Witaj
Gość

Wątek: DE Mystic czy Fighter?  (Przeczytany 1586 razy)

  • Wiadomości: 16

  • Pochwał: 0

DE Mystic czy Fighter?
« dnia: Lipiec 24, 2006, 09:26:35 am »
Jestem początkującym graczem i wybrałam sobie DE Mystica. Jestem zupełnie zielona, ale zauważyłam, że kolega grający Human Fighterem na tym samym lvl co ja bez trudu rozwala Werewolfy a mnie trzy razy rąbnie i koniec.
Nie wiem też jak używać czarów.. I czy w ogole je mam, a jak nie to skąd je wziąć. Mam 10 lvl i dalej nie wiem co i jak. Czy Mystic są silne? Co najlepiej potrafią robic? A moze przezucic się na fightera? Proszę o pomoc... Tylko proszę odpisywać prostym i zrozumiałym językiem, nie skrótami z gry nie będę rozumiała  :wink:

Aha i czy można jakoś zmienic na takim etapie gry profesje na Dark Fightera? Bo słyszałam, że początkującym lepiej się gra fighterem  :)


  • Banned
  • Wiadomości: 296

  • Pochwał: 4

DE Mystic czy Fighter?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 24, 2006, 09:44:35 am »
Kazdemu sie gra lepiej taka postacia, jaka mu 'podchodzi'

Tak sie sklada, ze DE mistyc ma najwiekszy atak ze wszystkich magow...
Grajac magiem zabijasz moba zanim do ciebie podejdzie, skille masz pod alt+K, mozesz je wyciagnac na pasek.

nowych umiejetnosci uczysz sie w dark elven guild u magistrow
Hindemith - SE - Full C5



  • Wiadomości: 544

  • Pochwał: 10

DE Mystic czy Fighter?
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 24, 2006, 10:01:17 am »
wedlug mnie silniejszy jest mystic, szczegolnie pozniej po zmianie profesji na spellhowlera.
co do czarowania: kliknij na moba i w zakladce skills (w glownym menu jest przycisk z glowa kliknij i otworzy sie okienko, w nim beda zakladki) kilknij na czar - postac zacznie czarowac.
nie mozna zmienic profesji z mystic na fighter. zupelnie inna sprawa to subklasy, ale to pozniej.




  • ******
  • Wiadomości: 1046

  • Pochwał: 7

  • Life4Speed
DE Mystic czy Fighter?
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 24, 2006, 10:03:58 am »