Witaj
Gość

Wątek: Inspector / Judicator - Subclass  (Przeczytany 48415 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 26, 2011, 07:51:08 pm »
bo w 90% rola tej klasy sprowadza się do bycia w nuker party i dania impulsa tak, żeby przez te +15 sec (można lekko podenchantować na time) ci nukerzy rozmietli wszystko. W melee party już nie daje takiego kopa, nie licząc ew PvE (np. zabijanie bossów na czas itd.)
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 685

  • Pochwał: 30

  • Wiem, że g**no wiem ^^
    • Kliknij i pomóż.
Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #101 dnia: Luty 26, 2011, 08:51:34 pm »
1 pytanie. 1:25, ma pt z nimi wrzuca party invo i czemu jak zabił tamtego gościa dostał PK?
Przecież były 2 mieczyki nad głową czyli 2stronny war.
Nudzi ci się?

Kliknij i pomóżA jak mi chcesz pomóc to tu kliknij http://amorion.pl/?p=2585
http://r14.bloodwars.interia.pl/r.php?r=83836
 :P

Pomógł ci ktoś na forum? Podziękuj.
Albo będzie taki cuś:

wypisałem certy do pve jak i pvp :) i kurfa + nie dostałem !
//No dobra, masz plus :P Pytającemu to się przyda. Apocalyptik
    :dw_4_3:


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #102 dnia: Luty 26, 2011, 09:32:30 pm »
Bo był z nimi w party.
W innych przypadkach wychodził z party i wtedy zabijał.
Archeage <3


  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #103 dnia: Marzec 15, 2011, 12:03:07 am »
Aż założyłem konto zeby napisac jedna rzecz na temat inspectora, ktorej nikt nie wzial pod uwage. Jego party UD/frenzy/vampir pozwalaja na robienie mega trainow przez warlordow ;] i jesli warlord robi odpowiednio duzego traina to na kazdego kolejnego jest juz gotow jeden z buffkow. najlepsze jest padanie traina w 15 sekund trwania apetite for destruction  :D


  • Wiadomości: 33

  • Pochwał: 0

Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #104 dnia: Marzec 15, 2011, 07:55:40 pm »
który jest lepszy do expa Judicator czy Berek?


  • Wiadomości: 270

  • Pochwał: 1

Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #105 dnia: Marzec 15, 2011, 08:15:36 pm »
Berek bez zastanowienia :P
http://fpscs.net/?sid=339d13730fed9a68d80cf8eebf73ff78- polska sieć gry Counter Strike, zapraszam!!


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #106 dnia: Marzec 15, 2011, 11:35:20 pm »
który jest lepszy do expa Judicator czy Berek?
Inspectora można wziąć na sube dopiero po wyexpieniu dwóch pierwszych do 75.
Example
Main: Berserk
Sub 1: Arba
Sub 2: SB
Sub 3: Inspector

(Kolejność dwóch pierwszych przypadkowa ;p )

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #107 dnia: Maj 08, 2011, 10:27:42 am »
W h5 nastąpiły pewne zmiany. Po wstępnych testach stwierdzam, że judicator to mocny a nawet bardzo mocny toon do pvp.
Krótka porada:
1. Przygotujcie dla swojego judicatora set dynasty II enchanter z dobrym resistem. 15% bonus do c.speed pozwoli skutecznie castować debuffy i heale.
2. Przygotujcie dobrą broń. Tym toonem się nie zabija. Dlatego jako broń polecam dynasty rapier z health. Jakiś dmg można tym dorzucić ale to nie jest priorytet. Dodatkowo w h5 dynasty rapier łatwo zrobić mw. I uzyskujemy bardzo poważny sumaryczny boost hp, który pozwala zredukować "delikatnosć" tej klasy ze względu na niższy lvl od przeciwników.
3. Zadbajcie o reuse skilli - frint/valakas, reneval, ponny buff etc.
W pvp mamy trzy podstawowe zadania:
1. defensywa - wspieramy party swoim ud, staramy się leczyć toony z dużą ilością hp. Heal judicatora potrafi zwrócić po kilka tysięcy hp klasom takim jak destro/tyrant/ludziom na transformacjach/sobie.
2. dmg boost - odpalaj impulsa gdy wiadomo, że warto. Na początku starcia przeciwnicy mają zazwyczaj ud. Twój impuls nie pomoże. Ale jak starcie się przedłuża i skille już poszły, wtedy impuls przełamuje błyskawicznie walkę.
3. debuff - debuffy mają nieco ponad 10% szans wejścia. Wystarczy je spamować po kilka razy na wybrany cel i w końcu wejdą.
w mniejszym pvp spamujemy asystując na naszych dd, jako że tylko oni mogą te debuffy aktywować. W większym pvp szukamy wszelkich przydatnych celów.
Co warto debuffować?:
1. tank/bd/sws - jakikolwiek debuff na tych klasach utrudnia lub wrecz uniemożliwia im pracę. BD który zgarnie mentala nie może praktycznie robić hate. Bo gdy ściągnie na siebie ogień to straci całkowicie mp w ułamku sekund.
Weak constitution, spite też są bardzo groźne. Gdy w walce nie ma programów debuff cancelujący target też odgrywa dużą rolę.
2. healers - podstawą jest weak costitution/mental/oblivion - niesamowicie przeszkadzają. Gdy wejdą w healera który jest pod ogniem to nie wyjdzie już ze stuna, nic nie ztargetuje, straci szybko mp. Oczywiście ma cleanse, ale ciężko go użyć. Ważne jest, żeby był "pod ogniem".

Ostatnio byłem na pvp na judicatorze. Starcie było duże: nasze 3 party vs 5 party przeciwników. Wspaniały wybor celi. Wystarczyło wypatrzec kto jest w danej chwili hitowany przez kogoś i spamować debuff. Po chwili cel stawał nieruchomo do śmierci.
Gdy pojawił się w moim zasięgu wzroku jakiś bd/sws i tank, też mu dawałem debuffy i natychmiast skuteczność assysty naszych party wzrastała. Po około minucie walki odpaliłem impulsa. I 3 archerów z mojego party błyskawicznie skosiło połowę przeciwników i walka była przesądzona.
Także judicator na polu walki to poważny czynnik, którego rola może być śmiało porównywalna z olem.

/Tirius
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2011, 10:48:01 am wysłana przez Tirius »


  • Wiadomości: 675

  • Pochwał: 1

Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #108 dnia: Maj 08, 2011, 11:45:41 am »
Orlok robiles moze testy czy i jak m atak wplywa na wchodzenie debufow?

na razie chodzi by poinformować dużą ilość osób, szczególnie, że tym razem uczestnictwo za darmo, więc jak pisałem, nawet forumowi prosi mogą się popisać swoim skillem w "nabijaniu" : )


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #109 dnia: Maj 08, 2011, 12:37:15 pm »
Te debuffy sa specjalne. Maja swój własny typ i epiki ani im nie pomagają ani nie przeszkadzają.
Generalnie w pve m.attack ma duzy wpływ.
Dlatego w bossy wbijam spite używając vesper bustera, nawet jeżeli łączy się to z grade penalty. I ląduje na frincie i zakenie bez problemu.
W pvp natomiast bazujemy na 10% szansy i raczej tego nie przeskoczymy.
Ale debuffy mają niemal instant reuse. Więc w ciągu 10 sekund mając dobry c.speed jestem w stanie w cel spróbować wbić każdy debuff około 10x (zazwyczaj koncentruję się na 2 debuffach na cel, w zależności kto to i czy jest aktualnie hitowany). Więc prawie zawsze wchodzi.
Jako że nie ma resist na te debuffy, czas trwania jest zawsze taki jak w opisie. Nigdy nie jest skrócony jak to ma miejsce np. przy stunach.


  • Wiadomości: 675

  • Pochwał: 1

Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #110 dnia: Maj 08, 2011, 11:16:05 pm »
A bizuteria dajaca bonus do mental ataków wpływa na siadanie tych debufow?

na razie chodzi by poinformować dużą ilość osób, szczególnie, że tym razem uczestnictwo za darmo, więc jak pisałem, nawet forumowi prosi mogą się popisać swoim skillem w "nabijaniu" : )


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #111 dnia: Maj 09, 2011, 06:22:49 am »
Nie. Każdy z tych ataków to osobny rodzaj efektu.
Spite:
skill_begin   skill_name = [s_spite3]   /* [스파이트] */   skill_id = 1485   level = 3   operate_type = A2   magic_level = 74   self_effect = {}   effect = {{p_trigger_skill_by_dmg;{enemy_all;1;99};{100;30;diff};[s_trigger_spite3];self;{all}}}   end_effect = {}   is_magic = 1   mp_consume1 = 14   mp_consume2 = 54   cast_range = 600   effective_range = 1100   skill_hit_time = 3   skill_cool_time = 0   skill_hit_cancel_time = 0.5   reuse_delay = 2   activate_rate = 70   lv_bonus_rate = 1   basic_property = con   abnormal_time = 60   abnormal_lv = 8   abnormal_type = spite   abnormal_instant = 0   irreplaceable_buff = 0   buff_protect_level = 0   attribute = {attr_none;0}   trait = {trait_none}   effect_point = -655   target_type = enemy_only   affect_scope = single   affect_limit = {0;0}   next_action = none   abnormal_visual_effect = {ave_dot_poison}   debuff = 1   ride_state = {@ride_none;@ride_strider;@ride_wyvern;@ride_wolf}   multi_class = 0   olympiad_use = 1   skill_end

To o co pytasz jest zawarte w sekcji "trait". W tym wypadku trait = {trait_none}, czyli nic nie wpływa poza m.attack, m.deff,con,men enchant skilla.
Jakby mental resist/land rate miał wpływ to byłoby trait={mental}

basic_property = con - tu zaś widzimy, że osoby z niedużym con będą podatnym celem.
« Ostatnia zmiana: Maj 09, 2011, 06:27:55 am wysłana przez orlok »


  • Wiadomości: 9

  • Pochwał: 0

Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #112 dnia: Lipiec 10, 2011, 12:22:37 pm »
Na Insectora być może możesz, ale Inspectora już nie.
wiem co mowie zrobilem sube kradzieja (soul breakera) potem wzialem abraster ale sie rozmyslilem i chcialem wziąć drugiego kradzieja (moge dwoch bo gram berserkerem) a tam patrze male soel breaker , Inspector no to wzialem Inspectorawiadomo ;d


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #113 dnia: Lipiec 10, 2011, 01:39:01 pm »
Na Insectora być może możesz, ale Inspectora już nie.
wiem co mowie zrobilem sube kradzieja (soul breakera) potem wzialem abraster ale sie rozmyslilem i chcialem wziąć drugiego kradzieja (moge dwoch bo gram berserkerem) a tam patrze male soel breaker , Inspector no to wzialem Inspectorawiadomo ;d


WTF
what is that shit i dont even

Archeage <3


  • Wiadomości: 466

  • Pochwał: 1

Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #114 dnia: Lipiec 10, 2011, 02:28:02 pm »
Na Insectora być może możesz, ale Inspectora już nie.
wiem co mowie zrobilem sube kradzieja (soul breakera) potem wzialem abraster ale sie rozmyslilem i chcialem wziąć drugiego kradzieja (moge dwoch bo gram berserkerem) a tam patrze male soel breaker , Inspector no to wzialem Inspectorawiadomo ;d


WTF
what is that shit i dont even



Przy kasowaniu drugiej subki jest dostępny Inspector. Typowy błąd l2j. Błędnie nalicza ilość sub i pozwala wymienić 2 subę na inspectora.



Finaly retired, L2 is not fun anymore.


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: Inspector / Judicator - Subclass
« Odpowiedź #115 dnia: Luty 23, 2012, 12:40:54 am »
Cholernia przyjemna w grze klasa. Buffki przy aoe expie daja niezlego kopa. W pvp jak wejdzie weak constitution i do tego dodamy lightning barrier  to przeciwnik może stać na perma stunie. Żal mi go przebudzać, na nc sofcie jest koleś co ma inspectora na 87 i skille na +15, z tego co pisał w moby praktycznie 100% landrate debuffów. Niestety nic o pvp nie pisał, ale pewnie w przebudzonych nie będą wchodzić, musze to jeszcze sprawdzic.