Witaj
Gość

Wątek: KLAN  (Przeczytany 2499 razy)

  • Wiadomości: 78

  • Pochwał: 1

KLAN
« dnia: Kwiecień 20, 2007, 10:27:05 pm »
jak załozyłem klan w l2 to jak nabić lvl jako klan ??
NEWBIE PLAYER



  • *******
  • Wiadomości: 1630

  • Pochwał: 20

  • Ja jestem King Bruce Lee karate mistrz
Odp: KLAN
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 21, 2007, 09:08:04 am »
Chodzi Ci zapewne o lvl klanu ...
Więc żeby nabić lvl klanu musisz pójść do kolesia High Priesta czy jakos tak i tam będziesz mial opcje zwiększenia lvlu klanu... Za każdy lvl Priest zabiera Ci SP i Adene... na 3 lvl potrzebujesz jeszcze Proof of Blood (chyba z Blood Queen leci [przynajmniej w C3 tak bylo]) a na 4 i 5 lvl musicie całym klanem zrobić Questy...  :D
Materid - Naia (Off) - Phantom Ranger - 40 lvl (Imperlot)
Salianka - Naia (Off) - DE Warrior - 10 lvl (Imperlot Academy)
http://www.dogorybrzuchem.pl - autorski blog o kulturze i spoleczeństwie.


  • ******
  • Wiadomości: 1162

  • Pochwał: 13

  • Nie bądź głupi-nie daj się zabić
Odp: KLAN
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 23, 2007, 10:03:03 am »

 
 
 Clan - Informacje
UTWORZENIE KLANU: Klan można utworzyć gdy postać osiągnie 10 lvl wtedy udaje się do Grand Master bądź Grand Magister i wybiera odpowiednią opcję. Nazwa klanu może składać się wyłącznie z maksymalnie 16 znaków i posiadać tylko litery i cyfry, nie może zawierać żadnych znaków specjalnych ( nie może zawierać spacji ).

OPUSZCZANIE KLANU: Klan można opuścić wybierając odpowiednią opcję ( leave ). - Gdy gracz opuści klan musi odczekać karę pieciu dni ( kalendarzowych ) przez ten czas nie może wstąpić do innych klanów, - Gdy lider wyrzuci jakiegoś gracza klan przez 5 dni ( kalendarzowych ) nie będzie mógł przyjąć nowych graczy.

ROZWIĄZANIE KLANU: Klan może zostać rozwiązany bez wcześniejszej zgody członków. Można go rozwiązać u tej samej osoby u której się go utworzyło. - Gdy lider rozwiąże klan dostaje karę równo jednej śmierci ( utrata około 5% doświadczenia ) i nie może utworzyć klanu przez 10 dni. - Klan rozwiązuje się 7 dni. Umiejętności klanowe są ograniczone ale chat nadal działa. Klan nie może zostać rozwiązany gdy jest w stanie wojny.

UMIEJĘTNOŚCI KLANOWE: Im wyższy lvl klanu, tym klan ma więcej umiejętności. Klan 0 lvl: - Maksymalna liczba człnków 10 - Możliwość "wywalenia" klanowicza - Możliwość rozwiązania klanu - Dostęp do chat'u klanowego. * Wymagany 10 lvl Klan 1 lvl: - Maksymalna liczba członków 15 - Używanie Klanowego Warehouse - Clan Announcements ( Ogłoszenia klanowe ) * Wymagane 30K SP i 650K Aden Klan 2 lvl: - Maksymalna liczba członków 20 - Zakup Clan House ( kryjówki ) * Wymagane 150K SP i 2,5KK Aden Klan 3 lvl: - Maksymalna liczba członków 25 - Możliwość dodanie emblematu - Możliwość nadawania tytułów - Możliwość zadeklarowania wojny * Wymagany Proof of Blood ( drop z Bloody Queen ) i 500K SP Klan 4 lvl: - Maksymalna liczba członków 30 - Udział w Siege ( zdobywanie zamku ) * Wymagane wykonanie questu Proof of Clan Alliance ( dostępny u Kristof'a Rodemai w Giran ) i 1,4KK SP Klan 5 lvl: - Maksymalna liczba członków 40 - Zakładanie Przymierza - Przerwanie Przymierza * Wymagane wykonanie questu Pursuit of
Clan Ambition ( dostępne u Gustav'a Athebaldt w Oren ) i 3,5KK SP POSZCZEGÓLNE

UMIEJĘTNOŚCI KLANOWE:
INVITE - przyłącza gracza do klanu
TITLE - nadaje tytuł
SET CREST - dodaje emblemat
BATTLE - wypowiada wojnę
TRUCE - rozejm w czasie wojny
SURRENDER - poddanie się w czasie wojny
DISMISS - wywalenia gracza z klanu
YIELD - możliwość wyznaczenia zastępcy ( na jednych serverach poddanie sie,a na innych nie dziala)
LEAVE - opuszczenie klanu

NADANIE TYTUŁU: Wybieramy gracza, któremu chcemy nadać tytuł następnie wybieramy opcję TITLE tytuł może się składać z liter cyfr oraz zawierać spację.

DODANIE EMBLEMATU: Aby dodać emblemat wybieramy opcję SET CREST a następnie wpisujemy np. taką komendę: C:/emblem.bmp i czekamy aż się emblemat załaduje ( emlemat ma mieć 16x12 pikseli i 256 kolorów oraz musi być zapisany w formacie .bmp )

WOJNY KLANOWE: - Wojna można zadeklarować opcją BATTLE jeżeli posiadasz 3 lvl klanu - Aby wojna weszła w życie musi być zatwierdzona przez Klan Lidera wrogiego klanu. - Gdy wojna jest aktualna Twoi klanowicze obok emblematu mają niebieski kwadrat zaś przeciwnicy czerwony kwadrat - Gdy zginiesz w czasie wojny tracisz ok. 1% doświadczenia Wojnę mozna zakończyć poprzez poddanie się SURRENDER ( klan który przegrał traci doświadczenie równe jednej śmierci ) lub zawarcie rozejmu TRUCE. Questy na lvl klanu umieszczone na forum.
 
 
 
 





L2 EPI
Nick:   FiluteK-WS
Nick:   BumCykCyk lv 79+noblesse
Klasa:  Fortune Seeker - subka ST lv 78+
subka Titan lv 77+


  • Wiadomości: 608

  • Pochwał: 4

  • .i.
Odp: KLAN
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 02, 2007, 02:24:28 am »
mussaszi jak juz kopiujesz jakis artykuł, to chociaż go przeczytaj...Zawarte w nim jest wiele zbędnych rzeczy i nie ma w nim odpowiedzi na zadane przez pius'a pytanie. Do tego ten artykuł opisuje klan z c2,a od tamtego czasu troche sie zmieniło.


  • ******
  • Wiadomości: 1162

  • Pochwał: 13

  • Nie bądź głupi-nie daj się zabić
Odp: KLAN
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 02, 2007, 03:00:00 pm »
mussaszi jak juz kopiujesz jakis artykuł, to chociaż go przeczytaj...Zawarte w nim jest wiele zbędnych rzeczy i nie ma w nim odpowiedzi na zadane przez pius'a pytanie. Do tego ten artykuł opisuje klan z c2,a od tamtego czasu troche sie zmieniło.

Czepiasz sie i tyle  :( jak ja robiłem klan i podnosiłem jego lv to właśnie według tego i jakoś wszystko działa a EPI jak nie wiesz to nie C2  :P





L2 EPI
Nick:   FiluteK-WS
Nick:   BumCykCyk lv 79+noblesse
Klasa:  Fortune Seeker - subka ST lv 78+
subka Titan lv 77+