Witaj
Gość

Wątek: Kamael dobry na oli?  (Przeczytany 11232 razy)

• Pochwał: 0

Kamael dobry na oli?
« dnia: Lipiec 10, 2009, 06:21:36 am »
Witam ,mam pytanie.Który Kamael ( male ) najbardziej nadaje się na olimpiade ? Gram na x666.

• Pochwał: 3

Odp: Kamael dobry na oli?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 10, 2009, 08:54:54 am »
Taki z najlepszym sprzetem i najbardziej enchantowanymi skillami. I taki na normalnym serwerze.
?? Serfer kor

• Banned

• ((4i + 6i) :10) - 3u < 0, rly!
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 10, 2009, 08:58:37 am »
a jakich kamaeli tam macie? :oops:
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/

• Twój stary
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 10, 2009, 11:14:58 am »
Nie znam się na czikenach, ale pewnie Berserker...

:( Twój Stary

• Banned

• Pochwał: 4

« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 10, 2009, 11:18:20 am »
berek, soul breaker też sobie nieźle radzi.
I'm offline.

• Pochwał: 3

« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 10, 2009, 12:17:09 pm »
SB canceluje kazdego do cna w gora 20 sekund, w dodatku sam dostaje te buffy wszystkie. Berek musi miec ostro poenchantowane disarm, rush impact, mass disarm, soul barrier (na czas), crushing pain, violent temper. Reszta mzoe byc troche mniej, SB ma przesrane z ofensywa troche bo niektore skille moze enchantowac tylko na zywioly, inne z kolei tylko na dark.
?? Serfer kor

• Pochwał: 1

• Veni, vidi, vici...
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 24, 2009, 08:40:13 pm »
A tak swoją drogą. Na co najlepiej enchantować disarm?

« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 24, 2009, 09:38:13 pm »
Nie wiem, nie znam sie na kamaelach, ale pewnie na chance :)

• Banned

• Pochwał: -2

« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 24, 2009, 09:50:35 pm »
Mi sie wydaję że na time z racji tego że disarm i tak ma duży l rate...ktoś nawet na blahu pisal chyba xBelial żeby wlaśnie na time robic disarm :)

• Banned

« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 24, 2009, 11:41:20 pm »
Nie wiem, nie znam sie na kamaelach, ale pewnie na chance :)
to na chuh piszesz?
A tak swoją drogą. Na co najlepiej enchantować disarm?
time, land rate jest wystarczajaco wysoki - reuse wystarczajaco niski zeby poprawic jak nie wejdzie - a te pare sekund potrafi uratowac skrzydelko
Hapszasin

• Veni, vidi, vici...
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 25, 2009, 08:22:32 am »
No własnie też tak myślałem, bo disarm na 74 (nie enchantowany) przyzwoicie wchodzi w ludzi na 78 i 79 poziomie (oczywiście nie zawsze), ale wolałem się upewnić. A o ile enchant na 9-10 zwiększy czas debuffa (bo to o to chodzi jak mniemam?)?

• Banned

« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 25, 2009, 08:49:24 am »
lf confirm
Skill descriptions below.

485 201 Disarm "For 5 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +1 Time Maximizes the skill's duration. Increases the effect's duration.
485 202 Disarm "For 6 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +2 Time Increases the effect's duration.
485 203 Disarm "For 6 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +3 Time Increases the effect's duration.
485 204 Disarm "For 7 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +4 Time Increases the effect's duration.
485 205 Disarm "For 7 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +5 Time Increases the effect's duration.
485 206 Disarm "For 8 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +6 Time Increases the effect's duration.
485 207 Disarm "For 8 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +7 Time Increases the effect's duration.
485 208 Disarm "For 9 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +8 Time Increases the effect's duration.
485 209 Disarm "For 9 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +9 Time Increases the effect's duration.
485 210 Disarm "For 10 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +10 Time Increases the effect's duration.
485 211 Disarm "For 10 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +11 Time Increases the effect's duration.
485 212 Disarm "For 11 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +12 Time Increases the effect's duration.
485 213 Disarm "For 11 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +13 Time Increases the effect's duration.
485 214 Disarm "For 12 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +14 Time Increases the effect's duration.
485 215 Disarm "For 12 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +15 Time Increases the effect's duration.
485 216 Disarm "For 13 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +16 Time Increases the effect's duration.
485 217 Disarm "For 13 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +17 Time Increases the effect's duration.
485 218 Disarm "For 14 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +18 Time Increases the effect's duration.
485 219 Disarm "For 14 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +19 Time Increases the effect's duration.
485 220 Disarm "For 15 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +20 Time Increases the effect's duration.
485 221 Disarm "For 15 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +21 Time Increases the effect's duration.
485 222 Disarm "For 16 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +22 Time Increases the effect's duration.
485 223 Disarm "For 16 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +23 Time Increases the effect's duration.
485 224 Disarm "For 17 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +24 Time Increases the effect's duration.
485 225 Disarm "For 17 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +25 Time Increases the effect's duration.
485 226 Disarm "For 18 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +26 Time Increases the effect's duration.
485 227 Disarm "For 18 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +27 Time Increases the effect's duration.
485 228 Disarm "For 19 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +28 Time Increases the effect's duration.
485 229 Disarm "For 19 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +29 Time Increases the effect's duration.
485 230 Disarm "For 20 seconds, disarms the enemy and prevents him from equipping a weapon. Enchant Time: Increases the effect's duration." +30 Time Increases the effect's duration.
i dosc istotne info
Cytat: Diego Vargas
Since CT 2.2 Debuffs now have a variable duration based on race and resistance effects.

Human vs. Human stunning with no epics stuns lasted from 6 to 9 seconds.

Full epics vs. no epics stuns always lasted 9 out of 9 seconds.

No Epics vs. Full epics, when stuns landed duration was typically 3-4 seconds out of 9 seconds.

Duration of the debuff (and subsequent variation) is 100% confirmed since the duration is announced via the MagicSkillUse packet which you can sniff.

Disarm is a Derrangement effect. It is resisted and duration adjusted by Mental Shield, Wisdom, Antharas, Zaken.

It is resisted with no duration adjustments by Arcane Protection, Chant of Spirit, Any prophecy or CoV/VoP, Riposte Stance, Magic Mirror, Physical Mirror, Song of Purification, Zealot.
http://www.l2guru.com/forum/archive/index.php/t-123906.html
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2009, 08:53:35 am wysłana przez DonK. »
Hapszasin

• Veni, vidi, vici...
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 25, 2009, 09:00:19 am »
Fajna sprawa.

• Banned

« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 25, 2009, 02:08:52 pm »
jasne ze tak dlatego wlasnie
Taki z najlepszym sprzetem i najbardziej enchantowanymi skillami. I taki na normalnym serwerze.
Hapszasin

• whatever.
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 25, 2009, 03:09:33 pm »
Tylko tak jak naprzyklad Soul Hound schodzi na bsa od daggera tak berk moze sie z daggerem pobic
new future.

« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 25, 2009, 03:18:50 pm »
Tylko tak jak naprzyklad Soul Hound schodzi na bsa od daggera tak berk moze sie z daggerem pobic
soul hound nie schodzi na BS'a od daggera :D i tez spokojnie moze sie z nim pobic

• Banned

« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 25, 2009, 03:21:14 pm »
i wlasnie zeby uniknac takich ciekawostek jestem za tym zeby nie wypowiadali sie tu ludzie z priva bo to tylko zamet z tego powstaje
Hapszasin

• whatever.
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 25, 2009, 03:22:00 pm »
i wlasnie zeby uniknac takich ciekawostek jestem za tym zeby nie wypowiadali sie tu ludzie z priva bo to tylko zamet z tego powstaje

Gram na Teonie ;* i zapraszam na oly by zobaczyc jak to wyglada :)
new future.

« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 25, 2009, 03:25:46 pm »

Gram na Teonie ;* i zapraszam na oly by zobaczyc jak to wyglada :)
nie wszyscy graja female soul hound ;p

• Banned

« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 25, 2009, 03:32:18 pm »
nie musi miec ud zeby wygrac, zreszta ladnie bylo to opisane w pvp dziale
Hapszasin

« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 25, 2009, 03:37:17 pm »

• Banned

« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 25, 2009, 03:58:52 pm »
LightningBarrier to inna bajka :P
Hapszasin

• whatever.
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 25, 2009, 04:04:38 pm »
nie musi miec ud zeby wygrac, zreszta ladnie bylo to opisane w pvp dziale

Yhy... Hide + ghost walking... backstab - dziekujemy.

Tak to wyglada ze strony daggera jezeli karmel nie uzyje UD, a jezeli uzyje to trzeba poprostu przeczekac na hide ;)

(tylko mi nie mow, ze na uber Lancerze bez community nie ma wykoxanych daggerow :<)

new future.

• Banned

« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 25, 2009, 04:28:24 pm »
loled, z manekinem bys wygral widze a teraz wezmy pod uwage ze SH nie jest afk -> hide=albo sciana albo aoe zeby wykryc, ss=blink...
jak widzisz nie masz pojecia ani o kamaelach ani o community na Lancerze
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2009, 04:44:16 pm wysłana przez DonK. »
Hapszasin

• Pochwał: 2

« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 29, 2009, 05:59:12 pm »
Dawno mnie tu nei było jak mówi Donk.
 widzę ten uber skil HIDE to używam obszarówek efekt dagger staje się widzialny i odziwo zawsze zaskoczony :]

kończy się frazą "zabugowany ciul"
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2009, 06:00:44 pm wysłana przez hrypek »
Doombringer Gaav - 81
DeathAdders clan on Luna server.

CORE eu

Warsmith Funnyguy