Witaj
Gość

Wątek: [Pytanie]Augumentacje  (Przeczytany 1618 razy)

  • Wiadomości: 3

  • Pochwał: 0

[Pytanie]Augumentacje
« dnia: Grudzień 10, 2011, 11:53:53 am »
Witam, mam do was pytanie. A mianowicie, jest komenda (gm/admin) na dodanie augumentacji ?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 10, 2011, 12:10:40 pm wysłana przez GenesiZ »


  • *******
  • Wiadomości: 1722

  • Pochwał: 20

  • Oko Saurona patrzy!
Odp: [Pytanie]Augumentacje
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 10, 2011, 12:11:03 pm »
Nie.
Miesięcy bez L2: już nawet nie licze :(


  • Wiadomości: 442

  • Pochwał: 10

  • offline.
Odp: [Pytanie]Augumentacje
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 10, 2011, 02:18:17 pm »
Możesz dodać tylko ręcznie skilla do danej postaci.


  • Wiadomości: 49

  • Pochwał: 1

Odp: [Pytanie]Augumentacje
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 31, 2011, 12:45:30 pm »
Można dodać skilla do postaci przez //add_skill, ale czy przypadkiem nie można dodać skilla do itemu, który jest w posiadaniu jakiegoś gracza?


  • Wiadomości: 46

  • Pochwał: 0

  • "Symetria: estetyka idiotów. Julian Tuwim "
Odp: [Pytanie]Augumentacje
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 31, 2011, 02:13:45 pm »
Można dodać skilla do postaci przez //add_skill, ale czy przypadkiem nie można dodać skilla do itemu, który jest w posiadaniu jakiegoś gracza?
Można ale to wymaga edycji klienta.


  • Wiadomości: 49

  • Pochwał: 1

Odp: [Pytanie]Augumentacje
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 31, 2011, 08:37:24 pm »
Można dodać skilla do postaci przez //add_skill, ale czy przypadkiem nie można dodać skilla do itemu, który jest w posiadaniu jakiegoś gracza?
Można ale to wymaga edycji klienta.
Mi coś sie wydawało, że w SQL trzeba było pogrzebać. Bo przecież klient nie odpowiada za itemy, które posiada gracz tylko dane, które są zapisane w bazie SQL.


  • Wiadomości: 466

  • Pochwał: 1

Odp: [Pytanie]Augumentacje
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 01, 2012, 10:45:36 am »
Trzeba edytować w mysql item_attributes. Można tam przypisywać dany skill i lvl. Ale nie ma jednoznacznego info jak zmienić pozostałe bonusy. I augAttributes musi odpowiadać odpowiedniemu skillowi, inaczej będziesz miał daną umiejkę w broni, a w info będzie zupełnie inny opis.



Finaly retired, L2 is not fun anymore.