Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => Archiwum - serwery prywatne - ogólne => Wątek zaczęty przez: Warlordzik w Sierpień 02, 2006, 02:06:58 pm

Tytuł: Orczy Magowie - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Warlordzik w Sierpień 02, 2006, 02:06:58 pm
Jako że nikt nie opisał jeszcze orków mystickiem to postanowiłem zrobić to sam :)


Orki magicy to połączenie buffera z nukerem i w przypadku overlorda debufferem.
Są bardzo silnymi postaciami w pvp i okropnie ciekawymi w prowadzeniu ale zarazem trudnymi. Więc jeśli chcesz grać orkiem mystickiem musisz mieć nerwy ze stali :D 


Orki wyróżniają się:

-Sporą ilością buffów(ich rodzaj zależy od tego czy jesteśmy warcryerem czy overlordem)
-Swoistym healem który leczy jak potion tylko że daje więcej hp
-Bardzo silnym drainem
-Pasywnymi skillami anti magic, boost hp, boost mp, fast spell casting , robe mastery, light armor mastery, heavy armor mastery, quick recovery, fast hp recovery, fast mana recovery, weapon mastery
-Skilllem hammer crush(stun)
-Największą cechą CON ze wszystkich magów
-Najmniejszą ilością INT i WIT ze wszystkich magów
-Toggle skillem soul cry który dodaje p.atk

Teraz opisze każdego z osobna:


Overlord

Overlord jest wyjątkowy ponieważ jest połączeniem buffera/debuffera oraz nukera.

Overlord wyróżnia się tym od warcryera że posiada:

-Masę przydatnych debuffów np. seal of binding
-Skillem soul guard zwiększającym  p.def
-Czarami które żrą hp i mp wroga
-Buffami na klan(podobnymi do tych propetha)
-Czarami który odnawiają CP pojedynczej osobie lub całemu alliance

Skille

Buffy
 
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1008.jpg&hash=2a7977fa4a403a5740e10d32adc6235a)Glory of Paagrio zwiększa m.def całego sojuszu
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1250.jpg&hash=07456ad3063a8d0bd0bd596570fba26c)Shield of Paagrio zwiększa szanse na blok tarczą całego sojuszu
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1005.jpg&hash=59567087294bc5de550164b3f7e96ce3)Blessing of Paagrio zwiększa obronę całego sojuszu

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1260.jpg&hash=beeff590051881942635f3ae2192f59c)Tact of Paagrio zwiększa uniki całego sojuszu
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1249.jpg&hash=cb5cffefc4cd40b30f2d30c7a15e2f04)Sight of Paagrio zwiększa celność całego sojuszu
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1282.jpg&hash=adc3b2d533b1fa9a6f3885022c9bdd94)Speed of Paagrio zwiększa speed całego sojuszu

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1003.jpg&hash=cd2ceaca24357b3177cc425716d84dcd)Power of Paagrio zwiększa p.atk całego sojuszu

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1261.jpg&hash=bb97159cb48db062ab0b040886c0905e)Rage of Paagrio działa jak berserker propetha tylko że na cały sojusz

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1004.jpg&hash=7bbde10a1344a7f823cb1dd3070bed84) Wisdom of Paagrio zwiększa casting speed całego sojuszu

Dodam jeszcze że buffy maja 400 range więc sojusznicy musza być odpowiednio blisko.

Debuffy

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1105.jpg&hash=e4619013b3f01f960836c36a0cc6a449) Madness zmusza wroga aby zaatakował kogoś innego

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1096.jpg&hash=4067b79bbf08c74a37019d70f11121c8)Seal of Chaos zmniejsza celność pobliskich wrogów

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1209.jpg&hash=a6ffa255f27e2a3759730f1976293d7c)Seal of Poison zatruwa pobliskich wrogów

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1247.jpg&hash=ed2af0b995666c5d2fbc0e0e2e62418d)Seal of Scourge blokuje regeneracje hp pobliskich wrogów

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1099.jpg&hash=5b619bdcb5302cf73be88c83dce954da)Seal of Slow zmniejsza speed pobliskich wrogów

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1104.jpg&hash=40dc2137b192eb4005e4e3cc70517533)Seal of Winter zmniejsza atk.speed pobliskich wrogów

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1208.jpg&hash=1f3c739addeda6961320db94add7bc10)Seal of Binding unieruchamia pobliskich wrogów

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1210.jpg&hash=24a98d54ff7a76525878d85b43aa4e23)Seal of Gloom stopniowo zmniejsza mp pobliskich wrogów

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1213.jpg&hash=b0c1f34c44971e89004acde4f2cc31fc)Seal of Mirage zmusza pobliskich wrogów do zaatakowania kogoś innego

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1108.jpg&hash=1780bec856357194b23c60e1d915d621)Seal of  Flame zmniejsza hp pobliskich wrogów

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1246.jpg&hash=1637c749ddd5d36c59dc35de65562e8d)Seal of  Silence blokuje magie pobliskich wrogów

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1248.jpg&hash=bb96606e36a7e62464afcb63add310e9)Seal of  Suspension zwiększa re-use skilli fizycznych i magicznym pobliskich wrogów

Heale(?):

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1256.jpg&hash=f69f963dd2b845ec6a7e3925e1cb929c)Heart of Paagrio przywraca hp całemu klanowi(działa jak potion tylko o większej sile)

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1306.jpg&hash=950b10e0a1291faf6c25631a083b1131)Ritual of Life przywraca cp wybranej osobie

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1305.jpg&hash=0559ad9894e719c8803b6cefd39abffe)Honor of Paagrio przywraca cp całemu alliance

Inne

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1097.jpg&hash=b005f98f666fb9775301b72c4d2a838e)Dreaming Spirit usypia wybrany cel

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1092.jpg&hash=9fd5e66a4e94c7ef2721baa9c4cc4ede)Fear zmusza cel do ucieczki

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0260.jpg&hash=90bb926a144aa19b596a8a10b7d25e16)Hammer Crush po prostu stun który nieraz uratuje wam tyłekJ

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1245.jpg&hash=2ddbfdaf55998775cbb6e4d22add998c)Steal Essence silny drain



Sprzęt:

C grade:
Tu polecam heavy armor(full plate) bądź light armor (Drake)  no chyba że masz dużo kasy i na twoim servie są mana poty to możesz ubrać robe(karamian)ale przestrzegam ork żre dużo many, broń to laska albo blunt+tarcza.

B grade:

Tutaj jeśli chcecie pozostać przy heavy to BW jeśli przy lightcie to blue wolf  albo możecie zmienić już na robe(blue wolf) ale z robe proponuje poczekać do czasu aż soul guard zacznie dawać dobre bonusy do p.def, bron to AOBA z health+tarcza lub jakaś laska z możliwie dużym m.atk.

A grade:

Z heavy to można brać jaki się chce bo każdy ma tam jakis przydatny bonus a z light to proponuje dark crystal chociaż tallum też może być a jeśli chodzi o robe to tylko dark crystal, jeśli chodzi o broń to Elysian z health+tarcza lub laska  z acumen.

Tatuaże:

Ja proponuje taki zestaw
-STR/+CON
-STR/+DEX
-MEN/+WIT


WARCRYER

Warcryer wyróżnia się tym od overlorda że:

-nie posiada debuffów
-ma więcej buffów od olka
-buffy ma wyłącznie na party
-nieposiada skilla soul guard
-posiada freezing flame który podpala wroga na odległość

Skille:

Buffy:

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1252.jpg&hash=732e491b174155b1693e3e364b86c28d)Chant of Evasion zwiększa uniki członków party

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1006.jpg&hash=033cdc5989d7a045d478b16ba3507e30)Chant of Fire zwiększa obronę przed magią członków party

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1009.jpg&hash=98d6b00cf5b47ffca53cd38107011621)Chant of Shielding zwiększa obronę członków party

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1007.jpg&hash=c1f173e71043933a4ca6d946dd52a40b)Chant of Battle zwiększa p.atk członków party

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1002.jpg&hash=e398e5918ca1e8a336b90afe055933b9)Chant of Flame zwiększa m.def członków party

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1253.jpg&hash=b751816928d66110971b8849369b786e)Chant of Rage zwiększa siłe krytycznego ataku członków party

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1310.jpg&hash=87dca89cbd048a6ad33a424c2adb0029)Chant of Vampire część obrażeń zadanych wrogowi wraca do ciebie jako hp

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1309.jpg&hash=e33f15183c3de50774e2ecf566168230)Chant of Eagle zwiększa celność członków party

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1251.jpg&hash=57606567b6a0def8a320bac558bde3a3)Chant of Fury zwiększa atk.speed członków party

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1308.jpg&hash=7a6ddd31d2aff09df9cda9d07deb9482)Chant
of Predator zwiększa sznase na zadanie krytycznego uderzenia członków party

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1284.jpg&hash=c046d347860e9d421c0be503a70ee587)Chant of Revenge tymczasowo powoduje że cześć obrażeń jakie zada ci wróg wraca do niego (działa na całe party)

Debuffy:

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1102.jpg&hash=a9e7478452d52065fd199009ecc29a40)Aura Sink powoli odbiera wrogowi mp i oddaje ją tobie

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1095.jpg&hash=51acb64b35c822b201dd0bffa9b57c44)Venom zatruwa przeciwnika

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1105.jpg&hash=e4619013b3f01f960836c36a0cc6a449)Madness zmusza przeciwnika do zatakowania kogoś innego

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1244.jpg&hash=99d7c8d8ecfa8cfddbdd843071a0f9a1)Freezing Flame zapala przeciwnika stopniowo odbierajac mu hp

Heale(?):

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1229.jpg&hash=03a74ad98d0eb698137db9af3a58755c)Chant of Life przywraca hp całemu party(działa jak potion tylko z większa mocą)

Inne:

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0260.jpg&hash=90bb926a144aa19b596a8a10b7d25e16)Hammer Crush stun który nieraz uratuje wam tyłekJ

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1092.jpg&hash=9fd5e66a4e94c7ef2721baa9c4cc4ede)Fear zmusza przeciwnika do ucieczki

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1097.jpg&hash=b005f98f666fb9775301b72c4d2a838e)Dreaming Spirit usypia wybrany cel

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1245.jpg&hash=2ddbfdaf55998775cbb6e4d22add998c)Steal Essence silny drain


Sprzęt:

Ogólnie to taki sam jak u overlorda z ta tylko róznicą że na wyższych lvlach radze mieć duale i heavy/light armor z racji tego że dostajemy takie buffy dzieki ktorym jesteśmy takim DD(damage dealer)

Tatuaże:

I tu propozycja Koniego

-3STR + 3CON, -2STR + 2DEX, -3INT +3MEN

A tu moja :P

-5STR + 5CON/DEX + -4MEN + 4WIT

To mój pierwszy poradnik tego typu więc jestem otwarty na sugestie i propozycje zmian. :P
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Sierpień 02, 2006, 02:09:50 pm
Buuu zagapil odemnie te ikony :P

A powaznie to "Gud Dzob"
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Warlordzik w Sierpień 02, 2006, 04:27:05 pm
Dzięki Ryltar a z tymi ikonami to trzeba sie trzymac poziomu innych tekstow :D i dlatego dalem az oko ciesza:)
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Cegiełka w Sierpień 02, 2006, 05:13:00 pm
Bardzo fajnie iładnie ale ja czekam cały czas na bd i jakoś nikt się nie chce wziąć za niego . :(
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Fusin w Sierpień 02, 2006, 07:08:32 pm
Cytuj
Seal of Suspension zwiększa re-use skilli fizycznych i magicznym pobliskich wrogów


Chyba zmniejsza re-use skilli fizycznych i magicznych pobliskich wrogów... poza tym , żadnego błędu niedostrzegłem, mogłbyś opisać jeszcze, ze z B gradów warcryer powinien bw light nosic ;) i duale ;p
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Warlordzik w Sierpień 02, 2006, 08:10:12 pm
Temporarily increases nearby enemies' re-use delay physical/magical skills.

Jak opis wskazuje on zwiększa re-use skili magicznych ii fizycznych pobliskich wrogów co oznacza że musza dłużej czekac żeby ich skill był gotowy do ponownego użytku
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bonco_pl w Sierpień 02, 2006, 08:25:28 pm
Cytat: Fusin
Cytuj
Seal of Suspension zwiększa re-use skilli fizycznych i magicznym pobliskich wrogów


Chyba zmniejsza re-use skilli fizycznych i magicznych pobliskich wrogów... poza tym , żadnego błędu niedostrzegłem, mogłbyś opisać jeszcze, ze z B gradów warcryer powinien bw light nosic ;) i duale ;p

Duale to niejest najlepsze rozwiazanie...
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Warlordzik w Sierpień 02, 2006, 08:55:20 pm
Bonco z dualami fusin ma racje bo na wyzszych lvlach dostajesz buffy do krytykow i wiekszosc WC nosi wtedy duale
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Koni w Sierpień 02, 2006, 09:10:09 pm
Mała uwaga taka. Nie ma co szamanmi zwiększać casting speeda, bo tak czy owak nic casting speedem nie zrobimy. Lepiej dorzucić INT co jest bardzo ważne dla overlorda. Broń to tylko Blunt/Staff + tarcza.

Dyesy tutaj jest wiele kombinacji ale wszystko zależy od gracza.

- przytocze dyesy kumpla (Warcryer) -3STR + 3CON, -2STR + 2DEX, -3INT +3MEN - Dyes Config ustawiony by jaknajdłużej w party wytrzymać i poniekąd zarzucić buffkiem/stunem

-Overlord -3CON + 3STR, -3MEN + 3WIT, -3MEN + 3INT skuteczne dyesy nastawione na bieganie w party i badbuffowanie mobków.

Sprzęt

C grade - tutaj nie ma co szaleć zbytnio magią. Proponuje Full Plate Set, albo Plated Leather jeśli chodzi o light. Broń to Yaksa Mace/War Axe na co kogo stać. Dla napaleńców na magie (nie polecam) Demon Set Robe + Staff

B Grade - Tylko i wyłącznie lekki Blue Wolf. Do tego AoBA lub staff porządny ale aoba na +4 zwiększa HP o 25%.

A grade - Dark Crystal Robe + Elysian Axe. Dla napaleńców PvP NM Robe + BoMT ale do tego koniecznie dyesy -MEN + WIT
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dymek69 w Sierpień 02, 2006, 10:29:29 pm
Cytat: Warlordzik
Bonco z dualami fusin ma racje bo na wyzszych lvlach dostajesz buffy do krytykow i wiekszosc WC nosi wtedy duale


Eee, bzdura, większosc to nosi AOBA a nie duale ... :/
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: UrShak w Sierpień 02, 2006, 11:32:43 pm
A nie moze byc taka opcja ? Tarcza+ blunt i wteyd mozemy dac robe
Mamy defa od tarczy wiec mozemy latac w robe.
Blunt nie ma zlego m atk i mozemy stunowac
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Warlordzik w Sierpień 03, 2006, 12:03:19 am
Koni co do overlorda nastawionego na magie lepsze jest -STR/+CON

A co do duali nawet na forum spotykalem sie z opinia ze na wysokich lvl oplaca sie duale  WC rezygnuje wtedy z skilla hammer crush na rzecz wyzszego critical rate co w poloczeniu z jego buffami daje calkiem niezle effekty
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Sierpień 03, 2006, 01:29:14 am
Po co OL STR?
Ale zgodze sie z tym ze INT sie przyda do m.atk ale nie wiem czemu MEN zmniejszac(zmniejsza to m.def).
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Thaald w Sierpień 03, 2006, 01:54:35 am
niestety OL nie moze kombinowac z int...z dyes to najlepiej +wit-men(ale tylko na wyzszych lvlach gdyz to obniza nam MP i jej regen)
Hmm OL ma malo many i starsznie duzo jej potrzebuje wiec czemu chcecie mu ja odbierac zakladajac heavy??w dodatku w heavy mamy mniejszy casting..
od orca mystica az po dominatora najlepiej nosci robe(straty hp uzupelniamy drainem...)
Bron jak kto lubi do 52 mozna chodzic z dualami(stuna praktycznie uzywa sie jedynie do pvp) pozniej mlotek ze wzgledu na czeste pvp po 52 lvlu
 :)
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Sierpień 03, 2006, 01:57:52 am
Ale MEN to jest MP i M.def a WIT to cast.speed i regen.Czyli odbierajac MEN odbierasz sobie MP.
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Koni w Sierpień 03, 2006, 08:34:30 am
Ja nigdy nie grałem OL ani WC. To są dyesy kumpla zapaleńca. Zakłada że nie walczy solo tylko na party. I nie martwi się o p.defa/mane/m.defa bo od tego jest w party ktoś inny.
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Warlordzik w Sierpień 03, 2006, 10:30:49 am
To ja sie wypowiem w kwesti tatuazy dla olka STR jes olkowi niepotrzebne w ogóle z jego buffami i soul cry ma niezly p.atk i bez tego.INT sie nierusza.
WIT sie zawsze przydaje bo to cast.speed ktory u olka jest maly;/ I ja polecam dla olka robe juz od b grade ale jesli ktos niechce to niemusi to wolny kraj :P A co do duali one sa tylko dobre dla WC. Olek niema skilli do krytykow i nim sie nosi albo blunta+tarcze lub laske jakas, osobiscie wole blunta+tarcze
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Thaald w Sierpień 03, 2006, 02:28:45 pm
Cytat: Ryltar
Ale MEN to jest MP i M.def a WIT to cast.speed i regen.Czyli odbierajac MEN odbierasz sobie MP.


Dlatego napisalem ze +wit-men oplaca sie tylko na high lvlach gdy mamy pasywy na mp regen+dobry set z bonusem do MP
Najlepiej isc na full maga czyli str nam nie potrzebny wiec walimy +con-str , +dex-str,+wit-men ale to ustawienie rowzniez tylko wysokich lvlach^^
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Falconek w Sierpień 03, 2006, 03:43:00 pm
Ktoś sugerował dla OL dye +INT, niestety OL to healer/support i nie może zakladac dyi zmieniajacych int. Jesli chodzi o noszenie BW light czy robe przez OL to IMHO to nieszczegolny pomysl ze wzgledu na bonus -2 int w tych setach.

Moj OL biega w avadon robe, pdefa ma wystarczajaco jak na maga a bonus do casting jest bardzo mily i nie zgodze sie ze orkowi niepotrzebny. W dodatku set nie miesza w statystykach. Bron to SOES, jak isc w maga to do konca. Mysle ze dobrze by tez dzialal doom heavy+aoba, choc to oczywiscie inny styl gry.

Dye polecam takie: +4 WIT/-4 MEN, +4CON/-4STR, +4DEX/-4STR. Jedynym slabym punktem tej konfiguracji jest wolna regeneracja many, ale to tylko kwestia odpowiedniego gospodarowania MP zeby zawsze pare ich miec w zapasie.

Warlordzik: WIT nie wplywa na regeneracje, MP recovery speed to jest MEN. Moze zle przetlumaczyles z lineage2.com^^
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Warlordzik w Sierpień 03, 2006, 07:07:22 pm
Tak masz racje moj blad MEN daje szybszy regen mp zaraz popr :P awie
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: KrEdA w Sierpień 16, 2006, 12:49:50 pm
Wszystko ładnie pięknie, ale "Orki" Oo? Orki to ktoś kiedyś uwalniał, to się Orkowie pisze...mógłby to ktoś zmienić bo strasznie razi w oczy...a po za tym to niezła robota
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: ~Armagedon~ w Sierpień 16, 2006, 01:50:56 pm
aura sink nie dodaje ukradzonego mp -.-"
i dla mnie to dye typu -5str +5con to tylko kiedy naprawde przesiadziemy sie na pvp... jezeli zamierzamy ekspic do min. 70 lev bez pvp (np.ja) to najlepiej tego nie dotykac... bo chant of vampire robi swoje ^^ a dualami/fistami/toporami to wc powinien dzialac od 58 lev... dopiero wtedy wampir i buffy daja nam solide podstawy do mele... a tak to przed 58 to staff +bsps i sleep + ogien+ venom...takie kombo rozwala kazdego...(ew. trza powtorzyc) ale jezeli jednak bedziemy chcieli uzywac mele od 1 lev wampirka to warto go wczesniej zmiekczyc ogniem...
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Kopi w Sierpień 16, 2006, 08:48:24 pm
WC i OL nie moga pakowac dye w INT. Warlodzik mogles jeszcze opisac skille z C4 bo na niektorych serwera juz sa (np. DN :D).
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: em w Sierpień 16, 2006, 10:07:22 pm
co do sprzetu B dla WC to poleacam AOBE +25% helth d o tego:
jak ktos gra duzo solo to polecam dooma heavy, ale zez tarczy, pozniewaz chant of evasion + tarcza to zle rozwiazanie, a tarcza wcale nie pomaga.
dla ludzi ktorzy lubia expic w party to polecam: BW lighta i tez aoba ale juz z haste ;)
co do setu A to poleacam heavy talluma ;) moj WC na 70 lvl z chant of fury i aoba z tallumam mam 708 speed ataku i na swoich buffkach spokojnie soluje mooby o 8 lvl wyzsze ;) co do setu light (bo cos trzeba nosic na PvP) to jeszcze nie wiem ale przymiezam sie do NM lighta, poniewaz zaden set A tak jak BW nie daje do cast speeda, zato mamy wiekszego M.defa +4% i odpornosc na sleepa i holda ;) set tez jest dobry dla ludzi w party, dodatkowy bonus do vampiric raga ;)
co do armorkow to chyba tyle ;) jak cos jeszcze zaowaze ciekawego w partkyce to napisze ;)
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: major76 w Sierpień 17, 2006, 10:47:56 am
Cytat: Fusin

poza tym , żadnego błędu niedostrzegłem, mogłbyś opisać jeszcze, ze z B gradów warcryer powinien bw light nosic ;) i duale ;p

Cytat: Warlordzik
(...)
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1008.jpg&hash=2a7977fa4a403a5740e10d32adc6235a)Glory of Paagrio zwiększa m.def całego klanu
(...)


1. a ja mysle buff'y OL'a obejmuja cale ally nie tylko klan
2. WC w BW light....no tak, po co mu mp na buff'y skoro to taki sneaky gladiator.
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: minasmorgul w Sierpień 31, 2006, 12:05:24 pm
A ja mam pytanie czy bufy ol'a dzaialaja na czlonkow klanu ktorzy sa daleko od nas?
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: major76 w Sierpień 31, 2006, 07:19:29 pm
400 range
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Gniewny w Październik 01, 2006, 02:04:20 pm
w C5 range zwiekszony do 900.
Tytuł: Re: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: GlooM w Październik 14, 2006, 11:56:21 am
Cytat: Warlordzik

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill1245.jpg&hash=2ddbfdaf55998775cbb6e4d22add998c)Steal Essence silny drain

lol to jest dobre xD
imo ten drain wcale nie jest taki silny bo orki za duzo inta nie maja :]
o ile dobrze pamietam to zwraca 80% HP z dmg  jaki zada ale dmg zadaje naprawde niewielki...

poza tym dobry WC jak i OL musza biegac w robe + lacha z acumenem najlepiej.
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: mik0s w Październik 14, 2006, 01:54:11 pm
Erm...

Co do shamanów to sporo doświadczen mam  i powiem ci tak, że właśnie jest wysoko nie wzkazane posługiwanie się wyłacznie robe armorem. Polecałbym skompletowanie jak największej ilości broni oraz armorów, albowiem OL może sprawnie używać ich wszystkich...

Robe: Do pvp z magami, krasiami, buffer'ami, ewentualnie z tank'ami i meele fighter'ami. Ponadto przydatny na siege i raid'a[więcej many].
Light: Generalnie do expa solo.
Heavy: Do siege, żeby szybko nie spaść. Na dodatek polecam ten strój na pvp z łucznikiem, tyrantem.
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Październik 14, 2006, 10:32:53 pm
Toż to ejst poprostu leech life, tylko pod inną nazwą ...
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: GlooM w Październik 15, 2006, 10:23:12 am
Life Leech zwraca 40% HP z zadawanych obrazen ;]
(o ile dobrze pamietam)
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Gneiss w Październik 15, 2006, 10:30:33 am
80% :P
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: GlooM w Październik 15, 2006, 10:47:31 am
hmm no dobra niech ci bedzie ale Life Leech ma power 54 :P
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Gneiss w Październik 15, 2006, 10:49:36 am
na max lvl ?:P
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Fantom w Październik 22, 2006, 10:59:57 am
Cytat: Koni
Mała uwaga taka. Nie ma co szamanmi zwiększać casting speeda, bo tak czy owak nic casting speedem nie zrobimy. Lepiej dorzucić INT co jest bardzo ważne dla overlorda. Broń to tylko Blunt/Staff + tarcza.

Dyesy tutaj jest wiele kombinacji ale wszystko zależy od gracza.

-Overlord -3CON + 3STR, -3MEN + 3WIT, -3MEN + 3INT skuteczne dyesy nastawione na bieganie w party i badbuffowanie mobków.



Małą uwaga", OL jest jedna z niewielu postaci ktore nie moga uzywac dye na +INT
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Zychu w Październik 22, 2006, 11:06:22 am
Można wiedzieć po kiego grzyba OLkowi Int? Przecież jedyny ofensywny jego czar to drain... I od kiedy zabiera się mu CON żeby dodać STR, skoro ma buffować w party? :shock: Moim zdaniem powinno być -4 Str +4 Con i -4 Men +4 Wit, i tyle wystarczy.
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Fantom w Październik 22, 2006, 11:16:14 am
INT jest na magic power od tego wspolczynnika zalezy tez wczodzenie czarow psych. czyli debuffow i nie zabiera sie mu CON na rzecz STR nigdy, w odwrotnej kolejnosci tak.
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Zychu w Październik 22, 2006, 11:21:37 am
Wypisałeś w swoich dyesach -3 CON i +3 STR :shock: No ale mniejsza z tym. Olkowi dodawanie Inta aż tyle nie pomoże :P A ja jestem przeciwny odejmowaniu więcej niż 4 MEN, bo zaletą OLa jest największy m.def w L2, a MEN go obniża, i potrzeba mu sporo many na buffy i debuffy.
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: mik0s w Październik 22, 2006, 12:02:05 pm
Ej...

To ja was zgasze i powiem, że Ol nie może grzebać w int... ok ;]?
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: ymma w Październik 23, 2006, 12:07:58 am
No niestety nie może i to jest ból właśnie. Osobiście to wolałabym nawet nie móc grzebać w wit a móc w intcie. Oczywiście większy csp zawsze się przydaje, ale i tak do takiego spsa to nam daaaaaleko i szybsi nigdy nie będziemy choćby pododawać ile się da. A INT? Jak ktoś już tu wspomniał od niej zależy czy nam debuffy wejdą, czy nie - im większa INT tym większa szansa. A debuffy i drainy to podstawa tak w pvm jak i pvp.
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: MonT w Październik 23, 2006, 03:32:31 pm
Chyba, ze masz party rzeznikow w ktorym twoja rola ogranicza sie jedynie do buffowania;]
Tytuł: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Zychu w Październik 23, 2006, 03:57:02 pm
Jeśli chcesz żeby debuffy częściej wchodziły to weź SOES zamiast AOBA czy Deadman's Glory.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: wogvorph w Listopad 15, 2006, 09:27:39 am
Moglby ktos opisac gdzie expic orkiem shamanem (poznej wc) na 30-35. 35-40, 40-45, 45-50 itp...glownie z nastawieniem na solo?
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Bled w Listopad 15, 2006, 04:19:26 pm
Jaki armmor polecacie dla wc? co myslicie o tallumie+kash*kash ?
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dohid w Listopad 15, 2006, 07:18:44 pm
Pytajcie o takie rzeczy w tematach o WC/OLu
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Art00Det00 w Styczeń 24, 2007, 02:27:19 am
Co do broni dla OLka chciałbym zaproponować Club of Nature, jednoręczny blunt C grade z możliwością wyklepania SA Acumen. Przy odrobinie szczęścia możemy go poenchantować o kilka poziomów i swobodnie nam B grade zastępuje.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: fedur w Luty 13, 2007, 06:31:34 pm
upade: C5/3'rd buffs

Warcryer/Doomcryer

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg256.imageshack.us%2Fimg256%2F3820%2Fskill1362oc8.jpg&hash=480e4017f699a13f4c0a64b892634af8)  Chant of Spirit - zwieksza odporność na cancel i debuffy
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg201.imageshack.us%2Fimg201%2F8158%2Fskill1363vi4.jpg&hash=e295a2428467671a89d052e89acdabb6)   Chant of Victory
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg105.imageshack.us%2Fimg105%2F7328%2Fskill1390go1.jpg&hash=8912cf9ae3c4841382ae2979dbc91b59)  War Chant - zwieksza p.atack
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg243.imageshack.us%2Fimg243%2F5250%2Fskill1391eo2.jpg&hash=579ed74fec6be7be242af02374dad4e4)  Earth Chant -  zwieksza p.def


wszystkie skille oprocz Chant of Spirit zużywają Spirit ore...


Overlord/Dominator


(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg440.imageshack.us%2Fimg440%2F6332%2Fskill1364tn2.jpg&hash=a154502609d878bcd7251cc7dbde48a7)    The Eye of Pa'agrio -zwiększa moc krytycznych atakow

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg300.imageshack.us%2Fimg300%2F3395%2Fskill1365wa7.jpg&hash=e6cac6aeed2e4e7dcf29d39309f639fd)   The Soul of Pa'agrio - zwiększa m.atack

Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Koni w Luty 14, 2007, 08:18:44 am
Chant o victory było w c4 chyba.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Inidriel w Luty 14, 2007, 08:58:22 am
Chant of Spirit również. OL chyba nie dostał nowych zdolności w C5 ( głowy nie dam za to stwierdzenie :P )

Chant of War

Cytuj
Chant of War (58, 66, 74):Increases party members' p.atk for a period of time. Stacks with Might but doesn't stack with Greater Shield/Chant of Earth. Party Buff. Duration 20 minutes.

Level 1, +4% P.Atk, costs 4 Spirit Ore.
Level 2, +7% P.Atk, costs 8 Spirit Ore.
Level 3, +10% P.Atk, costs 12 Spirit Ore.

Chant of Earth

Cytuj
Chant of Earth (58, 66, 74): Increases party members' p.def for a period of time. Stacks with Shield but doesn't stack with Greater Might/Chant of War. Party Buff. Duration 20 minutes.

Level 1, +5% P.Def, costs 4 Spirit Ore.
Level 2, +10% P.Def, costs 8 Spirit Ore.
Level 3, +15% P.Def, costs 12 Spirit Ore.

To odpowiedniki Greater Might oraz Greater Shield innych kapłanów.

Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: fedur w Luty 14, 2007, 10:07:55 am
Chant o victory było w c4 chyba.

było...wiec tym bardziej sie zdziwilem ze nie zostały dodane do opisu głownego...
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: szwagier w Luty 14, 2007, 11:38:50 pm
OL chyba nie dostał nowych zdolności w C5 ( głowy nie dam za to stwierdzenie :P )

Zgadza się OL jako jeden z niewielu w c5 nic nie dostał :| a w dodatku przez zmniejszenie wagi CP potionów i czasu ich gotowości do ponownego użycia, stracił też na wartości jako CP healer. Podobno mają mu to zrekompensować w c6 ... zobaczymy :D
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Bled w Luty 15, 2007, 01:28:55 pm
ogolnie to orkowie w c5 (mistycy) maja na" - ", bo drian zjada wiecej mp o 30% chyba
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Koni w Luty 16, 2007, 09:23:51 am
No bo założenie od początku miało być takie, że ork szaman to mag/woj. I ma kombinować, łączyć skille, robić combo. A tutaj sobie ludzie soma zakładają i drainują.... NCsoft się to nie podoba - to ciul +30% many koszt skilla. "twórca ol'a mówił mają grać ol'em tak jak chce :D"
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Vicar w Marzec 07, 2007, 12:56:25 am
a ja powiem tak:

WC ---------> BW light, Kris +focus i tyle! :) żadnych tam duali, gram WC już długo i wiem co mówię, kładłem na glebe Necro, SK, OL'a, Destro (tu drainy decydują o powodzeniu ;P) i wiele innych klas. Nie ma żadnego sensu dodawania Dye na cst spd, i tak nie dogonimy magów jeśli chodzi o zaklęcia więc nie ma sensu odejmować od MEN na rzecz cst spd bo i tak zawsze ale to zawsze WC jest w tyle, lepiej mieć +3 men z bw. Na moim lvlu 68 critical jest coś chyba 234 na krisie i naprawdę pięknie wchodzą, co w połączeniu z soul cry (p atk około 760 :)  ) i attack spd robi naprawdę tak zwane "BE" naszemu przeciwnikowi ;) Jak gracie na serwerze bez mana potek (tak jak ja) to trzeba bardzo uważać z mp i rozważnie używać draina. Expi się super i na PvP też jest super, czego chcieć więcej? (od razu wspomnę że próbowalem dawać dye na cst spd, chodziłem z dualami, używałem robe, stosowałem naprawdę wiele rozwiązań...nawet great sworda próbowałem ^^ i taktyka którą opisałem sprawdza się najlepiej)Później moja propozycja wygląda tak: bloody orchid + focus i Robe of Nightmare MP Regeneration +4%, M. Atk. +8%, Sleep and Hold Resistance +70%, INT +2 and WIT -2. Trzeba wykorzystywać wysoki m def orka, jak już mamy robe of nightmare to jeśli mag nam wrzuci sleepa to naprawde mielśmy pecha ;)

To co opisałem jest oparte na moich doświadczeniach w grze Uarkrajerem, jeśli komuś się to nie podoba to niech gra sobie inaczej i idzie w pierony :P:P:P:P

Aha jeszcze jedno ;P Tarcza sie nie sprawdza, naprawde się nie sprawdza...więc nie warto ją nosić.Jeśli jesteśmy bogaci można sobie nosić jakiegoś blunta badziewnego żeby wbijac stuna na pvp, ale i tak bić trzeba sztyletem :P

Pozdrawiam:) 
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Marzec 07, 2007, 08:20:18 am
Cytuj
Chant o victory było w c4 chyba.
Cytuj
upade: C5/3'rd buffs

A to zauwazyliscie?
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: mik0s w Marzec 07, 2007, 08:35:04 am
Btw. Wszyscy mówią, że Dreaming Spirit wchodzi częściej niż zwykły sleep. Bzdura, bo ma taki samą bazową szansę.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Thaald w Marzec 11, 2007, 02:19:00 pm
Eee ... umm... czy pisalem juz zeby zmienic nazwe tematu? :)
Orkowie-mistycy lub Orczy magowie lub Orkowie-magowie lub Orczy mistycy lub orkowe maszynki do zabijania lub zielone bydlaki poslugujace sie magia wybierzcie cos byle nie Orki-magiczne(lol dopiero teraz to zauwazylem? :o)
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Kwiecień 05, 2007, 10:25:00 pm
Vicar to jest technika czy raczej jej brak :?: Dagger dla WC, mamo, szalone Realia...
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Siena w Kwiecień 05, 2007, 11:11:44 pm
Vicar to jest technika czy raczej jej brak :?: Dagger dla WC, mamo, szalone Realia...

Nie widzę w tym nic złego. :P
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Kwiecień 06, 2007, 10:16:22 am
Nic złego :?: Jak powiem wam, że tylko Robe i nie ma sie co zastanawiać nad resztą to co wy na to :?: WC ma jeden big problem - mana na buffy+heale. On jest od tego. Biedny wasz WC jak musi nacinać non stop i pomagać w biciu. Nasz WC nie mający jeszcze all buffów potrafi mieć problem z maną w Avadonie Robe na 62 levelu jeżeli musi czasami nasz uleczyć. W większości czasu i tak musi siedzieć. Kupiłby BW robe, ale różnica w cenie była nie mała jakiś czas temu(ok 10kk na secie). Broń to wybór też tylko jeden - Magiczne Blunty z Acumenem.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: belld w Maj 07, 2007, 09:37:32 pm
czytając wasze niektóre posty szczerze się uśmiałem.

wszystkie wasze sugestie n/t equipu dla WC/OL są lekko mówiąc zbyt subiektywne.
wypowiem się głównie odnośnie WC;
WC jako taki może biegać zarówno w armorze jak i z bronią takim/taką jaka mu się aktualnie spodoba, zależy to jedynie od jego upodobań.
solo WCek może expić spokojnie na każdym lvlu do 75 (wyżej nie wiem), i nieważne czy będzie to robił w Robe czy Light czy heavy. Po prostu do armora dobierze sobie odowiednią taktykę. Co do broni, to również indywidualna sprawa, wc może expić wszystkim chyba jedynie łuk nie wchodzi w grę.

Marc1n do ciebie: nie wiem gdzie widziałeś warcryera na 62 lvlu któremu brakuje many na buffy w Avadon Robie, ale chyba był to jakiś obłąkany koleś co to walnął sobie dye -5 MEN/+4(5)WIT, ale nawet z takim dyem nie ma szans żeby mu many brakło prawdopodobnie. Osobiście biegam od Dgrade w light, i nigdy nie brakło mi many na full bufka jeśli byłem sam. Więc jeśli w light bez bonusa do MP starcza many to w Robie chyba jest jest nadto. A jeśli ty biegasz w party gdzie zaraz po buffie WC musi od razu healować , to radziłbym mu zmienić party, bo się tylko marnuje.

wracając do tematu, WC to jest party buffer, który jest zarazem samowystarczalny w expieniu solo.
Armorek i broń poleciłbym każdemu wybrać samodzielnie, po prostu popróbować z czym i w czym komu jest dobrze i nie słuchać "dobrych rad specjalistów" typu: "dla WC tylko duale", albo "tylko blunt i tarcza"

tak czy owak, jeśli chcecie być naprawdę zadowoleni z gry WC to powinniście grać głównie w party, choćby dwuosobowym, ale party.

pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 07, 2007, 11:25:40 pm
Brakuje many...to jest dziwne :?: Na rebuff styka, ale gdy musi robić coś jeszcze to nie do końca. Sleepowanie mobów, czasami Chant of life...to jje many dużo jak się to po używa. Co do Dyes. +4WIT/-4MEN i broń z Acumenem, żeby rozruszać nie "WITalnych" Orków i dać im mozliwość uspania na czas, a nie jak już jest za późno.
Expienie solo WC - gratz, raty X ile :?:
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Maj 07, 2007, 11:27:07 pm
u nas orki noszą dark cristal lub talluma. Nie wiem, nie grałem ale dużo OL widzę właśnie w dc albo tallumie ...

Co ty gadasz marc1n. Poexpisz przeciez sam wc. (max przez 2 minuty i koniec many xD)
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 08, 2007, 12:18:56 am
OL to ma bonusy dla WC bardziej, niż OL...
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: belld w Maj 08, 2007, 07:21:49 pm
aktualnie gram na serwie z ratami x2 all ( jak zaczynałem były x1, podnieśli gdy byłem ok. 30lvla)

co do mojego WC to aktualnie mam 67 lvl, equip to doom light + demon sword. Dye +4STR/-4CON, +4DEX/-5CON, więc jak widzicie mam -11CON łącznie z doomem i spokojnie daje rade sam expić na mobkach do 70lvla. Do tego lvla dobiłem walcząc SLSem +3 z focusem. Many mi starcza spokojnie na buffka dla mnie, a z castów ograniczonych dość dla WC używam jedynie draina (wystarczy 1 na 1-2 mobki), ewentualnie sleepa jak przypląta się inny agromob a wiem że nie dam rady wziąć dwóch na klatę. po 20 minutach expa potrzebuję co prawda odpoczynku, ale nie dlatego że nie mam już many tylko że nie zdąży się w całości zregenerować.

w party puszczam full buffa i z reguły po 20 min. expienia mam full mane na rebuffa.

jeśli wam czegoś brakuje, tzn. że albo nieumiejętnie wykorzystujecie możliwości WC, albo źle dobieracie party do lokacji.

jeśli zależy wam na super szybkim expie to zróbcie sobie duet ze sztyleciarzem lub jakimś gladem/swsem/BD/destro/tyrantem i będziecie napierać na moby tak długo aż wam się znudzi.

i jeszcze jedno: WC NIE JEST HEALEREM !!! nie takie jest jego zadanie w party, jego chant of life jest za cienki i za wolny żeby go w tym celu używać, niezależnie od acumena i dye jakie sobie założycie.
no chyba że macie dwoch WC w party.

Ale jeśli chcesz zrobić z WC magika, wrąbać mu dyesy na +WIT, założyć robe i dać staffa z acumenem to wtedy faktycznie nie masz czego solo szukać i zostaje ci rola podobna do propheta: buff i /sit :P bo ofensywnymi castami WC za dużo nie zwojujesz.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 08, 2007, 07:29:36 pm
Odnośnie całej wypowiedzi - LOL
No i widać, jak się różni off, aż wyśle może na forum kolege z offa, żeby coś napisał, ale nie obiecuje...
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Truskawka w Maj 08, 2007, 07:44:35 pm
To nie off tak różni się od priva ale ten gracz od innych :P gram na privach sporo czasu i nigdy nie widziałem WC w doomie , bw light czy ava/bw robe owszem ale żeby doom :o
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: belld w Maj 08, 2007, 07:56:57 pm
to że nie widziałeś to twój problem,
to czy się różni off od priva to nie wiem, grałem tylko na privach.

jeśli chcecie coś dodać na temat to uzasadniajcie swoje wypowiedzi, a nie tylko " wow, nie widziałem..", albo coś podobnego. chcąc nawiązać konstruktywną dyskusję musicie swoje wywody czymś poprzeć a najlepiej WŁASNYMI doświadczeniami a nie tym co się widziało na filmiku lub serwie.

trudno dyskutować z kimś kto być może nigdy nie grał taką postacią, albo nawet jeśli grał to sztampowo jak wszyscy założył w okolicach 60ki ( chyba że bogaty, to wcześniej ) BW light, wziął blunta albo duale i był zadowolony.

ja nie napisałem że doom light jest idealny dla WC, tylko że aktualnie z takim biegam,a czy go nie zmienię  na co innego to jest inna sprawa. tak czy owak uważam że doom light może się okazać (!) dużo lepszy do expienia np. solo niż jakikolwiek inny set.  Do pvp lub party niekoniecznie.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Slomek w Maj 08, 2007, 08:44:06 pm
Belld tobie soul Cry many nie zjada nie ??!! Bo mi kurcze wlaczam go on mi many nic nie zjada zwlaszcza jak jest na 10lvl to wrecz mi ja dodaje. Bez mana potek WC traci mane w kilka chwil. -11con oz kurna to w PvP na pewno wymiatasz jak ci z piesci ktos pizgnie to juz ci stun wchodzi z taka condycja to pewnie ownujesz. Od leczenia HP to jest OL jesli chodzi o Orkow shamanikow
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Truskawka w Maj 08, 2007, 08:51:12 pm
tak czy owak uważam że doom light może się okazać (!) dużo lepszy do expienia np. solo niż jakikolwiek inny set.  Do pvp lub party niekoniecznie.
Tylko po co dobierać supportowi sprzęt do expa solo? znajdź/zmień klan to zobaczysz jak przyjemnie i szybko można expić wc w porównaniu do solowania.
Ja wc zawsze grałem w party, nosiłem bw robe i byłem happy :)
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: belld w Maj 08, 2007, 09:45:10 pm
kto napisał że Soul Cry nie zjada many ?
pewnie że zjada i to dość szybko, ale na Soul Cry to se możesz jechać jak masz SE na plecach, i to chyba nawet nie. ja tego używam dość rzadko.

mam dobry klan i dużo gram w party i też nie narzekam, a czy inni narzekają na mnie w party to nie do mnie pytanie.

zacznijcie w końcu dyskutować, a nie tylko krytykować.

do tej pory mam jedno pvp na koncie i to przegrane, więc n/t pvp nic wam ciekawego nie napiszę.
jak zacznę się tym zajmować to może coś dopiszę w tym temacie.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: jawron w Maj 08, 2007, 09:51:42 pm
Serwer GP - l2j? Na to wygląda bo build dość karkołomny.

Do party imo avadon/bw robe+jakaś broń(jedna z acu magiczna, warto też (ale nie trzeba) nosić inną do zadawania dmg) z b grade, potem tallum/dc (dc najlepiej) + broń z acu i jeszcze jedna do zadawania dmg.

W party sprawdza się doskonale.

Nie ty jesteś od zadawania dmg, tylko party.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Slomek w Maj 08, 2007, 10:40:23 pm
Co do broni z acu to bym wzial zwyklego Hom+acu. Nie bawilbym sie tylko w supporta bo w tylko napazel z daggera +focus na przyklad krisa pomoglbym duzo. Poza tym w takim party SE by raczej byl do healowania wiec o mane tez bym zbytnio nie penial. Wkoncu to klan party
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: belld w Maj 09, 2007, 08:02:38 am
Serwer GP - l2j? Na to wygląda bo build dość karkołomny.
sprecyzuj.

Nie ty jesteś od zadawania dmg, tylko party.
widocznie nie wiesz jaki dmg potrafi WC robić

jakbym chciał ograniczyć się do bufka i sleepowania czasem, to wybierałbym pomiędzy bishem/prophem/SE/EE.

dagger+focus, dagger+crt.dmg lub sword+focus z buffkami potrafią zrobić duże zamieszanie w szeregach wroga, a ilość many i wartość inta WC czynią z niego dość kiepskiego nukera.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Slomek w Maj 09, 2007, 01:25:24 pm
a ilość many i wartość inta WC czynią z niego dość kiepskiego nukera.
No bo to nie nuker... dla mnie expienie WC solo to jest BW heavy Doom shield kris+focus i jak mowilem hom+acu do szybszych buffkow. Dye +3wit-3Men (sleep ratuje czasem) +3con-3str (wtedy z soul cry'iem non stop jesli masz m. potki)
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Truskawka w Maj 09, 2007, 01:31:38 pm
Zamiast homka acu lepiej club of nature acu, mają takie same staty jednak CoN jest bluntem i z nim mamy awaryjnie stuna
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: jawron w Maj 09, 2007, 05:03:54 pm
Serwer GP - l2j? Na to wygląda bo build dość karkołomny.
sprecyzuj.
To Ty powiedz czy to l2j :P

Anyway - na l2j jest zbugowany regen many(imo trochę za wysoki), zbugowane p atk/p def mobów/graczy itd itp. Więc różne rzeczy są możliwe(ja na l2j solowałem bishopem całkiem skutecznie...)

Poza tym ja nie uważam, że warto solować, raczej jak już przygotowywać sprzęt, to pod party, ewentualnie coś bardziej uniwersalnego...
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: belld w Maj 09, 2007, 06:14:00 pm
To Ty powiedz czy to l2j :P

szczerze mówiąc to nie wiem czy to l2j czy jakiś inny, po prostu się tym nie interesuje. znam raty serwera i gram dla zabawy.

czy jest wysoki regen many? nie sądzę, jak już siądę do resta to zdąże sobie i zapalic i browca przynieść, więc trochę to trwa.

tak czy owak dyskusja schodzi na offtopic, bo to nie temat o serwerach tylko o Orczych szamanach.

No bo to nie nuker... dla mnie expienie WC solo to jest BW heavy Doom shield kris+focus i jak mowilem hom+acu do szybszych buffkow. Dye +3wit-3Men (sleep ratuje czasem) +3con-3str (wtedy z soul cry'iem non stop jesli masz m. potki)

nie wiem jak na waszych serwach, ale tam gdzie ja gram to w secie heavy nawet z dyesem +WIT i homkiem+acu cast speed jest u WC żałosny, więc dla mnie mija się z celem zakładanie heavy i próby podniesienia straconego castspeeda. a o mana potkach to możesz zapomnieć, nie ma czegoś takiego na GP, gdyby były robiłbym nukera i zaczynałbym myśleć o subie; bez sensu.

no ale co ja z wami mam do gadania, jak nawet się na rodzajach serwerów nie znam...

powodzenia wszystkim, miłej zabawy z L2.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: montezuma w Maj 09, 2007, 06:39:15 pm
Odnośnie całej wypowiedzi - LOL
No i widać, jak się różni off, aż wyśle może na forum kolege z offa, żeby coś napisał, ale nie obiecuje...

w tym wypadku sie mylisz.

Sposob expowania WC przez belld nie rozni sie od sposoby expowania WC na offie w przypadku solowania.
Heavy armor i +5str najlepiej i bron z sa focus i taki WC moze spokojnie solowac na ofie do 6x lvl co nie oznacza ze wielu takich WC jest na offie, mimo wszystko dla WC exp leci w party szybciej niz solo, dlatego na offie wiekszosc wc biega w dc i z days -str. Ale jak pisalem wyzej tem bulid jest jak najbardziej ok dla postaci ktora expuje, bo do pvp to to sie nie nadaje.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: DestroX w Czerwiec 16, 2007, 09:08:57 am
Mam pytania. Kto jest lepszy w PvP? WC czy OL? I...ehhh..trochę głupie pytanie. I...kiedy ork ma taką fajną chusteczkę na buźce? Chodzi mi czy to Heavy, Light czy Robe.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Siena w Czerwiec 16, 2007, 09:14:38 am
W pvp - OL
www.ivory-tower.de - poszukaj swoich chusteczek :P
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Bled w Czerwiec 16, 2007, 11:18:42 am
ol lepsze aczkolwiek obaj wymiataja.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Jarllax w Lipiec 20, 2007, 01:19:01 pm
Hmm, kolejne pytanie z serii która klasa lepsza ale tym razem w Interlude.
Chodzi mi o to by była dobra jako buffer i dobra w pvp.
Z tego co czytałem WC dostał bardzo mało rzeczy w IT a za to Overlord dostał bodajże z 5 nowych skilli, więc już nie wiem co o tym sądzić bo na początku chciałem grać WC. A teraz te skille Overlorda :<
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Lipiec 20, 2007, 04:35:38 pm
hm ... gdzies juz chyba Inidriel pisal ze WC dostaje Chant of Magnus, a OL ally cov :D a co do reszty to nie wiem
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Inidriel w Lipiec 20, 2007, 04:50:07 pm
Jeszcze jest ich pare.

Doomcryer&Dominator:

Divine Lore - skill pasywny, zmniejsza konsumpcję mp o 5%(lvl78).

Doomcryer:

Chant of Magnus - +20% MP, +30% Mattack,+30% Mdef,+20% Casting Speed,+50% MP Regen Rate,20% less MP consumption of magical skills, Magic crit chance increases (79lvl, konsumuje 40 spirit ores). Buff.

Gate Chant - przywołuje członków drużyny. (lvl78, zjada 4 Summoning Crystals)

Dominator:

Victiories of Pa'agrio - coś jak CoV tylko, że dla całego klanu i ally (lvl79, potrzebuje spirit ores)

Pa'agrio's Emblem - zwiększa odporność na debuffy naszego sojuszu. (lvl78)

Pa'agrio's Fist - zwiększa maksymalną ilość CP oraz odnawia część CP. (lvl79, zjada Spirit Ores). Daje ok. 800 CP więcej bodajże.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: primabolan w Lipiec 20, 2007, 05:19:49 pm
Czy Chant of Magnus i CoV sie nakladaja czy mozna rzucic obydwa i obydwa bufy w tym samym czasie beda dzialac czy jeden drugiego "wybija"bufa ?
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Lipiec 20, 2007, 05:40:18 pm
Te End Game sie wypieraja bo mialem CoV to PoF nie moglem dostac ;/

Cytuj
Mam pytania. Kto jest lepszy w PvP? WC czy OL?

Na selfach :D?
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Jarllax w Lipiec 20, 2007, 06:40:14 pm
Te End Game sie wypieraja bo mialem CoV to PoF nie moglem dostac ;/

Cytuj
Mam pytania. Kto jest lepszy w PvP? WC czy OL?

Na selfach :D?
Kto na selfie a kto na full buffie  ;)
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Lipiec 20, 2007, 07:27:25 pm
Wc ma selfy dobre :>
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Jarllax w Lipiec 20, 2007, 09:15:46 pm
A coś więcej o tych postaciach który dostał więcej i lepsze rzeczy, czy debuffy OLka wchodzą często, Czy buffy WC nadal są niezbędne dla Fighter - Party. :>

Chodzi o Interlude.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Jadzik w Lipiec 24, 2007, 11:30:18 pm
Chantom się nie dostało w Interlude, więc dalej aktualne jest, że buffy WC są wysoce wskazane dla fighter party. Archers/dagger + WC party miecie.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: DIO w Sierpień 02, 2007, 10:51:07 am
przeczytalem caly temat i wtrace swoje 3 grosze

WC

bw light - przydatny do solo expa tak do 74 lvl potem juz solo exp slabo idzie lepiej szukac party dlatego lepiej od poczatku inwestowac w bw robe - more mana = more fun

ogolnie light armory sa przydatne tylko do  samotnego expienia w pvp spisuja sie cienko

armor a grade

ja wole tallum robe, +8% m def daje ladny bonus, ale dc robe tez jest dobrym rozwiazaniem, tutaj zalezy co kto woli
bronie

jakis zlom c grade z mana up - tlumaczyc chyba nie trzeba
sztylet z focusem - exp i pvp jak sie mp konczy
blunt magiczny najlepiej +acumen - bron do pvp, szybszy cast speed, wiekszy matc, stun
luk - bron do mass pvp (mass= tak 3 vs 3 i wiecej) praktycznie wc nawet z soul cry zadaje o jakies 40% mniejszy dmg  niz lucznicy ale luk pozwala oszczedzic conieco many(ktora znika blyskawicznie zwlaszcza na cs i innych podobnych akcjach) oraz nie wychylac sie z szeregu zbytnio, ja preferuje carnage+mana up

bronie typu valhala, som itp sa bezuzyteczne, dodaja tylko matc a nie daja mozliwosci stunowania, lepiej CoN,soes,dasparion,bomt miec, matc w wiekszosci taki sam jak w mieczach tej samej klasy a stun ratuje dupe czesto

dye jakie posiadam

+3con - 3 str (moglem zrobic +4-4)
+2 wit - 2 men
+3 wit - 3 men (tallum/dc+bron z acumenem + bufy i 850 cs nikogo nie dziwi)

widzialem tam argument "- men obniza mane, jej regen i m def" - teoretycznie tak, w praktyce strata na 78 levelu jest mniejwiecej taka: 0.5 mniejszy mp regen, 130 mp mniej, 60 m def mniej(zalezy jaka bizuteria, w pelnym tateosian to bedzie okolo 65) wiec strata nie jest taka duza a zysk z cs ogromny

+dex - str  - jakos nie pasuje mi to dye, zysk niewielki, wole cs miec wiekszy

co do "OL>>>>WC w pvp" nie zgodze sie, nie raz zdazylo mi sie bez problemu zabic goscia ktory Ola zabil bez wiekszych problemow, debufy ola nie wchodza zbyt czesto, bufy kosztuja duzo, szybko sie mp pozbywa, wc dzieki bufom ma calkiem niezle staty jezeli chodzi o walke przy uzyciu luku/sztyletow w walce z magami cov+war chant, w walce z wojami cov+earth chant(ostro podnosi p def). Jak wc wejdzie pierwszy freezing flame to przeciwnikowi robi sie cieplo, jak wejdzie drugi to jak nie wyrwiesz magic cryta raczej pozostaje napisac pokonanemu gf, tylko ciagle pozostaje jedna kwestia "jezeli wejdzie" i tu jest wlasnie bol tej profki bardzo duzo w walce zalezy od czystego szczescia, czy wejdzie sleep (np w summonera zeby moc mu spokojnie summona zabic) czy stun w maga/lucznika wejdzie(tutaj polecam uzywac obu stunow czyli nie tylko z 2 profy ale i z pierwszej, moze slabo wchodzi ale pare razy uratowal mi 4 litery w walce) i najwazniejsze czy wejdzie freezing flame (do tego dobra wlasnie bron z duzym matc)

wc ma tez jeszcze 1 przyjemny bonus po 3 profie  -arcana wisdom, przez wielu niedoceniany skil a daje wiele mozliwosci, przy kombnacji dc/tallum robe, dye +5 wit i bron z acumenem obniza cs o jakies 55 tylko, hp zuzywa stosunkowo wolno i najwazniejsze Obniza koszt zaklec, nie znalazlem nigdzie w necie jakichs konkretnych wartosc ale z testow wynika ze jest to losowane z przedzialu 20-40% mniejszy koszt zaklec co pozwala dluzej utrzymac sie z zapasem mp na polu bitwy od OL, jak nie zapomne albo ktos mnie nie zaskoczy to wlaczam zawsze do pvp chyba ze to jest na arenie i wiem ze mi zaraz ktos w plecy nie wjedzie, oraz do bufowania obowiazkowo. More mana = more fun

wc jest taka profesja ze prawie kazdej broni mzoe uzywac skutecznie i prawie kazdego pancerza, wszystko zalezy do czego chce sie go uzywac


p.s. znam jeszcze 1 build wc ale jest roche kosztowny ogolnie polega na tym:

doom heavy/dc heavy/imperial crusader
dye
 +4 con - 4 str
+5 wit - 5 men

blunt a health i robimy za tanka magiczno fizycznego jako ze orki czesto ida na pierwszy cel atakow wiec bufujemy i biegamy sobie w pierwszym rzedzie i robimy za ruchomy cel odciagajac ataki z czlonkow wlasnego party (dzieki bufom duzy p def (earth chant) i m def)
a drogi dlatego ze trzeba miec do tego solidna bizuterie, ful majestic to troszke za malo  :D

Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Kesai w Sierpień 02, 2007, 11:11:56 am
jak chcesz sie w magicznego tanka bawic, to polecam summonera (wk/es) ;p
atm, 77lv + m barrier + warding + cov -> 1.9 mdef (tylko jeden tts ;<). do tego dochodzi transfer pain ;>
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: SQUIRREL w Wrzesień 05, 2007, 08:59:43 am
Sorki nie moglam sie powstrzymac, ale jesli chodzi o "magicznego tanka" to SWS rox :)
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Jarllax w Wrzesień 10, 2007, 07:29:01 am

przydatny do solo expa tak do 74 lvl

Też się nie mogłem powstrzymać:
Jechać solo WC do 74 :rotfl:
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: DIO w Wrzesień 10, 2007, 09:56:59 am
najpierw byle w takim cudownym klanie w ktorym ludzie nie wiedzieli co to party "spadaj expa mi zabierasz" :D, jak wyszedlem mialem 70 lvl i ponad miesiac biegalem bez klanu spokojnie szukajac dla siebie miejsca a trzeba bylo po trochu expic i dalo rade. venom+dual sls i jakos sie bilo
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Siena w Wrzesień 10, 2007, 05:27:29 pm

przydatny do solo expa tak do 74 lvl

Też się nie mogłem powstrzymać:
Jechać solo WC do 74 :rotfl:

OLem do 72 ja solowałem. WC to normalka xD
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Jarllax w Wrzesień 10, 2007, 06:16:29 pm
 To jest realne ale ... idiotyczne :D [ no chyba że gra się OL'em a klan ma 10 osób z tego na dzień 1 online ]
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Siena w Wrzesień 10, 2007, 07:14:07 pm
G**no prawda xD OLa nikt nie chce do pt, więc jak niby miałby expić w pt od 50lvla? :P
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Lokken w Wrzesień 13, 2007, 01:28:03 am
To jest realne ale ... idiotyczne :D [ no chyba że gra się OL'em a klan ma 10 osób z tego na dzień 1 online ]

Gram w ally 170+ ppl. Nawet mając 75 lvl solowałem.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Siena w Wrzesień 13, 2007, 08:15:19 am
Lokken, tego nie wytłumaczysz. Niektórzy ubzdurali sobie, że skoro OL jest postacią potrzebną dla klanu, to od razu wszyscy w klanie muszą go expić/z nim expić.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: MonT w Wrzesień 13, 2007, 03:05:40 pm
Lokken, tego nie wytłumaczysz. Niektórzy ubzdurali sobie, że skoro OL jest postacią potrzebną dla klanu, to od razu wszyscy w klanie muszą go expić/z nim expić.
Tak się dzieje dopiero na 77 lvlu:) Zwykle jak mam OLa w party to albo jest to pt klanowe albo poprostu jest to moj kumpel.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Jarllax w Wrzesień 13, 2007, 03:22:20 pm
Lokken, tego nie wytłumaczysz. Niektórzy ubzdurali sobie, że skoro OL jest postacią potrzebną dla klanu, to od razu wszyscy w klanie muszą go expić/z nim expić.

No to musisz mieć wspaniały klan z potężnym nadmiarem supportu ...

I który nie ma w ogóle wojen, ani mass pvp :<
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Lokken w Wrzesień 14, 2007, 12:55:10 am

No to musisz mieć wspaniały klan z potężnym nadmiarem supportu ...


OL jest najgorszym bufferem, nigdy nie może być jedynym bufferem w party (no może dopiero od 77 lvl na mage). Jeśli już to najlepiej się uzupełnia z WC/SE.

I który nie ma w ogóle wojen, ani mass pvp :<

Na wojnach i pvp nie zdobywasz expa - a tym tu akurat mówiliśmy.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Jarllax w Wrzesień 14, 2007, 07:00:58 am
Aż tak piękny klan masz ?

Z tego co się orientuje to o dobrego buffera w klanie ciężko dlatego też często się bierze OL'a
Albo na większe wypady by bronić miejscówki.
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Kesai w Wrzesień 14, 2007, 09:53:28 am
problem OLa to brak (calkowity) haste'a i do 77 nie ma d whispera i empa. takze, to dupa nei buffer ;]]

( co nie zmienia faktu, ze na mass jest niezastapiony )
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Lokken w Wrzesień 14, 2007, 10:04:38 am
Aż tak piękny klan masz ?

Z tego co się orientuje to o dobrego buffera w klanie ciężko dlatego też często się bierze OL'a

Echem.... OL jest badziewnym bufferem. Brakuje mu DW/Focus/Haste dla archerów i to samo plus Vr dla party melee. Dla nuker party brakuje empa (do 77 lvl), ale one i tak bardzo rzadko się zdarzają. Być może jeśli się gra na servie z dość wysokimi ratami to nie patrzy się na to, że party bije dwa razy wolniej. Ale jak trzeba ubić od kilku do kilkunastu mobów na 0,01 % to trzeba się zawsze starać ułożyć optymany skład.

A tak klan mam piękny. Z supportem jest ok. Jako, że jest to klan w 100 % archer/melee więc dobry WC czy PP to mus. Mamy min. DC 79 lvl (być może jedyny Doomcryer na 79 lvl z Polski ale nvm ;p) i PP 78. Jako, że party robimy głównie do IT (jak jest wolny to boss room, ewentualnie L-ka, czasem 4s), MoS czy PT (darkness) to CoV czy PoF plus sierściuch i oczywiście BD/SwS to konieczność. Na takich miejscówkach OL nigdy nie może być jedynym bufferem.

EDIT: Podczas pisania posta wyprzedził mnie Kesai i trochę rzeczy powtórzyłem ;p
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Falconek w Wrzesień 14, 2007, 11:58:52 am
Lokken, u nas OL nie ma probemów ze znalezieniem party, imo to kwestia jak klan do tego podchodzi. Czy "radź sobie sam, pokochamy cię jak będziesz miał Invincibility", czy "postaramy się, żebyś jak najszybciej miał Invincibility".

A poza tym graty trzeciej profy :)
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: DIO w Wrzesień 14, 2007, 06:40:22 pm
brak haste u ola mozna spokojnie nadrobic potionami i te pare razy poexpic na miksturach a nie an bufie, najbardziej boli brak focus/dw, a o to najczesciej prosza najlepsze kox party.
inna sprawa ze wielu po prostu biernie czeka w ch az ich ktos wezmie, a to najgorsza glupota, tak samo "kto mnei wezmie do party?", totalna tragedia :D, kazdemu buferowi ktory marudzi ze go nikt nie bierze do party proponuje samemu organizowac party, ja tak robilem jak klan zmienilem, po 2 tygodniach friendlist mi sie podwoilo i zaraz po zalogowaniu do gry moglem przewaznie przebierac w conajmniej 2 (ale czesto bywalo wiecej) ofertach "chodz z nami  do xxxxxxx bo dobrych bufow nam trzeba". kazdy powinien najpeirw pokazac ze jest przydatny, jak ludzie zobacza ze bufer nie jest kula u nogi co tylko biega wkolo i expa zabiera (a niestety sa tacy ..... 20 minut expienia, 30 minut dogadywania sie z gosciem zeby bufy dal, albo bishop "oj sory ze cie nie wyleczylem, myslalem ze przezyjesz" i przez nich ludzie nie maja ochoty ciagnac za soba jakiegos niepewnego typka ktory ledwo ogarnia co sie wkolo niego dzieje)
Tytuł: Odp: Orki Magiczne-Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Siena w Wrzesień 14, 2007, 09:28:44 pm
OL wystarczy na Exp jako jedyny buffer, tylko na 77, i tylko jeśli w pt jest dodatkowo BD 74+ ;)
Tytuł: Odp: Orczy Magowie - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Reina w Październik 02, 2007, 04:08:10 pm
Eee ... umm... czy pisalem juz zeby zmienic nazwe tematu? :)
Orkowie-mistycy lub Orczy magowie lub Orkowie-magowie lub Orczy mistycy lub orkowe maszynki do zabijania lub zielone bydlaki poslugujace sie magia wybierzcie cos byle nie Orki-magiczne(lol dopiero teraz to zauwazylem? :o)
heh masz racje, poprawilem juz to
chociaz "orki" to juz  bardzo popularne stwierdzenie, chociaz niepoprawne (orkowie, nie orki)


a co do samych orkow, ich trzeba pokochac do gry, za brzydkie sa ;)
Tytuł: Odp: Orczy Magowie - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Elfares w Październik 02, 2007, 04:30:29 pm
Nie no ale nieźli są.. OL w klanie to wymiata i każdy też ^^