Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => Rasy/Klasy => Archiwum - serwery prywatne - ogólne => Elfy => Wątek zaczęty przez: Itherus w Styczeń 31, 2011, 11:09:56 am

Tytuł: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Styczeń 31, 2011, 11:09:56 am
UPDATE H5 part 4 update 2

   Pewnie któryś tam z rzędu opis jak robić PW, nie mniej jednak pewne sprawy się zmieniły i gra PW również wygląda inaczej. Na wstępie chciałbym  sprostować ze nie ma najlepszego daggera w ich przypadku na odpowiednim levelu wszystko sprowadza sie przynajmniej w 70% do szczęścia odpalenia ue, dodge  bądź tez wind ridingu, OE skill oraz sprzętu. Jak juz pewnie czesc z was wie białas jest pozbawiony pasywnego crt.power co dosc znacznie obniża jego sile uderzeń z blowa na niskich poziomach, po 78 lev sprawa wygląda zupełnie inaczej, często słyszy się o tym ze to słaba  postać a już szczególnie często z ust  graczy prywatnych serwerów. Jednak na end game WR zadaje zdecydowanie większy dmg niż th z tym samym sprzętem a wszystko za sprawą focus death i bardzo wysokiej szansy na krytyka ze skilla.
   Wind Rider nie jest postacią dla wszystkich, dość specyficzna ciężka w prowadzeniu do pewnego levelu wymaga determinacji i samozaparcia, slaby dmg skutecznie odstrasza nowych graczy co z reguły wpływa na to ze na serwerze jest ich niewielu może ze wzgldu na ich pedalski wyglad oraz  wad których ma tyle samo co TH zalet do pewnego lev oczywiście. Szybki ale nie  najszybszy, bez dye na dexa TH jest od niego szybszy biorąc pod uwagę dasha lecz wsrod graczy istnieje powiedzenie „always fast” i to jest jego zaleta.Z pewnością zadaje  mniejszy dmg od AW ale jest od niego szybszy ma większy wskaźnik crit.rate, speed, acc, evasion do tego posiada najwyższy wskaźnik land rate blow oraz większą liczbę HP oraz w  sumie najwyższa szansa na krytyka ze skilla. Kolejny atut w postaci self bufa które bardzo przydają się na olimpiadę barier/ww/shield/might do tego dochodzi bardzo dobry self heal. Na 79 lev otrzymuje bardzo przydatny skill „dodge”z dość szybkim reuse który na czas 10 sek daje wam 100% odpornosci na skille fizyczne. Bardzo przydatny w walce z innymi daggerami bądź innymi klasami które zadają duży dps ze skilli podatność na stuna/para pozostaje bez zmian podczas jego trwania.

Dyes

   I tak zaczynając od bazowych statystyk dex juz od wieków nie ma wpływu na siadanie blow'ow aktualnie jest chyba najmniej ważna statystyka i  specjalne boostowanie dexa kosztem str bądź tez cona nie odgrywa szczególnej roli. Pare pkt atk.speeda oraz acc nie wspominając o evasion nie będzie wam  robiło większej różnicy w momencie kiedy dysponujemy hide'm badz tez shadow stepem lub tez wind riding,  największym atutem +dex na dzien dzisiejszy jest tylko i wyłącznie speed. Siła natomiast zmieniła swoje znaczenie i w chwili obecnej odgrywa  bardzo duza role u sztyleta, szczególnie jesli bawimy sie dulami. Jedną z podstawowych zalet to częstotliwość siadania krytów w przypadku backstaba może to być x2 dmg zadanego z blowa,  land rate lethala ktory w tej chwili pozostał juz tylko w formie half killa oraz częstotliwości odpalania skill mastery x2 czasu trwania/dmg skilli. Na dzien dzisiejszy moj WR biega  z tatuażami +4 vit i przynajmniej na razie tak pozostanie. Dobrym wyborem na end game jest + str lub tez +dex wszystko zależy od tego kto co lubi.   Zdecydowanie odradzam w obecnych kronikach robienie sztyleta z bulidem -9str era C5 już dawno przeminęła a z tak niskim współczynnikiem sily możemy długo  czekać na kryta a na to obecnie podczas pvp nie ma czasu.


Sprzęt:

40-61   
PL set najlepiej +6 jego cena jest dosc niska +4 str daje duzego kopa w expie, jesli chodzi o daggery to zdecydowanie polecam commony  CD potem Demon ma minimalnie wyższy dps niz kris + focus a cena robi ogromna różnice

61-76   
W zasadzie każdy ubiera MJ lecz jego cena ostatnio jest dość wysoka ze względu na brak questa w GC. Do koxu wystarcza commony lub full  dc, nm. Sztylet Soul Separator common a kase proponuje zostawić na szczytniejsze cele. Jesli mamy kase to DC light w grocku i SS CD.

76-80   
Tutaj w zależności od tego jaka ilość gotówki udało nam sie zgromadzić w pierwszej kolejności polecam Dynasty dagger CD 300 elementu do tego  obowiązkowo augu dobrym wyborem będzie + evasion a juz miodem na oczy refresh na skille fizyczne z tym ze na tym lev nie spinałbym się specjalnie z inwestowaniem kasy w augu. Następnie wkładamy PVP mode ( 15% chance to cancel  1-2 standard buffs off a target while attacking. 15% chance to inflict a debuff that disables shield defense for 15s, Increase dealt PvP damage by 5% on  regular attacks and skills).Pamiętajcie ze po wsadzeniu PVP nie możemy już zmieniać augu/atri, mozna jednie enchantowac. Później dynasty light set ess II  tu w miarę możliwości full element. Epoka Gustava przeminęła i tak draco z ressistami lub dynasty  > MJ. Lepiej wyłapać stuna niż złożyć sie na 2 hity. Pamiętajmy  również o tym ze wbicie 79-80 zajmuje dosc sporo czasu i jest to chyba najbardziej frustrujący z wszystkich leveli.

80  
Jedyna słuszna opcja czyli dynasty light dagger master najlepiej essence II w tej chwili jego cena jest dość niska, obowiązkowo 900 atri. Starajcie się w miare jak najbardziej rezistować klasy które zadają duzy dmg a ich skilli uniknąć nie możecie chodzi tu oczywiście o nuki, tak więc wind obowiązkowo na 180 do wyboru woda/fire również na 180.  Dynasty set daje PW ogromnego boosta w postaci evasion p.def. Sam  grade zdecydowanie zmienia rozgrywkę. Obowiązkowo PVP mode (* 15% chance to cancel the  target of a player that damages you ( regular hit, nuke or archery) Reduce incoming PvP damage by 5%). Jeśli nas stać lub tez mamy dobrze  prosperujące pt dynasty/icarus dagger CD 300 atri do tego PVP mode. Na 81 lev od wprowadzenia H5 bardzo gorąco polecam wszystkim poskładanie sobie icarus dual daggers 300 atri. Ksiazke na dual dagger mastery można wyciągnąć z epic questa więc jej dostępność w tej chwili nie stanowi już problemu. Na 83 lev dostajecie kolejny nie elementarny blow który posiada ponad 11k powera z możliwością kryta/lethala dla porównania zadaje on mniej więcej taki sam dmg jak lethal blow na +9. W rifcie z double ringami spokojnie możecie się dokoksac do 84 lev jednocześnie zarabiając nie małą kasę na nowy sprzęt. Chciałbym na koniec również dodać iz dual daggery maja swoja wade w sumie nawet dwie. Pierwsza to beznadziejny wygląd na PW a druga najważniejsza to sporo większa szansa na spudłowanie blowa i jest ona dość odczuwalna.

84
Kolejny etap został osiągnięty mamy 84 wszystkie potrzebne skille pozostaje kwestia sprzętu i tak w zależności od posiadanej gotówki vorpal light set który w obecnej kronice daje nam 50% ressist stuna jest najlepszym wyborem, elegia na dzień dzisiejszy jest jeszcze nieosiągalna. W kwestii dynasty czy vesper nie ma lepszej opcji zarówno vesper jak i dynasty maja swoje zalety, nie ukrywajmy iz w przypadku daggera p.def odgrywa dość istotna role. Większa ilość p.atk korzystnie wpływa na siłę naszych skilli w przypadku vespera na full bufie mamy jakieś 150 p.def więcej niż w dynasty. Jeśli kogoś stać lub chce robimy vesper nobles (  od H5 daje +3 eva 182 cd ressist para )do tego peleryna i dynasty wtedy spada na ostatnią pozycje. Jeśli nas stac AQ/Oli ring  zaken/Oli zaken frytka. Jeśli chodzi o sztylet pozostaje nadal kwestia sporna duale czy może solo dagger CD. Osobiście miałem w rekach icarus duale +4 300 wody/ vesper +4 CD 300 wody i tak w trakcie testów pomijając częstsze missowanie z duali pojedynczy dagger z CD przy regular BS nie zadawał większego dmg niż duale. Spowodowane to było podobnym p.atk jakim dysponował vesper vs duale (w obecnych kronikach p.atk wpływa na siłe blowa).  Dmg nieznacznie różnił się jedynie podczas x2 zadanego dmg, oscylował w okolicach 200dmg więcej na korzyść vespera który w freya posiadał 665 pkt przy krytyku ( w h5 ta wartość została podniesiona do 906 ) i tu powinno się pojawić wielkie zdziwienie na twarzach wszystkich morderców bo każdy z nich żyje w przeświadczeniu ze dostanie 665 oczek do dmg przy każdym blowie;) nic bardziej mylnego CD dodatkowo działa tylko i wyłącznie podczas x2 dmg  w przypadku regular blow dmg nie będzie się różnił od takiego samego daggera z haste lub focusem.W h5 na korzyść duali przemawia jeszcze możliwość odpalenia kolejnego blowa (daul blow) który potrafi zadać sporo bólu (przy czym nieźle missuje) ignoruje element w armorze lub element z bufka gdyż jest on na dzień dzisiejszy nie elementarny. PVP mode w bron i kolejne 10% do dmg w pvp.

Element skille OE.

Odwieczne pytanie każdego daggera sprowadza sie do pytania jaki element? odpowiedz jest w zasadzie w każdym przypadku rożna. Zawsze starajcie sie  obserwować jak wygląda sytuacja na waszym serwerze. Z jakimi party najczęściej rozgrywacie pvp jak wygląda dostępność innych kamieni jakie są ceny. Earth  stał sie mitem i kazdy DD z pożądaniem patrzy na bron z earth elementem choć często może okazać sie to złym wyborem, większość healerów czy tez dd stara  sie na maxa podnieść ressit na ten element czy to w armorze czy tez biżuterii z TW.  Najczęściej  używane elementy u daggerow to earth>fire>water.
Blowy enchantujemy na element ktory posiadamy w broni, OE skilli na PVP  ma sens przy bardzo wysokim OE 25+ w tym przypadku boost sprowadza się jedynie  do bonusu zadawanego tylko i wylacznie podczas pvp od H5 wc dostał elemental protection na całe pt do tego doszły peleryny z bossów które również zwiekszaja nasz ressist od 5 do 20, kolejne 5 ressista z seta, 20 z elemental protecion. Powoli ludzie zaczynaja wkładać kamienie 150+ do armorów co praktycznie niweluje nam dodatkowy dmg z atri. Jeśli masz lev/adene gorąco polecam enchant na pvp.

Focus Death i jego opis zdecydowanie wprowadza nas w błąd dokładne  wyglądają dokładnie tak: 
front -15%
side   -5%
back  +35%
(informacja dotyczy skilli) w przypadku regularów z tyłu faktycznie FD daje 90%. W przypadku OE tego skilla zdecydowałem się na  zwiekszenie dmg z tyłu. Pamietajamy o tym ze FD dodaje również do szansy wejscia blow jednak w G+  ta szansa została podniesiona wszystkim daggerom statystycznie i nie  ogrywa już takiego znaczenia. Tutaj mała uwaga FD nie sprowadza się tylko do pvp ten skill również świetnie sprawdza się w na pve z tylu wasze dmg będzie  naprawdę wysokie.
Light mastery + evasion
Evasion + boost evasion
Bluff + chance tutaj chyba sprawa jasna
UE+ time
Mortal Strike + crt chance.
Sprint + evasion
Wisdom +  mental attack ( cholernie ważny skill palić ile wlezie enchantownie pozwoli nam uniknąć częstego detargetu szczególnie ze strony TH.
Vicous Stance + cost ze względu na to ze w obecnej kronice zostala podniesiona konsumpcja mp per tick. Robienie go na power mija się z celem gdyż  podobnie jak w przypadku critical dmg wartosc jest dodawana do końcowego damage.

Subclass skills

   Celestial/UD/Haste lub Evasion tutaj chyba nie trzeba nic nikomu tłumaczyć haste przydaje się bardziej do koxu pozostałe dwa bardziej do  pvp. Od H5 wszystkie trigery odpalają się na osobnym pasku a co za tym idzie nie kolidują z pozostałymi bufkami.

 Troszke o PVP

      W zasadzie wszystko sprowadza się do kilku uwag: Nigdy nie zapominaj o dodge, vicious stance i CW nie trzymaj UE/WR nie wiadomo na co. Zawsze masz  stac z tyłu i zawsze z odpalonym FD. Twoimi targetami zawsze w pierwszej kolejności są healerzy w praty magów nukerzy, niezależnie od tego co będzie się działo. Jeśli healer ma  enli assystuj kolegę lub niech on asystuje ciebie. Jeśli w mass pvp masz na sobie agro diskerow tanka odpalaj hide to zawsze pomaga i raczej już do konca  pvp będziesz biegał swobodnie, na pasku zawsze noś resy. Twoim największym wrogiem jest stun i lag, niczym go nie ominiesz, unikaj tanków a juz szczególnie DA.


Biżuteria z TW

W zależności od waszych możliwości dla nas najważniejszy w tym wszystkim jest ressit na stun dobrym wyborem będą:

A grade:
Aden Protection Earring:Fear Attack +15%, Stun Defense +15%, Earth Power Defense +8.
Innadril Protection Earring :Sleep Attack +15%, Stun Defense +15%, Water Power Defense +8

Ewentualnie można sie pokusić o wybranie jednego z poniższych zastępując któryś z powyższych jednak w mojej ocenie jest to zbędne.

Goddard Protection Earring:Stun Attack +15%, Sleep Defense +15%, Fire Power Defense +8

S80
Aden Guard Earring: bonusy jak wyzej + 2 wiecej ressistu + 5% CP
Innadril Guard Earring: bonusy jak wyzej + 2 wiecej ressistu + 5% CP
Po kolczykach koniecznie neckless i tutaj do wyboru kazdy z nich dodaje 30 wybranego ressita.

Po osiągnięciu 84 w/w biżuterie będziecie powoli wymieniać na biżuterie epicką czego wam serdecznie życze:)

Belt:

B grade podnoszący udźwig w zasadzie najniższy grade wystarczy.
S grade i tutaj gorąco wszystkim polecam TOP grade PVP Skill dodaje 5 % dmg zadawanych skillami podczas PVP jednak zdobycie takiego sprzętu wymaga szczęścia przy otwieraniu skrzynek juz nie wspominając o identyfikacji odpowiedniego pinu lub ornamentu.



Podsumowując całość tych wypocin WR od 79 staje się dość irytującym przeciwnikiem do pokonania na 83 lev staje się jeszcze gorszy ze względu na najwyższa szanse unikania skilli fizycznych (75%) ale oczywiście nie nieśmiertelnym nawet po odpaleniu tych skilli stojąc na stunie będziemy łatwym kąskiem dla wszystkich klas stunujacych wraz z łucznikami na czele. Starajcie się maksymalizować zalety waszych postaci,  inwestujcie w częstotliwość waszych krytyków niż w ich siłę. Mam nadzieje ze ten poradnik przyda się innym sztyletom informacje w nim zawarte odnoszą się również do innych ras. Za wszelkie błędy ortograficzne oraz stylistyczne przepraszam.


Pare przydatnych linków
1.http://spreadsheets.google.com/pub?key=rMDeDI8R93GvtjlX9AzsmZg&output=html szansa na enchant
2.http://lendar.ath.cx/ enchant skilli
3.http://forum.crumagaming.ru/showthread.php?t=8448 paski pvp z TW

/Tirius: ładnie Ither :)
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg81.imageshack.us%2Fimg81%2F6309%2Fpochwa322akt2jn6.png&hash=0dbe3417ddc7326d5f000adf8d494a1e)
Tytuł: Odp: Wind Rider - poradnik High Five
Wiadomość wysłana przez: Azella w Styczeń 31, 2011, 12:52:57 pm
ale sie bialas nudzi w robocie :) on jeszcze za to nie mala kase dostaje gdzie jest sprawiedliwosc na tym swiecie :D


co do poradnika to fajnie że wreszcie ktos to opisal ale opisz oly z nowymi arenami to to jest kosmos :)

Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Themes w Styczeń 31, 2011, 02:07:40 pm
Kawal dobrej roboty!
Polejcie Mu ^^ (jak dla mnie super, poczatkujacy bedzie mial rozeznanie w nowej kronice)
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: lukasz09091 w Styczeń 31, 2011, 02:20:39 pm
1 plus to trochę biednie, bo naprawdę jest to świetnie napisane, zawarł wszystko co trzeba wiedzieć
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Acid w Styczeń 31, 2011, 04:02:21 pm
No pięknie Ither. :) Wszystkie potrzebne informacje przejrzyście czarno na białym. ^^

1 plus to trochę biednie, bo naprawdę jest to świetnie napisane, zawarł wszystko co trzeba wiedzieć

/agree. :P
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Tirius w Styczeń 31, 2011, 04:51:10 pm
1 plus to trochę biednie, bo naprawdę jest to świetnie napisane, zawarł wszystko co trzeba wiedzieć

Niech inny mod mu da, bo będzie, że go faworyzuje czy coś :P
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Apocalyptik w Styczeń 31, 2011, 07:00:47 pm
Też dałem plus, w sumie to nie mam pojęcia o h5 więc nie mam co komentować, ale podoba mi się :P
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Luty 01, 2011, 02:46:31 pm
Wczoraj znalazłem info na temat switch trick base land rate, pomijając fakt ze na dzień dzisiejszy można go dość mocno ressistowac biżuterią, oe wisdoma, mentalem, współczynnik dla postaci na 74 lev wynosi odpowiednio:

trick 50%
switch 80%

do tego dochodzi jakies -10% kary gdy wrzucamy go na postać 85 lev wynikającą z różnicy levelowej.

Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Madith w Luty 04, 2011, 10:42:51 pm
ale tak czy siak masz chyba minimum 10% szansy, ze wejdzie debuff (od H5) :P
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Draves w Luty 05, 2011, 08:07:11 am
Wczoraj znalazłem info na temat switch trick base land rate, pomijając fakt ze na dzień dzisiejszy można go dość mocno ressistowac biżuterią, oe wisdoma, mentalem, współczynnik dla postaci na 74 lev wynosi odpowiednio:

trick 50%
switch 80%

do tego dochodzi jakies -10% kary gdy wrzucamy go na postać 85 lev wynikającą z różnicy levelowej.


Czyli tak naprawdę AW ma troche gorzej ;< Lipka.. Tego nie powinno być chyba land rate moim zdaniem :D
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Luty 08, 2011, 08:40:07 am
Teraz troszkę filmików instruktażowych, w skrócie test dual daggerów, test oe skilli element vs pvp, test dye -9str vs +5str. Milej zabawy myślę ze nie będzie juz więcej niedowmówien odnośnie dye.

1.http://www.youtube.com/watch?v=ak7gAGRLJHY&feature=related
2.http://www.youtube.com/watch?v=GYbGw582CBk&feature=related
3.http://www.youtube.com/watch?v=CANsMESl5Zo
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Djiinn w Luty 08, 2011, 10:12:14 am
różnica miedzy -8 STR a +5 STR (13STR) to na single dagger raptem 5%? a na dual 15%? to nie tak duzo :P
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: kerian w Luty 09, 2011, 03:08:12 pm
Piszesz, ze nic nie osłania Pw przed stunem szczególnie tanka, a jak jest w pvp przeciw Berkowi? dodge oraz WR nie omija rush impact??<to niby skil long rage..zadajacy dmg> I czy z dodge/Wr unikasz disarmu? .....zawsze mnie to ciekawilo : P <gram na freyi>
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Luty 14, 2011, 11:26:38 am
Piszesz, ze nic nie osłania Pw przed stunem szczególnie tanka, a jak jest w pvp przeciw Berkowi? dodge oraz WR nie omija rush impact??<to niby skil long rage..zadajacy dmg> I czy z dodge/Wr unikasz disarmu? .....zawsze mnie to ciekawilo : P <gram na freyi>

  nie chce cie wprowadzić w bład dlatego postaram sie to sprawdzic. Ostatnio na WR berk mnie rushował bez problemu stun nie wchodził (byłem w mj) ale dmg otrzymywałem za każdym razem.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: No7 w Luty 16, 2011, 01:50:36 pm
Mam do ciebie pytanie Ither odnosnie dye, a raczej chcialbym sie upewnic :P Mowisz zeby na end game dawac +str albo +dex, a - ? Rozumiem ze jezeli plusuje jedna z tych statystyk to odejmuje od drugiej? W sensie: +str -dex lub +dex -str?
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: bula w Luty 16, 2011, 02:04:43 pm
+str-con
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: No7 w Luty 16, 2011, 02:31:07 pm
+5 -5, czy raczej cos lzejszego? Jak wyglada wtedy podatnosc na stuna i ilosc zycia? Nie jest sie na "strzala"? I czy te dye sprawdzaja sie tylko pod h5 czy mozna je zastosowac tez w gf albo freya?
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Luty 16, 2011, 02:40:12 pm
+str świetnie sie sprawdza ze wzgledu na dmg szczegolnie jesli biegasz z dualami, +dex  tylko ze wzgledu na speed bardziej pod olimpiade. Zakladajac przykladowo verpesa ktory ma bazowo -3 con do tego kolejne -5 z dye sprawia ze na full buff masz ok 7700hp na 84.  -con troszke lepiej wyglada jesli biegasz w dynasty ze wzgledu na bonus +500 hp z seta. Stunem sie nie przejmuj i tak bedzie wchodził. Ja mam jeszcze czystego WR jesli uda sie wbic całego seta na +4 (dodatkowe hp) prawdopodobnie zdecyduje sie juz na +str.

jesli masz niski lev nie zakładaj żadnych dye.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Djiinn w Luty 18, 2011, 01:49:48 pm
chwileczkę, napisałem wyzej ze po obejrzeniu filmików z testowania daggerow na h5 wyniklo
ze rożnica 13 STR to 15%-towa różnica w DMG przy uzyciu dualdagger i 5%-towa przy uzyciu single dagger
czyli
mając dye -8 STR walne za 10k, a majac +5 STR walne za 11.5k...
 czy oplaca sie odejmowac 5 CON na korzysc 15%?
(średni prawdopodobny dmg niech bedzie 4k -> 600 [dualdagger] i 200 [single] dmg wiecej)

wiadomo że

str -> normal dmg, nieznaczny blow dmg, za blow crit rate, cp siphon rate i odnowienie sie skilla bez reuse...
con -> hp, cp, regen hp/cp, udzwig (+5200), stun/bleed resist

więc co lepsze?
+15%/5% blow dmg (19% wzrost p.atk) + powyzsze bonusy (obliczając na -4con)
czy
+1000hp/400cp, +powyzsze bonusy (obliczając na -4str)
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Luty 18, 2011, 02:15:43 pm
4k to nie jest sredni prawdopodobny dmg :) chyba ze bijesz goscia 3 grade niżej.

                na th nawet przez chwile bym sie nie zastanawiał, z czarnuchem i bialym jest nieco gorzej trzeba miec dosc dobry sprzet zeby pokusic sie o -con. tymabrdziej ze twoje koksanie od 81 jest tylko z dual daggerami wiec na +str wychodzisz sporo lepiej, zasadniczo w pvp jesli masz zawsze sws w party liczba hp nie powinna Ci specjalnie przeszkadzać masz ue/wr/ea lub gw na unikanie skilli fizycznych.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Djiinn w Luty 18, 2011, 03:10:17 pm
ten sredni dmg byl do zobrazowania jak wiele taki +str build daje boosta, przy 4k daje jak widac niewiele...
fakt, moze na mass/ptvspt lepszy dye na str bo jednak supp masz a zalezy aby zeby dobrze pierdyknac tego bisha/ee:D

jednak dalej jest mi ciezko sie przekonac do takiego builda... co do TH to mozna ladowac ale kto teraz TH gra ^_^
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: aryus w Luty 18, 2011, 03:27:45 pm
najwyższa szansa na krytyka ze skilla.

?? czemu niby PW ma najwyzsza szanse na krytyka ze skilla? zawsze myslalem ze jest to zalezne od STR i najwieksza szanse na kryta ze skilla ma AW, za to PW najnizsza
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Acid w Luty 18, 2011, 04:03:49 pm
Taka teoria się sprawdzała na IL. Od G+ (bodajże) wejście 2x kryta ze skilla zależne jest od danej rasy (od największej szansy PW > AW > TH) i nie da się tego zmienić poprzez dodawanie statystyk.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: aryus w Luty 18, 2011, 04:08:57 pm
Taka teoria się sprawdzała na IL. Od G+ (bodajże) wejście 2x kryta ze skilla zależne jest od danej rasy (od największej szansy PW > AW > TH) i nie da się tego zmienić poprzez dodawanie statystyk.

Hmmm mozesz to czyms poprzec? Gdzie znalazles owe info?
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Apocalyptik w Luty 18, 2011, 06:30:47 pm
Taka teoria się sprawdzała na IL. Od G+ (bodajże) wejście 2x kryta ze skilla zależne jest od danej rasy (od największej szansy PW > AW > TH) i nie da się tego zmienić poprzez dodawanie statystyk.

Hmmm mozesz to czyms poprzec? Gdzie znalazles owe info?

Pewnie jakbyś poszukał to byś gdzieś znalazł na jakiejś stronce albo w patch notes może? Nie wiem w sumie. Mi wyszedł 16% skill crit rate na WR bez buffów, bez dye, MS i bez FD jak właśnie ten skill testowałem kiedyś (tu jest jakbyś chciał zobaczyć http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,4116.1275.html). Trochę to zwiększysz, ale też obniża się jak użyjesz FD (u mnie spadło do 12% tylko z FD, nadal bez dye, Focus Power na TH za to nie obniża tego). Ogólnie nie wiem na ile możesz wierzyć tym liczbom, bo zrobiłem test tylko raz, a wyniki są bardzo różne w porównaniu do jakiegoś gościa z l2guru, który nie zrobił hitów więcej ode mnie.

Cytuj
więc co lepsze?
+15%/5% blow dmg (19% wzrost p.atk) + powyzsze bonusy (obliczając na -4con)
czy
+1000hp/400cp, +powyzsze bonusy (obliczając na -4str)

Imo sprawa jest prosta jak siedzisz na oly to -str +dex +con, a jak chodzisz często na pvp normalne albo mass, szczególnie jak nie masz many to +str. Te 13/14 str to jest jednak różnica dla zwykłych hitów. Jak chodzisz na solo pvp to -str też (ja lubię -str na daggerze w sumie do wszystkiego).
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Acid w Luty 18, 2011, 06:44:51 pm
Na oli chcesz odejmować str? Powodzenia...
Na oli WR imho czysty lub +str.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Paskudny w Luty 18, 2011, 08:20:52 pm
Dynasty sety nie są przypadkiem już jako S grade traktowane ? ;>
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Acid w Luty 18, 2011, 08:34:19 pm
Jest. Tyle, że ten s grade to najlepsza opcja do 84.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Paskudny w Luty 19, 2011, 08:53:16 am
Jest. Tyle, że ten s grade to najlepsza opcja do 84.
No to dobrze pamiętałem, więc mam nadzieję, że Itherus zmieni to w poradniku i będzie giarra, bo ogólnie to się fajnie czyta, poradnik zrobiony przejrzyście i w taki sposób aby każdy go zrozumiał ;D
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Arsey w Luty 20, 2011, 11:48:44 am
Ja mam pytanie z innej beczki, skad wziales info, ze SA w s80 daje 7.5% bonusu PvP ? Jesli sie nie myle i z tego co wyczytalem na necie to jest 5% dla wszystkich broni od A grade w zwyz.

Na blahu nic nie ma o ilosci Bonusu PvP w SA.

so, plz source
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: RazielIII w Luty 20, 2011, 12:51:11 pm
Ja mam pytanie z innej beczki, skad wziales info, ze SA w s80 daje 7.5% bonusu PvP ? Jesli sie nie myle i z tego co wyczytalem na necie to jest 5% dla wszystkich broni od A grade w zwyz.

Na blahu nic nie ma o ilosci Bonusu PvP w SA.

so, plz source
jest, wystarczy poszukac
Cytat: Diego Vargas
A grade SA - 2.5% pvp damage bonus
S grade SA - 5% pvp damage bonus
S80 grade SA - 7.5% pvp damage bonus
S84 grade SA - 10% pvp damage bonus
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Arsey w Luty 21, 2011, 08:22:02 am
Ja mam pytanie z innej beczki, skad wziales info, ze SA w s80 daje 7.5% bonusu PvP ? Jesli sie nie myle i z tego co wyczytalem na necie to jest 5% dla wszystkich broni od A grade w zwyz.

Na blahu nic nie ma o ilosci Bonusu PvP w SA.

so, plz source
jest, wystarczy poszukac
Cytat: Diego Vargas
A grade SA - 2.5% pvp damage bonus
S grade SA - 5% pvp damage bonus
S80 grade SA - 7.5% pvp damage bonus
S84 grade SA - 10% pvp damage bonus

link do posta plz, a nie tylko zacytowanie - to nie zrodlo.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Luty 21, 2011, 10:25:42 am
Jest. Tyle, że ten s grade to najlepsza opcja do 84.
No to dobrze pamiętałem, więc mam nadzieję, że Itherus zmieni to w poradniku i będzie giarra, bo ogólnie to się fajnie czyta, poradnik zrobiony przejrzyście i w taki sposób aby każdy go zrozumiał ;D

poradnik jest z h5 part 3, dynasty zmienia sie na S grade w part 4;) w wolnej chwili poprawie.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: orlok w Luty 21, 2011, 11:44:25 am
Cytuj
Jesli sie nie myle i z tego co wyczytalem na necie to jest 5% dla wszystkich broni od A grade w zwyz

I się nie mylisz. Tylko nie do końca wiesz o czym mówisz :)
Bronie od a grade w górę mają dwa rodzaje pvp bonusu. Jeden jest za włożenie w broń SA i to tak jak mówisz, zawsze jest 5%.
Kolejny po włożeniu w broń z punkty fame modyfikacji pvp. I w tym wypadku bonus wynosi zgodnie z przytoczoną wcześniej wypowiedzią Vargasa.

Dla daggerów pvp modyfikatory są bardzo ważne, jako że zadając duży dmg, każdy nawet niewielki % wprowadza radykalną zmianę w wartościach końcowych. To należy też brać pod uwagę przy dobieraniu augmentu i zdecydowanie docenić pasive pvp.

A do tematu dorzucę trochę wzorów:

Stab Damage with Soul Shots (Non Backstab)
•77*((2.04*(Power+PATK))*(Crit Damage Buff) + Crit Power * 6) / PDEF = Damage
Backstab Damage with Soul Shots
•77*((2.04*(1.5*(Power+PATK)))*(Crit Damage Buff) + Crit Power * 6) / PDEF = Damage
•Base Active Skill Crit rate is 15% at 35 STR.
•A human with 47 str (54% boost - +5STR with +2 Armor Bonus) has a 23.1% chance to do double damage.
Focus Chance Crit Chance Modifier (IG Skills Description is completely wrong)
•Front -50%
•Side +35%
•Back +50%
Focus Death Damage Modifier (IG Skills Description is wrong for skills correct for swings/shots)
•Front -15% Damage
•Side -5% Damage
•Back +35% Damage
Active Duel Might
•+5% Damage on Physical Skills
Passive Duel Might
•+10% Damage on Physical Skills

/Tirius: plusik.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Luty 21, 2011, 01:25:25 pm
Jesli chodzi juz o wzory w samym stabie powinieneś jeszcze brać kilka aspektów pod uwage mianowicie atri w broni oraz pvp item ewentualne SA ;)

w zasadzie jest to wzór jeszcze z CT2 ale w tym czasie zasadniczo zmienił sie jedynie atri bonus/defence. Z reszta informacji odnośnie base crt rate / FD/FC masz racje. Juz kiedys wklejałem ten link:

http://www.l2guru.com/forum/showthread.php?t=128526&highlight=focus+death

Backstab Dmg = 70 * [Skill Power + P.Atk ] / [P.Def] * [CD Multiplier] * [Backstab Soulshot Bonus] * [PvP Damage Bonus] * [CT2 Physical Skill Damage Bonus] * [Proximity Bonus Modifier] * [Focus Death Bonus] * [Attribute Bonus] +  [Crit Dmg Constant] * [Crit Dmg P.Atk] / [P.Def]

Soulshot Bonus = 104%  2,04 modifier (boosts only P.Atk)

Backstab Soulshot Bonus = 50%  1,5 modifier (boosts both Skill Power and P.Atk)

CD Multiplier = Death Whisper/Improved Critical and Dance of Fire yield a 35% bonus, whereas PoF/CoV give 20%. AQ/Baium are 15% each, Counter Critical proc is 100% bonus and Critical Wound is 30%. Multiply each bonus with each other then add it to the formula

PvP Damage Bonus = A/S-grade weapons that are SA'd or oe'd to +4 in case of duals give 5% dmg bonus so the modifier is 1,05, PvP Mod is 5%. If u should use both of these bonuses, u multiply them with each other and then insert the final bonus into the equation

CT2 Physical Skill Damage Bonus = This is the dmg bonus that came with CT2, it applies to all physical skills and is aproximately 10.113%

Proximity Bonus Modifier = Hitting from the side or the back gives a generic bonus since Gracia Part 1 ~> Side = +10% , Back = +20%


/Tirius: plusik.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: orlok w Luty 22, 2011, 09:21:09 am
Te wzory, które przytoczyłem, zostały ostatnio pokazane przez diego vargasa i są jakby świeższe niż te które są w temacie z linku.
Co oczywiście nie oznacza, że jedyne i poprawne.
Warto je potestować i ocenić.


Cytuj
Jesli chodzi juz o wzory w samym stabie powinieneś jeszcze brać kilka aspektów pod uwage mianowicie atri w broni oraz pvp item ewentualne SA


Autorzy tych wzorów uznali, że modyfikacje pvp dmg, CT2 physical skill i atri dmg są wprowadzane na koncu. Czyli po obliczeniu dmg na bazie sprzętu i buff otrzymany dmg przemnażamy przez kolejne modyfikacje. Z tego by wychodziło, że bonusy wpływają na całość dmg łącznie z częścią dotyczącą criticala. Czy to prawda? Warto potestować.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Kwiecień 13, 2011, 02:55:44 pm
up

      drobne zmiany, aktualizacja do najnowszej kroniki, kilka przydatnych linków.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Scorpion w Kwiecień 13, 2011, 04:36:13 pm
A ja mam pytanie odnosnie skill critow. Według tego, co Ither pisal skill crit u daggera z cd bedzie wiekszy niz 2x dmg. Tbh przegladnalem troche frapsow i nic takiego nie zauwazylem, jakies info o tym czy prywatne testy?

Cytuj
Taka teoria się sprawdzała na IL. Od G+ (bodajże) wejście 2x kryta ze skilla zależne jest od danej rasy (od największej szansy PW > AW > TH) i nie da się tego zmienić poprzez dodawanie statystyk.
Tu bym sie kłócił Acid, zalezne jest od str jak zawsze. Z tym, ze daggerzy maja buffy na skill crit chance, pw ma to samo co aw, ale ma jeszcze evasion chance ktory daje kolejne 10%. Stad ta roznica, choc imo aw na czystych dye nie powinien byc znacznie w plecy, w koncu 10% z evasion chance odnosi sie do bazowej szansy jak mniemam, a nawet jesli nie to jest 1,5%-2% wieksza koncowa szansa na crit.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Kwiecień 14, 2011, 08:03:16 am
  Przy regular blow czyli x1 bez kryta nie zobaczysz praktycznie roznicy z CD i bez CD. Testowałem kilkukrotnie i uwierz ze moje zdziwienie było jeszcze wieksze niz Twoje. Byc moze cos sie zmieniło test był robiony na freya. Wiekszosc jest zdania ze jak poskłada sobie skulla CD to dostanie 1000 oczek do kazdego blowa, nic bardziej mylnego.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Scorpion w Kwiecień 14, 2011, 09:03:51 pm
Rzecz w tym, ze wedlug tej formuly z blaha zarowno VS i Crit dmg z broni sa w tej samej czesci formuly(dosc logiczne, bo to taki sam crit dmg p attack). Czyli gdyby było tak jak mówisz, to vs tez działało by tylko przy x2 dmg.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Kwiecień 15, 2011, 12:42:29 pm
Rzecz w tym, ze wedlug tej formuly z blaha zarowno VS i Crit dmg z broni sa w tej samej czesci formuly(dosc logiczne, bo to taki sam crit dmg p attack). Czyli gdyby było tak jak mówisz, to vs tez działało by tylko przy x2 dmg.

Masz racje, nie napisałem równiez ze nic nie daje jedynie "nie zobaczysz prawie róznicy przy x1", przy krytyku ta róznica staje sie juz zauważalna ale nadal nie jest to nawet 1/2 tej wartosci która masz podana w opisie CD. z drugiej strony tak jak napisalem wyżej CD w takim skull edge nie sprawi ze jesli wczesniej biles po 2k nagle bedziesz bił po 3k. 

        Dla przykładu podam Ci ze niektórych bije po 600-800 na full buffie z BS, odpalonym FD i VS.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Madith w Kwiecień 15, 2011, 01:00:46 pm
np Erorra..
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Scorpion w Kwiecień 15, 2011, 10:56:54 pm
A ok Ither, akurat ze 1000 oczek w crit dmg daje znacznie mniejszy przyrost do dmg niz 1k to raczej wiadome, ale tak to napisales jakby crit dmg dzialal  tylko przy x2 dmg, dlatego zwrocilem na to uwage. Jako, ze jest juz jasnosc, to ok ;)
A ze bijesz ludzi po 800 to mnie nie dziwi, cc+cop jest op tbh, tak z ciekawosci jaki masz enchant na backu?
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Kwiecień 18, 2011, 08:31:30 am
atm earth. CC,cop to pikus bardziej martwi 1800 atri w armorze plus dodatkowe buff elemental prot od pp i wc,peleryny.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Scorpion w Kwiecień 18, 2011, 05:41:28 pm
Mnie sie rozchodzi na +ile back, czy nie warto bylo by sie na duel przesiadac. Zalezy ofc z jakimi ludzmi sie bijesz, ale jak znam zycie to wiekszosc robe ma kolo 200 earth, wiec max 20% boost do dmg wyciagniesz.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Kwiecień 19, 2011, 12:05:17 pm
Mnie sie rozchodzi na +ile back, czy nie warto bylo by sie na duel przesiadac. Zalezy ofc z jakimi ludzmi sie bijesz, ale jak znam zycie to wiekszosc robe ma kolo 200 earth, wiec max 20% boost do dmg wyciagniesz.

Pewnie ze warto ale taki enchant musi byc min +25 a to sporo kosztuje. Kasa nie leci z nieba:)
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Hazio w Czerwiec 03, 2011, 11:19:14 pm
Słuchajcie potrzebuję porady odnośnie enchantu skilli (a raczej potwierdzenia czy w dobrą stronę enchantuję):

Focus Death - crit.rate
Assasination - incrase effectivness
Mortal Strike - crit. rate
Skille pasywne - max evasion
Wisdom - mental attack
Vicious Stance - power (tu zastanawiam się po poradniku czy nie przerzucić na cost)


i pytanie odnośnie skilla entangle - czy po enchancie np. +10 chance zwiększa się w miarę wchodzenie tego skilla :) jest on dosyć ciekawy a jak na razie go pominąłem :)

z góry dzięki   pzdr
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Czerwiec 06, 2011, 09:57:14 am
       Co do skilli nie bede sie wypowiadał w poradniku napisałem swoje, co do entangle nawet na +15 ssie, zalezy jeszcze gdzie grasz. VS raczej tylko na cost +power daje za małego boosta w stosunku do pożeranej many.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
Wiadomość wysłana przez: Arsey w Lipiec 10, 2011, 04:52:49 am
Cytuj
Jesli sie nie myle i z tego co wyczytalem na necie to jest 5% dla wszystkich broni od A grade w zwyz

I się nie mylisz. Tylko nie do końca wiesz o czym mówisz :)
Bronie od a grade w górę mają dwa rodzaje pvp bonusu. Jeden jest za włożenie w broń SA i to tak jak mówisz, zawsze jest 5%.
Kolejny po włożeniu w broń z punkty fame modyfikacji pvp. I w tym wypadku bonus wynosi zgodnie z przytoczoną wcześniej wypowiedzią Vargasa.

Dla daggerów pvp modyfikatory są bardzo ważne, jako że zadając duży dmg, każdy nawet niewielki % wprowadza radykalną zmianę w wartościach końcowych. To należy też brać pod uwagę przy dobieraniu augmentu i zdecydowanie docenić pasive pvp.

I widzisz, teraz to ty nie bardzo wiesz o czym mowisz, albowiem przytoczona tabelka nie ma nic do tego, jak to wyglada naprawde i co wycieklo ze skryptow freyi.

A zatem, rowniez zacytuje Diego Vargasa - albowiem wyreczyl mnie w liscie broni np.:

[vesper_cutter*sirr_blade_pvp]  item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus2;s_opt_pvp_weapon_decrease_range1}
[vesper_shaper*naga_storm_pvp]  item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus2;s_opt_pvp_weapon_cancel1;s_opt_pvp_weapon_ignore_shield_defence1}
[vesper_cutter_haste_pvp]       item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cp_drain1}
[vesper_cutter_health_pvp]      item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cp_drain1}
[vesper_cutter_focus_pvp]       item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cp_drain1}
[vesper_slasher_haste_pvp]      item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_attack_chance1}
[vesper_slasher_health_pvp]     item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_attack_chance1}
[vesper_slasher_focus_pvp]      item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_attack_chance1}
[vesper_burster_manaup_pvp]     item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_casting1}
[vesper_burster_acumen_pvp]     item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_casting1}
[vesper_burster_magichold_pvp]  item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus2;s_opt_pvp_weapon_casting1}
[vesper_shaper_crt.damage_pvp]  item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cancel1;s_opt_pvp_weapon_ignore_shield_defence1}
[vesper_shaper_hpdrain_pvp]     item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cancel1;s_opt_pvp_weapon_ignore_shield_defence1}
[vesper_shaper_haste_pvp]       item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cancel1;s_opt_pvp_weapon_ignore_shield_defence1}
[vesper_fighter_focus_pvp]      item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cancel1;s_opt_pvp_weapon_ignore_shield_defence1}
[vesper_fighter_health_pvp]     item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cancel1;s_opt_pvp_weapon_ignore_shield_defence1}
[vesper_fighter_crt.stun_pvp]   item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus2;s_opt_pvp_weapon_cancel1;s_opt_pvp_weapon_ignore_shield_defence1}
[vesper_stormer_health_pvp]     item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_attack_chance1}
[vesper_stormer_guidance_pvp]   item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_attack_chance1}
[vesper_stormer_haste_pvp]      item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_attack_chance1}
[vesper_avenger_hpdrain_pvp]    item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cp_drain1}
[vesper_avenger_health_pvp]     item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cp_drain1}
[vesper_avenger_hpregen_pvp]    item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cp_drain1}
[vesper_retributer_hpregen_pvp] item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_attack_chance1}
[vesper_retributer_health_pvp]  item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_attack_chance1}
[vesper_retributer_hpdrain_pvp] item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_attack_chance1}
[vesper_caster_acumen_pvp]      item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_casting1}
[vesper_caster_mpregen_pvp]     item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_casting1}
[vesper_caster_manaup_pvp]      item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_casting1}
[vesper_singer_empower_pvp]     item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_casting1}
[vesper_singer_mpregen_pvp]     item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_casting1}
[vesper_singer_magichold_pvp]   item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus2;s_opt_pvp_weapon_casting1}
[vesper_thrower_cheapshot_pvp]  item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus2;s_opt_pvp_weapon_rapid_fire1}
[vesper_thrower_focus_pvp]      item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_rapid_fire1}
[vesper_thrower_crt.slow_pvp]   item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus2;s_opt_pvp_weapon_rapid_fire1}
[vesper_pincer_haste_pvp]       item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cp_drain1}
[vesper_pincer_health_pvp]      item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cp_drain1}
[vesper_pincer_focus_pvp]       item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cp_drain1}
[vesper_schutze_cheapshot_pvp]  item_multi_skill_list={s_cheap_shot1;s_opt_pvp_dmg_bonus2;s_opt_pvp_weapon_rapid_fire1}
[vesper_schutze_focus_pvp]      item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_rapid_fire1}
[vesper_schutze_crt.slow_pvp]   item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus2;s_opt_pvp_weapon_rapid_fire1}
[vesper_nagen_haste_pvp]        item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_attack_chance1}
[vesper_nagen_health_pvp]       item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_attack_chance1}
[vesper_nagen_focus_pvp]        item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_attack_chance1}

[arcana_mace_acumen_pvp] item_multi_skill_list={s_opt_pvp_weapon_casting1;s_opt_pvp_dmg_bonus1}
[icarus_sowsword_focus_pvp] item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus1;s_opt_pvp_weapon_cp_drain1}
[dynasty_blade_focus_pvp] item_multi_skill_list={s_opt_pvp_weapon_cp_drain1;s_opt_pvp_dmg_bonus1}
[icarus_disperser*soul_separator_pvp] item_multi_skill_list={s_opt_pvp_weapon_cancel1;s_opt_pvp_weapon_ignore_shield_defence1;s_opt_pvp_dmg_bonus2}
[dynasty_dagger*soul_separator_pvp] item_multi_skill_list={s_opt_pvp_dmg_bonus2;s_opt_pvp_weapon_cancel1;s_opt_pvp_weapon_ignore_shield_defence1}

s_opt_pvp_dmg_bonus1 = 5% bonusu
s_opt_pvp_dmg_bonus2 = 10% bonusu.

Zatem, to nie zaleznie od grade'u broni bonus PvP jest inny, ale rodzaju SA i typu broni. Zatem ta tabelka ze a grade 2,5%, s 5% jest bledna.

Ponizej zamieszcze jeszcze wycinki ze skryptow:

skill_name = [s_opt_pvp_dmg_bonus1] /* [특수능력 PvP 데미지] */ effect = {{p_pvp_physical_attack_dmg_bonus;5;per};{p_pvp_magical_skill_dmg_bonus;5;per};{p_pvp_physical_skill_dmg_bonus;5;per}}skill_name = [s_opt_pvp_dmg_bonus2] /* [특수능력 PvP 데미지] */ effect = {{p_pvp_physical_attack_dmg_bonus;10;per};{p_pvp_magical_skill_dmg_bonus;10;per};{p_pvp_physical_skill_dmg_bonus;10;per}}

zrodla: skrypty l2off Freya + http://www.l2guru.com/forum/showthread.php?t=131440&page=3

Pozdrawiam, mam nadzieje, ze przynajmniej wyjasnilem jedna mala legende, ktora krazyla po wielu forach.

//Plusik.
Apocalyptik
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Lipiec 15, 2011, 09:31:41 am
    Miałem troche czasu i przejrzałem Twojego posta, 100% przyznaje Ci racje. Info jest świeże a jak widać  Diego nie jest nieomylny i z czasem doszły nowe informacje o których nawet on sam nie wiedział.

W w przypadku daggera vesper CD jest tylko 5% z PVP mode ale ciekawostka jest ze jesli wsadzimy PVP mode do czystego noza bez SA pvp bonus wyniesie 10%.

W przypadku duali bonus SA/PVP wynosi 10%. Jednak nic nie jest napisane odnosnie bonusu z SA w pvp. (nie mylic z pvp mode) i jak dla mnie nadal wynosi 5% dla kazdej broni od s w góre.


// dla użytkownika Arsey proponuje + za bardzo uzyteczne info.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: orlok w Lipiec 15, 2011, 11:55:32 am
Mój post jest z lutego i prezentował stan wiedzy na ten czas. Post vargasa jest z marca, kiedy zostało to zweryfikowane.
Cieszę się, że ktoś to uaktualnił i rozwiał wątpliwości.
PvP modyfikacja zawsze jest 5 lub 10% w zależności od rodzaju lub braku SA w broni.
Pozostaje kwestia PvP modyfikatora za samo SA. Do tej pory mówiło się, że jest to stała wartość 5%.
Dlatego warto zerknąć do skryptów skilli typu:
item_skill=[s_opt_maxhp_up_a]
I wyjaśnić to zagadnienie do końca.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: OneGeer w Lipiec 15, 2011, 10:22:59 pm
Pytanie wyrwane z tematu, ale ważne dla mnie, a wiec jaki dager wchodzi w sklad Icarus dual dagerów, oprocz icarusa??
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Themes w Lipiec 16, 2011, 12:48:08 am
soul separator (a grade) jezeli dobrze pamietam :)
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Arsey w Lipiec 16, 2011, 01:30:26 am
Mój post jest z lutego i prezentował stan wiedzy na ten czas. Post vargasa jest z marca, kiedy zostało to zweryfikowane.

Spoko, rozumiem, moj post nie byl w zadnym wypadku jadem przesiakniety do Ciebie ;).

Pozostaje kwestia PvP modyfikatora za samo SA. Do tej pory mówiło się, że jest to stała wartość 5%.
W przypadku duali bonus SA/PVP wynosi 10%. Jednak nic nie jest napisane odnosnie bonusu z SA w pvp. (nie mylic z pvp mode) i jak dla mnie nadal wynosi 5% dla kazdej broni od s w góre.

Tak, wynosi 5% ale od A grade w gore.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: OneGeer w Lipiec 16, 2011, 10:00:01 pm
soul separator (a grade) jezeli dobrze pamietam :)

Soul chyba idzie do dynasty dual daggerów, do icarusow wydaje mi się, że naga ale pewny nie jestem
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Themes w Lipiec 16, 2011, 10:54:12 pm
na 100% soul
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Acid w Lipiec 19, 2011, 12:44:12 pm
Dyna i Icarusy + Soul Separator
Vesper i Bofes + Naga Storm
Mamba + Angel Slayer.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: lucas w Sierpień 26, 2011, 01:40:23 pm
a ja mam takie pytanie, jakie byłoby najlepsze rozwiązanie DYE na oly na kronike Epilogue ?
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Sierpień 26, 2011, 01:56:52 pm
+dex+con lub tylko +wit zależy jeszcze od sprzętu.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: al3x w Wrzesień 28, 2011, 11:08:14 pm
a co powiecie na dye pod oly (freya)
-3dex  +3con do tego
full epici, dyn found set +8, dyn knife cd +11,

do tego momentu latalem tylko z +4wit, teraz chce cos zmienic poniewaz na oly za czesto "wylapuje" stuny od str nie chcialbym za bardzo odejmowac.

co Wy na to?
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Wrzesień 29, 2011, 04:56:30 pm
Spróbuj ale +3 con zbyt wiele Ci nie da. Bez vorpal seta oly jest ciezka. Lepszym wyborem bedzie klan i koronka z zamku do tego mj inaczej bedziesz dostawal solidne baty od kazdej klasy stunujacej.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: oloohlsen5 w Wrzesień 30, 2011, 08:52:06 am
Jak WR radzi sobie z innymi klasami na pvp /oli na 84+. chodzi mi o to kogo jest w stanie zabic, czy rzeczywiscie nie ma szns z tankami. Prosilbym kogos kto zna odpowiedz z autopsi. Bardzo podoba mi sie  ta postac ale  slysze opinie, ze sie umecze ze ciezki do farmy, malo wytrzyma itd. Może naprawde powinienem zrobic innego daggera
Proszę o pomoc
PS
kronika H5
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Negnal w Wrzesień 30, 2011, 09:24:04 am
Jak WR radzi sobie z innymi klasami na pvp /oli na 84+. chodzi mi o to kogo jest w stanie zabic, czy rzeczywiscie nie ma szns z tankami. Prosilbym kogos kto zna odpowiedz z autopsi. Bardzo podoba mi sie  ta postac ale  slysze opinie, ze sie umecze ze ciezki do farmy, malo wytrzyma itd. Może naprawde powinienem zrobic innego daggera
Proszę o pomoc
PS
kronika H5

Na end game PW jest najlepszy z daggerow tylko na poczatku jest slaby. Czy dagger ma szanse z tankiem ? hmmm z sk ma duze szanse z pozostalymi napewno trzeba miec talizman "life force" pod reka i tez zalezy jak ktos ogarnia tanka. Z paladynem to ja nie widze wiekszych szans na wygrana. Reszta klas to zalezy tylko od ogaru przeciwnika i to czy backstab zabije maga na hita.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Apocalyptik w Wrzesień 30, 2011, 09:43:17 am
Cytuj
ze sie umecze ze ciezki do farmy

Wszystkimi daggerami się słabo farmi w porównaniu do wojów, magów. Nie ma żadnej masówki i trzeba leechować albo mieć kilka boxów lub siedzieć w party tylko.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Wrzesień 30, 2011, 10:49:08 am
Jak WR radzi sobie z innymi klasami na pvp /oli na 84+. chodzi mi o to kogo jest w stanie zabic, czy rzeczywiscie nie ma szns z tankami. Prosilbym kogos kto zna odpowiedz z autopsi. Bardzo podoba mi sie  ta postac ale  slysze opinie, ze sie umecze ze ciezki do farmy, malo wytrzyma itd. Może naprawde powinienem zrobic innego daggera
Proszę o pomoc
PS
kronika H5

jest w stanie zabic kazdego i to bez wiekszego problemu, zalezy tylko od stopnia gry twojego przeciwnika. Tanki to bardzo ciezki orzech na oli ale wszystko sie da jesli jestes na to przygotowany, jesli trafisz arenke z monumentami masz jeszcze wieksza szanse. Jesli chodzi o wytrzymalosc to na oli WR wytrzyma zdecydowanie najdluzej. Jesli chodzi o farme nie jest wcale gorszy od aw (posiada wiekszy atk.speed,crt rate) dmg mozesz sobie podniesc dye +str w poczatkowych fazach gry.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: papay w Październik 17, 2011, 12:23:53 pm
Sorki, że się wtrącę akurat w tym wątku ale jeśli ktoś ma i mógłby wkleić ten link to na pewno WR również może się przydać :)

Czy kojarzy ktoś testy/guide jakiegoś kolesia, który opisywał dokładnie procentowo ile dają jakie skile dagerów oraz bufki z supportów (jakie się stakują, jakie sumują a jakie mnożą) do wzmocnienia w zależności od ustawienia postaci oraz jedna z kluczowych rzeczy jakie pamiętam z tej prezentacji to to, że CC + CoP nie daje w sumie 60%redukcji crit.dmg lecz jedynie 40% pomimo, że każdy osobno daje 30%.
Wiem, wiem - ciężko po tym zorientować się o co mi dokładnie chodzi ale był gdzieś u nas na forum wrzucony link z tymi danymi - niestety z racji tego, że pamiętam dane z linka a nie z tematu w którym był nie udało mi się tego znaleźć poprzez opcję "szukaj" - może ktoś ma gdzieś ten link? :)
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Październik 17, 2011, 03:49:21 pm
http://lineage2-info.pl/forum/viewthread.php?thread_id=8620&rowstart=0
To?
//Acid -- Plus.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: papay w Październik 18, 2011, 09:11:54 am
tamto nie było po polsku ale z tego co widzę tu jest dokładnie to samo tylko tłumaczone - dzięki wielkie :D
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Sanchi w Październik 26, 2011, 02:09:45 pm
jakie dye na PW najbardziej oplaca sie zalozyc w interlude pod endgame pvp?
odejmujac str spada nam siła blowów (jednak nieznacznie), warto inwestowac w con i ew. dex kosztem str?
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Październik 26, 2011, 02:32:10 pm
 +con/dex -str. W IL str nie ma wpływu na sile blowa.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Apocalyptik w Listopad 07, 2011, 05:48:08 pm
Dye podane, ale wez sobie TH na interlude, o wiele fajniejszy jest i ciekawiej mozna grac(na tej kronice ofc).
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: matimpl w Grudzień 23, 2011, 08:51:29 pm
Witam,
Gram na h5 pw i mam kilka pytań (chodzi mi tylko o oly)
1. Który set lepszy vorpal czy elegia? Vorpal daje niby resist na stuna, ale elegia ma lepsze pozostałe staty.
2. Brać berka? Czy to strata m/p defa?
3. Mam mamba edge dual daggers +4 i mamba edge dagger+cd? Który będzie lepszy?
na razie tyle i dziękuje za odpowiedzi :)
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Kamal w Grudzień 23, 2011, 10:02:02 pm
1. Zależy czy to HR czy jakiś normalny serwer.
2. IMO nie warto
3. była odpowiedź, wystarczy poszukać w 1 poście.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Grudzień 27, 2011, 11:27:43 am
Witam,
Gram na h5 pw i mam kilka pytań (chodzi mi tylko o oly)
1. Który set lepszy vorpal czy elegia? Vorpal daje niby resist na stuna, ale elegia ma lepsze pozostałe staty.
2. Brać berka? Czy to strata m/p defa?
3. Mam mamba edge dual daggers +4 i mamba edge dagger+cd? Który będzie lepszy?
na razie tyle i dziękuje za odpowiedzi :)

-tylko vorpal
-nie brac berka lepiej acu
-solo mamba
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: druun w Luty 02, 2012, 11:06:14 pm
Mam pytanie. Mając dual daggery przy tym samym atk speed zadaje 2x więcej uderzen niż pojedynczym daggerem? Więc jak zrobie je {PvP} to w tym samym czasie, zadając 2x więcej uderzeń mam 2x wiekszą szanse na cancel buffa przeciwnika? Czy może dual daggery mają obniżoną tą szansę i na jedno wychodzi?
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Luty 03, 2012, 09:22:48 am
Mam pytanie. Mając dual daggery przy tym samym atk speed zadaje 2x więcej uderzen niż pojedynczym daggerem? Więc jak zrobie je {PvP} to w tym samym czasie, zadając 2x więcej uderzeń mam 2x wiekszą szanse na cancel buffa przeciwnika? Czy może dual daggery mają obniżoną tą szansę i na jedno wychodzi?

dokladnie tak jak myslisz.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Draves w Czerwiec 23, 2012, 08:30:13 am
Podsumowując:



Freya: 1h dagger + CD > dual daggery
H5: 1h dagger + cd < dual daggery z dual blowem


Czy jednak 1h dagger i tak lepszy, nawet, gdy posiadamy dual blowa?
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: wtt4dex w Czerwiec 23, 2012, 09:20:00 pm
moze zna ktos jakis server HR z oficjalnymi plikami GF pts zeby sprawdzic ile cd dodaje daggerowi? wiem ze na hb duzo dodawalo
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Czerwiec 25, 2012, 11:36:09 am
cd dodaje moze jakies 200 dmg do blowa, mowa oczywiscie o vesper cd.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: zirael w Czerwiec 30, 2012, 11:16:17 am
Witam, mam pytanie odnośnie PW w H5.

Mając 72 lv, maj light seta i soul separator CD, jakie dye najlepiej używać na pvp/mass pvp ? Do tej pory używałem +str - con, +dex -con i +men -int (dla m.def'a). Po przeczytaniu tego tematu mam niemały chaos w głowie, będę wdzięczy za sugestie poparte argumentami.
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Sanchi w Czerwiec 30, 2012, 11:25:26 am
Takie dejki jak podałeś są dobre do stricte pve - maksymalizujesz swój DPS kosztem życia, bo na mobach i tak raczej nie padniesz. Na pvp nie dodawaj ani dex, ani str, bo bonusy jakie dają nijak sie mają do ilosci odejmowanego HP. Str nie zwiększy Ci jakoś drastycznie siły blowów, a na pvp używasz prawie TYLKO blowów. Dexa też nie opłaca się dodawać. Shadow step, UE, Dodge, WR i masa innych skilli (głównie z 3 profesji) sprawiają, że maxowanie dexa traci sens. Najlepiej zostać bez dejków :)
Tytuł: Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
Wiadomość wysłana przez: Redbox w Czerwiec 30, 2012, 12:42:49 pm
Witam, mam pytanie odnośnie PW w H5.

Mając 72 lv, maj light seta i soul separator CD, jakie dye najlepiej używać na pvp/mass pvp ? Do tej pory używałem +str - con, +dex -con i +men -int (dla m.def'a). Po przeczytaniu tego tematu mam niemały chaos w głowie, będę wdzięczy za sugestie poparte argumentami.
i + men nie dodasz bo to tylko summonerzy chyba mogli