -  Powoduje restart server   (//server_restart x-czas w jakim chcemy)
//server_abort   -  Przerywa proces zamykania, bądź restartu servera
//show_spawns   -  Powoduje otwarcie menu tworzenia npc na danej lokacji
//spawn  -  Tworzy npc na lokacji, w której znajduje sie GM (//spawn x-id npc)
//spawn_monster  -   -||-      (//spawn_monster x-id npc)
//spawn_index  -  Pokazuje index npc do stworzenia
//spawn_index level  -  -||- (//spawn_index x-level npc)
//show_skills   -   Otwiera menu skilli gracza, którego mamy namierzonego
//remove_skills   -   Usuwa skille gracza, którego mamu namierzonego
//skill_list   -   Otwiera listę skilli
//skill_index   -  Otwiera listę skilli, które można wybrać posiadająć dane staty
//add_skill   -  Dodaje wybrany skill dla bnamierzonego gracza (//add_skill x1 x2
  x1-id skilla   x2-jego level
//remove_skill  usuwa konkretnie wybrany skill z namierzonego gracza (//remove_skill x-id skilla)
//get_skills   -   Daje GMowi skille namierzonej postaci (uwaga, usuwa tymczasowe)
//reset_skills   -  Oddaje skille usunięte przez poprzednia komendę
//add_exp_sp_to_character   -   Otwiera meny dodawania xp i sp postaci GMa
//add_exp_sp  -  Dodaje xp i sp postaci, którą GM ma namierzoną  (//add_exp_sp xp_ilość sp_ilość)
//edit_character   -   Otwiera menu edytacji namierzonego gracza
//current_player   -   Otwiera listę graczy na serverze
//character_list   -    Otwiera listę graczy, którzy grają w danej chwili
//show_characters   -   -||-
//find_character   -   Otwiera menu szukania gracza
//save_modifications   -   Zapisuje zmiany wprowadzone do danej postaci
//show_moves   -   Otwiera menu teleportacji
//show_moves_other   -  Otwiera menu dla innego gracza (chyba)
//show_teleport   -   Otwiera menu teleportacji
//teleport_to_character  -  Wysyła GMa do wpisanego gracza (//teleport_to_character x-nick gracza)
//teleportto  -  -||-
//teleto r  -  -||-
//teleto  -  -||-
//move_to  -  wysyła na koordynacje wpisane (//move_to x1 x2 x3)
//teleport_character - wysyła namierzonego gracza na koordynacje wpisane (//teleport_character x1  x2 x3
//recall - przywołuje wpisanego gracza do GMa  (//recall x-nick gracza)
//restore   -  Przywraca zniszczone info gracza
//repair   -   Naprawia zniszczone info gracza
//changelvl  -  Zmienia access level namierzonego gracza (//changelvl x-ilość)
//ride_wyvern   -  GM ujażmia wiwernę
//unride_wyvern   -  GM schodzi z wiwerny
//ban  - Banuje gracza (//ban x-nick gracza)
//unban  - Odbanowuje gracza  (//unban x-nick gracza)
//kick  -  Wyrzuca gracza z gry (//kick x-nick gracza)
//mons   -   Startuje Monster Races.
//edit_npc  -  Edytuje wybranego npc (//edit_npc x-id npc)
//save_npc   -  Zapisuje edytowanego NPC
//recall_npc   -   Przyzywa npc do GMa
//show_droplist   - pokazuje drop liste npc (//show_droplist x-npc_id)
//edit_drop  -   Edytuje droplistę wybranego npc (//edit_drop
npc_id item_id)
//add_drop  -  dodaje przedmiont do dropu npc (//add_drop npc_id item_id)
//del_drop  -  Usuwa droplistę danego npc (//del_drop npc_id item_id)
//showShop   -  Pokazuje listę przedmiotów w sklepie npc
//showShopList   -  -||-
//addShopItem   - dodaje item do sklepu (//addShopItem Shop_ID item_id Price
//delShopItem  -  usuwa przedmiot z listy sprzedawcy (//delShopItem x1 x2  x1-id sklepu x2-id przedmiotu)
//editShopItem  -  zmienia cenę przedmiotu w sklepie (//editShopItem x1 x2   x1-id sklepu x2-koszt przedmiotu)
//reload_quest   -   restart bazy danych z questami
//walk   -   chodzenie
//explore   -   zwiedzianie
//gonorth   -   teleportacja kilka krokow na polnoc
//gosouth   -   teleportacja kilka kroków na południe
//goeast   -   teleportacja kilka kroków na zachód
//gowest   -   teleportacja kilka kroków na wschód
//goup   -   teleportacja na lokację znajdującą się nad postacią GMa
//godown   -  teleportacja na lokację znajdującą się pod postacią GMa

Komendy dotyczące siegów i zamków:
//setcastle   -   przyznanie danego zamku liderowi klanu, który jest namierzony przez postać GMa
//clean_up_siege   -   Zakończenie siegu
//spawn_doors   -   Restart drzwi w zamku
//move_defenders   -   przyzwanie obrońców
//startsiege   -   rozpoczęcie siegu
//endsiege   -    zakończenie siegu
//list_siege_clans   -   lista broniacych i atakujących zamek klanów
//add_defender   -    dodanie klanu, którego lidera mamy namierzonego do listy obrońców
//add_attacker   -    dodanie klanu, którego lidera mamy namierzonego do listy atakujących
//clear_siege_list   -   usunięcie wszystkich atakujących i broniących klanów z listy siegu
//sgspawn <npc_id> <group>  -  przyzwanie grupy odnoszącej się do siegu
//siege   -   Wystartowanie konkretnego siegu (Giran, Oren, Dion, Gludio, Aden, Goddard, Heine, Rune itd)


Inne komendy:
//box_access   - 
//box_access char1 char2  - 
//box_access no char1  -
//forth   -   
//bsh   -   
//jython   -   
//failed   -   
//fight_calculator   -    kalkulator walki?
//fight_calculator_show   -    pokazanie kalkulatora walki
//fcs   -   
//play_sounds   -   Umożliwia puszczenie muzyki z gry, wybranej przez GMa
//nokarma   -   Zzerowanie karmy z namierzonego gracza, bądź siebie
//setkarma value   -   ustawienie namierzonemu graczowi karmy
//setew value   -   ustawienie enchantu broni namierzonego gracza  (//setew x-liczba)
//banchat  -  ban na rozmowy (//banchat x-nick gracza)
//unbanchat  -  usunięcie bana na chat (//unbanchat x-nick gracza)
//polymorph character npc id   -  przemiana GMa w wybranego npc
//polymorph item id - przemiana w przedmiot namierzonej postaci ?
//polyself <npc id>  -  Przemienia GMa w wybranego po ID moba
//unpolyself  -  Odwołuje wcześniejszą przemianę
//polymorph item <itemid>  -  Polimorfuje przedmiot
//invis  - niewidzialność
//invisible  -  -||-
//vis  -  spowrotem widzialny
//visible  -  -||-
//earthquake <Intensity> <Duration> -  trzęsienie ziemi (//earthquake x1 x2   x1-intensywnosc  x2-czas)
//para_all   -   paralizuje wszystkich graczy
//unpara_all   -   ożywia wszystkich sparalizowanych graczy
//para   -  paralizuje namierzonego gracza
//unpara   -  cofa paraliz namierzonego gracza
//bighead  - powiększa głowę namierzonego gracza 
//shrinkhead  -  odwołuje powiększenie głowy namierzonego gracza

Komendy debveloperskie:
//test uni flush -
//test hash <number> -
//test uni -
//res -  wskrzeszenie
//find_mammon  -  pokazuje lokacje wszystkich mamnonów, jeżeli ci są w grze
//show_mammon  -  zmusza losowo wybranego mamnona, żeby ten się pokazał
//hide_mammon  -  zmusza losowo wybranego mamnona, żeby ten się ukrył
//list_spawns <NPC_ID> - 
//admin_gmliston  -  dodaje GMa do listy wyświetlanych GMów
//admin_gmlistoff   -  chowa GMa z listy wyświetlanych GMów
//admin_silence  -  blokuje wszystkie wiadomości przychodzące
//spawn mob_name - przyzywa potwora po nazwie  (//spawn x-nazwa moba)
//heal  - uzdrawia siebie, bądź namierzonego gracza
//heal <radius>   -  uzdrawia wszystkich graczy z daną ilością hp (<radius>)
//give_all_skills  -  dodaje wszystkie skille, jakie dana osoba może posiadać (zarówno namierzony gracz jak i GM)


Pozostałe:
//openall  -  otwiera wszystkie drzwi
//closeall   zamyka wszystkie drzwi
//unspawnall  -  usuwa wszystkie moby w grze
//respawnall   -  powoduje pojawienie się wszystkich mobów w grze

Tłumaczone w 100% by Soul. Za błędy przepraszam. Brakujące linie postaram się uzupełnic.
Może komuś się to przyda.

SERDEL: Swietna robota, plus dla Ciebie

Plus by Zell
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2009, 04:07:54 pm wysłana przez Matim22 »
Prepare for unforeseen consequences...