eh.. Thorin nie moglem sie powstrzymac.. musialem dla ciebie zalozyc konto na tym forum i cos odpisac bo to jest żenada..
heh twuj problem nie muj co do tych kropek to tak po kolei 1 tak masz racie ze jest narazony bo bron boshe niemuwilme ze w zamku go przyzwie no lol poza zamkiem wiesz niezawsze na tylach bedzie jakies party moze 2 zwiadowcuw tez niezawsze zalezy na jak doswiadczony klan trafisz to jest ryzyko ale ty glupi jestes znowu to samo wysmieja tak wyśmieja co??
primo-naliczylem sie 6 ortografow.. 3 bledy stylistyczne i 4 interunkcyjne...
secundo-przesledzajac twoje wypowiedzi jestes troszke nadpobudliwy lub znerwicowany.. proponuje rzucic lineage conterstrike i wszytkie gry wzmarzajace agresje i zajac sie pielegnacja roslin.. lub kolekcjonowaniem znaczkow.. bo zrypiesz sobie zycie.. i jeszcze kogos niedaj Boże zabijesz kiedys z tych nerwow...
terca-twoja teoria jest lekko mowiac.. utopijna.. nie na jednym serverze przezylem oblezenie zamku.. jedna z najpamietniejszych w moim zyciu bylo oblezenie ktore odbylem na Dexie.. o Aden.. eh.. coz to byly za czasy... sam bylem tylko pionkiem scinajacym magow - TH.. ale pamietam zachowanie krasnoludow z naszego klanu.. owszem przywolali golema.. ale jak padla brama glem zostal odeslany a crafty ruszyly do stunowania..
wiem ze ty mi znajdziesz 1001 dowodow ze da sie.. ale zrozum jedno..
craft... lvl 68.. skill - Summon Swoop Cannon lvl 1 - Summons a Swoop Cannon. Requires 46 Crystals: A-Grade. Consumes 21 Gemstones: B-Grade per minute. (wolne tlumaczenie specjalnie dla ciebie.. summon "nalotowe dzialo" wymaga 46 a gradowych krysztalow na przywolanie oraz pobiera 21 krysztalow b gradowych co minute) na wiekszosci serverow CA - 12-16k CB - 6-8k ok policzmy.. albo masz 1 summona ktory rozwali brame przy swoim cast.cpeedu w 2 minuty... lub 2 golemy ktore wspolpracujac zalatwia to w minute... to tak
1 golem - minimum 12k*46 + 2*6k*21 =804k maximum 16k*46 + 2*8k*21 =1072k
2 golemy - minimum 2*12k*46=1104k maximum 2*16*46=1472k
wiec policz sobie jak bedzie wygladac przy 3..4...golemach..
ale czekaj czekaj.. zrobie to samo dla Summon Wild Hog Cannon i Summon Siege Golem
no wiec Summon Siege Golem Summons siege golem. Summoning requires 300 Crystals: C-Grade and each minute consumes an additional 70 Gemstones: C-Grade.
1 golem - min 300*3k+2*70*3k=1320k max 300*3.5k+2*70*3.5k=1540k
2 golemy - min 2*300*3k=1800k max 2*300*3.5k=2100k
ok teraz Summon Wild Hog Cannon min Summons a siege weapon capable of movement in general mode and remote attack in siege mode. Switching modes takes 30 seconds. Summoning requires 120 Crystals: B-Grade and an additional 30 Gemstones: B-Grade per minute.
1 golem - min 120*6k+4(żre co 30 sek)*30*6k=1440k max 120*8k+4(żre co 30 sek)*30*8k=1920k
2 golemy - min 2*120*6k+2*30*6k=1800k max 2*120*8k+2*30*8k=2400k
to sa tylko koszta na rozwalenie bezstratne bram.. dla atakujacych stron.. odpowiedz sobie sam dlaczego zazwyczja przywoluja 1 golema na dluzej niz 2 na krocej...
wiec kazde przywolanie golema jest coraz to drozsze.. nie wspominajac o przywolaniu ich na wiecej jak 2 minuty...
quatro-nie wiem czy grales udzial kiedys w prawdziwym oblezeniu.. jesli nie.. polecam.. super przezycie.. ale uwierz.. wiekszosc walki toczy sie w zamku.. gdzie golemy nie maja za duzego pola manewru.. oile jakims cudem je tam wgramolisz.. a tam 2 chary sa lepsze od 1 golema.. wiec a warsmithy ze swoimi niedocenianymi stunami robia lepsze zamieszanie jak 1 golem.. a jak jeszcze przywolaja swoje czajniki to juz sa ich 4... jak uczestniczyles w oblezeniu zapewne to wiesz..
penta-wszystko to bylo kontemplowanie co by bylo i co powinno byc gdyby od strony atakujacej... strona obronna to jedyne co moze zrobic to:
1 obstawic mury
2 obstawic mury
3 zorganicowac jakas strategie jak brama padnie
4 zbufowac wszytkich
5 obstawic mury
6 bardziej zbufowac wszytkich
7 obstawic mury
8 upewnic sie ze sa wszytscy zbufowani
9 upewnic sie ze kazdy kto ma choc 1 atak dystansowy ustawic na murach
refleksja nad starymi dziejami?- u nas tyranci i gladzi stali na murach i sadzili... jak to sie mowi kiedy ludzi kupa i herkules dupa.. im wiecej na murze im wiekszy spam.. ok glad padnie od nuka.. tyrek od strzaly.. ale uwierzcie mi w ich szeregach spustoszenie bedzie wieksze... a jak sie juz przedra to do roboty sie biora tanki destro i KRASNALE! i nadrabiaja czas gry pozabijani murostrzelcy sa nanowo bufowani...