Witaj
Gość

Wątek: Ankieta o Community Managerach L2  (Przeczytany 2959 razy)

  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Ankieta o Community Managerach L2
« dnia: Sierpień 08, 2011, 12:10:49 pm »
Witam!

Jestem studentem 3 roku na Politechnice Warszawskiej i piszę pracę licencjacką o Community Managerach. W związku z tym stworzyłem ankietę, która będzie mi potrzebna do pisania pracy. Byłoby mi niezmiernie miło, gdybyście poświęcili kilka chwil i wypełnili ankietę, która jest oczywiście anonimowa.
Proszę o szczere odpowiedzi i z góry wszystkim dziękuję.

Link do ankiety:

http://wbadanie.pl/ankieta/239459565/


  • ******
  • Wiadomości: 1752

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: Ankieta o Community Managerach L2
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 08, 2011, 12:52:00 pm »
Zrobiłem ankietę, tylko nie pasuje mi 1 rzecz w niej.

1. Ty określasz CM-ów, z tego co widzę tylko do ogółu forów i administracji, a z moich obserwacji to raczej CM-a szybciej złapiesz w grze, niż na jakimś forum bynajmniej w Tibi/Lineage.
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)


  • ******
  • Wiadomości: 1257

  • Pochwał: 3

  • Legendarny StarK
Odp: Ankieta o Community Managerach L2
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 10, 2011, 01:25:20 pm »
nonsens, wybieram NIE w 1wszym pytaniu gdzie pytaja sie czy wiesz kto to CM, a pozniej skacze do pytania numer 9 i pyta mnie o CM chociaz odpowiedzialem ze nie wiem co to jest;]

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %


  • Wiadomości: 307

  • Pochwał: 4

Odp: Ankieta o Community Managerach L2
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 12, 2011, 08:53:09 pm »
done


  • *******
  • Wiadomości: 3605