Witaj
Gość

Wątek: Magical Critical rate (Interlude)  (Przeczytany 11508 razy)

  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: 0

Magical Critical rate (Interlude)
« dnia: Grudzień 11, 2017, 05:48:19 pm »
ja mowie ze jest tak..

https://zhyk.ru/forum/showthread.php?t=149932

ktoś się nie zgadza ?

//Edit by Asgota
Z racji tego że nie każdy może zrozumieć o co dokładnie chodzi to postaram się to opisać troche dokładniej niż royy

Więc chodzi o to jak wygląda Magic Critical Rate w Interlude, oraz jakie są jego limity. (Jak w przypadku Crit.Rate DD)

Royy twierdzi że powinien być on nieograniczony czyli max 100% i że mag typu SPS z:
Buffami: Siren, WM2, PoWater - Czyli wszystko co zwiększa M.Crit.Rate
Biżuteria: Valakas
Skill z Augu: Activ WM 10 oraz Passive WM 10
oraz DYE +5WIT

Powinien osiągnąć 100% M.Crit.Rate Czyli każdy jego hit to M.Crit.

Mam nadzieję że jest to czytelne i wiadomo o co chodzi.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2017, 09:20:00 pm wysłana przez Asgota »


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 11, 2017, 09:33:47 pm »
Moje zdanie jest takie:
-100% M.Crit.Rate jest bezsensem z logicznego punktu myślenia, gdyż każdy mag byłby z takim buildem NIEPOKONANY, Vortex, Hit, next target...
-Lineage2.comhttp://boards.lineage2.com/showthread.php?t=266108 - Chyba lepszej Wikipedii dotyczącej tej gry nie mamy.
-Kalkulator M.Crit.Rate : http://www.lineage-realm.com/tools/mcrit-calculator

Oto SS z serwera, z Full buildem na M.Crit.Rate (Przy ustawionym limicie na 32% - jak na lineage2.com)


Oto SS z kalkulatora, niestety na tylko jednym Augu skillu.


Chętnie usłyszę opinie innych graczy.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2017, 09:36:58 pm wysłana przez Asgota »



  • Wiadomości: 3

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 11, 2017, 09:48:19 pm »
Nie chcę się zbytnio rozpisywać.
M.Crit 100% jest totalnym bezsensem.(skąd w ogóle taki pomysł?)
Chyba każdy normalny gracz Interluda to rozumie i nie trzeba dodatkowo tego komentować.


  • Wiadomości: 19

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 11, 2017, 09:55:45 pm »
Ja tam nigdy nie patrzyłem na to ile jaki buff mi dodaje czego i ile mcrit rate'a mam, ale na wszystkich serverach jakich grałem, a było ich wiele przez 10 lat, nigdy nie spotkałem się z mcrit rate 100%.


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 11, 2017, 10:01:04 pm »
Powodzenia z passive i active WM. Wbrew pozorom wyciągnięcie 100% m crit na low rate nie jest takie proste.
Do tego sprawdź dmg nukera bez m critów jak ktoś ma resisty (400?).
I co nukerowi ze 100% m crit jak archer mając 1200 range może go zabić bez straty CP :)


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 11, 2017, 10:20:43 pm »
my tu nie rozważamy jak powinno być.. tylko chcemy wyjaśnić jak było na off.. Mi brakuje dowodów bo Google za male po tylu latach.. ale wiem doskonale ze jest to wartość bliska 100%.


serwer themegax10 ten co stoi już 7 lat - https://www.youtube.com/watch?v=SxLYVm9i0us&t=133s


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 11, 2017, 10:33:40 pm »
Powodzenia z passive i active WM. Wbrew pozorom wyciągnięcie 100% m crit na low rate nie jest takie proste.
Do tego sprawdź dmg nukera bez m critów jak ktoś ma resisty (400?).
I co nukerowi ze 100% m crit jak archer mając 1200 range może go zabić bez straty CP :)

Haran, pamiętaj że to Interlude i ilość buffów to 20+4 (Divine), także albo Resisty albo Moc.
Tutaj z buffami nie poszalejesz.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2017, 10:45:40 pm wysłana przez Asgota »



  • Wiadomości: 313

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 11, 2017, 11:16:08 pm »
m.crit na IL jak pamietam mial cap 20 czy 25% :)


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 11, 2017, 11:31:50 pm »
Właśnie przeglądałem changelogi na stronie Lineage2.com. Zmiany w M.Crit.Rate zaczęły się dopiero od Gracia Part 1.

-M.crit rate (bazowy) został zwiększony dziesięciokrotnie
-M.Crit DMG został znerfiony z x4 na x3
-M.Crit.Rate został przystosowany tak aby nie przekraczać 20%

Oczywiście przy tym poczynili też zmiany w skillach, osłabiając ich bonusy.
W sumie ktoś kto gra na wyższych kronikach zapewne zauważył niski M.Crit.Rate niż na Interlude...

http://legacy.lineage2.com/news/gracia_01.html



  • Wiadomości: 193

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 11, 2017, 11:59:27 pm »


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 12, 2017, 12:02:20 am »
http://l2p.lacrafter.ru/wildmagic.html

koniec tematu

Sprawdzałeś jak działa ten kalkulator? Do wyświetlanej liczby dolicza % skilla zamiast do bazowego. Jak sie dobrze pobawić to zrobisz 200% :D



  • Wiadomości: 193

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 12, 2017, 12:10:26 am »
a czym chcesz sie pobawic zeby zrobic 200%?


  • ******
  • Wiadomości: 1191

  • Pochwał: 1

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 12, 2017, 12:54:11 am »
-Lineage2.comhttp://boards.lineage2.com/showthread.php?t=266108 - Chyba lepszej Wikipedii dotyczącej tej gry nie mamy.
-Kalkulator M.Crit.Rate : http://www.lineage-realm.com/tools/mcrit-calculator
Oto SS z kalkulatora, niestety na tylko jednym Augu skillu.
https://i.imgur.com/iR1KoPN.png
test z l2.com jest zrobiony na GOD, więc nie ma co się sugerować bo w tej kronice zreworkowali 90% wszystkich formuł, a kalkulatory z neta oparte są o to samo co l2j, więc też żadne źródło :P

potrzebny byłby test z l2off interluda, przy czym raczej ciężko dziś znaleźć dokładniejsze opracowania z tamtego okresu, więc imo najmniejszym złem będzie pobranie sobie extendera vangantha (mxc) i własne testy, gorzej niż na l2j nie będzie.


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 12, 2017, 01:41:55 am »
a czym chcesz sie pobawic zeby zrobic 200%?

http://l2emi.eu/1stats.php

Prosze, ich kalkulator skopiowany, dodałem Passive WM 10 oraz Active WM 10 (oni tego nie zrobili) i mamy
Magical Critical Hit Chance: 262.65% :D

Jak jeszcze kogoś fantazja poniesie i zaznaczy "Infinity Scepter" co jest niemożliwe jeżeli chcemy mieć Passive skill to mamy 404.49%

Także no, dobry skrypcik.

Gdzie jest błąd?
var wm=document.getElementById("WM").value
var mcc=0.8*WITMOD
var wm=+document.getElementById("WM").value
mcc=mcc*WMMOD[wm]
if (document.getElementById("WATER").checked==true)
{var mcc=mcc*2}
if (document.getElementById("SIREN").checked==true)
{var mcc=mcc*3}
if (document.getElementById("ABYSS").checked==true)
{var mcc=mcc*0.7}
if (document.getElementById("INFINITY").checked==true)
{var mcc=mcc*1.54}
if (document.getElementById("VALAKAS").checked==true)
{var mcc=mcc*2}
document.getElementById("CHANCE").innerHTML=(Math.floor(mcc*100)/100)+"%"
mcc nasza finalna i zarówno podstawowa zmienna, jest mnożona za każdym razem zamiast WMMOD.
To tak jakby rzucić sobie Mighta i Dance Warior dodawać już do statystyk które podniósł Might itp...
Próbowałem to jakoś szybko naprawić, ale jest późno i nie jest to tego warte...

-Lineage2.comhttp://boards.lineage2.com/showthread.php?t=266108 - Chyba lepszej Wikipedii dotyczącej tej gry nie mamy.
-Kalkulator M.Crit.Rate : http://www.lineage-realm.com/tools/mcrit-calculator
Oto SS z kalkulatora, niestety na tylko jednym Augu skillu.
https://i.imgur.com/iR1KoPN.png
test z l2.com jest zrobiony na GOD, więc nie ma co się sugerować bo w tej kronice zreworkowali 90% wszystkich formuł, a kalkulatory z neta oparte są o to samo co l2j, więc też żadne źródło :P

potrzebny byłby test z l2off interluda, przy czym raczej ciężko dziś znaleźć dokładniejsze opracowania z tamtego okresu, więc imo najmniejszym złem będzie pobranie sobie extendera vangantha (mxc) i własne testy, gorzej niż na l2j nie będzie.

Kornes wszystkie ustawienia najpierw sprawdzam we wszystkich znanych mi wiarygodnych źródłach o tematyce Lineage 2.
Następnie testuje to na plikach AdvExt64, ofc, nie mam Core, więc in game.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2017, 01:45:26 am wysłana przez Asgota »



  • Wiadomości: 104

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 12, 2017, 07:58:57 am »
Zawsze na pff interlude nie było limitu crt ratę dla maga. Nie wiem o co płacz skoro z resistami mag bije jak ciota.(300-500) przy CP I Hp takiego choćby glada który będzie ich bil po 3k na cryt to raczej mało :D

Ogólnie interlude nie jest kronika magow...

Osiągnięcie tego 100% crt rate to może zrobią max 1-2 osoby albo nikt. A 50% cry ratę będzie osiągalne dla wszystkich tak samo jak 50% u łuczników - tyle, że to oni właśnie będą ściągać wszystkich na hita :)


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 12, 2017, 10:18:10 am »
Zawsze na pff interlude nie było limitu crt ratę dla maga. Nie wiem o co płacz skoro z resistami mag bije jak ciota.(300-500) przy CP I Hp takiego choćby glada który będzie ich bil po 3k na cryt to raczej mało :D

Ogólnie interlude nie jest kronika magow...

Osiągnięcie tego 100% crt rate to może zrobią max 1-2 osoby albo nikt. A 50% cry ratę będzie osiągalne dla wszystkich tak samo jak 50% u łuczników - tyle, że to oni właśnie będą ściągać wszystkich na hita :)


Jak dla mnie to taka podstawa, zostają 2 sloty, teraz kto co lubi, Mental czy Zerk?
ostatni slot na Dash, UE, ew jakiś Snipe lub Dead Eye jak PR
Także przy 24 Slot Buffach nie zrobisz OP resista na maga. Do tego musisz uzbierać 4 Divine.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2017, 11:14:24 am wysłana przez Asgota »



  • Wiadomości: 104

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 12, 2017, 11:12:18 am »
Zawsze na pff interlude nie było limitu crt ratę dla maga. Nie wiem o co płacz skoro z resistami mag bije jak ciota.(300-500) przy CP I Hp takiego choćby glada który będzie ich bil po 3k na cryt to raczej mało :D

Ogólnie interlude nie jest kronika magow...

Osiągnięcie tego 100% crt rate to może zrobią max 1-2 osoby albo nikt. A 50% cry ratę będzie osiągalne dla wszystkich tak samo jak 50% u łuczników - tyle, że to oni właśnie będą ściągać wszystkich na hita :)


Jak dla mnie to taka podstawa, zostają 2 sloty, teraz kto co lubi, Mental czy Zerk?
ostatni slot na Dash, UE, ew jakiś Snipe lub Dead Eye jak PR
Także przy 24 Slot Buffach nie zrobisz OP resista na maga. Do tego musisz uzbierać 4 Divine.

Są buffy z których można zrezygnować walcząc z magami. Więc nawet możesz dać sobie songi I dance z resistami i wtedy magowie nic Ci nie zrobią. Elemental resist + resist ester + dance/ na resist water I SPS bije Cię po 150 :D


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 12, 2017, 11:23:22 am »
Zawsze na pff interlude nie było limitu crt ratę dla maga. Nie wiem o co płacz skoro z resistami mag bije jak ciota.(300-500) przy CP I Hp takiego choćby glada który będzie ich bil po 3k na cryt to raczej mało :D

Ogólnie interlude nie jest kronika magow...

Osiągnięcie tego 100% crt rate to może zrobią max 1-2 osoby albo nikt. A 50% cry ratę będzie osiągalne dla wszystkich tak samo jak 50% u łuczników - tyle, że to oni właśnie będą ściągać wszystkich na hita :)


Jak dla mnie to taka podstawa, zostają 2 sloty, teraz kto co lubi, Mental czy Zerk?
ostatni slot na Dash, UE, ew jakiś Snipe lub Dead Eye jak PR
Także przy 24 Slot Buffach nie zrobisz OP resista na maga. Do tego musisz uzbierać 4 Divine.

Są buffy z których można zrezygnować walcząc z magami. Więc nawet możesz dać sobie songi I dance z resistami i wtedy magowie nic Ci nie zrobią. Elemental resist + resist ester + dance/ na resist water I SPS bije Cię po 150 :D

poprawiłem bo ss'a nie było widać, zrezygnujesz z czego? song earth? Shielda? Trafisz na innego Łuka i po zabawie, nigdy nie wychodziłem na PvP bez podstawy na P i M def.

Nawet gdy zrezygnujesz zrobisz full resist tylko pod jeden typ Nuka, Dark Wind Fire albo Water.

Wymienisz Shielda i Earth na Dance Aqua i Resist Water,
Trafisz na SpS'a da Ci Surrendera i już po Resist Water...
Trafisz na Necro, Sorka, SH nie masz resistów :V

A co z OL na którego Drain nie ma resista? o tak, OL i 100% M.Crit.Rate, teraz to już by nie było legend o OL'ach którzy wycinali całe party, tylko o OL'ach którzy wycinali całe klany...
To samo tyczy cię Aura Flash, na mass pvp... Wbiega dwóch nukerów w całe PT po skillu i To Village.



  • Wiadomości: 40

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 12, 2017, 11:52:19 am »
Zawsze na pff interlude nie było limitu crt ratę dla maga. Nie wiem o co płacz skoro z resistami mag bije jak ciota.(300-500) przy CP I Hp takiego choćby glada który będzie ich bil po 3k na cryt to raczej mało :D

Ogólnie interlude nie jest kronika magow...

Osiągnięcie tego 100% crt rate to może zrobią max 1-2 osoby albo nikt. A 50% cry ratę będzie osiągalne dla wszystkich tak samo jak 50% u łuczników - tyle, że to oni właśnie będą ściągać wszystkich na hita :)


Jak dla mnie to taka podstawa, zostają 2 sloty, teraz kto co lubi, Mental czy Zerk?
ostatni slot na Dash, UE, ew jakiś Snipe lub Dead Eye jak PR
Także przy 24 Slot Buffach nie zrobisz OP resista na maga. Do tego musisz uzbierać 4 Divine.

Dyskusja o low rate, buff jak na pierwszym lepszy high rate, na którym Bish to postać widmo.


  • Wiadomości: 104

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 12, 2017, 12:20:43 pm »
Zawsze na pff interlude nie było limitu crt ratę dla maga. Nie wiem o co płacz skoro z resistami mag bije jak ciota.(300-500) przy CP I Hp takiego choćby glada który będzie ich bil po 3k na cryt to raczej mało :D

Ogólnie interlude nie jest kronika magow...

Osiągnięcie tego 100% crt rate to może zrobią max 1-2 osoby albo nikt. A 50% cry ratę będzie osiągalne dla wszystkich tak samo jak 50% u łuczników - tyle, że to oni właśnie będą ściągać wszystkich na hita :)


Jak dla mnie to taka podstawa, zostają 2 sloty, teraz kto co lubi, Mental czy Zerk?
ostatni slot na Dash, UE, ew jakiś Snipe lub Dead Eye jak PR
Także przy 24 Slot Buffach nie zrobisz OP resista na maga. Do tego musisz uzbierać 4 Divine.

Są buffy z których można zrezygnować walcząc z magami. Więc nawet możesz dać sobie songi I dance z resistami i wtedy magowie nic Ci nie zrobią. Elemental resist + resist ester + dance/ na resist water I SPS bije Cię po 150 :D

poprawiłem bo ss'a nie było widać, zrezygnujesz z czego? song earth? Shielda? Trafisz na innego Łuka i po zabawie, nigdy nie wychodziłem na PvP bez podstawy na P i M def.

Nawet gdy zrezygnujesz zrobisz full resist tylko pod jeden typ Nuka, Dark Wind Fire albo Water.

Wymienisz Shielda i Earth na Dance Aqua i Resist Water,
Trafisz na SpS'a da Ci Surrendera i już po Resist Water...
Trafisz na Necro, Sorka, SH nie masz resistów :V

A co z OL na którego Drain nie ma resista? o tak, OL i 100% M.Crit.Rate, teraz to już by nie było legend o OL'ach którzy wycinali całe party, tylko o OL'ach którzy wycinali całe klany...
To samo tyczy cię Aura Flash, na mass pvp... Wbiega dwóch nukerów w całe PT po skillu i To Village.

Rezygnuje z shield i Magic barier. Wystarcza song Mam 2 sloty na resisty.
OL nie ma szans dobić tyle crt  rate, do tego ma żałosny m.atk i jego drain zabiera tyle many że nie ma szans zabić nawet 2 osób.

Surrender nie usuwa resistow to nie C4.

Do tego jajo trafie na innych łuków to myślisz że shield zrobi różnicę? Zamiast 3-6k będę dostawał z shieldem 2.5-5.5k?

Jak grasz tyrkiem lub gladem to możesz zrobić z siebie fortece i wtedy nie musisz brać ofensywnych buffow.

Ogólnie to musisz robić kompromisy na buffach, albo idziesz full dkg albo zmniejszasz coś I dodajesz trochę obrony na coś. Nie da się mieć wszystkiego.

Nuker  jak ma mieć 100% crt  ratę to musi mieć full epici I 2x wm w broni. A i tak ma mniejszy zasięg od lucznika.


  • Wiadomości: 193

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 12, 2017, 01:20:24 pm »
A co z OL na którego Drain nie ma resista? o tak, OL i 100% M.Crit.Rate, teraz to już by nie było legend o OL'ach którzy wycinali całe party, tylko o OL'ach którzy wycinali całe klany...
To samo tyczy cię Aura Flash, na mass pvp... Wbiega dwóch nukerów w całe PT po skillu i To Village.
ale serio zastanow sie co napisales i pomysl czy cokolwiek z tego jest mozliwe na low rate serwerze

jaki klan da valakasa OLowi ? czy OL na pewno moze dobic 100% m crt rate? czy na pewno dwoch nukerow moze ot tak sobie wbiec w "cale party" i castowac aura flasha, ktory nie ma instant reuse? czy jezeli dwoch nukerow wbiegnie sobie w caly party i je po prostu zabije to czy to party do czegokolwiek sie nadaje?

na prawde nie wiem w czym jest problem ze 100% m crt rate na LOW RATE, jezeli juz komus sie uda to osiagnac to znaczy ze i bez tego tez przeciwnik nie mial do niego podejscia


  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 12, 2017, 04:16:14 pm »
taki PR full buff +2 duel mighty aq+baium+valakas +5str +mj za ile hitnie takiego sps'a ?
a dager full buff to wbiegnie w party nukerow z m crit cap :D


  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 13, 2017, 06:14:04 pm »
Teon, topowy nuker. Która to była kronika to nie powiem, ale okolica Interluda.



I w akcji:
https://www.youtube.com/watch?v=oPrkqOI9sP8
« Ostatnia zmiana: Grudzień 13, 2017, 06:21:02 pm wysłana przez coshoo »
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...


  • Wiadomości: 193

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 13, 2017, 06:56:36 pm »
Teon, topowy nuker. Która to była kronika to nie powiem, ale okolica Interluda.



I w akcji:
https://www.youtube.com/watch?v=oPrkqOI9sP8
wlasnie tego frapsa znalezc nie moglem

i to jest na 100% interlude, wszystko po interludzie mialo juz inny interfejs


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 13, 2017, 07:20:55 pm »
Siren, PoWater i WM = 100% Crit.rate? no grubo :V Do tego na SH
To ja w inną grę gram chyba. Na tego Double WM 10 z Augu prędzej bym się zgodził niż na to...