- moby na sky wagon relic nic nie dropią ani adeny ani matsów
- moby z obstawy na sky wagon relic są undeadami a nie da się ich bić z distrupt undead (incorrect target)
- moby agrują się od razu po respie i to całą grupą a tylko lider powinien być agro (sky wagon relic)
- w ant nest niektóre pająki stoją w miejscu jak się je bije
- w ant nest tak samo moby od razu po respie się agrują
- postać nie rusza się od razu w kierunku w którym się kliknęło przed zakończeniem spella/aa co utrudnia kajtowanie
- na breka stronghold overlordy od razu po zrespieniu się odpalają jakiegoś skilla przez co są za mocne (tak, taki skill istnieje u mobów ale nie od razu po respie)
- moby we wszystkich lokacjach na których do tej pory biłem (neutral zone, cruma marshlands, breka stronghold) respią się w tym samym miejscu [Aktualnie nie zamierzamy tego nawet ruszać, są sztywne spawn pointy, przyszłościowo może wprowadzimy jakiś random +/-, na tą chwile nie ma co ryzykować, a prawda jest taka że to totalnie NIC nie zmienia]
- wizualny bug po wykastowaniu spella w moba nie pokazuje, że spadło mu hp (nie, nie było attack fail) <- to zdarza się czasami, nie co każdego moba.
- klasycznie geodata ale nie wiem czy jest sens o niej pisać bo tego jest pełno w różnych miejscach, na przykład na cruma mrashland chodził sobie death knight ze środka crumy mob lvl ~50
- jak siedze na sklepiku to nie moge targetować innych postaci
- life cubic od newbie daje insta heala czyli dostajesz heala zanim skończy się animacja (tak w ogóle to rate też jakiś duży i op ten cubic)
I jeszcze takie losowe pojedyncze zdarzenie jak biłem na cruma marshland po wykastowaniu energy bolta w moba nie mogłem użyc żadnego innego spella (było napisane, że skill w reuse, zarówno blaze jak i ice bolt, energy bolt) przez co nie mogłem zabić moba i w ostateczności musiałem uciec żeby zrobić reloga i po zalogowaniu się dobić moba. (tak miałem mane i broń oraz target na mobie).
To na razie wszystko co zauważyłem do 37 lvla.