Witaj
Gość

Wątek: Warlord vs Abyss Walker  (Przeczytany 13364 razy)

Warlord vs Abyss Walker
« dnia: Maj 25, 2007, 08:06:57 pm »
Proszę o pisanie konkretnej porady/zestawienia statystyk/opisu stylu gry w pvp dotyczące klas w temacie w którym się wypowiadacie


  • Wiadomości: 7

  • Pochwał: 0

  • Złodziej Cienia
Odp: Warlord vs Abyss Walker
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 22, 2007, 11:47:02 am »
Witam!  :) jestem tu nowy wiec moze napisz cos gdzie jeszcze inni sie nei wypowiadali ;). Otorz gram AW od pol roku (obecnie na Serwie Abyss x7) i z Warlordami mialem juz do czynienia :). Taka walka z pozoru wydaje sie ciezka dla AW ze wzgeldu na duza ilosc Hp Warlorda ale uwierzcie mi trzeba sie naprawde mocno postarac zeby tym Aw przegrac taka walke. Na poczatku wrzucamy Might Mortal UE na warlorda hex pb poison mozna tez sand bomb i walka wygrana. Warlord ma slabe obrazenia a my swoimi blowami kroimy mu duzo hp. Jesli jeszcze zasadzimy mu bleed to walka skonczy sie jeszcze szybciej :). Detargetujemy wlocznika wchodzimy na plecy BS DB MB etc i GF!
xSithiSx Ghost Hunter lvl 78/Grand Khavatari 76/Phantom Summoner 61  Abyss x7  Black Company

Ten kto naraża sie Złodziejom Cienia - Ginie!


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Warlord vs Abyss Walker
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 22, 2007, 01:17:57 pm »
Tylko jest tak ze Warlord nie musi ciebie targetowac zeby zasadzic skillem :P


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Warlord vs Abyss Walker
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 22, 2007, 02:24:16 pm »
warlord mocno nie bije? focus atack,thrill fight dobre bufki i potrafi przypierniczyc jak kazdy inny dziad z 40+ str i mieczem w lapie do tego bonus do crt z uwagi an focus atack.