Instalacje pomogla ale widze ze jest maly problem w kolorowaniu npcname-e w grze mam kolor title npc czerwony a w programie jest to niebieski
troche dziwne bo jeden kolor odczytuje poprawnie (to jest A9E89C) a inny nie (obraca kod z FF5555 na 5555FF)
jest tez blad w wpisywaniu przez program kodu koloru do tabeli wpisuje go odwrotnie to jest od rgb[0] do rgb[2] a powinno byc wpisywane rgb[2] -> rgb[1] -> rgb[0]
inny irytujacy mankameny: kiedy chce sie recznie wpisac kod koloru jest to nie mozliwe bo kod wraca do pierwotnego a klikniecie w ramke otwiera tabele kolorow w ktorej tez koloru nie da sie podac w formie hex
soon xD
//////
przepisałem cały kod i okazało się że z czasów testów zostały zmienne globalne w których był przechowywany kolor...oczywiście z tych zmiennych korzystały 2 procedury wiecie jak to wyglądało xD robił się wielki syf
wystarczy zwykła aktualizacja nie trzeba ściągać instalki
////////////////////////////////////////////////////////////////
dodałem obłogę polskich znaków
aktualizacja nie wymaga pobrania instalki
///////////////////////////////
No to zbliżam się do końca xD
Mega optymalizacja (wczytywanie/zapis trwa max 2 sek)
Dodam język ang i mogę startować
Dodałem logi z l2encdec i asm (po kliknięciu w log otwiera się większe okienko z logiem )
zmiany zostaną wprowadzone na dniach...
co do statusu patchowania...szczerze?? nie wiem za bardzo jak to zrobić :/ w l2utils przebiega to zupełnie inaczej tak jakoś...dziwnie xD
a plików z dokumentacją czytać mi się nie chce xD
///////////////////////////////////////////
mile widziane poprawki językowe i zgłaszanie znalezionych bugów
http://www.multiupload.com/4MPWFBT6SInie dodaje tego do aktualizacji bo jak na razie to beta
////////////////
szukam jakiejś sensownej nazwy dla programu xD
L2FileEditor brzmi raczej jak kombajn mogący otworzyć wszystkie pliki.
//////////////////////////////////////
kkk lol import kolorków był nieźle bugnięty
wszystko kopiowało się bez zwracania uwagi na id
teraz działa znakomicie nowa wersja będzie za 1-2 dni
dodałem 2 nowe języki <lol>
///////////////////////////////////////
j.w.
oraz mega poprawki w wczytywaniu kolorków (import) itp (teraz by importować sobie kolorki : najpierw wczytujemy kolorki które chcemy edytować, potem przechodzimy do zakładki import kolorków, wybieramy z jakiej kroniki są stare kolorki, klikamy wczytaj, od razu pojawi sie okno wyboru katalogu...wybieramy folder zawierający systemmsg-e.dat. Jeśli wszystko jest ok '------------' obok wczytaj powinno się zmienić na ilość wczytanych linii. jak wszytsko jest ok to wybieramy co chcemy zamienić i klikamy importuj. teraz przechodzimy do edytora kolorków i sprawdzamy czy wszystko sie pozamieniało. Warunek stosowany przy zamianie to if ID=ID
http://www.multiupload.com/UCAKZZ893KNajlepiej usunąć stara wersję (całkowicie). Aktualizacja nie będzie działać dla starszych wersji.
dla nerwowych skan:
http://virusscan.jotti.org/pl/scanresult/89f060095c6f5660a836c66b33be6c74bc08515c//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
to już chyba ostatnia wersja... dodałem dodawania usuwanie npc , usuwanie dźwięków z systemsg-e.dat
jak ktoś znajdzie jakiegoś buga lub cos to może wysłać email.