Witaj
Gość

Wątek: Regulamin działu Zapowiedzi  (Przeczytany 14372 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 3535

  • Pochwał: -666

  • Antropomorficzna personifikacja
Regulamin działu Zapowiedzi
« dnia: Luty 04, 2011, 08:02:50 pm »

Nadrzędnym zbiorem zasad i reguł panujących w tym dziale jest Regulamin Forum i Regulamin głównego działu!

Non-polish speaking users - please contact moderators before posting your presentations. We will give you basic info about our requirements

Zasady dodatkowo obowiązujące w dziale Zapowiedzi:

- Jest to dział informacyjny, służący wymianie wiadomości na tematy związane TYLKO z zapowiedziami poszczególnych prywatnych serwerów Lineage ][.

- Niedopuszczalne jest pisanie postów bezpodstawnie naśmiewających się z innych graczy/serwerów lub rażących ich godność.

- Zanim wyślesz napisany post/wiadomość – zastanów się, czy wnosisz coś do tematu – bezmyślne posty typu: "cool, heh, lol, fail" i te nie mające nic wspólnego z danym serwerem będą karane!


Zasady migracji tematów do działów L2j oraz L2off:

Aby prezentacja została przeniesiona do poszczególnych działów głównych oraz Spisu serwerów, muszą być spełnione poniższe kryteria:

I. Język:


Wymagane jest, aby prezentacja była napisana w języku polskim
Zwracamy uwagę na język, ortografie i formy gramatyczne
(małe błędy będą poprawiane przez moderatorów - oczywiście w granicach możliwości).


Pliki:

Aby umieścić prezentację w odpowiednim dziale, musimy sprawdzić na jakich plikach stoi serwer ( L2j / L2off ).
L2j oraz projekty bazujące na javie reklamujemy w poddziale Serwery > L2j.
L2off reklamujemy w poddziale Serwery > l2off.


Tytuł tematu:

Tytuł tematu: Nazwa serwera - Raty (Low/Medium/High) - Kronika - Start Data

Low: 1x - 5x
Medium: 6x - 60x
High: > 60x

Przykład: Lineage2 - Low - IL - 15.09.2011

W temacie postu proszę nie pisać: "Nowy" - po 6 miesiącach nie jest już nowy ;)

Jeżeli jest to zapowiedź serwera - prosimy o umieszczenie tematu w dziale ZAPOWIEDZI



Niezbędne informacje podawane w prezentacji serwera:


1. Nazwa serwera.
2. Działający Link do strony serwera.
3. Działający Link do forum serwera.
4. Informacje o ratach (EXP: xx DROP: xx ADENA: xx QUEST: xx PARTY: xx SPOIL: xx).
5. Opis serwera.
6. Co oferuje, co działa, itp.
7. Informacje o sprzęcie, na jakim stoi (do tygodnia przed startem).

Jeżeli nie udaje się wam zdobyć tych informacji, to należy zastanowić się nad tym na ile jest to poważny serwer.
Każdy normalny serwer publikuje podstawowe informacje o Ratach, Sprzęcie itp, a przecież tylko takie chcemy tu prezentować.


Uwaga!

- NIE PUBLIKUJEMY na naszym forum informacji o serwerach działających od godz. XX do godz. YY.

- NIE INTERESUJĄ nas serwery które maja problemy z działaniem a także nie interesują nas te stojące na domowych łączach i domowym sprzęcie bo zawsze kończy się to jednakowo (tak więc wymagana jest dokładna informacja o sprzęcie).

- Serwery na których bugi nie są usuwane, lub na których non stop używa się opcji "Wipe" jako leku dobrego na wszystko są w 99,99% przypadków obsługiwane przez ludzi nie mających głębszego pojęcia o tym, co robią.
Sama obsługa panelu GM lub konsoli Admina to za mało, żeby prowadzić i reklamować normalny serwer. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo zatrzymania prezentacji w dziale zapowiedzi w przypadku, gdy istnieje duża szansa, że serwer nie wystartuje lub padnie po kilku dniach.




Wszystkie posty i tematy niezgodne z podanymi tu zasadami będą po prostu usuwane (lub nawet karane)!

Wszystkim, którzy włożą w prezentacje serwerów swój czas i prace – serdecznie dziękujemy (najlepsze będą nagradzane)!

Efektami waszej pracy będą cieszyć się użytkownicy i osoby odwiedzające nasze forum.

Dziękujemy i zapraszamy do prezentacji, dyskusji i aktualizacji nowej listy serwerów!
Regulamin w obecnej treści wchodzi w życie z dn. 18.02.2014 r.
« Ostatnia zmiana: Październik 07, 2015, 02:15:24 pm wysłana przez Shanique »