Kim jest łucznik?Ano, łucznik to DD (Damage Dealer) noszący lekki pancerz, mający za zadanie wpakować jak najwięcej strzał (innymi słowami mówiąc zadać największy dmg) dopóki wróg nie zbliży się na bliską odległość. Czyli walka na dystans. Starcie wręcz zostawiamy silniejszym kompanom.
Hawkeye (Sokole Oko) Droga Wyboru: Human Warrior -> Rogue -> Hawkeye
Charakteryzuje się: - Największą ilością HP z łuczników - Najmniejszą prędkością biegania (na krótki czas można ją zwiększyć używając skila Dash) - Średnim DMG'em - Skilem Hawk Eye, podwyższającym celność kosztem obniżenia P.Def'a - Niezawodnym skilem przy oblężeniach - Snipe - zwiększa celność, P.Atk oraz możliwość trafienia krytycznego. Podczas używania tego skila łucznik nie może się ruszać (idealny kiedy stoi na murach) -Skilem Dash - przez 10 sekund ZNACZNIE zwiększa prędkość poruszania (lvl 1, z Rogue) - Pasywem Boost Attack Speed - zwiększa szybość ataku (lvl 1, z Rogue) - Skilami Critical Chance (zwiększa możliwość trafienia krytycznego, lvl 1) oraz Critical Power (zwiększa obrażenia przy trafieniu krytycznym, lvl 2, oba z Rogue)) - PR posiada tylko Critical Power (z Assasina), a SR Critical Chance, Hawkeye natomiast posiada oba te pasywy. - Skilem Burst Shot, zadającym obrażenia kilku wrogom stojącym obok siebie (AoE), coś jak eksplodująca strzała - Największa szybkość strzelania (Boost Attack Speed)
Charakteryzuje się: - Najmniejszym zadawanym DMG'em - Dosyć dużą szybkością strzelania, troszkę mniejszą niż HE - Największą możliwością trafienia krytycznego - W połączeniu z Selfbuffem Sprint (lvl 2) największą prędkością chodzenia z łuczników - Możliwością Selfheal'a (Elemental Heal), leczenia trucizny - Cure Poison oraz leczeniem krwawienia - Cure Bleeding (można zaoszczędzić na odtrutkach i bandażach ^^) - Skilem Entangle, spowalniającym przeciwnika - Skilami z Elven Scouta: - Selbuffami Attack i Defense Aura (działa jak Might i Shield, lvl 2, z Elven Scouta) - Skilem Critical Chance, zwiększającym możliwość trafienia krytycznego (z Elven Scouta) - Skilem Spirit Barrier, zwiększającym M.Def - Skilem Burst Shot (patrz HE)
Phantom Ranger (Widmowy Łowca) Droga Wyboru: Dark Fighter -> Asassin -> Phantom Ranger
Charakteryzuje się: - Najwolniejszą prędkością strzelania - Najmniejszą ilością HP z łuczników - Największym zadawanym DMG'em (największa sila) - Debuffami Hex i Power Break (zmniejszającymy odpowiednio P.Def i P.Atk przeciwnika) - Skilem Sting (do użycia z sztyletem) powodującym krwawienie. - Skilem Poison zatruwającym wroga - Możliwościa wysysania życia (Health Drain) - Skilem Freezing Strike, zadającym DMG oraz spowalniającym wroga - Selbuffami z Assasina (Attack i Defense Aura, patrz SR) - Potężnym skilem Fatal Counter (jeśli lubiłeś zabawę z CDL, ten skil jest dla Ciebie), zadającym ogromne obrażenia (im mniej HP, tym większe obrażenia) - Brakiem Burst Shota
Kilka słów:
Hawkeye - Ludzki łucznik, posiada dużo HP, niestety jest strasznie wolny (można to zmniejszyć częstym używaniem Haste Potion). Dzięki skilowi Snipe jest idealny na oblężenia. Chyba najodpowiedniejszy łucznik dla początkującego gracza KONIECZNIE chcącego grać łucznikiem. Spotkałem się z opiniami, że wygląda "wieśniacko".
Silver Ranger - Elficki Łowca, jego trafienia krytyczne wchodzą naprawdę szybko. Jedna z lepszych postaci do PvP (oczywiście na otwartej przestrzeni jak każdy łucznik). Dzięki skilowi Entangle i swojemu Sprintowi jest w stanie utrzymywać naprawdę spory dystans od przeciwnika. Dość mały dmg w porównianiu do HE i PR'a.
Phantom Ranger - Kolejny łowca, tym razem Drowów (a teraz dzieci pobawimy się w Drizzta :D). Największy DMG, sporo skili magicznych (Hex, Drain, Poison), nienajgorsza szybkość. Z Fatal Counterem może pokazać co to jest "True Powah". Niestety dosyć mało HP (co z kolei pomaga osiągać lepszy efekt Fatal Countera :P)
Cechy wspólne łuczników * Silny stun - Stun Shot - zadaje także DMG * Skil Double Shot - duży DMG * Pasywy Light Armor Mastery i Bow Mastery, zwiększające odpowiednio P.Def w lekkim pancerzu oraz P.Atk przy użyciu broni strzeleckiej * Pasyw Long Shot, zwiększający zasięg łuku * Pasywy Acrobatic Move oraz Quick Step zwiększające odpowiednio możliwości uników podczas biegania oraz szybkość biegania * Skilami Accuracy oraz Vicious Stance, zwiększającymi odpowiednio celność oraz siłę trafienia krytycznego. Po aktywacji mana jest konsumowana w krótkich odstępach czasu * Selfbuffem Soul of Sagittarius, zwiększającym maksymalną ilość MP * Możliwością "przywołania" strzał - skil Quiver of Arrow (tylko A i S grade) * Skilem Rapid Shot, pozwalającym na szybsze wystrzeliwanie strzał
Ekwipunek: I tutaj będzie problem, ponieważ na ekwipunku dla Archerów nie znam się totalnie. Cóż...spróbujmy
Pamiętajmy, że strzelanie z łuku konsumuję mane, której na początku Fighter nie ma dużo. A więc:
No Grade - Magic Tunic + Stockings D Grade - Manticore Set - +92 MP C Grade - Wydaje mi się, że Plated Leather będzie dobrym rozwiązaniem - Str +4 (większy DMG), Con -1 (który u łucznika jest drugorzędną sprawą, taktyka jest jak u Nukera - zabić zanim dojdzie) B Grade - Leather Doom Set (mój ulubiony armor w całym L2 :D) - P.Atk +2.7%, MP Regeneration +2.5%, Str -1 ,Con -2, Dex +3 (sweet!), Poison Resistance +20% A Grade - Majestic Leather Set - chyba specjalnie stworzony dla archerów ;) - Archery P.Atk +8%, MP +240, większy udźwig, Stun Resistance +50% (więc do PvP też nice), Dex +1, Con -1
Broń Cóż...myślę, że coś z QR lub CS. QR zwiększa szybkość przeładowywania strzały, a CS zmniejsza koszt many konsumowanej przy strzelaniu z łuku.
Expienie Cóż...może na początku powiem, że łucznik to bodajże NAJDROŻSZA postać w grze. Ciagłe kupowanie strzał, dużo konsumowanych SS'ów - to sprawia, że NIE JEST to postać dla początkujących gracz, nie mający odpowiednich funduszy lub chociażby przyjaciół, którzy wspomogą finansowo lub sprzętowo. Co do expienia...Dla łucznika raczej nie ma miejsca w Random Group. Spotkałem się z określeniem "Archer Group". BD, SWS i kilkoro łuczników - masakra. Koszty są duże owszem, ale exp naprawdę szybki. Solo radzi sobie także nienajgorzej (SR ma świetne "combo" - Entangle + Sprint). Bardzo łatwo się expi na wolnych potworach jak np. Zombie
Jak w przypadku wcześniejszych tematów BARDZO proszę o zgłaszanie błędów itp.
Podklejam... bo nik tego juz inny nie zrobi :) - tyr16
Wiele osob twierdzi ze HE jest najprostszy do grania bo niema innych skilli poza strzelaniem i snipe, pfff ...jesli sadzisz ze grajac PR/SR bedziesz przy kazdym pvp bawil sie w rzucanie entangle czy power brake to ejstes w duzym bledzie. W praktyce kazdym gra sie tak samo , jedyny sensowny skill ma PR - Hex...doswiadczony gracz jest w staniego go rzucic pomiedzy przeladowywaniem strzal, wiec nic nie tracisz. Nikt nie bedzie sie bawil w drainy /debuffy gdy masz wiekszosc light armor /robe userow na 2/3/4 cryty. To samo ma sie do fatal counter PRa, uzycie skilla trwa tyle samo co double shot wiec zdazysz wylapac 2 strzaly zanim go uzyjesz - bedziesz juz martwy ^^
Tez sie z tym zgadzam, BW i tyle ^^ Doom obniza con, ktorego DE maja i tak malo (teraz to juz zupelnie, stun jak noz w maslo) a BW podnosi cast. speeda, jak sie uzywa magii przydatne jak cholera.
Po pierwsze: Soul of Sagittarius jest self-buffem. Po drugie: PR nie ma Burst Shota. Po trzecie: PR powinien używać tych skilli, chociaż drain rzeczywiście nie jest aż tak przydatny... Po czwarte: początkowe łuki zżerają po 1 many na strzał, jest to marginalne, nie opłaca się używać robe i obniżać sobie P.def...
BW Light może być dobrym armorem nie tylko dla PR, ale dla każdego łucznika. Dodaje MEN - więcej MP, więcej M.Def, świetny na magów (niestety obniża WIT, ale polecam odbić to sobie z nadwyżką za pomocą Dye +WIT -INT, chociaż u PR to chyba nie takie dobre, bo mniejsze szanse na wejście debuffów i słabszy drain, u SR tylko słabsze entangle, HE nic nie traci).
Co do łuku - jak najlepszy.. W C grade Eminence SA CS, w B BoP SA QR, w A grade Soul Bow SA QR, w S grade Draconic Bow SA Focus. No chyba że masz hero łuk ;) Ale spotkałem się z opiniami, że OE Draconic jest lepszy niż hero...
Armor No Grade - nie zmieniam, w końcu ważna jest taktyka "zabij zanim dojdziesz", więc P. Def w początkowym etapie jest mało ważny. Do tego dzięki Robe możemy też kilka razy więcej walnąć skilem.
Gloom, z tego co wiem Soul i Carnage nie różnią się w ilości wypuszczonych strzał w jednostce czasu... Tyle tylko że Soulem trudniej Kite'ować... N-naciąg S-strzał P-przeładowanie Łuki slow: NNNSPPPPPP Very slow: NNNNNSPPPP Mniej więcej tak to wygląda, a SA QR skraca jeszcze czas "P", więc Soul wystrzeli więcej strzał w jednostce czasu niż Carnage.
Ryltar, BW jest lepszy, ponieważ dodaje Cast.speed, który bardzo pomaga w pvp czy w pve, ogólnie -2 CON dla PR to juz przegiecie, biorac jeszcze dye na -CON to juz w ogole katastrofa. Ja jak dobije do B gradów na retailu, to biore BW light. A tak poza tym to PR jedyny archer, który podczas UE ma cos do robienia, hex i reszta debuffów :)
Ryltar, BW jest lepszy, ponieważ dodaje Cast.speed, który bardzo pomaga w pvp czy w pve, ogólnie -2 CON dla PR to juz przegiecie, biorac jeszcze dye na -CON to juz w ogole katastrofa. Ja jak dobije do B gradów na retailu, to biore BW light. A tak poza tym to PR jedyny archer, który podczas UE ma cos do robienia, hex i reszta debuffów
Jakoś łucznicy z którymi sie spotykałem to podczas mass lub siege używali tylko hex i czasem FS.Ale to było raz na ruski rok wiec cięgle nie rozumie po co dla PR BW.
Cytuj
o do Snipe, podczas uzywania tego skilla HE moze się ruszać, ale ma bardzo obnizony speed.
Tak samo jak ja SK na UD mogę chodzić...
Zresztą ciekawe jak będzie u PR gdy dostanie Dead Eye.
Fajny serwer... Na UD na pewno tez mozna sie poruszac ;D Co jeszcze mozna? Strzelac i biegac naraz?? Co do lukow. Luki very slow to mega gowna. Carnage jest znacznie lepszy niz soul bow. Teraz jak gram HE przesiadajac sie z cristalized Icebow na Akata zastanawialem sie czy spowrotem nie Cristalized wziac... Poza szybkoscia strzelania mamy wolniejsze stuny...
Wziąłem to z oficjalnej polskiej strony L2 - wolę wierzyć danym z oficjalnego źródła..
NIE MA czegos takiego jak oficjalna polska strona L2! Ta twoja "officjalna" strona bierze tylko udzial w programie "fun site" jak juz gdzies monter to wpomnial...
to znajdz takie info na officjalnej stronie to ci uwierze :] a jezeli jego tam nie znajdziesz to skad maja je ci na tej twojej wiarygodnej? dostali je korespondencyjnie mailem z NCsoftu? a biles sie kiedys z archerem co mial carnage jak urzywales soula na tych samych buffach? wiesz ja mam w dupie co na jakiejs dziwnej polskiej stronce pisze, juz wyczytalem tyle glupot na temat tej gry ze mi sie znudzilo... a wyczytane gdzies info ktorego nie sprawdziles jest nic nie warte... rownie dobrze moge napisac ze seal of winther zmniejsza predkosc przeciwnika (co jest oczywiscie totalna bzdura) bo wyczytalem to na tej stronie...
Lineage II Prima Guide (czy jak to tam się nazywało...) str.25
Cytuj
...Attack speed determines how fast you strike with your weapon. Attack Speeds are directly comparable (for example, Attack Speed 500 is twice as fast as Attack Speed 250), with one exeption. Bows have a delay period after each arrow is fired, which basically cuts a bows Attack Speed in half to figure out bows functional speed, do just that - divide the displayed number in half. ... Bows (effectively 146) 293 ...
str 123
Cytuj
Attack Speed 293 and ReUse Delay 1,5 seconds Attack Speed 227 and ReUse Delay 1,1 seconds
Czyli wychodzi na to, że strony 25 i 123 kłócą się ze sobą...
Feanor co do lukow ma niestety racje panowie, roznia sie tylko dluzsza animacja strzalu , slow i very slow ... btw HE/PR -> soul bow, SR - carnage, kkthx
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Skrzat w Czerwiec 10, 2006, 10:46:45 am
Cytat: xs1nx
Wiele osob twierdzi ze HE jest najprostszy do grania bo niema innych skilli poza strzelaniem i snipe, pfff ...jesli sadzisz ze grajac PR/SR bedziesz przy kazdym pvp bawil sie w rzucanie entangle czy power brake to ejstes w duzym bledzie. W praktyce kazdym gra sie tak samo , jedyny sensowny skill ma PR - Hex...doswiadczony gracz jest w staniego go rzucic pomiedzy przeladowywaniem strzal, wiec nic nie tracisz. Nikt nie bedzie sie bawil w drainy /debuffy gdy masz wiekszosc light armor /robe userow na 2/3/4 cryty.
zalezy z kim sie walczy, jesli walczysz z lucznikiem/daggerem to kiedy przeciwnik wrzuca Ultimate Evasion, PR robi to samo i zamiast strzelac i... pudlowac lepiej powrzucac wszystkie deebuffy, drainy i poisony, i kiedy UE sie konczy to walczysz juz z zupelnie innym przeciwnikiem... to samo sie tyczy walki z tankami, tutaj Hex jest obowiazkowy, i podczas UD tez mozna powrzucac all, bardzo dobrze jest tez nosic Dye na WIT bo w walce z magami taki Hex rzucony podczas przeladowania strzal bardzo sie przydaje ;]
Cytat: xs1nx
To samo ma sie do fatal counter PRa, uzycie skilla trwa tyle samo co double shot wiec zdazysz wylapac 2 strzaly zanim go uzyjesz - bedziesz juz martwy ^^
to uzyj FC o dwie strzaly wczesniej.... podczas walki przeciez widac w jakich odstepach, w jakim czasie i ile dmg zadaje ci przeciwnik, wylicz to dobrze a uda ci sie odpalic FC w bardzo dobrym momencie ;p
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Yoker w Czerwiec 10, 2006, 11:29:00 am
Ja bym nie brał łuku very slow dla NIKOGO, piszesz ze dla HE sie nadaje, ja w tej chwili jako, ze mam niski lvl i conajwyzej buffki PP 48 to kitowanie jest b. wazne. A to fakt, w very slow sie kituje ciezko na maxa.
A Ty Skrzat masz nadzieje, ze HE w Ciebie nie trafi na HawkEye, Snipe i toogle accuracy? Mylisz sie, nawet UE Ci nie pomoze.
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Czerwiec 10, 2006, 11:48:19 am
Z tego co wyczytalem na warcry to soul oplaca brac dla PR.
ej ale PR faktycznie jest taka faja bo zamierzam sobie go zrobic, bo widzialem jak kolesie wymiatali na pvp/pk ale z tego co ty czytam to PR jest cienias :|
ej ale PR faktycznie jest taka faja bo zamierzam sobie go zrobic, bo widzialem jak kolesie wymiatali na pvp/pk ale z tego co ty czytam to PR jest cienias :|
Oj bardzo zle czytałes hex + crytyk owned,lub jesli uda sie miec sporo CP i mało hp to tylko odpalic countera i równiez owned...
Nie rozumiem waszego podniecenia carnage, ma 40 wiecej p att od bopa ... zrobisz bopa na 5+ i amsz carnage (bez bonusu damage do pvp)
Soul jest idealny dla kazdego lucznika ktory opiera sie na STR, dlatego wybieraja go HE i PR... SR jedzie na maxa w DEX,evasion i szybkosc wiec on potzrebuje luku z krotkim re-use timem.
Soul jest idealny dla kazdego lucznika ktory opiera sie na STR, dlatego wybieraja go HE i PR... SR jedzie na maxa w DEX,evasion i szybkosc wiec on potzrebuje luku z krotkim re-use timem.
Cytat: xs1nx
Feanor co do lukow ma niestety racje panowie, roznia sie tylko dluzsza animacja strzalu
Chodzi o to, że odstępy między zaczynaniem animacji strzału są tak samo długie. W czasie lecenia czerwonego paska możesz odbiec, a że w przypadku łuków very slow krócej to trwa, mniej odbiegniesz niż z łukiem slow...
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: major76 w Sierpień 13, 2006, 05:38:04 am
---------- 02:01 13.08.2006 ----------
Cytat: Nefryl
- Skilami Critical Chance (zwiększa możliwość trafienia krytycznego, lvl 1) oraz Critical Power (zwiększa obrażenia przy trafieniu krytycznym, lvl 2, oba z Rogue)) - PR posiada tylko Critical Power (z Assasina), a SR Critical Chance, Hawkeye natomiast posiada oba te pasywy.
no wlasnie szkoda ze tak nie jest w rzeczywistosci, o ile critical chance dodaje sie do krytyka, to Crit.Power dziala tylko wtedy kiedy w paci trzymasz dagger ;/
---------- 04:38 ----------
Cytat: xs1nx
Soul jest idealny dla kazdego lucznika ktory opiera sie na STR, dlatego wybieraja go HE i PR... SR jedzie na maxa w DEX,evasion i szybkosc wiec on potzrebuje luku z krotkim re-use timem.
no wlasnie szkoda ze tak nie jest w rzeczywistosci, o ile critical chance dodaje sie do krytyka, to Crit.Power dziala tylko wtedy kiedy w paci trzymasz dagger ;/
Yyyy, critical power z tego co wiem się dodaje do wszystkich krytyków :shock: Grałem troszke Hołkejcem i było widać różnicę w sile krytyka. Zaś do co łuku - wole Soula, czemu?? Hawkeye nie ucieknie praktycznie przed niczym, więc jego najlepszą szansą jest stanąć i naparzać jak artyleria, Soul ma więcej p.atk, a ja lubie przygrzmocić raz, a dobrze :) , Na siegu i tak raczej nie używa się skilli bo szkoda many, tylko bierze się buffy od SwSa, BD i kilka od Phropeta, stajemy na murach włączmy snipe, VS i nawalamy do wszystkiego co nie nosi ciężkiego pancerza(bo to zazwyczaj tank). Nikt nie napisał nic tutaj o Dye, dla tychże łuczników - dla HE ja osobiście wziąłbym -4 Con / + 4 Dex i -3 Con / + 3 Str, i do tego jeszcze pewnie minusy do Con i plusy do dex od seta :P Wychodzi na to, że mamy tyle hp co PR, ale walimy mocniej, i mamy częstsze krytyki :roll:
no wlasnie szkoda ze tak nie jest w rzeczywistosci, o ile critical chance dodaje sie do krytyka, to Crit.Power dziala tylko wtedy kiedy w paci trzymasz dagger ;/
Yyyy, critical power z tego co wiem się dodaje do wszystkich krytyków :shock: Grałem troszke Hołkejcem i było widać różnicę w sile krytyka.
gdzie grales ? na zabugowanych piratach ? to faktycznie ci sie wydaje
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Sensej w Listopad 07, 2006, 02:19:55 am
Tak wiec skoro juz weszlismy na temat dye to ja powiem co ja zrobilem .... jesli cos zle to mnie nakierujcie :) a jesli nie to pochwalcie :P
Tak wiec co do dye zrobilem tak
(-4 int | + 4 wit ) x2
Uzasadnienie :
Po co mi INT? On dziala tylko na sile czarow.. ja nie uzywam zadnych wiec po co to mi .. moge miec i 0 a i tak tego nie odczuje.
Podsumowujac w tej chwili mam -8 inta , + 8 wit ( opcja tansza -10 inta, +8 wit)
Jak wiemy 8 nam nie doda ... wiec wpadlem na pomysl aby sobie zrobic dodatkowo zrobic takie coos :P :
(-4 wit | + 4 dex)
Podsumowanie:
-8 int +4men +4dex
Efekty : Zwiekszony dex to wiadomo szybkosc strzalow krytyki itd itd... wszystko to co He chcialby miec jeszczetroche .. a czemy mentalnosc? Coz jak wiemy HE jest WOOOLNYM lucznikiem .. dlatego tez jest narazony na klatwy, ogluszenia i cala reszte.... wiec jak najbardziej powinien byc zawsze trzezwy umyslowo i odporny na magie, i cale te sztuczki magiczne ktorych on sam nie posiada.... moze i inteligentny nie jest ale dzieki temu ma to jeszcze bardziej w pompie... bo przeciez luk jest po to aby strzelac a on wie jak strzelac :) Przynajmniej tak na razie to ma wygladac... okaze sie na 61 lvlu :D ...
Robilem to z mysla o walce na arenie... glownie z tankami bo reszta to sie nie liczy ( przynajmniej dla HE )
Pisze bo nie wiem czy dobrze zrobilem :D na razie nie narzekam no ale ktos moze mnie zjedzie jesli tak to zrob to delikatnie ( moj pierwszy post i w ogole :D )
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: QlimaxManiac w Listopad 07, 2006, 04:06:43 am
Twoj pomysl nie przejdzie, niestety. Nie mozna dodawac atrybutow fizycznych kosztem atrybutow magicznych. Jedynie magiczne z magicznymi i fizyczne z fizycznymi :) a) atrybuty fizyczne: str dex con b) atrybuty magiczne: int wit men
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: slepy13 w Listopad 07, 2006, 06:41:25 am
Cytat: Sensej
...Coz jak wiemy HE jest WOOOLNYM lucznikiem...
Mylisz się, na full buffie, HE jest najszybszym łucznikiem.
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Listopad 07, 2006, 07:22:09 am
Cytat: Sensej
Tak wiec skoro juz weszlismy na temat dye to ja powiem co ja zrobilem .... jesli cos zle to mnie nakierujcie :) a jesli nie to pochwalcie :P
Tak wiec co do dye zrobilem tak
(-4 int | + 4 wit ) x2
Uzasadnienie :
Po co mi INT? On dziala tylko na sile czarow.. ja nie uzywam zadnych wiec po co to mi .. moge miec i 0 a i tak tego nie odczuje.
Podsumowujac w tej chwili mam -8 inta , + 8 wit ( opcja tansza -10 inta, +8 wit)
Jak wiemy 8 nam nie doda ... wiec wpadlem na pomysl aby sobie zrobic dodatkowo zrobic takie coos :P :
(-4 wit | + 4 dex)
Podsumowanie:
-8 int +4men +4dex
Efekty : Zwiekszony dex to wiadomo szybkosc strzalow krytyki itd itd... wszystko to co He chcialby miec jeszczetroche .. a czemy mentalnosc? Coz jak wiemy HE jest WOOOLNYM lucznikiem .. dlatego tez jest narazony na klatwy, ogluszenia i cala reszte.... wiec jak najbardziej powinien byc zawsze trzezwy umyslowo i odporny na magie, i cale te sztuczki magiczne ktorych on sam nie posiada.... moze i inteligentny nie jest ale dzieki temu ma to jeszcze bardziej w pompie... bo przeciez luk jest po to aby strzelac a on wie jak strzelac :) Przynajmniej tak na razie to ma wygladac... okaze sie na 61 lvlu :D ...
Robilem to z mysla o walce na arenie... glownie z tankami bo reszta to sie nie liczy ( przynajmniej dla HE )
Pisze bo nie wiem czy dobrze zrobilem :D na razie nie narzekam no ale ktos moze mnie zjedzie jesli tak to zrob to delikatnie ( moj pierwszy post i w ogole :D )
1. Tak jak już pisał QlimaxManiac nie można mieszać atrybutów fizycznych z magicznymi. 2. Maksymalnie można podnieść atrybut o 5 pkt. 3. Hawkeye nie może ruszyć MEN.
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Bled w Listopad 07, 2006, 09:51:46 am
Cytuj
Mylisz się, na full buffie, HE jest najszybszym łucznikiem.
ke? jakk jest najwolnijeszy bez buffa to i bedzie najwolniejszy z buffami ......
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Sensej w Listopad 07, 2006, 10:43:21 am
chodzilo mi o bieganie.... a co do tych dye to dziwne ze ruszyc nie moge skoro juz to zrobilem ale to moze wina serwa :D nie mam pojecia. Wiem ze inta tam gdzie gram obnizaja dwie dye jedna tylko dla magow a druga to wlasnie dla magow i wojow ..... mam je na sobie.....
a co do tego ze HE jest wolny to nie chodzi o strzelanie .. z kontekstu mozna wyczytac ze o bieganie.
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Shaman w Listopad 07, 2006, 11:08:15 am
Cytat: bled
ke? jakk jest najwolnijeszy bez buffa to i bedzie najwolniejszy z buffami ......
no i tutaj sie mylisz... dobrze zrobiony HE nie jest najwolniejszy na fullbuffie...
HE z podobnym sprzętem i dye'ami strzela NIECO szybciej, niż SR.
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: QlimaxManiac w Listopad 11, 2006, 01:31:04 am
Ja mam pytanie odnosnie broni: Co skladac dla PR Carnage czy SoulBowa? Mile widziane uzasadnienie ;)
Mialem okazje porownac Dark Elven Long Bow (Very Slow) z Bow Of Peril (Slow). Szczerze lepiej walczy mi sie z BoPem. Szybciej uzywa StunShota, DoubleShota, FatalCountera.
Teraz po przeczytaniu calego tematu nie wiem juz sam co lepsze. Carnage ma kijowe SA i mniejszy P.Atk ale jest Slow, Soul Bow duzy P.Atk i SA QR :)
Soul Bow z SA QR w paraktyce jest szybszy czy wolniejszy od Carnage? Jak jest ze skillami?
Z gory dzieki :)
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Listopad 11, 2006, 01:47:03 am
Soulbow... ma większy p atk. Carnage jest dla SR, bo SR szybko strzela, a z tym łukiem jeszcze szybciej :P
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: QlimaxManiac w Listopad 11, 2006, 01:51:45 am
hehe dzieki :) PR zabija krytykiem a z SoulBowem jeszcze bardziej? :P:P:P:P:P
Tytuł: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Listopad 11, 2006, 01:53:33 am
jakiego PR bym nie widział na 300x, każdy nosi Soula, a ja SRem nosiłem carnage i było dobrze.
a nie lepiej tak jak ja miec bopa + qr +8?? na DN gram jak cos a grade to shit a nie luki. co to tego to najlepiej enchantowac bopa i styka. z czego sie przekonalem to SG (saggiartus) kladzie wszystko. jebnie w tanka z hamstring shota i kituje a tank moze mu naskoczyc
A raczej tank moze mu wrzucic hamstring/ arrest lucznik mu duzego dmgu nie bedzie dawal - uwierz, w wypadku sk moze sie trafic jeszcze LS i lucznika moze zabolec bardzo.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: NightBird w Listopad 23, 2006, 09:29:51 am
a nie lepiej tak jak ja miec bopa + qr +8?? na DN gram jak cos a grade to shit a nie luki. co to tego to najlepiej enchantowac bopa i styka. z czego sie przekonalem to SG (saggiartus) kladzie wszystko. jebnie w tanka z hamstring shota i kituje a tank moze mu naskoczyc
nie a-grade luki to shity tylko DN to shit.
ja bym chyba wolal carnage z mana up zenchantowany do +4
mam pytanie odnosnie ktory lucznik ma najwyzszy evasion? i od jakiej cechy fizycznej zalezy evasion i czy zwiekszenie go jest tylko poprzez sety (zubei light) i bron (dark long bow + sa +2 evasion)?? czy mozna cos jeszcze zrobic zeby byl wiekszy evasion??
1.Największy Evasion ma Silver Ranger, po nim jest Phantom Ranger a na końcu ludzki łucznik - Hawkeye. 2.Evasion zależy od Dexterity(w skrócie Dex) . 3.Poprzez stosowanie tzw. dyes +dex -str lub con. :)
Witam. Jestem poczatkujacym graczem jeszcze niewiele o grze i nie bijcie od razu. Mam 20lvl i jestem lucznikiem. Dlaczego nie moge bic innymi szczalami tylko wooden, gdzie mozna kupic inne strzaly oprucz wooden i bone??
strzaly jakich uzywasz sa zalezne od luku jakim strzelasz luk no grade bone arrowy luk d grade wooden luk c stell itp na strzalach pisze do jakiego grade lukow sa rodzaj strzal nie wplywa na nic (atak crytyki itp)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: freestyle w Grudzień 27, 2006, 10:30:45 am
OK. Thx. A jeszcze sprawa z uzbrojeniem. Bo chodzilem po mapie i widzialem ze w innych miastach sa inne zbroje i bronie, drozsze i napewno lepsze i czy moge kupic tam ekwipunek czy raczej dla elfow jest przeznaczone tylko to co jest w miescie elfow??
Dlaczego... sorry ale prosze o jakies uzasadnienie wypowiedzi.... Mam taki glupi problem mianowicie utknalem miedzy skalami i nie moglem sie z tamtad ruszyc. A ze akurat w poblizu byl przeciwnik to zaatakowalem i nie bronilem sie zeby mnie zabil bo mialem nadzieje ze mnie do miasta spowrotem przeniesie. A tu... zostalem zabity i postac lezy caly czas w tym samym miejscu i nie moge nic zrobic!! Prosze o pomoc!!! :x
Jak wygląda pvp łucznikiem w C5? Na siegach to wiem, że są nieźli, na mass pvp to samo, ale jak pvp 1vs1 albo team vs team? Z kim dają radę i jakie to są grupy, a z kim mają małe szanse?
Ja się nie pytam o daggerów tylko jakie szanse mają z nimi łucznicy, czytaj pare postów a nie ostatniego bo potem tak wychodzi :). Ale za grubsze info w temacie o daggerach też bym się nie obraził :).
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Shiver w Grudzień 30, 2006, 06:17:06 am
Z daggerem to ruletka- siadzie krytyk wygrales, nie siadzie to walczymy dalej. Jak wejda staby to przegrales, jak nie wejda to nadal masz szanse, itd. Mowie oczywiscie o full buffie, bo bez niego kazdy rogue jest kaleka :] Z tankami roznie, bez full buffa (SwS,BD) lepiej sie nie zblizac, z melee (glad, desro, itp) roznie, przewaznie na full buffie i na otwartej przestrzeni nie sa w stanie zrobic Ci krzywdy. Z magami jak to ktos napisal, rowniez nie powinno byc problemow, czesto sa to jednostrzalowcy.
Trzeba pamietac, zeby miec zawsze dobre buffki, bez nich praktycznie kazdy nas jedzie.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Grudzień 30, 2006, 02:33:27 pm
Ale bluff niestety wymiata :P Z bluffem dagger to terminator ...
zalezy ktory... PW i AW mają skille spowalnające dzieki ktorym nie uciekniesz im inaczej walka jest z TH jezeli grasz HE jest ciezej...nie spowolnisz go nie nic...PR masz freezing strike , hex , pb dzieki nim mozesz wygrac...SR da Ci entangle i jestes zalatwiony :) ale jak tez takiemu PW i AW dasz stuna...uciekniesz zwolnisz ich i zrobisz podobnie jak przy TH tezmozesz wygrac :)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Styczeń 03, 2007, 10:58:45 pm
bluff to takie cos ze jak wejdzie to dagger wygrywa, bez wzgledu na to kim jest przeciwnik:P
a tak na serio to tak jakby stunuje(właściwie blufuje :D ale wyglada jak stun) przeciwnika i obraca go plecami i juz jedyne co trzeba zrobic to wsadzic wszystkie blowy w plecy
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flineage2.stratics.com%2Fimages%2Fdb%2Fskill_icons%2Fskill0413.png&hash=03f3c8f56df2dbc5ecbb944d9c725bc0) Rapid Fire , dostajesz go na 60 lvlu. Podwyższa nie tylko attack speed, ale również p.attack. Oczywiscie kosztem zasięgu ataku.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Que w Luty 11, 2007, 08:25:45 am
co ja tu ciekawego przeczytalem :shock: dlaczego co niektorzy uwazaja ze luk slow i very slow to to samo? Wnioskuje (z tego co tam piszą) ze atk. spd. przy "slow" i "very slow" jest taki sam?? :o mętlicie w glowach pojeciami "animacja strzalu" skoro chodzi tu o prosty atk. spd. czyli szybkosc przemijania czerwonego paska. Gdy mamy luk Slow mamy wiekszy atk. spd (czerwony pasek szybciej przemija).... gdy mamy luk Very Slow mamy mniejszy atk. spd. (czerwony pasek przemija wolniej). Prosze zalozcie Slow a potem VerySlow i sprawdzcie AtkSpd i w statach i w realu. Jednak w tym temacie da sie przeczytac wiele innych filozofocznych bzdur na ten temat. Najlepsze bylo stwierdzenie ze Soul Bow QR wystrzeli wiecej strzal w jednostce czasu niz Carnage :o powalilo mnie, ze wciaz istnieja jeszcze wielcy znawcy QR. Gdyby tam bylo napisane ze Soul zrobi wiekszy DMG w jednostce czasu to bym sie jeszcze zgodzil. Az przykre jest to jak niektorzy uwazaja ze QR powieksza AtkSpd. Czytalem wiele rzeczy na temat QR, najsmieszniejsze bylo cos takiego: "QR nie zwieksza AtkSpd, ale zwieksza szybkosc przemijania tego czerwonego paska" jedno przeczy drugiemu. A potem nowi gracze czytaja takie bezmyslne wypowiedzi, gdzie wchodzac na serwer przekonani ze robia swoja postac na PRO dziwia sie czemu jest tak a nie inaczej :/
A wiec aby nieco wytlumaczyc ten przeklety a jednoczesnie zajebisty QR, z mojego doswiadczenia (i chodz wiem ze moge sie w co niektorych sprawach mylic, bądź przeoczyc jeszcze jakies zalety QR) wiem, ze QR:
zwiekszy "szybkosc wystrzelenia" (NIE SZYBKOSC ATAKU) strzaly o podany w opisie procent... czyli poprostu po kliknieciu na moba i zaatakowaniu go, gdzie wczesniej na czerwonym pasku (bez QR) strzala wylatywala w tym =====^===== momencie, teraz (z QR) strzala wylatuje w tym ===^======= momencie. Co daje nam przewage np. w walce z magiem gdzie ten po wrzuceniu sleepa i znukowaniu, zostanie szybciej potraktowany strzalka i ewentualnie zostanie przerwany jego kolejny sleep w nasza strone.
Inna zaleta QR jest wiekszy re-use skilli fizycznych czyli poprostu, ladowania sie tych skilli (czesciej walniemy stuna, czesciej doubleshota)
co do ostatniego to nie jestem pewny ale uzycie skilli fizycznych jak np. Stun'a trwa krocej. Moge sie mylic w tej kwestii bo zawsze zalezalo to od DEX/AtkSpd. Musze poddac to sprawdzeniu.
A wracajac do HawkEye i co dla niego z B to polecam jednak BW. 3 MEN to zawsze cos, a i pdef mamy wiekszy no i fajny wyglad ;) luk A raczej Soul. Dye +4STR -4CON, lub +3STR -3CON z Majestic. A co do DOOM'a uwazam ze jest to zly wybor poniewaz +3 DEX (z DEX 30 na 33) daje tyle co i nic, na dodatek -1 STR, dla mnie lucznik zawsze powinien isc w sile. Tak wiec ruszac dupy ;) na expa i wybijac przeciwnikow na sieg'u dobrym hitem wspolnie ze swoimi kompanami w celu zdobycia wladzy nad zamkiem... a nie przesiadywac pol dnia na arenie kompleksujac sie z innymi postaciami ktora lepsza.
A tak nawiasem myślę o wyborze jakiegoś łucznika, dokładniej HE, ale słyszałem, że również dość dobry jest PR, a do tego doszedł mu jakiś skill, który go czyni 'królem łuczników", mogę się mylić, bo wyczytałem to na jakimś forum (już nawet nie pamiętam gdzie), ale jak się okazuje wiele bzdur można wyczytać, więc proszę o odp. z uzasadnieniem, oraz króciutkie porównanie pr z he (do pvp).
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: walker w Marzec 18, 2007, 10:08:07 am
SA quick recowery nie zwieksza atak speed , faktycznie przyspiesza oddanie strzalu , ale nie wplywa na szybkosc reusa i uzycia wskilla <<< za to calkowicie odpowiada atak speed (dlatego zawsze lubilem carnage :P)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: walker w Marzec 18, 2007, 10:49:26 am
z tego co zauwazylem (po 77 lewlu szansa wejscia skila wraz z pasiwem skill mastery zalezy od str) z zalaczonym skillem focus skill mastery kryty ladauja ze skili dosyc czesto i jak by ciut czesciej gdy wykoksujemy sile wysoko
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Marzec 18, 2007, 10:58:57 am
GS na glass canon build i z wlaczonym FSM podobno ma na 10 leathal shotow 3 z tego co mowil jeden GS na Guru.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Marzec 18, 2007, 11:32:44 am
Cytuj
GS na glass canon build i z wlaczonym FSM podobno ma na 10 leathal shotow 3 z tego co mowil jeden GS na Guru.
Jaaaaasne, żeby czasem nie miał :P
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Marzec 18, 2007, 11:45:18 am
Przy 51 str? mozliwe jak jeszcze ma SM i wlaczony Focus SM.Tylko kto jest taki glupi ze to wezmie?
Nie jest to możliwe. Łucznicy mają kilkakrotnie niższy rate na Leathala niż Daggerzy, a jak daggerzy mają może z 5% na najlepszych buildach to wiesz. Druga sprawa, że nigdzie nie widziałem jeszcze podanej statystyki od której zalezy Leathal Landrate.
soul of sagi jest w c4 a tamten chyba w c5 (ale moge sie mylic)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nightmare93 w Maj 01, 2007, 09:37:06 pm
Jakie 3 postacie maja najlepsze buffy dla archera?(WC/BD/SwS/PP/SE/EE)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Scroller w Maj 01, 2007, 09:51:56 pm
Imo PP, BD, SwS
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Arthas w Maj 02, 2007, 03:26:36 am
WC/BD/SWS
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 02, 2007, 09:44:34 am
PP/BD/SWS. W takim składzie supportowym można naginać do 80 :)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Vassiz w Maj 02, 2007, 06:15:03 pm
Cytat: Nefryl
No Grade - Magic Tunic + Stockings
Po co lucznikiem na NG nosic tunikie? Po co w ogóle nosić łuk? Do 20 dobijasz błyskaicznie, a skilli do zbroi nie masz w ogóle. Wiec najlepiej jest założyć Bronze i biegać z jakimś topowym mieczem ;) Tak chyba najlepiej :D
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: NightBird w Maj 03, 2007, 12:46:30 am
Zawiodlem sie na NCsofcie. W interlude saggitariusowi dodali dwa super skille typu - zwiekszenie weight limitu - poswiecenie hp za mane
a Moonlight Sentinelowi tego nie dali :// oj zawiedli mnie na calej linii.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: fedur w Maj 03, 2007, 01:35:42 pm
dostał rapid fire... nie za duzo ale zawsze coś...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 03, 2007, 02:50:57 pm
Dlaczego nie dostał paina SR :?: Proste...to coś, jak B2M, a elfy nie posługują się ciemna Magią. SpS nie ma B2M, to i SR nie ma Paina... Rapid Fire zamiata niesamowice :) A ten weight limit - no naprawdę, strach się bez tego gdziekolwiek ruszać, hihihi ;)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 03, 2007, 04:37:20 pm
Cytuj
A ten weight limit - no naprawdę, strach się bez tego gdziekolwiek ruszać, hihihi
To jest pare CP potow wiecej ^^
Co ja mialem...Deadly Eye jest przydatne czy to jakis szit?
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 03, 2007, 04:51:49 pm
Określe tak. Najlepszy skill, jaki dodali łucznikom :) Snipe na którym możesz chodzić, tzn. bonusy troche inne, ale reasumując kopa daje podobnego i nie unieruchamia ;)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: NightBird w Maj 03, 2007, 05:59:43 pm
A ten weight limit - no naprawdę, strach się bez tego gdziekolwiek ruszać, hihihi
To jest pare CP potow wiecej ^^
Co ja mialem...Deadly Eye jest przydatne czy to jakis szit?
e ??? jakie deadly eye ? mozna wiecej info ?
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: fracti w Maj 03, 2007, 06:40:08 pm
Temporarily increases your Accuracy, P. Atk., and Critical Attack Power when using a bow. While in effect, your Atk. Spd. decreases.
Nowa zabawka dark elfa ;)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: NightBird w Maj 06, 2007, 11:38:58 am
I nie wiem w koncu co na retka robic. czy HE czy jak zwykle SR'a.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 06, 2007, 03:04:53 pm
Graj czym lubisz. Od C5 archerzy są równi: HE - HawkEye PR - DeadlyEye SR - RapidFire
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Maj 06, 2007, 03:06:14 pm
dla mnie rapid fire ftw :D ^^ SR bedzie dziabać stunami jak głupi i będzie mieć genialny reuse. Chyba najlepszy z tej trójki bez bufów. No ale na buffach PR na glass>all ...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 06, 2007, 03:33:42 pm
Cytuj
No ale na buffach PR na glass>all ...
, ale tylko wg. twojej teorii...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dravil w Maj 06, 2007, 03:43:30 pm
Cytuj
No ale na buffach PR na glass>all ...
...ale pada na jeden strzał, nuke etc.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 06, 2007, 03:46:57 pm
Nauczcie sie jednej rzeczy.Kiedys jeden GS genialnie to powiedzial o PR/GS na Glass Canonn:"Na glass graja ludzie ktorzy nie boja sie ginac oraz ci co lubia adrenaline,giniesz ty albo przeciwnik."
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: MonT w Maj 08, 2007, 01:46:13 pm
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 11, 2007, 12:55:40 am
Cytuj
Ja tak mam każdą postacią.
Ze padasz od jednego strzalu? ^^
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: MonT w Maj 13, 2007, 01:19:38 pm
To tylko wtedy kiedy gram SK ^.^ Biegam w lightcie z fistami i ownuje rumunów.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: adamex91 w Maj 13, 2007, 05:14:29 pm
Cytuj
bow range -300
ale gowno, zasieg zmniejsza ;\
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 13, 2007, 06:00:14 pm
To naparzaj tyloma strzalami co on to tez nie beda mialy tak skutecznego zasiegu ^^
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: sm0ku w Maj 17, 2007, 10:55:24 am
ja choc najbardziej lubie SR, to uwazam ze jak robic lucznika to tylko HE:) wrzucasz snipa i mlocisz wszystko jak leci na pvp:) nie mowiac o siegach. Emo rangery sa dobre dla ludzi co lataja bez klanow i jaraja sie selfbuffami:) Jak masz dobry team to he>all
edit: apropos buffow dla archer group, lol pp:)
imo: wc,bd,sws,bish,wl, 4x archer = gfg pt
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 17, 2007, 01:31:19 pm
Włączysz snipe...no to sie nie ruszysz, nie uciekniesz. Nie młucisz wszystkiego, a jak młuci, to gz zbalansowania na serverze. No i pozdro dla jarających się selfbuffami, woow.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: fedur w Maj 17, 2007, 01:47:51 pm
aha czyli ja sie jaram bo mam sell buffy na SR?... ye i zauwaz ze na full buffach wszyscy lucznicy sa boscy
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: sm0ku w Maj 17, 2007, 05:47:59 pm
tak wszyscy sa boscy ale HE najbosciejszy;)
wow po co masz sie ruszac lucznikiem podczas mass pvp? Moze lolsr sobie chce pobiegac dla eva bonusu podczas biegu ale po co. Nie mowiac juz o mozliwosciach wykorzystania gorek do snipowania... pure ownage.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 17, 2007, 05:54:12 pm
No jasne, że sobie SR pobiega, odpali RapidFire i zobaczysz tempo strzelania... A PR jak cyknie cryta na DeadEye to też będzie cacy... A co mają górki do Snipowania :?: Chyba tylko tyle, że Ciebie wróg z dołu słabiej widzi...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: sm0ku w Maj 17, 2007, 05:59:02 pm
nie slyszales o accuracy bonus z gory? Jak jestes na terenie polozonym wyzej od wroga masz bonus do accuracy i evasion.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: fedur w Maj 17, 2007, 06:31:19 pm
czlowieku naprawde Ciebie powalilo... według twojej teori na mass pvp , siege HE powinien dac snipe i bic tak?... to go GL dla Ciebie, przeciez w mass pvp, siege nie stoja 2 grupy na przeciwko siebie w miejscu i sie tyklo naparzaja... 9 vs 9 dajmy w IT, i co daje snipe ... podbiega AW wali blowy a ja nawet nei moge sie ruszyc ... GF, no ale przeciez wszystkie siege / pvp odbywaja sie w gorach albo obok
eh n/c misiu
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 17, 2007, 06:43:41 pm
Cytuj
nie slyszales o accuracy bonus z gory? Jak jestes na terenie polozonym wyzej od wroga masz bonus do accuracy i evasion.
, jest adnotacja na jakiejś stronie o tym, która ma błogosławieństwo NCsoftu, lub jakiekolwiek doświadczenie w snuciu takich teorii :?: Bo ktoś puścił plote... HE jak np. jest wdzieranie się do zamków wrogów, to może Snipe rzucic, jak reszta archerów jest ogarnięta to sa ciekawe efekty tego, no ale nie na mass-pvp gdzie trzeba biec. Przecież tak niesamowicie te statystyki nie rosna, żeby poświęcać możliwość ruchu całkowicie zawsze jak widzimy war-taga...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 17, 2007, 07:19:33 pm
Cytuj
# Chance to hit changes based on several factors: in front of target 0% to side of target +5% behind target +10% above target 3% below target -3%
Cos jeszcze?
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 17, 2007, 07:25:41 pm
Skąd to masz :?: BTW, 3%, masakra :D
Cytuj
Chance to hit
, rozumiem, żę w sensie na poprostu trafienie celu :?:
Cytuj
Cos jeszcze?
, no weź Ryltar, nie publicznie, wieczorkiem pogadamy :P
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 17, 2007, 07:35:51 pm
Cytuj
, rozumiem, żę w sensie na poprostu trafienie celu
To sie tyczylo Accuary...
Cytuj
, no weź Ryltar, nie publicznie, wieczorkiem pogadamy
Nie dodawaj sobie...jestem na lekach przeciwbolowych i jestem wkurwiony...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 17, 2007, 07:40:52 pm
Cytuj
I PO CO PRZEKLINASZ??'iony...
, ahaha :D No, czyli jeżeli to nawet jest prawda, to niesamowcie to czy jesteśmy na dole, czy na górze zmienia postać rzeczy :D
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: montezuma w Maj 17, 2007, 09:39:54 pm
# Chance to hit changes based on several factors: in front of target 0% to side of target +5% behind target +10% above target 3% below target -3%
Cos jeszcze?
Poprosze link do tebg bo jak sie nie myle to sa zmiany wprowadzone na pirackim serwerze allseron, a nie z offa.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 17, 2007, 09:41:46 pm
Cytuj
Poprosze link do tebg bo jak sie nie myle to sa zmiany wprowadzone na pirackim serwerze allseron, a nie z offa.
Nie z Cweloseronu...
http://l2p.bravehost.com/statuswindow.html
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: sm0ku w Maj 17, 2007, 11:48:28 pm
Oprocz acu sa jeszcze inne bonusy:) sprawdzcie dmg cryta na klate a na plecy, o ile pamietam dobrze tez byly jakies roznice.. @fedur jeb sie:) Nie masz monopolu na racje tak samo jak ja, a misiu to mozesz mowic do swojego starego.
Tak, uwazam ze sa sytuacje w ktorych wystarczy wrzucic sniepa i nawalac na mass pvp czy siegach. Dalbym Ci linka do filmow ale i tak by Ci sie nie chcialo sciagac. Sa tez sytuacje kiedy nie warto, ale czy to, ze czasem lepiej biegac niz stac na snipie obala moja koncepcje ze He>all w mass pvp? Btw jezeli daggerow nie ma zbyt wileu to w 3 sekundy od momentu jak sie sflaguja dostana arresta wiec nie widze potrzeby biegania (zazwyczaj).
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: primabolan w Maj 18, 2007, 01:19:02 am
ekhm nowiusi skilek dla archerów Archery 78 lvl Sagittarius Moonlight Sentinel Ghost Sentinel =Increases attack strength and maximum attack range while using a bow.
no i ten: Symbol of the Sniper 80 lvl Sagittarius Moonlight Sentinel Ghost Sentinel
Generates a signet that maximizes the archery skill of those nearby. Applies to all targets within the affected area. The effect disappears if you leave the area. Can be used when Battle Force is level 2 or higher. Consumes 1 Battle Symbol.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 18, 2007, 08:09:15 am
Cytuj
tw jezeli daggerow nie ma zbyt wileu to w 3 sekundy od momentu jak sie sflaguja dostana arresta wiec nie widze potrzeby biegania (zazwyczaj).
Tak tak, dostaną, bo na pvp chodzi się bez buffów... No i wyjscie z tego arresta, więc wiesz...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Jarllax w Maj 18, 2007, 08:21:59 am
ekhm nowiusi skilek dla archerów Archery 78 lvl Sagittarius Moonlight Sentinel Ghost Sentinel =Increases attack strength and maximum attack range while using a bow.
no i ten: Symbol of the Sniper 80 lvl Sagittarius Moonlight Sentinel Ghost Sentinel
Generates a signet that maximizes the archery skill of those nearby. Applies to all targets within the affected area. The effect disappears if you leave the area. Can be used when Battle Force is level 2 or higher. Consumes 1 Battle Symbol.
Te skille w Interlude ?
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 18, 2007, 08:26:42 am
Yhy
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: fedur w Maj 18, 2007, 09:09:15 am
Sa tez sytuacje kiedy nie warto, ale czy to, ze czasem lepiej biegac niz stac na snipie obala moja koncepcje ze He>all w mass pvp?
i znowu Ci pogratuluje koncepcji... HE jest tak samo dobry w mass pvp jak SR czy PR ... poprostu kazdy ma inne zalety w pvp, SR szybko "Stunuje" , PR moze dodac na assist Hex, a przede wszystkim to wszystko zalezy od osoby która gra dana postacia i osób z którymi walczysz u boku, bo taki HE sam w sobie to moze kupe zrobic (zreszta jak kazdy łucznik) bez dobrego Supportu ze strony klanu (i nie tylko o taki support mi chodzi jak BD , SWS, etc...)
no raczej skarbie do mojego taty to nie wypada, ale kochanie jak chcesz spróbowac to mozesz tak powiedziec tacie napewno sie ucieszy...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 18, 2007, 09:29:10 am
Cytuj
Tak tak, dostaną, bo na pvp chodzi się bez buffów... No i wyjscie z tego arresta, więc wiesz...
Mentala podobobno mieli oslabic w IL czyli +dla tankow.Reuse Arrest SK ma 9 sekund a Escape jest dluzyszy z tego co pamietam.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 18, 2007, 09:36:00 am
Nic nie osłabili Mentala, a reuse dokładnego też nie znam. No grunt, że nie będzie cały czas na roocie stała, a 2cha daggerów już na raz nie zrootuje, bo zawsze jeden bedzie biegał :)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 18, 2007, 09:49:08 am
Cytuj
43. The effect of Mental Shield has decreased.
Pewnie strona klamie...i to sie tyczylo C5.
Cytuj
a 2cha daggerów już na raz nie zrootuje, bo zawsze jeden bedzie biegał
Ale 2 tankow juz da rade...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: sm0ku w Maj 18, 2007, 10:14:03 am
No tak ale pamietajcie ze nie tylko sk ma arresta, ma go tez bd, sws, pp ofcoz:) Tak wiec w c5 "rootowaczow" jest sporo:)
@fedur kiedy pisalem ze nie masz monopolu na racje tak samo jak ja, mialem na mysli ze ani ja ani ty go nie mamy. Jasne ze zgodze sie ze sila lucznika zalezy od suppportu (graty buffy) i ze kazdy jest dobry z dobrym supportem, ale uwazam ze w idealnym archer pary HE jest mimo wszystko najlepszy. Najwiecej hp, dobry at. speed, dobre kryty, dobra sila no i.. snipe^^. Btw nie wiem kto uzywa hex w mass pvp:). Jakbym wciskal hexa kazdemu targetowi jak gralem pr w mass pvp to do konca zycia mialbym zero fragow:)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 18, 2007, 11:04:08 am
Cytuj
Btw nie wiem kto uzywa hex w mass pvp:). Jakbym wciskal hexa kazdemu targetowi jak gralem pr w mass pvp to do konca zycia mialbym zero fragow:)
LOL? Ja zasadzilem Hex Sorcowi to mg z 5xx wzrosl do 7xx.
Cytuj
le uwazam ze w idealnym archer pary HE jest mimo wszystko najlepszy. Najwiecej hp, dobry at. speed, dobre kryty, dobra sila no i.. snipe^^
Nie nie jest najlepszy bo tak jak ludzie wyznaje te same zasady: -Jestem czlowiekiem to musze byc najlepszy. -Mam wszystko po srodku to jestem pr0.
I tu wychodzi jego wada wlasnie to ze ma wszystko wywazone sprawia ze jest do dupy.GS osiaga 5,1k p.atk i jednym krytykiem zdmuchnie maga.Widzialem GS ktory mial ponad 5k pvp,elfi lucznicy pod koniec gry poprostu sa zarabisci bo ich atuty dopiero wtedy wychodza.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: myha w Maj 18, 2007, 11:08:12 am
hexa to sie rzuca prawie zawsze na mass, pr/aw to na kazdy swój cel zaczynaja od hexa po za 2 sekundy rzucania oplaca sie walic 20% mocniej
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 18, 2007, 11:59:03 am
23% dokladnie.Policz sobie krytyk normlany za 4k a z hexem masz za 5k.Roznica jest spora a jak masz w PT SK to on bedzie Hexowal.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: sm0ku w Maj 18, 2007, 12:28:12 pm
jasne, a sr zawsze zaczyna od entangle. Policz sobie ile procent wolniej biega taki dagger lol:) Widze wasze pojedynki lucznikow elfow, 321 go i poszli , wszyscy hexuja i entangluja:)
A teraz powaznie, co do hexa od aw, sk sie zgodze, aw i tak jest lol wiec niech sie przyda wrzucajac hexa przynajmniej. Ale dajcie spokoj, nie wiem czy kiedys graliscie w klanie, w ktorym slyszeli o takiej pro taktyce jak assist podczas mass pvp. U mnie na przyklad ludzie zawsze staraja sie asystowac i nic poza tankiem nie zyje dluzej niz jakies 4-8 sekund. Gdybym w takim party chcial hexowac PRem to nie robilbym fragow. I tak uwazam ze he>all bo nie wali smiesznych hitow jak sr i nie pada od dwoch smiesznych hitow SRa jak PR. osobiscie najbardziej kocham SR jak juz mowilem, ale jakby ktos mnie spytal co jest najbardziej efektywne w mass pvp bez wachania odpowiem HE. Tyle.
Teraz czekam na odpowiedz w stylu "lol misku PRem zaaawsze sie wrzuca hex" sie wrzuca, chyba na allersonie wacpany^^
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 18, 2007, 12:31:13 pm
Cytuj
I tak uwazam ze he>all bo nie wali smiesznych hitow jak sr i nie pada od dwoch smiesznych hitow SRa jak PR
Ta tylko biega jak slimak i wali pipowato jak SR extra bonusy...
Cytuj
Teraz czekam na odpowiedz w stylu "lol misku PRem zaaawsze sie wrzuca hex" sie wrzuca, chyba na allersonie wacpany^^
Nie wiem czy wiesz ale klasa ma po to skille zeby je uzywac a jak nie uzywasz to gratz jestes retardem i zrob lepiej reroll...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: sm0ku w Maj 18, 2007, 01:08:37 pm
Cytuj
Nie wiem czy wiesz ale klasa ma po to skille zeby je uzywac a jak nie uzywasz to gratz jestes retardem i zrob lepiej reroll...
haha retarded to jest Twoja odpowiedz, stac Cie na wiecej niz na taki crap. Czyli albo mam uzywac wszystkich skillow danej klasy w mass pvp albo jestem retardem i mam zrobic reroll lmao. nawet nie gram lucznikiem wiec nie moge zrerollowac ale jak kiedys zrobie PR to bede nonstop wszystko hexowal i walili non stop burst shoty w mass pvp w koncu po to mam ten skill nie chce byc retardem, potem wrzuce freezing stikea kazdemu magowi zeby mi czasem nie uciekl i power breaka kazdemu licznikow, przeciez to zajbiscie obnizy jego p attack!!!111111 Potem jeszcze powtorze kilka burst shotow i moze zaczne w koncu strzelac... nieee to by bylo reatrded, lepiej powtorze hexy , bo moze zdarzyly juz zejsc:) GFG
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 18, 2007, 01:52:58 pm
Nie wiem czy wiesz ale klasa ma po to skille zeby je uzywac a jak nie uzywasz to gratz jestes retardem i zrob lepiej reroll...
haha retarded to jest Twoja odpowiedz, stac Cie na wiecej niz na taki crap. Czyli albo mam uzywac wszystkich skillow danej klasy w mass pvp albo jestem retardem i mam zrobic reroll lmao. nawet nie gram lucznikiem wiec nie moge zrerollowac ale jak kiedys zrobie PR to bede nonstop wszystko hexowal i walili non stop burst shoty w mass pvp w koncu po to mam ten skill nie chce byc retardem, potem wrzuce freezing stikea kazdemu magowi zeby mi czasem nie uciekl i power breaka kazdemu licznikow, przeciez to zajbiscie obnizy jego p attack!!!111111 Potem jeszcze powtorze kilka burst shotow i moze zaczne w koncu strzelac... nieee to by bylo reatrded, lepiej powtorze hexy , bo moze zdarzyly juz zejsc:) GFG
Pierw zrob sobie przerwe w graniu...PR nie ma burst to kolejna sprawa...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: primabolan w Maj 18, 2007, 02:00:58 pm
:shock: no to ja z innej beczki o lucznikach a raczej o skill'ach : zaczniemy od HE : 74lvl Spirit of Sagittarius ->Temporarily decreases the MP consumption of a physical skill(zmniejsza zuzycie many na skile czy jak?) 74lvl Blessing of Sagittarius ->Temporarily decreases a physical skill's recovery time.(czyli takie cos ala SA quick recovery czy jak to działa?) moze tak SR : takie same wiec jesli mam rozumiec oprocz rapid fire SR jeszcze szybciej "wupluwa" strzaly? i na koniec PR : niestety tylko i wylacznie 74lvl Spirit of Sagittarius ->Temporarily decreases the MP consumption of a physical skill
hmmmm z tego co widze to naprawde SR zasypuje przeciwnika...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: fedur w Maj 18, 2007, 02:09:09 pm
sm0ku nie wiem co paliłeś ale daje mocno CI na łeb... naprawde rozwalilo mnie :
Gdybym w takim party chcial hexowac PRem to nie robilbym fragow.
po to jest party zeby grac zespołowo, ty dajesz hex , drugi lucznik assystuje Cie i nawet sie nie obejrzysz jak padnie twoj target, bo drugie jeśli uważasz ze koniecznie ty musisz nabijac "fragi" (chyba za duzo w Cs'a, CoD'a, Quake") to powodzenia Ci zycze... sam napewno duzo zdzialasz
i jeszcze jedno po to Pan Bog stworzyl rożnorodnosć aby dane rasy sie nawzajem uzupelnialy... ale Ty i tak tego nie ogarniesz bo Ty musisz tylko bic fragi...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: primabolan w Maj 18, 2007, 03:05:13 pm
mhm,dlatego wlasnie robie PR'a a kumpel SR'a :) bo chyba to najlepsze party lucznikow myslalem nad HE i SR ale hex sporo"miesza" no i te silne krytyki...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: sm0ku w Maj 18, 2007, 03:05:56 pm
@ ryltar w/e to tylko taki przyklad, wstaw tam sobie fatal counter czy cokolwiek, jezeli nie wychwyciles o co mi chodzi to Ci przeloze. Imo fajnie ze rozne klasy maja rozne skille, z tym ze niektore sa przydatne w pewnych sytuacja chniektore nie. Moim zdaniem hex u PR w mass pvp nie nalezy do tych przydatnych.
@fedur wlasnie party jest po to zeby grac zespolowo, rola PRa w zespole nie jest wrzucanie hexa LOL stary za duzo pve, to jest dd a nie debuffer, w dodatku GS czyli twoja rola w zespole jest zrobienie jak najwiekszego dmg wrogom zanim ktos cie zdjemie.. Jak nie PR ma nabijac te fragi to kto? WC? Moze He? Nieee przeciez nie HE, on jest "totalnie do dupy" :D
Co ma tu do rzeczy roznorodnosc? Nie widze zwiazku. Btw Jesli dla Ciebie NC Soft to Pan Bog to gg, chyba nie ja tu potrzebuje przerwy lol:) Faktycznie czegos tu nie ogarniam..
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Maj 18, 2007, 03:11:16 pm
lol ? Co ja słyszę ? PRem nie uzywać hexa ? lol ? A co ci szkoda zacastować sekunde hexa, odsunąć sie i przypierdzielić krytem ?
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: fedur w Maj 18, 2007, 03:14:34 pm
to ma roznorodnosc do tego ze kazda kalsa (patrz tutaj Lucznicy) maja swoje zalety, i dlatego powinno sie wszystko razem uzupelniac i wtedy dopiero DD pokazuje swoja moc a wedlug Ciebie to tylko HE , HE , HE...
co do Hex'a... hmm najnowszy przyklad Uprising RIvals II
lol ? Co ja słyszę ? PRem nie uzywać hexa ? lol ? A co ci szkoda zacastować sekunde hexa, odsunąć sie i przypierdzielić krytem ?
w sumie nic mi nie szkodzi, ale jak jestem w party lucznikow to walalbym od razu sprzedac kryta niz hexowac bo i tak cele umieraja w kilka sekund wiec mimo to szkoda mi by bylo czasu/many.
@fedur fajny filmik, podobal mi sie. Tylko ze niby co on udowadnia:) Tez moge znalesc jakis filmik gdzie hero HE wszystkich zamiata i co to niby udowodni, albo gdzie PR zamiata bez hexa:) Moge zrobic filmik jak zamiotlem TH 70+ swoim warlockiem nawet nie wyciagajac summona (true story), czy to bylby dowod ze warlockiem lepiej na pvp nie wyciagac summona?;) Zgadzam sie kazdy lucznik ma swoje zalety, jednak moim zdaniem zalety HE sprawiaja ze lepiej nadaje sie do mass pvp/na siege niz reszta i tyle. To moje zdanie, mozesz miec inne, mozesz wszystkim wrzucac power breaka, wziac empowera od se, miraclesa i walic tylko drainem, bo to w koncu jego skille. Moze nawet kogos tak zabijesz i nakrecisz filmik. I dont care:)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: fedur w Maj 18, 2007, 04:58:03 pm
ale nam nie chodzi o zadne power brake etc.. tylko o prosty Hex, ktory daje bardzo bardzo duzo.. a castuje sie go momencik a co do HE to nie mam sily Ci tłumaczyc juz wiecej
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: primabolan w Maj 18, 2007, 05:19:18 pm
jak ktos powie że aeze to cienias to ja sie chyba ze śmiechu potne :D
hyhy aeze by own'owal nawet na elven elder :ork_1_2:
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 18, 2007, 07:32:44 pm
Ryltar, zwracam honor, jakto racja z tym Mentalem... ale z odpowiedzą o dwóch tankach to OMG. No to ja powiem, że może być 3ech daggerów itd, a inna sprawa, raz, 1, one, uno, widziałem tanka na gank pt u nas, więc porootować nie ma kto i tyle. A dwóch tanków, to juz w ogóle, hohoho. Co do HEX i PR, to ja przytocze mały wzór: Normal cryt - 100% HE z PB od PR - 77% PR w shexowanego HE - 123% PR w shexowanego HE + DeadEye(bodajże 20% do critical dmg) - 143% PR w shexowanego HE + DeadEye(bodajże 20% do critical dmg) + wzięta pod uwage różnica STR - 145% 145/77 w przybliżeniu... 2:1 No i masz swoją różnice w DMG PR vs HE gdy walą w siebie. Mało :?: HE cryt za 1000, a PR za 1900 :?: Myślisz, że dla takiego efektu nie warto walić debuffów :?: Mało tego - warto! A dlaczego :?: Proste, bo DE jeżeli nie uzywają magii to sa pipy, a tłumaczenie się:
Cytuj
filmik, podobal mi sie. Tylko ze niby co on udowadnia:) Tez moge znalesc jakis filmik gdzie hero HE wszystkich zamiata i co to niby udowodni, albo gdzie PR zamiata bez hexa:)
...to glupie tłumaczenie. fedur pokazał link do gościa co umie grac PR i gra tak jak się powinno. Jasne, że są PR hero pewnie co walą bez Hexa ludzi, ale co to oznacza :?: Nic innego, że hero z nich dupa, bo nie wiedzą jak wykorzystać w pełni możliwości klasy... Takie małe podsumowankow problemu HEXa u PRa i jego "nieprzydatnosci" :)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Falconek w Maj 18, 2007, 08:18:59 pm
Robią wrażenie te liczby :)
A ja polecam przeprowadzenie takiego eksperymentu:
Damage per second wyjdzie 1983.2...nawet nieźle ale teraz zróbmy SR w takim samym setupie, odpalony rapidfire, ten sam cel. DPS wyjdzie 2230.7 :D
Oczywiście l2calc nie uwzględnia debuffów i innych czynników, ale mimo wszystko wynik chyba robi wrażenie - to na wypadek, gdyby ktoś myślał, że SR to w ogóle damage nie zadaje ;)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: jawron w Maj 18, 2007, 09:58:07 pm
Nieużywanie hexa PRem to tak jak nieużywanie surrenderów/gloomów nukerami... Można, ale czy warto?
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Maj 18, 2007, 11:33:13 pm
Zawsze sie korzysta z atutow danej klasy.Co z tego ze jestes w pt archerow jak nie zawsze za toba lazi 3 kumpli? Walisz Hex i masz cel na strzal nie na 2.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: sm0ku w Maj 21, 2007, 01:13:48 am
(..) Co do HEX i PR, to ja przytocze mały wzór: Normal cryt - 100% HE z PB od PR - 77% PR w shexowanego HE - 123% PR w shexowanego HE + DeadEye(bodajże 20% do critical dmg) - 143% PR w shexowanego HE + DeadEye(bodajże 20% do critical dmg) + wzięta pod uwage różnica STR - 145% 145/77 w przybliżeniu... 2:1 No i masz swoją różnice w DMG PR vs HE gdy walą w siebie. Mało :?: HE cryt za 1000, a PR za 1900 :?: Myślisz, że dla takiego efektu nie warto walić debuffów :?: Mało tego - warto! A dlaczego :?: Proste, bo DE jeżeli nie uzywają magii to sa pipy, a tłumaczenie się:
Cytuj
filmik, podobal mi sie. Tylko ze niby co on udowadnia:) Tez moge znalesc jakis filmik gdzie hero HE wszystkich zamiata i co to niby udowodni, albo gdzie PR zamiata bez hexa:)
...to glupie tłumaczenie. fedur pokazał link do gościa co umie grac PR i gra tak jak się powinno. Jasne, że są PR hero pewnie co walą bez Hexa ludzi, ale co to oznacza :?: Nic innego, że hero z nich dupa, bo nie wiedzą jak wykorzystać w pełni możliwości klasy... Takie małe podsumowankow problemu HEXa u PRa i jego "nieprzydatnosci" :)
LMAO Widze ze mamy Ostateczna Wyrocznie, prawdziwy sedzia kompetentny. Dobrze ze wiesz jak sie "grac powinno", a efektywnosc roznych stylow gry w swej wielkiej madrosci oceniasz przez pryzmat swojego wyobrazenia tego, jak sie znowu "grac powinno". Co do mojego "glupiego tlumaczenia" ktore zquote`owales, chcialem tylko wykazac fakt ze wszystko mozna poprzec dobrze dobranym filmikiem, ktory w zaden sposob nie przerabia naszych subiektywnych opinii na Ostatecznie Obiektywne Prawdy:) Bo tak naprawde moze i lepiej hexowac, a moze nie. Moze targety beda szybciej padac na hexie, a moze szybciej beda padac jak w tym czasie strzelisz (gdzie przy dobrym supporcie jakies 80% strzalow to cryt) Kwestia wyboru imo, raczej nie do odowodnienia dla zadnej ze stron tej dysputy.
PS wiem ze hex to swietny skill, chyba najlepszy PRa. W tym wszytskim nie chodzilo mi o to czy skill jest zly czy nie, tylko kiedy jest bardziej uzyteczny a kiedy nie.
To takie moje male podsumowanie problemu hexa:) Juz sie na ten temat wiecej nie wypowiem:)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 21, 2007, 07:47:17 am
Cytuj
Bo tak naprawde moze i lepiej hexowac, a moze nie. Moze targety beda szybciej padac na hexie, a moze szybciej beda padac jak w tym czasie strzelisz
Widzisz ile na buffach trwa HEXowanie :?: Pół, jak nie mniej cyklu strzelania... Żeby nie powiedzieć, idealne porównanie jak u maga surrendery. W 90% jak gine, to je mam, no ale czasami, zdarza się sytuacja, że się nie opłaca, ale jest ich mało, np. gdy gośc ucieka i jest na odległośc strzału, ale nie HEX'a.
Cytuj
dzie przy dobrym supporcie jakies 80% strzalow to cryt)
I tak zawsze będzie konflikt, który łucznik jest najlepszy. Wg mnie to nie zależy głównie od postaci, tylko od umiejetnosci gracza i niestety od tego jakie sie ma itemy. Może minimalnie lepszy start ma HE (większa ilość HP, mocne hity i dużo atk speed), ale za to SR ma największy speed z nich, atk speed często większy od HE, a jeszcze Entangle i Rapid Fire... No i wcale nie mało hp. No i oczywiście przy Draconicu z Focusem baaardzo częste krity. PR... hm... nie znam go za dobrze, ale bardzo mi imponuje jego Hex, i chyba nie ustępuje He i SR.
Dlatego to już zalezy jak wolisz grac... i chyba już zawsze będziemy sie wadzic, który jest lepszy, a który gorszy.
Wracając do hexa to Pr powinien używać go podczas przeładowania strzał więc nie traci aż tak dużo a według mnie naprawde warto stracić tą chwile no chyba że nie siądzie.
Mam kilka pytan.Nie wiem czy bylo to opisywane wczesniej bo tyle jest tego ze nie zdolalem wszystkiego przeczytac aczkolwiek czytalem duzo i nie znalazlem.Chodzi mi o to ze chce sobie zrobic lucznika.Wybieram miedzy HE i SR, PR odpada bo zygac mi sie chce od grania DE (po AW i SK mam dosc tych wszystkich hexow, drainow itp choc nie uwazam ze sa zle i niepotrzebne).Zastanawiam sie ktory z tej pary-HE i SR-bedzie lepiej sobie radzil w solo expie, w pt, na siege/mass pvp.Nie interesuje mnie ktory jak sie spisuje na arenie.Nie obchodzi mnie tez porownanie ich jesli walcza przeciwko sobie...tylko ogolnie ktory ma wieksze szanse z innymi klasami.Czy roznica w sile ataku SR i HE jest az tak duza??(przy takim samym sprzecie oczywiscie). Chodzi mi oczywiscie o C5.
Wiekszosc pewnie napisze rzeczy ktore juz wiem,ale to dobrze...przynajmniej sie upewnie co do swoich wiadomosci:)
w solo expie lepszy jest SR bo szybciej biega i kitować może łatwiej, he to ślimak wiec z kitowaniem ma cieczko i obrywa, w pt mniej więcej tacy sami Sr ma większy dmg/sekunda ale się z many szybko wypruje i ma mały zasięg trochę, HE na snipe sobie może stać i w sumie ładnie bić na sige lepszy HE na mur snipe i strzela na pół kilometra do mass pvp to pewnie większość napisze że HE ale mi się wydaje ze jednak Sr dobrze wykorzystany może być lepszy przez to że ma sporo większy dmg/secunda jedyny mankament to ze trzeba na 500 range podchodzić ale zawsze znajdzie się ktoś blisko w kogo można strzelać z karabinu(bo tak wygląda strzelanie Sr na ful bufie)
Aha...czyli tylko ten jeden skill sprawia ze HE strzela dalej...czyli teoretycznie wnioskujac gdyby HE nie mial Snipe to SR gorowalby nad nim chyba we wszystkich elementach oprocz pvp na arenie chociaz i tak wiadomo ze miedzy lucznikami to tylko fart kto wygra.A moze ktos potrafi okreslic ktory z nich ma teoretycznie wieksze szanse wygranej z wieksza iloscia klas w tej grze??
Czekam na reszte odpowiedzi ale jak na razie jednak upewniliscie mnie co do SR bo na niego glownie bylem nastawiony od poczatku. Dziekuje za odpowiedzi:)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Falconek w Czerwiec 10, 2007, 12:23:33 am
Czekam na reszte odpowiedzi ale jak na razie jednak upewniliscie mnie co do SR bo na niego glownie bylem nastawiony od poczatku. Dziekuje za odpowiedzi:)
Różnica w pataku między HE a SR generalnie jest duża.
Jeśli chodzi o exp to HE jest lepszy bo ma odpowiednik body to mind, zabierze na pokład więcej shotów i poprostu mocniej bije. W mass pvp i siegach w sumie też jest lepszy bo ma więcej HP/CP, mocniej bije i weźmie więcej CP potów, a jak w grę wchodzi COV to szybkośc biegania i tak nie ma znaczenia. SR zyskuje tylko jak walka toczy się na bliższym dystansie, albo w 1 vs 1 przeciwko postaci meele. SR szybciej dobiegnie do celu, co czasem też ma znaczenie - albo szybciej ucieknie. Jak HE nie włączy hawkeye to SR celniej strzela, co może miec znaczenie w starciu z daggerami-chyba że dostaniesz sandbomb, to i tak nie trafisz.
Tak poważnie to obaj są świetni i myślę że którego byś nie wybrał to będziesz zadowolny. Nawet grając SR będziesz w party odciągał aggro od postaci (niełuczników) 10 leveli wyższych od ciebie, więc siły ognia ci nie zabraknie. IMHO weź tego, którego styl i klimat bardziej ci się podoba. Chyba że chcesz "optymalne rozwiązanie" - w powszechnej opinii jest nim HE.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: myha w Czerwiec 10, 2007, 12:39:46 am
he ma wiecej p.atack ale i tak sr zabiera najwiecej dmg na skunde
he ma wiecej p.atack ale i tak sr zabiera najwiecej dmg na skunde
Tylko jeśli ma odpalony rapidfire.
W expie jeśli w party nie ma rechargera nie ma to żadnego znaczenia, a w solo czy duo SR jest droższy bo zużywa więcej ss dla zadania określonej ilości dmg.
W pvp ma to znaczenie bardzo żadko. Rapidfire jest skillem sytuacyjnym, a nie takim z którego będziesz korzystał przy każdej okazji, więc nie ma co się tym specjalnie ekscytowac. Są tacy którzy twierdzą, że od wprowadzenia deadye najlepszym łucznikiem na mass i siege jest PR - mimo, że deadye chyba nawet obniża DPS. W mass pvp "spike damage">DPS. Co oczywiście nie znaczy, że SR jest kiepski.
Tak, tu sie zgodze. SR do PvE < HE/PR, ale głównie ze wględu na mane. Koszta pozwólny sobie olać. RapidFire jest tak samo sytuacyjny, jak DeadEye... i nie mozna go lekceważyć. To tak jakbyś powiedizał, że Focusy z 78 u daggera są sytuacyjne, bo nie ma ich cały czas... mass pvp też nie trwa nie wiadomo ile. Atk. speed daje wiele, chociazby to, że w porównaniu do C5, teraz walka polega w dużej mierze na skillach. Na tym selfie SR ma potężny Reuse, nie skille może nawet sobie odpuścic, co wyklucza missowanie, czyli na dobrą sprawę pusty strzał, czy tez liczenie na kryta... Teraz łucznicy są równi, daggerzy tak samo i nukerzy też. Kiedyś ludzie byli przepakowani, HE, TH, Necro...wystarczy troche techniki i wykorzystywanie ich słabych pkt i +1.
Kiedyś coś pisali, że na PvP SR właściwie specjalizuje się w skillach (po 3rd profie jest też apropo skill mastery). Więc mi się wydaje, że u SRa może walka wyglądać podobnie jak: ENTANGLE --> STUN --> DOUBLE SHOT --> STUN (jak poprzedni nie wszedł) --> DOUBLE SHOT. Podczas tego wiadomo się ucieka, a entangle ma taki szybki re-use u SRa, że właściwie jak nie jest się na arenie (bo tu mało miejsca i nie opłaca się tego robić), to np. po stunie można walnąć entangle. Niestety, mimo, że mój SR mi się podoba, to wydaje mi się lepszy HE (może dlatego, że mój kolega nim jest i ma wszystko draco, a ja biegam w skromnym doomie i carnage :))... Ale jak kto woli - jak widać ja wole SR :)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Czerwiec 24, 2007, 07:17:42 pm
oww yeah skill mastery, przyladowac komus 2x pod rzad ze stun shota ^^
Podczas tego wiadomo się ucieka, a entangle ma taki szybki re-use u SRa, że właściwie jak nie jest się na arenie (bo tu mało miejsca i nie opłaca się tego robić),
zawsze się opłaca bo zyskujesz przewagę nad przeciwnikiem. A że mało miejsca jest na arenie to pisz do NC softu :_delf_5_4:
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: sm0ku w Czerwiec 29, 2007, 11:30:18 am
Czekam na reszte odpowiedzi ale jak na razie jednak upewniliscie mnie co do SR bo na niego glownie bylem nastawiony od poczatku. Dziekuje za odpowiedzi:)
Różnica w pataku między HE a SR generalnie jest duża.
Jeśli chodzi o exp to HE jest lepszy bo ma odpowiednik body to mind, zabierze na pokład więcej shotów i poprostu mocniej bije. W mass pvp i siegach w sumie też jest lepszy bo ma więcej HP/CP, mocniej bije i weźmie więcej CP potów, a jak w grę wchodzi COV to szybkośc biegania i tak nie ma znaczenia. SR zyskuje tylko jak walka toczy się na bliższym dystansie, albo w 1 vs 1 przeciwko postaci meele. SR szybciej dobiegnie do celu, co czasem też ma znaczenie - albo szybciej ucieknie. Jak HE nie włączy hawkeye to SR celniej strzela, co może miec znaczenie w starciu z daggerami-chyba że dostaniesz sandbomb, to i tak nie trafisz.
Tak poważnie to obaj są świetni i myślę że którego byś nie wybrał to będziesz zadowolny. Nawet grając SR będziesz w party odciągał aggro od postaci (niełuczników) 10 leveli wyższych od ciebie, więc siły ognia ci nie zabraknie. IMHO weź tego, którego styl i klimat bardziej ci się podoba. Chyba że chcesz "optymalne rozwiązanie" - w powszechnej opinii jest nim HE.
Sam bym tego lepiej nie ujal:)
Tytuł: PR czy SR
Wiadomość wysłana przez: baru w Lipiec 05, 2007, 09:40:26 am
Chciałbym się dowiedzieć, która z tych profesji (Phantom Ranger, Silver Ranger) jest lepsza w pvp 1vs1. -Jaki będzie najczęściej wynik gdy walczą ze sobą? -Który z nich lepiej sobie poradzi z innymi profesjami? Chodzi mi o takie pvp bardziej arenowe/eventowe (tylko na selfbuffach), a także w sytuacji na fullbuffie. Interesuję mnie jak to wygląda głównie pod Interlude.
hmm co moze zrobic HE jak SR dal UE... chyba DS tak? a poza tym HE tez ma UE :twisted:
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: sm0ku w Lipiec 06, 2007, 11:47:44 am
no wlasnie - he tez ma ue a poza tym ma najwiecej cona i statystycznie wchodzi mu mniej stunow niz srowi czy prowi, a w pvp lucznikow kto wiecej razy wlepi stuna wins.
no wlasnie - he tez ma ue a poza tym ma najwiecej cona i statystycznie wchodzi mu mniej stunow niz srowi czy prowi, a w pvp lucznikow kto wiecej razy wlepi stuna wins.
Kto więcej wlepi crt, raczej nie stuna...
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Lipiec 06, 2007, 01:31:00 pm
na selfach raczej sr wymiecie HE dzieki neisamowitemu reuse skillow i ich castowaniu ...
Tak się składa, że akurat HE i SR w przeciwieństwie do PR mogą bazować na skillach z postaciami z dużym Evasion. Nie ma przecież jak walnąć kryta za 3/4 życia z DoubleShota :)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: sm0ku w Lipiec 07, 2007, 08:14:41 am
no wlasnie - he tez ma ue a poza tym ma najwiecej cona i statystycznie wchodzi mu mniej stunow niz srowi czy prowi, a w pvp lucznikow kto wiecej razy wlepi stuna wins.
Kto więcej wlepi crt, raczej nie stuna...
jestem ciekaw jak bedziesz wlepial kryty jak stoisz na stunie:P
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Mosar w Lipiec 07, 2007, 10:20:38 am
Ktoś tam się pytał, kto wygra PR czy SR... No to tak: mam kolegę BD/PR, który ma carnage i tallum heavy. Ja jestem na razie bez suby zwykły SR z carnagem i doomem. I powiem Ci, że na razie go pokonywałem trzy razy, a on raz (bo mu dwa stuny weszły). Ale doszliśmy do wniosku, że to wszystko zależy czy wejdzie stun, czy nie - chodzi mi o 1vs1, bo na mass pvp, to już innaczej sprawa wygląda.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Tyr w Lipiec 07, 2007, 11:30:25 am
no wlasnie - he tez ma ue a poza tym ma najwiecej cona i statystycznie wchodzi mu mniej stunow niz srowi czy prowi, a w pvp lucznikow kto wiecej razy wlepi stuna wins.
Kto więcej wlepi crt, raczej nie stuna...
jestem ciekaw jak bedziesz wlepial kryty jak stoisz na stunie:P
Powiem tak, gram już SR całkiem długi czas i nie raz walczyłem z PR/HE i nie ma sensu ogólnie rozprawiać kto jest lepszym łucznikiem bo sama postać nie wygra pvp wygrywają gracze każda postać ma zalety i wady ja mogę osobiście powiedzieć że mi sie gra SR bardzo fajnie jest szybki (od HE na tym samym lvl ma tylko kilka punktów a.speed mniej) a porusza sie zdecydowanie najszybciej co daje mu dużą przewagę w walce na otwartym polu z wojami i sztyletami. W pve jest trochę drogi bo faktycznie żre ss jak panek kreatynę ale przynajmniej oszczędzamy na potkach bo rzadko kiedy mob nas uderza jeśli dobrze kitujemy na sigach podobno HE góruje nad innymi łucznikami ale tylko podobno bo nawet jeśli stanie na tym murze i włączy snipa to go zaraz ściągnie łucznik albo nuk (takie moje zdanie)
dlatego wybór łucznika to wybór rasy którą sie woli grać :]
PS jeśli będziecie grać na tym nowo powstałym serwie to bierzcie HE i PR (mniej SR na serwie to mniejsza konkurencja o status hero :P:P:P)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: sm0ku w Lipiec 10, 2007, 11:25:06 am
no spoko nie zgodze sie tylko z czescia o he i snipie na murze bo na "normalnych" siegach to sie ustawia snipe line i kto wejdzie w zasieg pada od razu
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Lipiec 10, 2007, 11:53:00 am
Może i jest snipe line ale nie róbcie z tego HE ze snipe Boga jeśli nawet stanie tych HE na tym murze z 20 bo ile ich tam może być to każdy kto choć trochę ma pojęcie o taktyce poradzi sobie z taką linią albo zrobi z HE debili i pójdzie zaatakować z innej strony :P:P a HE będą stali jak kołki :P:P:P:P
No życie mówi się trudno :P:P:Pa co do siegow to wszyscy łucznicy (obrońcy) mają superowe miejsce na przeciw bramy wejściowej jak sie tamtędy wbija chmara sztyleciarzy :P:P SR z tego miejsca wymiata na rapid fire :]
Wiesz raczej pierw sie wbija mieso armatnie :P Ach ten siege na abyss :D
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Jastrzab w Lipiec 12, 2007, 07:13:02 am
Nie grałem na abyssie ;] wcale nie powiedziałem ze najpierw sie sztyleciarze wbijają :] najpierw schabowe armatnie a jak w końcu wejdą sztyleciarze to sie robi masakra :]
moze to byl fake death z UE UD :) wracajac do tematu widzialem te dziwne skile z Interlude dla lucznikow,wygladaja jak ZONE BUFF :) i dostaja niezlego kopa wiec "katapulty" ( :shock: ) na siegach musza miec niezlego aim'a by trafic tych na murach,chociaz...ich jest tam tylu ze zawsze kogos trafi hehe...
Witam. Mam pytanie na temat sensu grania PR. Na poczatku mowie, ze nie przepadam zbytnio za HE, a PR jest bardzo ciekawym acz bardzo slabym lucznikiem. PR ma bardzo malo zycia w porownaniu do HE. Wiec czesciej pada.Różnica dmg wytwarzane przez tych lucznikow nie jest wcale taka duza. PR ma troszeczke, wiecej m. def., lecz to go nie ratuje ze wzgledu malego hp. Czestosc krytykow.. tutaj HE takze wygrywa z PR. Tak naprawde PR jest lepszy w evansion i speed. Co imo nie jest aż tak strasznie ważne. Fakt, PR ma hex lecz nie zawsze ma czas/szanse go puscic. Wiec powie mi ktoś, jaki jest sens grania PR po za ciekawoscia?
Różnica dmg wytwarzane przez tych lucznikow nie jest wcale taka duza.
Moze roznica w normalnym strzale nie jest wielka, ale jak wpadnie krytyk to juz sie robi ciekawa sumka.
Eeee... tak się właśnie zastanawiałem jak to jest, że powstaje tak wielka różnica między krytami Hołka i PR'a skoro, różnica siły wynosi 1, a obydwoje mają pasywa na siłę krytów??? Może mi to ktoś klarownie wyjaśnić???
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Wrzesień 04, 2007, 05:00:11 pm
mam pytanko bo ostatnio zaczynam się zastanawiać jak wyglądają krytyki u PR i SR chodzi mi o to co który tak mniej więcej strzał wchodzi krytyk u PR a co który u SR...
co ile strzal... w praktyce to moze byc kazdy, jak i zaden, wiec teoretycznie: SR, 78, daconic+focus, na buffie i songu: 477 crt rate (47,7% na krytyka) PR, to samo: 446 crt rate (44,6% na krytyka) szansa w sumie podobna, ale to na end game jest, do tego na full buffie, bez buffka to kolejno SR 255 (25,5%) PR 226 (22,6%) roznica w sumie niewielka, dane podane z L2Guru (http://www.l2guru.com/l2calc)
czyli w sumie to samo, a PR ma je mocniejsze, wiec jesli chodzi o krytyki; PR>SR, ale pamietaj tez o innych czynnikach przy wyborze postaci ;)
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Vascius w Październik 20, 2007, 12:08:41 am
Wydaje mi się że przesadzili z tym Rapid Shotem z C5 dla SR. Ja nie wiem jak teraz PR może pokonać taki karabin. Sprawdziłem na l2guru na calcu statsy 80lvl tych postaci na 8lvl odpowiednio Rapid Shot/Dead Eye. SR ma premie +100p.atk +70atk.spd przyzmniejszonym zasięgu strzału, PR dostaje +200p.atk +3Accuracy +Critical Damage przy zmniejszonym atk.spd o 70. Jak dla mnie teraz walke na selfach wygra SR, może z focusem PR da mu rade ale wydaje mi się że takto SR sprzątnie gp jak piątke z lady :D. Niech jakiś uber-masta-blasta w tej dziedzinie się wypowie.
Tytuł: Odp: Łucznicy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Październik 20, 2007, 01:30:04 am
Bo PR jest na mass pvp.Zauwaz ze DE maja to do siebie ze maja malo kondychy ale duzo sily i tak samo jest u magow,malo Wit ale duzo INT i potrafia rowno zapieprzyc.Dlatego lepsi sa na mass pvp niz na mniejsze.