Witaj
Gość

Wątek: problem - Mutant WL/?  (Przeczytany 1491 razy)

  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

problem - Mutant WL/?
« dnia: Kwiecień 15, 2010, 03:58:25 pm »
Witam,

z racji, że jestem zielony w tych sprawach to proszę o wyrozumiałość

Mam warlorda na 76 lvl, zacząłem robić questa na 3rd, ale go jeszcze nie skończyłem. Chce zrobić sobie mutanta WL/PAL - chce iść na dobry exp, pvp raczej mnie nie interesuje. w związku z tym mam pare pytań:

1. Czy mogę dobić sobie do np. 78lvl i 60% mając ukończone 3rd i zrobić sobie mutanta?
 Czytałem że najlepiej robić mutanta nie mając skończonej 3rd. Jest to ponoć spowodowane tym że przy robieniu suby dn lvl postaci  spada i nie można później zrobić drugi raz qesta na 3rd. Przy 78lvl i 60%exp lvl spadnie do 76 więc powinno być ok.

2. Chciałbym aby wl był moją główną postacią, pal jest mi potrzebny dla skilli. i tutaj też czytałem że lepiej jest zacząć inną postacią, aniżeli chciałoby się późńiej grać. nie wiem dlaczego? czy jak zrobie sube retailową na pala, a potem sube dn na wl to będę mógł później normalnie grać warlordem?

3. czy WL/PAL to dobry pomysł? zależy mi na dobrych trainach, nie na pvp. co do buffów to mam do tego oddzielną postać - wc.


z góry dzięki za pomoc



  • Wiadomości: 162

  • Pochwał: 1

Odp: problem - Mutant WL/?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 15, 2010, 04:18:52 pm »
Po pierwsze WL/PAL to nie mutant. Mutanty to postacie które mają skille z dwóch różnych ras.

Po drugie, to na namieszałeś trochę.
Zrób 3profę, niczym się nie przejmuj, doexp tam sobie ile chcesz tym WL, chociaż możesz już na 76 robić sube, tylko w takim wypadku spadniesz na niższy lvl i potem i tak musisz zsubowaną postać wyexpić.
3 profke robisz 2 razy, teraz przed subą na WL i potem po subie na PAL. Między statami PAL/WL możesz się przełączać. Równie dobrze możesz zrobić 2x 3 profka po subie.