Witaj
Gość

Wątek: [L2J] Badlands - start 09.03.2024 godzina 21.00  (Przeczytany 8084 razy)

  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 20, 2024, 07:21:32 pm »

Będzie informacja po 18.00 na głównej stronie serwera.


Na razie cisza... ?
Na razie.
 :?
Pograłem właśnie full client na prywatne hosty, jest na stronie głównej serwera.
Bez updatera, będzie później.
Na samego patcha trzeba jeszcze chwilkę poczekać.
Teraz podłączam ACP po reinstalacji systemu, muszę poustawiać trochę zabezpieczeń, a raczej otworzyć w nich furtki dla moich hostów, co jest trochę upierdliwe.
Gdy to poustawiam dam znać i podam link do discorda
Jeszcze chwilę.

Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 50

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 20, 2024, 07:37:26 pm »
A gdzie strona ?


  • Wiadomości: 47

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 20, 2024, 07:42:36 pm »


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 20, 2024, 08:24:36 pm »
Dobra proszę Państwa, bo mam zonka po reinstalacji systemu na jednym z hostów i nie mogę się skontaktować z niego z bazą gry.
Otwieram auto-kreację kont w grze.
Bo czuję, że zejdzie mi na tym trochę więcej czasu niż przewidziałem.
Różnica pomiędzy kontami utworzonymi  automatyczne a poprzez ACP będzie taka, że nie będzie można zmienić ani zresetować hasła.
W nocy powinienem to ogarnąć.

P.S.
Już wiem, ale potrwa to chwilę, będzie do jutra zrobione
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2024, 08:36:13 pm wysłana przez Li »
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 167

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 20, 2024, 09:20:08 pm »
mnie strona serwera nie pokazuje kompletnie nic poza data i info ze beta startuje tego i tego

https://ibb.co/74Kz6zc
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2024, 09:23:48 pm wysłana przez Sheani »
Castani


  • Wiadomości: 34

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 20, 2024, 09:27:59 pm »
mnie strona serwera nie pokazuje kompletnie nic poza data i info ze beta startuje tego i tego

https://ibb.co/74Kz6zc

próbowałaś ciasteczka wyczyścić ?


  • Wiadomości: 50

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 20, 2024, 09:38:43 pm »
Są strzały s w gm shopie?


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #57 dnia: Styczeń 20, 2024, 09:41:53 pm »
Są strzały s w gm shopie?
Stunki -> Weapon -> B grade -> Bows
Myślałem że ktoś sobie jaja robi krzycząc na shoucie  :D
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 50

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 20, 2024, 09:45:39 pm »
Byłem misc zrobić a nie cudować :)


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 20, 2024, 10:08:25 pm »
Byłem misc zrobić a nie cudować :)
Poprawię się na przyszłość, nie będę wchodzić na linię strzału.
 :D
 (dodam jutro tam gdzie są "Shots" u NPC)
Pisałem już, że wywalam wszystkie strzały B, A i S grade z dropu?

Jest w Hunters Village NPC który będzie robić strzały, taki sam koszt/materały jak w dwarfów z kraftu, nie trzeba recki.
Głupi pomysł?
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 34

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 20, 2024, 10:29:03 pm »
było kombinowane z rb-kami, czy jest retail interludź?


  • Wiadomości: 167

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 20, 2024, 10:29:28 pm »
ok 5 min w grze mi wystarczy zeby stwierdzic ze tutaj jest jeszcze wiekszy imbalans niz w zwyklym interlude

kazdy mag dostal w zasadzie 40% def buffa tym armorem i do tego caly czas ma 15% fcr jak w dc
gratulacje  - jeden ol bedzie  debuffowac i wycinac cale party
pp na oly staje sie niesmiertelny na tych setach
zadna bizuteria ani bron dla balansu tego ...

jak tak ma wygladac to na starcie to ja jednak podziekuje
Castani


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 20, 2024, 10:32:51 pm »
ok 5 min w grze mi wystarczy zeby stwierdzic ze tutaj jest jeszcze wiekszy imbalans niz w zwyklym interlude

kazdy mag dostal w zasadzie 40% def buffa tym armorem i do tego caly czas ma 15% fcr jak w dc
gratulacje  - jeden ol bedzie  debuffowac i wycinac cale party
pp na oly staje sie niesmiertelny na tych setach
zadna bizuteria ani bron dla balansu tego ...

jak tak ma wygladac to na starcie to ja jednak podziekuje
Od tego jest beta żeby wysłuchać uwag graczy
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 167

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 20, 2024, 11:17:06 pm »
widze ze tutaj jeszcze jest jakis tatuaz ktory w ogole ma jakis dziwny sposob boostawania defa ogolnego i to o jakiej gargatuiczne wartosci po jego zalozeniu def w gore z 1600 na 2050
wg mnie na takich ustawieniach magowie dostaja uber boosta a i tak juz jest placz ze sa op szczegolnie wszystko co ma draina bedzie wymiatac ( ol i necro beda chyba nie do zabicia)
na oly pp i pal beda niesmiertelni
na pvp fighterzy i tak maja lipe vs magowie bo na slotach 20+4 to nie sa w stanie ulozyc sensownych resow bo brakuje miejsca
dagger i destro to nawet nie beda dobiegac
luki beda bic kryty po 1.5k w magow co beda napierdalac 10k magic krytami

jak dla mnie te sety to na smietnik a jak juz robic jakies customy to jakies malutkie rzeczy  ktore moga dac ciut przewagi na pvp ale nie niszcza ogolnego balansu




Castani


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #64 dnia: Styczeń 20, 2024, 11:50:21 pm »
było kombinowane z rb-kami, czy jest retail interludź?
Powinno być ala retail Interlude.
Jeśli są zastrzeżenia proszę o nazwę RB i opis zastrzeżeń.


widze ze tutaj jeszcze jest jakis tatuaz ktory w ogole ma jakis dziwny sposob boostawania defa ogolnego i to o jakiej gargatuiczne wartosci po jego zalozeniu def w gore z 1600 na 2050
wg mnie na takich ustawieniach magowie dostaja uber boosta a i tak juz jest placz ze sa op szczegolnie wszystko co ma draina bedzie wymiatac ( ol i necro beda chyba nie do zabicia)
na oly pp i pal beda niesmiertelni
na pvp fighterzy i tak maja lipe vs magowie bo na slotach 20+4 to nie sa w stanie ulozyc sensownych resow bo brakuje miejsca
dagger i destro to nawet nie beda dobiegac
luki beda bic kryty po 1.5k w magow co beda napierdalac 10k magic krytami

jak dla mnie te sety to na smietnik a jak juz robic jakies customy to jakies malutkie rzeczy  ktore moga dac ciut przewagi na pvp ale nie niszcza ogolnego balansu
Odnośnie tatoo - nie zwracaj na niego uwagi, to copy/paste z gmshopa, nie będzie występował normalnie w grze.

Odnośnie uwag co do setów - wierzę, że wierzysz w to co mówisz. I wierzę, że tak może być.
Tylko beta jest zrobiona nie po to by podyskutować o teoriach a o konkretnym przetestowaniu i umieszczeniu screenów/filmików.
Biżu set Seven Star  daje sporo M.defa. Chyba zapomniałem dodać go do GM-shopa - w nocy dodam.
Oly - tam zawsze balans się różnił od normalnego pvp. Może to i dobrze, klasy które dostają łupnia w pvp mogą się tam wykazać....

I tak, ogólnie takie było zamierzenie, by nowe sety dawały powera postaciom. Takiego, by warto było o nie powalczyć.
Teraz go sobie bierzesz z GM-shopa, ale normalnie zdobyć go będzie bardzo trudno.
Co do balansu pomiędzy nimi - trzeba to zbalansować, jeśli różnice pomiędzy nimi będą zbyt duże.
Właśnie po to jest zrobiona beta.
Sam nie byłem w stanie tego przetestować, na alphie wyłapywaliśmy konwencjonalne bugi

Na dzisiaj się tutaj wyłączam, muszę skończyć ustawianie systemów, przygotować patche, zuploadować klienta w więcej miejsc.

https://community.badlands.online <- tam proponuję przenieść dyskusję, żeby tu nie spamić.

Rejestracja wymaga tylko aktywacji przez email, nie jest wymagane zatwierdzenie przez admina.
Email może (na 90%) wylądować w folderze Spam, trzeba do niego zajrzeć.
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 167

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #65 dnia: Styczeń 21, 2024, 12:09:58 am »
no ja rozumiem ze taki jest zamysl zeby dawaly powera ale poki co daja powera jednowymarowo boostuja i tak najmocniejsze klasy bo magowie sa najlepsza opcja pve i teraz beda najlepsza opcja pvp bez 2 zdan

a co do balansu to wystarczy jedna osoba i Ty zebys mogl zespawnowac dla przykladu kilka setow na +6 to samo z bizu i bronia dodac agu do bron i przetestowac pare klas na pvp na szybko

mysle ze zeby miec jakis obraz sytuacji to w ciagu 2h-3h mozna to ogarnac
Castani


  • Wiadomości: 34

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #66 dnia: Styczeń 21, 2024, 10:11:31 am »
Załóż tego discorda lepiej, łatwiej będzie pomóc z serwerem.


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #67 dnia: Styczeń 21, 2024, 12:08:15 pm »
Jeszcze nie ma mnie online, do rana robiłem podłączenie do ACP bazy, pacha i wgrywałem to na hosty.
To wszystko działa, ale jeszcze muszę ustawić wysyłkę emaili po reinstalacji systemu na serwerze, ACP JESZCZE nie jest dostępne.
Nie mogę się angażować od razu w poważne poprawki w grze, muszę skończyć to jedno - wysyłkę emaili z ACP
Spawn enchantowanych armorów - nie ma problemu, na 5 min mogę się zalogować

Discord:

https://discord.gg/5ZKAvXq4

Zachęcam też do rejestracji na https://community.badlands.online , trzeba przenieść dyskusję tam i na discorda


BTW - ktoś używa Windowsa 11 i ma problem z uruchomieniem gry?
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #68 dnia: Styczeń 24, 2024, 07:00:09 am »
Zaktualizowałem pierwszy wpis.

Jest już działający ACP
https://account.badlands.online

Jest patch na czystego klienta Interlude

Pojawiło się sporo pomysłów na poprawki i zmiany. Musze uznać zasadność większości uwag beta-testerów.
Pierwsze zmiany będą dzisiaj wieczorem na serwerze.
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 11

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #69 dnia: Styczeń 25, 2024, 07:41:39 pm »
Witam.

2 pytania

kiedy w końcu będzie można grać bo ja i moja żonka już czekamy ?

i jako że już nie pamiętam tych kronik czy w tej mogę paladynem szarkowac włócznią i bić RB?


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #70 dnia: Styczeń 25, 2024, 11:37:30 pm »
Witam.

2 pytania

kiedy w końcu będzie można grać bo ja i moja żonka już czekamy ?

i jako że już nie pamiętam tych kronik czy w tej mogę paladynem szarkowac włócznią i bić RB?
Postępy prac można śledzić na discordzie (jest link w pierwszym poście).
Gracze chodzą po serwerze i testują. Nikt na razie nie wyłapał większego buga, raczej są pewnie niedoróbki (jak to l2java)
Na temat paladyna się nie wypowiem - w każdym bądź razie kronika to Interlude z małymi dodatkami i ulepszeniami.

Z rzeczy, które pozostały do zrobienia na cito to rebalans nowych zbroi, poprawki przy nowych mobach i dorobienie brakującej funkcjonalności ACP - podstawową już ma.
Coś się może wyklaruje jeśli chodzi o termin w przyszłym tygodniu. Żeby tak doba miała ze 32 godziny....
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 97

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #71 dnia: Styczeń 26, 2024, 11:46:30 pm »
Te potki z mahumów to cos podobnego jak na Dragon Network?  Interlude to bardziej kronika łuków niż magów a te potki dają kopa największego właśnie łukom.
Sensu w tych nowych zbrojach nie wiedzę. Nie dość że wyglądają tandetnie to jeszcze pewnie dadzą buffa magom.
Jak ma być balans to trzeba dać buffa melasom i tankom. A ja tu widzę głownie bufowanie łuków i magów.

Dualbox to znowu gównie buff dla łuków i magów.

I prawdą jest że nie każdy lubi grać bufferem. Ale jak serwer ma dualbox to uniemożliwia graniem bufferem bo po co jak każdy biega solo z boxem?


  • Wiadomości: 710

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #72 dnia: Styczeń 27, 2024, 12:37:30 am »
Te potki z mahumów to cos podobnego jak na Dragon Network?  Interlude to bardziej kronika łuków niż magów a te potki dają kopa największego właśnie łukom.
Sensu w tych nowych zbrojach nie wiedzę. Nie dość że wyglądają tandetnie to jeszcze pewnie dadzą buffa magom.
Jak ma być balans to trzeba dać buffa melasom i tankom. A ja tu widzę głownie bufowanie łuków i magów.

Dualbox to znowu gównie buff dla łuków i magów.

I prawdą jest że nie każdy lubi grać bufferem. Ale jak serwer ma dualbox to uniemożliwia graniem bufferem bo po co jak każdy biega solo z boxem?

Opinie są podzielone  :D

ok 5 min w grze mi wystarczy zeby stwierdzic ze tutaj jest jeszcze wiekszy imbalans niz w zwyklym interlude

kazdy mag dostal w zasadzie 40% def buffa tym armorem i do tego caly czas ma 15% fcr jak w dc
// tak naprawdę było +15% p.Def w stosunku do Major Arcana a reszta faktycznie jak DC, bo na tym secie był wzorowany, w końcu to ma być set top S a nie jakaś popierdółka - dopisek Li
gratulacje  - jeden ol bedzie  debuffowac i wycinac cale party
pp na oly staje sie niesmiertelny na tych setach
zadna bizuteria ani bron dla balansu tego ...

jak tak ma wygladac to na starcie to ja jednak podziekuje

A naprawdę powinno wyglądać tak:


Tylko beta jest zrobiona nie po to by podyskutować o teoriach a o konkretnym przetestowaniu i umieszczeniu screenów/filmików.



Odnośnie reszty to nie da rady zrobić, tak  by każda postać była "napierdalatorem".
Pisałem, że np. tanki dostały 5lvl Deflect Arrow. DA mogę dorzucić nowy poziom Hamstringa.
Dzięki tym potkom wzrasta rola tyrka i glada. Na Dragonie gdy grałem gladem żaden łucznik nie ośmielił się mnie zaatakować. A głupi łucznicy, którzy zaatakowali mojego tyrka padali jak muchy.
Myślę, że będzie ciekawie
 :)

Dualbox to niekończąca się dyskusja - w pvp i mass pvp dualbox nie zastąpi normalnego buffera i healera.
Mamy 2024 rok i kurczącą się bazę graczy. Gracze szukający serwera bez dualboxa wybiorą choćby Elmorelab

Właśnie jestem w trakcie korekcji i ustawiania nowych setów, po weekendzie zapraszam na testy.
Głównie chodzi o nowy set robe (Celestial Robe) i light armor (Dark Assassin Armor) czyli magów i łuczników
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2024, 12:57:47 am wysłana przez Li »
Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 34

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #73 dnia: Styczeń 27, 2024, 11:57:41 am »
Na interlude jest najsilniejszy nekro, a zaraz później jest Glad, to ja nie wiem co Ty tam fanzolisz o tych melasach :D Tyle samo zyskuje każdy mele na bufa od wc, co łuk od pp, także znowu nie wiem o czym piszesz i zastanawiam się czy Ty sam piszesz żeby pisać. Łuk jak nie ma full bufa, a ma tylko full pp, to ssie jaja.

Magowie byli op i już chyba bedą i nikt nie ma sensownego pomysłu od 20lat co z tym faktem zrobić.


  • Wiadomości: 97

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Badlands - beta test 20.01.2024
« Odpowiedź #74 dnia: Styczeń 27, 2024, 04:24:12 pm »
Magowie i łuki są OP bo taka jest wola a nie że się nic nie da zrobić. Dróg do zbalansowania tego jest multum.

I nie, na Interlude nekro wcale nie jest jest najsilniejszy. Nie ma skopanego bo OP m.crit rate jak SPS i niema pierdolnięcia łuków. Ale na tym serwie jak magowie mają dostać nowy top s set to faktycznie same Necro i SPSy będą biegać. Największą słabością magów na interlude jest właśnie konieczność biegania w low a grede secie na s bronie. Czego efektem jest że PR potrafi zajebać takiemu magowi ponad 6k krytyka.

Na Dragonie to pamiętam ze galdy i tyrki faktycznie były ok ale to dlatego że się im wbijało Ol-a na subklasę - będą na tym serwie subklasy z opcją zrobienia mutanta?

Kroki do zbalansowanie tego jakie ja widzę:
- brak dualboxa
- raty x1
- dodać szansę na dropa przedmiotów przy śmierci jak to było w C0-C3 i na classicu
- wywalić te nowe sety
- ta nowa biżuteria jest ok - zostawić
- dać tankom Chain Strike
- daggerom poprawić Evasion które powinno działać też na skille
- melasom dać Rush a daggerom Shadow Step
- summonerom pozwolić rozwijać dalej nuka z 1 profki
- wszystkie skille magiczne u nie magów zamienić na fizyczne (jak w L2 classic)
- wywalić agumenty

Jak już się bawić w balans to by trzeba było jeszcze coś zrobić z frenzy u destro...