Witaj
Gość

Wątek: Jak dodać efekty enchantu do broni d,c,b-grade z broni a/s..-grade? Klient gry  (Przeczytany 1206 razy)

  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Witam

Szukam pliku który odpowiada za efekt enchantu, a konkretnie od płomyków(num w env.int) które są widoczne od +7 na wyższych grade'ach broni. Chcę je dodać do d,c,b-grade. Przeszukałem Env.int i znalazłem:
; Shader0: glow A
[S1]
; GLOW
Glow=true
Glowtype=2
Luminance=0
MiddleGray=0
WhiteCutoff=0
Threshold=0
RGBCutoff=0.993
BloomScale=4
FinalBlendOpacity=64
FinalBlendBlurType=2
; HDR
Hdr=false
Gray=0.6
FinalCoef=3.5
ExpBase=0.98
ExpCoef=30
ClampMin=0.25
ClampMax=0.75

; Shader1: glow B
[S2]
; GLOW
Glow=true
Glowtype=2
Luminance=0
MiddleGray=0
WhiteCutoff=0
Threshold=0
RGBCutoff=0.993
BloomScale=6
FinalBlendOpacity=96
FinalBlendBlurType=2
; HDR
Hdr=false
Gray=0.68
FinalCoef=3.2
ExpBase=0.96
ExpCoef=30
ClampMin=0.2
ClampMax=0.8

; Shader2: HDR A
[S3]
; GLOW
Glow=true
Glowtype=2
Luminance=0
MiddleGray=0
WhiteCutoff=0
Threshold=0
RGBCutoff=0.995
BloomScale=5
FinalBlendOpacity=32
FinalBlendBlurType=2
; HDR
Hdr=true
Gray=0.68
FinalCoef=3.2
ExpBase=0.96
ExpCoef=30
ClampMin=0.2
ClampMax=0.8

; Shader3: HDR B
[S4]
; GLOW
Glow=true
Glowtype=2
Luminance=0
MiddleGray=0
WhiteCutoff=0
Threshold=0
RGBCutoff=0.994
BloomScale=5
FinalBlendOpacity=48
FinalBlendBlurType=2
; HDR
Hdr=true
Gray=0.65
FinalCoef=3.7
ExpBase=0.96
ExpCoef=30
ClampMin=0.20
ClampMax=0.8

; Shader4: HDR C
[S5]
; GLOW
Glow=true
Glowtype=2
Luminance=0
MiddleGray=0
WhiteCutoff=0
Threshold=0
RGBCutoff=0.993
BloomScale=5
FinalBlendOpacity=64
FinalBlendBlurType=2
; HDR
Hdr=true
Gray=0.65
FinalCoef=4
ExpBase=0.96
ExpCoef=30
ClampMin=0.18
ClampMax=0.8

Próbowałem podmienić HDR C ale to nic nie dało płomyki(num) nie pojawiły się na broni. Pytanie jest takie: Czy tutaj trzeba podmienić coś innego? Czy szukam w złym miejscu, a tak naprawde inny plik odpowiada za dodawanie płomyków do grade'ów.