Witam.
Na serwerze Core prawdopodobnie w dość niedalekiej przyszłości pojawi się trzecia aktualizacja do Infinite Odyssey o nazwie Helios.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mJ_xQhjBWJM[/youtube]
W grze pojawi się odrobinę zmian. Te najważniejsze wyróżnię w tym wątku, natomiast resztę możecie zobaczyć tu:
https://drive.google.com/file/d/0B8iZfp5rcGtca1pBZ0s3OUZ3Z0E/viewWedług mnie jedną z najważniejszych zmian w tej aktualizacji jest poprawienie wszystkich Wojowników (Tyrr) i dość spore osłabienie klasy Łuczników (Yul) i Sztyleciarzy (Othel)
Wojownicy zyskają szybsze odnawianie się umiejętności, jak również bonus do zbroi ciężkich -35% zmniejszone obrażenia krytyczne.
Łucznicy i Sztyleciarze natomiast nie będą już panami tej gry. Stanie się to głównie za sprawą osłabienia ich głównej umiejętności Final Ultimate Evasion (Othel) i Final Ultimate Escape (Yul) w której to zostanie bardzo zmniejszona szansa na unik przed zwykłymi atakami fizycznymi i umiejętnościami również. Dodatkowo całkowicie zostanie usunięty unik przed magią, który zmieni się w zwiększenie obrony przed nią. Kolejną rzeczą, która również ulegnie zmianie a powodowała zbyt dużą różnicę pomiędzy klasami jest skill Camouflage u Łuczników, który będzie miał znacznie zwiększony czas odnowienia i sporą karę do szybkości poruszania się podczas ukrywania. Shadow Hide u klasy Othel również dostanie sporą karę do poruszania się. Othel dodatkowo straci swoją podstawową broń, którą był teleport za plecy przeciwnika z jednoczesnym stunowaniem go i zdejmowaniem mu targetu. W nowej aktualizacji skill ten nie będzie już stunował ani zdejmował targetu.
To w porównaniu z poprawieniem i zwiększeniem wartości zbroi ciężkich powinno spowodować dość znaczną poprawę u klasy wojowników Tyrr.
Następna według mnie licząca się zmiana to zapowiedziane przez producenta gry poprawienie kilku lokacji tak, ażeby spoilowanie tam miało sens i było opłacalne. Zyska na tym nie tylko rynek w jakiś sposób ale i klasy skupione na zadawanie obrażeń obszarowych np. Tyrr Drednought, który może znacznie przyśpieszyć ten proces.
Pojawi się również nowy rodzaj biżuterii, który będzie alternatywą dla QA, Traskena i Tauti Ring. Pojawią się nowe lokacje 100-102 więc będzie co robić.
Oczywiście to nie wszystkie zmiany, te które tu opisałem nie dla każdego mogą być tymi głównymi, więc jeśli ktoś zauważył w Patch Notes coś również ciekawego to proszę o tym wspomnieć
plusik się należy /Shanique