Wydaje mi się, ze warrior jest jeszcze niedoceniony.
Ten nowy skill do pve jest bardzo dobry. Są lokacje gdzie moby mają po 500k hp. Skrócenie czasu bicia takiego moba o 1/5 to niezły boost dla grupy. Generalnie z warriorem w party opłaca się iść na wypasione byczki, z których wiele grup rezygnuje, bo słabszych zabije się więcej i szybciej. I z takim skillem łatwiej zorganizować overhita. Jezeli z moba jest 8m expa (są takie) to overhitem będzie 9,6m. a to jest godne uwagi.
Co do pvp to widze u warriora ogromny potencjał w end game. Zobaczymy jak to wyjdzie w testach. Ale na co zwróciłem uwagę:
1. Rain of fire - ze spear to ma 25k power. Bazowo 5 sec reuse, z doświadczenia wiem że da się to zmniejszyć do 1-2 sec (zależy czy pozostawią nam runy w grze). Solidny aoe dmg, 2 sec stun, cancel target. Może być fajny w mass pvp, szczególnie że warrior ma jeszcze kilka aoe i może puścić serię. Wyobraźcie sobie party 97+. Enchanter odpala impulsa (p.attack x2). Tyr warrior odpala skille (p.attack, pvp dmg boost). Enchanter odpala debuff aoe -50% pdef = +50% dps. Seria aoe i wszyscy dookoła mocno obrywają. Niech to zrobi 2-3 tyr warriorów jednocześnie. Niestety jak w większości tego typu combosów w GoD brak jest ciągłości. Straszny reuse mocnych skilli.
2. Power provoke - skill z 97 lvl. Dać agro w ręce toona z dużym hp, p.def i m.def? Agro które ściąga do siebie przeciwnika? I zmniejsza mu 10% p.def? Toż to masakra na magów. Jeżeli tyr warrior będzie dobrze z enchanterem współpracował, który dorzuci -44% p.def debuff i ewentualnie z archerem/daggerem, który dorzuci mocny spike dmg, to będzie to opcja na szybką eliminację robe userów. Profity ma tu każdy. Dagger nie musi gonić celu, enchanter podobnie, wszyscy trzej spamują skille, wszyscy trzej robią większy dmg a cel ma na targecie warriora. GF.
3. rolling thunder - niby bieda. Wszyscy dookoła 225 dmg co tick. Ale ciekawe co się stanie jak będzie wiecej tyr warriorów w jednym miejscu. Czy ich efekty się skumulują i będzie 450 dmg przy dwóch obok siebie? Albo jak ekipa stanie w obszarze innych efektów dot (np poison daggera)? Zobaczymy.
Generalnie pewnym jest, że tyr warrior będzie potrzebował przynajmniej 2 broni i to dobrej jakości.