Witaj
Gość

Wątek: slh pierwsze wrażenie w h5  (Przeczytany 9641 razy)

  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

slh pierwsze wrażenie w h5
« dnia: Luty 18, 2011, 04:08:23 pm »
Jak na razie update uważam za bardzo udany.

PvE:
nowe spoty są bardzo przyjemne i dostarczają dużo rozrywki. Pograłem sobie dzisiaj w duo z necro.
Farmiliśmy kości na bossy. Co prawda na razie tylko kilka minut, ale napewno to powtórzymy.
Oczywiście moby mocne, hitują ostro i bez przygotowania można zaliczyć wipe.
My mieliśmy WC, sws i bd. Oraz EE do rechargu (heal jakikolwiek był niepotrzebny).
Wyglądało to tak: slh zaczynał moba z death marka i roota, dorzuca do tego surrender to dark i curse of life flow. Nekro wbija glooma i inne w zależności od upodobania :).
Mob z niezwykle obniżonym m.def pada szybko dając każdemu po 1m expa :). Nawet jak root schodził to nie miało to większego znaczenia.
Bo próbując hitnąć skillem (coś w rodzaju staba) tracił i tak co chwila target od sopa. Nawet jak zadał dmg, to po chwili z curse of life flow slh był zdrowy. No nie było to aoe z milionami mobów, ale dawno nie miałem tak przyjemnego expa z wykorzystaniem potencjału slh.
Na bossach slh okazuje się też bardzo dobrym toonem. DM ląduje bez najmniejszego problemu. Tank w party dawał odpowiednio ai lub sos, wystarczyło dobrać do tego odpowiednią broń, odpalić Furious soul i dmg stawał się więcej niż przyzwoity. Na final form poziom dps był taki, że slh ściągał na siebie agro :)
Ogólnie slh stał się bardzo przydatny w każdym typie party pve, jako debuffer-DD. Wcześniej niby też tak było, ale gdy w grę wchodziło tylko aoe, nikt nad tym się specjalnie nie zastanawiał. Teraz na spotach gdzie aoe jest niemożliwe, slh wraca do łask.

PvP:
Zapomnijmy o nerfie i bezradności slh. Jest mocny, mage setup jest bardzo mocny i przeciwnicy muszą na niego uważać. Trochę zmienił się styl walki. Rzeczywiście steal divinity i para nie są już tak istotne. Ale w zależności od skali pvp slh może się w różny sposób zachowywać i nieźle zaskoczyć. Wyraźnie mocniejszy jest curse of divinity. Przeciwnicy mają więcej buff (nowe buffy wc) i stało się to odczuwalne. Każdy buff dla tego skilla to kilkanaście procent więcej dmg. Zwiększony reuse, renewal, valakas powodują że można to spamować hitując ludzi bardzo mocno.
Ważniejsze stało się obserwowanie przeciwnika i wykorzystanie terenu. Znacznie częściej wykorzystuję blinka, speed togle mam odpalony niemal caly czas. Ofensywnie stosuję kombinację nuków sop+cod. Uzyskuję w ten sposób szybki stały dmg. Gdy sop zadaje niedużo (przeciwnik ostro zbuffowany) wtedy cod nadrabia. Gdy przeciwnik traci buffy, s/d wtedy dmg z cod spada a sop zaczyna boleć. CoD nie konsumuje souli więc jest lepszym uzupełnieniem niż AC. Jednak gdy przeciwników jest sporo, wtedy AC też jest bardzo miłe. Zwiększony reuse ponownie daje tu o sobie znać. Para w moim wypadku idzie w odstawkę. Można zrobić setup pod to, tak żeby stało się to skuteczne. Ale w obecnej sytuacji valakas zastąpił frinta i stawiam raczej an szybkośc dmg i reuse skilli. Miałem już kilka walk 1vs1 gdzie przeciwnik nie był w stanie odpalić we mnie jakiegokolwiek ataku i kończyłem z full cp. To wręcz gorsze niż mirage. na razie przytrafiło mi się kilka walk z innymi slh z serwera. W ich zachowaniu widać jeszcze przyzwyczajenie do poprzedniej kroniki: czekanie na pierwszy steal żeby odpowiedzieć swoim, rush i para, próba wbicia DM i checkmate. na razie jestem szybszy i skuteczniejszy. Może potem opiszę dokładniej dlaczego slh to mocny nuker.

Jakie wrażenia innych slh grających na h5?


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 18, 2011, 04:24:15 pm »
Delios to i owo już pisał, ale zapewne twoje spostrzeżenia będą jedynymi, gdyż skończył on już grać na Ru offie. Wiedza tytusa wg mnie na temat SLH jest znikoma, gdyż opierał się on jedynie na 2 skillach w poprzedniej kronice, na których teraz już nic się nei zrobi (albo zrobi dużo mniej).

Fajne spostrzeżenia, chociaż wiele osó dalej będzie SLH uważać za słabszą postać od innych typowych DD maksujących heavy DPS.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 66

  • Pochwał: 0

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 18, 2011, 07:45:30 pm »
, gdyż skończył on już grać na Ru offie.


Masz na myśli, że Delios skończył z RU OFF-em??


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 18, 2011, 07:48:20 pm »
najlepszy update od dlugiego czasu, a ludzie kończą grę? fail


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 18, 2011, 07:52:15 pm »
To bardziej z powodu prywatnych relacji poszczególnych osób w constans, Delios stwierdził, że kończy z Ru offem. Chciał w prawdzie zagrać jeszcze w party Dywanów, ale okazało się, że tam już ktoś inny go delikatnie rzecz ujmując wygryzł. Inne consty go nie interesowały, więc stwierdził, że skończy grać.

Szkoda, że raczej nie będzie mi już dane widzieć na ru offie innego ogarniającego polskiego SLH, no ale tak w życiu bywa ; /
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 66

  • Pochwał: 0

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 18, 2011, 07:56:38 pm »
;/
Powiem szczerze, że bardzo z Jego porad korzystałem i podzielam Twoje zdanie, że jest chyba najlepszym ogarniającym Polakiem Soul Breakera na RU OFF-ie. Ja pół roku temu skończyłem z Ru Off i w sumie teraz żałuję, że konto oddałem.
Ale wiadomo, decyzja należy do nas samych ;)
GJ Delios  !! !!


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 18, 2011, 11:13:17 pm »
Zgadzam się ze wszystkim powyższym.
Jedyna co mogę powiedzieć to że osobiście miałem za słaby poziom wykoksania żeby mieć odpowiednie walnięcie z nuke.
Ale spam SoP mimo że nie powalał u mnie DMG to był dla przeciwników przekleństwem :D

mój melee build zarówno w PVE jak i PVP zadawał wiele bólu  :D ale aktualnie grając musiałbym podbudować się trochę bardziej w stronę maga. (NIE PORZUCAJĄC atutów melee)


Dodam od siebie że krótko przed quitem zacząłem bardziej doceniać Final Forma
W poprzednich kronikach nie opłacało się za bardzo na niego wchodzić w warunkach PVP gdyż traciło się dostęp do kradzieży buffa i para.
Aktualnie w związku z zmniejszenia wartości tych skilli myślę że w odpowiednich sytuacjach można skorzystać ze starego dobrego FF!

Odpalenie
Furious Soul (który zabiera teraz tylko 5%pdefa) + Final Form + dance
równało się krytami za 4k+ (bez odpalonego CC)

W PVE na nowych spotach landrate debuffów jest wyjątkowo wysoki.
Death Mark, Silence, Root. Wszystko ma swoje zastosowanie np. w LoA i znacznie ułatwia grę.
Dodatkowo Para nadal w moby wchodzi bez większych problemów.


SlH to okrutnie niedoceniona postać.
Kradzież znerfowana nadal sporo kradnie, przede wszystkim ma mniejszy reuse. Wielokrotnie kładłem przeciwników bez nobla lub kradłem istotne buffy, kwestia odpowiedniego wycelowania kiedy kraść, kiedy wróg padł bez buffów, kiedy wróg ma redisco, czy ktoś się na nie nie załapał.

Co zauważyłem a jest bardzo istotne... ludzie zaczęli lekceważyć SlH! Wcześniej SlH był zagrożeniem nr.1 i ważna była szybka eliminacja, czy też lockowanie go przez SWS/BD/tanka. Kiedyś miałem ogromne problemy aby okradać odpowiednie postacie z buffów ponieważ leciał na mnie ciągły spam aggro.

Aktualnie biegałem znacznie swobodniej, mogłem zbijać targety, ostro mieszać, w odpowiednim momencie podkradać buffy.
Tak naprawdę stałem się bardziej efektywny niż kiedykolwiek!

Mam trochę materiału z kilku dni gdy biegałem z dywanami.
Myślę że krótki, przeciętny frapsik z tego będzie.
Archeage <3


  • *******
  • Wiadomości: 2148

  • Pochwał: 7

  • Cynizm, nihilizm, sarkazm i orgazm.
Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 19, 2011, 10:14:34 am »
Szkoda Delios, że już nie grasz, bo Wasz poradnik mam zamiar na bieżąco aktualizować, bo na pewno się przyda ludziom, ale każdego grającego taka decyzja czeka  :P
"Oto i on, boski prototyp,
Mutant który nigdy nie wszedł do masowej produkcji,
Zbyt pokręcony by żyć i zbyt rzadki by umrzeć."


  • Wiadomości: 487

  • Pochwał: 0

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 22, 2011, 12:06:49 am »
delios te pvp to ty chyba na keltirach miales...moje zdanie na temat imba slh znasz :*
Lineage 2 official server Luna
Msciciel - Ghost Hunter 83/75/75/73- BANNED
Lineage 2 official server Lancer ru:
Msciciel - Sword Muse 82/75/75/68 - SOLD
NomoreQQ - Soul Hound 82/75/75/75 - SOLD
ErrOrCrC - Grand Khavatari 85/80/75/75 - SOLD - 6x Hero


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 22, 2011, 02:36:45 pm »
Ty tam ciszkaj bo Ty to tylko moby na SlH widziałeś :*

Generalnie kiedyś SlH 80 ownował postacie 85... Slh 83 ownował całe party 85...
teraz jest to już niemożliwe.
To źle? Nie, to bardzo dobrze, nazywa się to balans :D

Porównywanie postaci 83 ubranej w S grade z postacią 85 ubraną w S84 + wysoki OE skilli...
też jest bez sensu.

Walcząc z przeciwnikiem na swoim poziomie zjadałem każdego. Z lepszymi przeciwnikami byłem w stanie walczyć - w oly z koksami czasem się wygrywało czasem przegrywało, w grp vs. grp pvp z wami w party (jedne z najlepszych party, pvp 9vs9) - nie byłem głównym zabijaczem ale wykonywałem swoje główne zadanie.

Gdybym dobił 85, skille +2x, S84 sprzęt - to bym robił z kolesi odpowiednią miazgę.

Niestety nie będzie mi to dane gdyż muszę opuścić tą grę ;-)
Archeage <3


  • Wiadomości: 487

  • Pochwał: 0

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 22, 2011, 07:44:40 pm »
Ty tam ciszkaj bo Ty to tylko moby na SlH widziałeś :*

Generalnie kiedyś SlH 80 ownował postacie 85... Slh 83 ownował całe party 85...
teraz jest to już niemożliwe.
To źle? Nie, to bardzo dobrze, nazywa się to balans :D

Porównywanie postaci 83 ubranej w S grade z postacią 85 ubraną w S84 + wysoki OE skilli...
też jest bez sensu.

Walcząc z przeciwnikiem na swoim poziomie zjadałem każdego. Z lepszymi przeciwnikami byłem w stanie walczyć - w oly z koksami czasem się wygrywało czasem przegrywało, w grp vs. grp pvp z wami w party (jedne z najlepszych party, pvp 9vs9) - nie byłem głównym zabijaczem ale wykonywałem swoje główne zadanie.

Gdybym dobił 85, skille +2x, S84 sprzęt - to bym robił z kolesi odpowiednią miazgę.

Niestety nie będzie mi to dane gdyż muszę opuścić tą grę ;-)

kurczaku obrazasz mnie ;(
nie chodzilo mi o 1 na 1 i oli tylko o to jak bardzo slh jest uzyteczny np w naszym pt
Lineage 2 official server Luna
Msciciel - Ghost Hunter 83/75/75/73- BANNED
Lineage 2 official server Lancer ru:
Msciciel - Sword Muse 82/75/75/68 - SOLD
NomoreQQ - Soul Hound 82/75/75/75 - SOLD
ErrOrCrC - Grand Khavatari 85/80/75/75 - SOLD - 6x Hero


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 22, 2011, 07:59:12 pm »
:*
No ja wiem wiem jak to w WASZYM party wyglądało ze SlH, ale to nie oznacza że SlH jest zły i że moje doświadczenia na nim są z keltirów
 :(
Archeage <3


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 23, 2011, 09:16:35 am »
slh moze i daje rade teraz wiecej tzreba kombinowac troche wiecej skilla, moim zdaniem zjebales ze odpusciles gre bo skoro lubisz nim grac dlaczego zniego zrezygnowales?


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 23, 2011, 10:41:58 am »
Nie zrezygnowałem Z NIEGO, zrezygnowałem z L2   ; (
Archeage <3


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 23, 2011, 12:26:50 pm »
Mój pomysł na sige party:
Skład - HK+slh+necro+necro
Działanie - Grupa ta wpada w największy tłum. Party ud i talizmany zwiększają drastycznie przeżywalność. Priorytetem jest wstępny aoe debuff a potem egzekucja.
Slh - zaczyna od slow. Mamy 3 aoe debuffy, które można chainować i po paru sekundach wszyscy dookoła ruszają się jak muchy w smole. Soul web- najsłabszy, ale aoe. Dark flame - oe na surrender dark zmniejsza dodatkowo dark resist i ułatwia późniejszą egzekucję. LS - olać para efekt, slow jest niesamowity, a można to spamować jeden za drugim. Po chwili zaczyna też zadawać odczuwalny dmg.
Neco - wpadają w tłum razem z slh. Jadą z mass gloom (m.def i resist w plecy), mas warrior/mage bane, vamp mist (znowu speed w plecy), mass fear - strata mobilności na 5 sekund (na slow i tak daleko nie odbiegną). Reuse tych debuff nie jest tak fajny, ale 2 necro zrobi swoje.
HK - oprócz party ud mamy cały szereg akcji do wykonania. Chellenge for fate - w calym zamieszaniu z debuffami utraca celu przez przeciwników jeszcze bardziej utrudnia obronę. Hell scream - znowu m.def, p.def w plecy, znowu speed w plecy, znowy fear (im więcej tym większa szansa,że coś wyląduje). Insane crusher - dmg aoe, ułatwia land debuffs, canceluje buffs, ułatwia dobranie się do hp poprzez redukcję cp (a przecież slh jedzie z aoe anihilation), utrudnia heal.
W składzie przewiduję też udział ofensywny SE i BP z mass debuffami. Czyli root, mass blosk ww/schield.

Taka grupa może ostro zamieszać w tłumie przeciwników. Ale i na single cele jest mocna:
tod+steal divinity i już robi się nie miło. Do tego death mark+gloom+surrender i dark nuki stają się bolesne. Target debuffs: 2x silence od każdego necro, silence od slh, fear. Można tak odciąć od grupy przeciwników bp i ee bez zabijania ich.

Wstępne testy są bardzo obiecujące. Zobaczymy co z tego wyjdzie.


  • Wiadomości: 207

  • Pochwał: 1

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 23, 2011, 12:30:36 pm »
teoria jest zawsze piękna i obiecujaca...
Franc/TooHotForYou


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 23, 2011, 01:32:01 pm »
orlok: zapomniałeś o OL'u ;]
z takim debuffem na m.def od necro nawet nie enchantowane seale OL'a by siadały

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 23, 2011, 02:10:49 pm »
nie do końca teoria. Po wstępnych testach okazało się, że debuff land rate wywindowany do 10% jest niezły.
Jeżeli np fear jest na +30 chance i mamy all epiki vs player 5/5 to landrate jest okolo 12,5%.
Dlatego ludzie kosztem tego 2,5% zmienili oe na cost (+time). Co więcej land rate 10% uzyskały tez skille które wczesniej takiego nie mogły osiągnąć (np mass debuffs) oraz gracze bez epików 5/5.
Testowaliśmy debuffy sh, bez broni na toonie z 7000m.defa i 5/5 epicami. Wbicie fear nie stanowiło problemu.
Idąc dalej za tym potestowałem troche kombinację slh+necro i slh+hk. Działa to bardzo dobrze. Insane crusher jest dark skillem i jego land rate jest uzależniony od dark attack i dark resist. Po mass surrender (który ląduje znacznie lepiej niż te wspomniane 10%) i z buffem na dark attack od kamaela HK nie miał problemu z wbiciem tego skilla w niemal wszystko dookoła. A to otwierało drogę do debuff i dmg.
Poza tym nikt nie oczekuje że wszystkie debuffy siądą. Ale przy tej ilości siada bardzo dużo. Chaos jest najlepszą droga do wygrania pvp.
Tak było kiedyś z naszym meele1 party opartym na aoe gladów. Zaraz po mergu na sige to party zabiło 70 osób sige force innego klanu. Chaos jaki wprowadzili nie pozwolił przeciwnikom na ogarnięcie sytuacji.
Tu chcemy zrobić podobnie.
Dla przykładu w duo z necro zabijamy moby w dv szybciej niż titan na skillach. To świadczy o tym jak porzędny mamy dps.
Co do ola. Wiadomo, że to najlepszy aoe debuffer. Ale dla niego miejsce jest w typowym party nukerów. U nas pozostawienei tylko 2 dd osłabiłoby party. Jak znajdzie się Ol w pobliżu to i tak będzie masakra.


  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 23, 2011, 04:15:31 pm »
Włącz frapsa podczas tego siegowego eksperymentu :)
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 23, 2011, 04:25:11 pm »
Gratz your FPS just dropped from 18 to 5
:D
Archeage <3


  • Wiadomości: 370

  • Pochwał: 0

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 05, 2011, 03:03:01 pm »
Delios to i owo już pisał, ale zapewne twoje spostrzeżenia będą jedynymi, gdyż skończył on już grać na Ru offie. Wiedza tytusa wg mnie na temat SLH jest znikoma, gdyż opierał się on jedynie na 2 skillach w poprzedniej kronice, na których teraz już nic się nei zrobi (albo zrobi dużo mniej).



Bardzo ciekawe spostrzezenie alarion jak zwykle. Tylko ze to ja pisalem po wejsciu H5 ze para i kradziez nie wchodzi i nie ma sensu ich trzymac na pasku w co Delios i Orlok nie chcieli uwierzyc. Delios nawet wrzucal filmy ze jest inaczej i ze zajebiscie wchodzi. No ale to ja oczywiscie sie nie znam i moja wiedza jest znikoma, dziwne ze inni "eksperci" doszli do tych samych wnioskow ale zajelo im to duuzo wiecej czasu (Orlok jest usprawiedliwiony ;) ) .
Veve 99/97 Feoh Wizard Core server
Tytus 92 Feoh Wizard Lancer server
Ais / Yans / Atomek / Kylal / VeveLaBoo Nightmare DN server


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 05, 2011, 04:17:43 pm »
odgrzewanie kotleta? : )

A skoro już to robimy to napiszę: "Co ty właściwie pieprzysz?"

Delios na 3 frapsach pokazał, że skill jest dalej użyteczny. Tytus, ty rozumiesz różnicę między "Game breaking", a "użyteczny" ? Wygląda na to, że nie.

I do jakich wniosków doszli eksperci? Chyba, że o jakiś ekspertach z twojej strony mowa, to przepraszam.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 05, 2011, 05:56:33 pm »
UMMM... BEG' PARDON?
Archeage <3


  • Wiadomości: 370

  • Pochwał: 0

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 05, 2011, 09:14:57 pm »
Ahh nie spojrzalem na date postow sry za odgrzanie  :oops: zadko wpadam. Z Deliosem bym sobie popolemizowal ale z kims kto postac zna co najwyzej z frapsow to nie bardzo mam o czym. Delios wroc  :)
Veve 99/97 Feoh Wizard Core server
Tytus 92 Feoh Wizard Lancer server
Ais / Yans / Atomek / Kylal / VeveLaBoo Nightmare DN server


  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: slh pierwsze wrażenie w h5
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 06, 2011, 08:46:56 am »
Delios na 3 frapsach pokazał, że skill jest dalej użyteczny.
jaki skill??
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)