W CP GOD PODSTAWA jest Tank, 2 Healer, Enchanter i 3 DD. Byłbym wdzięczny jeśli ktoś by wymienił cechy (plusy i minusy) DD (summoner,archer,warrior,dagger) lub ciekawych setupów party. Nie, nie szukam OVERPOWER setupu. Myślę że taki temat mógłby w duży sposób pomoć przyszłym party które zaczną gre na EU/US Officialu. Aby mogły poznać cechy danego setupu party i wybrać pod swój play-style. Czytam już z 3 godziny te nowości jakie są w GoDzie m.in. te podane poprzez Dyma w podpiętym temacie czy tematy jakie poruszacie przy frapsach itd.
Omg przestańcie robić ciągle nowe tematy. Tyle razy się pisało że każdy dd dobry i nie ma ciekawych setupów. Sam wymieniłeś skład 2x healer enchanter tank do tego może być summoner (debuffer) i reszta dd (obojętnie jaki). To znaczy że kogo nie weźmiesz jak bd miał ludzi którzy ogarniają to wygrasz pvp ,nie to przegrasz logiczne. Alarion pisał dużo razy chyba to.
Omg przestańcie robić ciągle nowe tematy. Tyle razy się pisało że każdy dd dobry i nie ma ciekawych setupów. Sam wymieniłeś skład 2x healer enchanter tank do tego może być summoner (debuffer) i reszta dd (obojętnie jaki). To znaczy że kogo nie weźmiesz jak bd miał ludzi którzy ogarniają to wygrasz pvp ,nie to przegrasz logiczne. Alarion pisał dużo razy chyba to.
Wiem że pisał, chce zrobić zbiorczy temat który pomoże ludziom a nie przeszukiwanie tego co jedna osoba napisała w temacie o 100 stronach. Wiem że jak bede miał ogarniajacych ludzi to wygram pvp. Wymieniłem podstawowy skład, a to ma być dyskusja o reszcie, czyli tych 3 DD. ARGH! Tacy ludzie mnie zawsze denerwuja, nie pasuje to nie czytaj i nie pisz.
Ale o czym tu dyskutować ? Obojętnie jakich dd weźmiesz..... Wiadomo tylko że mele albo coś z dystansem a to zależy kto jakie party woli. Tu nie ma o czym dyskutować.... Ale rób co chcesz. Po co komuś coś ułatwiać ? Tak trudno wziąć opcje szukaj i wpisać co się chcę ?
GoD jest zrobiony z mysla o mieszanych party, wiec czym wieksza roznorodnosc DDkow tym lepiej, bo jedna klasa daje jakis profit innej. Czyli, np. TEORETYCZNIE lepszym wyjsciem jest wziecie np. 2x nukera + lucznika, niz 3x nuka
GoD jest zrobiony z mysla o mieszanych party, wiec czym wieksza roznorodnosc DDkow tym lepiej, bo jedna klasa daje jakis profit innej. Czyli, np. TEORETYCZNIE lepszym wyjsciem jest wziecie np. 2x nukera + lucznika, niz 3x nuka
No i właśnie o to mi chodzi, nie jest tak jak już na poprzedniej kronice, melee nuker albo archer party. Tylko bardzo zmieszane, np. archer wizard warrior. Po to ten temat powstał, aby porozmawiać o tych setupach. Wyciagnąć plusy i minusy danego combo.
ostatnio biegam trochę z 1 rosyjskim CP w składzie: summoner + dagger + mag i na pve - rewelacja na pvp również
Myślę, że ten post wszystko wyjaśnia. W GOD naprawdę można poczuć swobodę i dzięki temu nie trzeba (aż tak bardzo jak kiedyś) na siłę szukać konkretnej klasy do party, bo każda ma coś do zaoferowania.
[Jak to wygląda, w pvp i pve, jaką role ma dana postać, plusy i minusy etc.. Chętnie bym się zapoznał z prawie nową mechaniką gry jaka jest GOD.
Tutaj trzeba już do sprawy podchodzić indywidualnie i jeżeli mielibyśmy omawiać rolę każdego party membera w każdym setupie osobno, wulgarnie mówiąc, zesralibyśmy się. Wiadomo, że party summoner-dagger-nuker raczej nie będzie expiło AOE (tak mi się wydaje), tylko na pojedynczych mobach. Tutaj można wykorzystać potencjał summonera. na PVP zaś świetnie sprawdzi się dagger na plecach enemy oraz mag jako główny, lecz papierowy DD. Mieszane party są najlepsze, bo przeciwnik nie wie, jakie harmony rozdać swojej drużynie, od jakiej strony was ugryźć - to są zalety nietypowych składów, które teraz sprawdzają się lepiej niż kiedykolwiek. Ale moje wywody proszę brać z przymrużeniem oka, gdyż moja wiedza na temat GOD jest czysto teoretyczna (PTSa za wierne źródło informacji przyjąć się nie da :D).
Dzisiaj obiło mi się o uszy, że dobrze na PVP sprawdził się skład: tank, 2x healer, 2x enchanter, 2x summoner, więc teoretycznie nic nie jest niemożliwe. Nawet pozornie słaby skład, jeżeli prowadzony przez ogarniających graczy, potrafi zaskoczyć.
Tytuł: Odp: Setup party, dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Duna w Listopad 28, 2011, 06:06:17 pm
Tak jak powiedzial poprzednik zacznij od okreslenia czy te party ma byc nastawione na AOE czy nie
Tytuł: Odp: Setup party, dyskusja
Wiadomość wysłana przez: maxverr w Listopad 30, 2011, 11:43:14 am
Myślę nad kombinacją Tank 2 Healer Enchanter Archer 2x Wizard. Myślę że szybko się wyexpimy (aoe). Wie ktoś jak wygląda endgame z mage party, czy jest podobnie jak w poprzednich kronikach, ze magowie ownują tylko na początku, czy na endgame dają również radę? Jaki Mag najlepiej się sprawdza, kierować się tylko według skilli rasowych, np SH ma dużo m.atk a SPS dużo cspd. Czy może czymś jeszcze się kierować.
Tytuł: Odp: Setup party, dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Dyma w Listopad 30, 2011, 11:52:01 am
Wie ktoś jak wygląda endgame z mage party, czy jest podobnie jak w poprzednich kronikach, ze magowie ownują tylko na początku, czy na endgame dają również radę?
a uważasz, że mamy na rusku już end game?? najwyższy lvl wśród Polaków to bodajże 92, jak nie 91, a na Lancerze najwyższy to 96, chyba ze Lender dobił już 97.... tylko na Cadmusie mają już okolice 99, no ale to raczej na tym forum sie o tym nic nie dowiesz.
Wie ktoś jak wygląda endgame z mage party, czy jest podobnie jak w poprzednich kronikach, ze magowie ownują tylko na początku, czy na endgame dają również radę?
a uważasz, że mamy na rusku już end game?? najwyższy lvl wśród Polaków to bodajże 92, jak nie 91, a na Lancerze najwyższy to 96, chyba ze Lender dobił już 97.... tylko na Cadmusie mają już okolice 99, no ale to raczej na tym forum sie o tym nic nie dowiesz.
No masz racje, źle to sformułowałem. Dyma, ty w sumie jesteś chyba w takim party. Jak ono wypada na tle innych? ;p na obecnym etapie gry
Prawda jest taka, że na razie mało który gracz potrafi wycisnąć więcej, niż te ~50% z możliwości swojej postaci. Nie wspominając o tym, że nowe klasy postaci, swoją drogą, na pierwszy rzut oka wyglądają na dosyć zbalansowane. Myślę więc, że to, co piszą inni, możesz zazwyczaj brać do siebie z przymrużeniem oka. Szczególnie, że na razie wszyscy expią i lepsze configi na PVP będą się tworzyć dopiero za dobre 2-3 miechy. Sam pewnie wiesz, że najbardziej liczy się zgranie, ogar i refleks. Nie można jasno określić który z nukerów jest najlepszy, ale na forum znajdziesz kilka drobnych ciekawostek, które mogą Ci pomoc. Gdzie? W dziale KLASY, to chyba nie trudne do odgadnięcia. Dodatkowo teraz, gdy w grę wchodzą mieszane składy party (meele/archer/mage), bardzo trudno jest wstępnie umiejscowić pozycję nuker pt. Do PVE wydaje się być jednym z najlepszych, ale nie oznacza to, że na PVP wysiada.
1 Healer - BP 2 Healer - EE bądź BP 3 Enchanter - WC bądź OL 4 Tank - PAL bądź DA 5 Nuker - SH 6 Archer - HE bądź PR 7 Archer - HE bądź PR
Szczególnie chodzi mi o 2 healerów, czy jest to "absolutnie wymagane". Jak sprawdził by się jeden BP a zamiast drugiego np jeszcze jeden archer bądź nuker. Gdzieś wyczytałem, że resus heala jest teraz stały i lepiej dlatego mieć dwóch /confirmed ?
1 Healer - BP 2 Healer - EE bądź BP 3 Enchanter - WC bądź OL 4 Tank - PAL bądź DA 5 Nuker - SH 6 Archer - HE bądź PR 7 Archer - HE bądź PR
Szczególnie chodzi mi o 2 healerów, czy jest to "absolutnie wymagane". Jak sprawdził by się jeden BP a zamiast drugiego np jeszcze jeden archer bądź nuker. Gdzieś wyczytałem, że resus heala jest teraz stały i lepiej dlatego mieć dwóch /confirmed ?
Myślę że jest to absolutnie wymagane, Alarion bodajże twierdził że na obecnym etapie gry (90-92lvl) nie wyobrażają sobie gry bez drugiego healera. Na wszystkich filmikach widać, jak każdy w party posiada 2 healerów. Jak już ktoś wcześniej wspomniał L2 H5 a GOD to dwie zupełnie inne gry, gra jest bardziej dynamiczna. http://l2movie.ru/god/ Opieram się na wypowiedziach ludzi z ruoffa ;P
Gdzieś tutaj już na forum czytałem i 2 healerów jest setupem typowo pod PvP bądź zależy jak kto chce: rypać nontoper czy z przerwami na herbatkę. Z resztą nie ma też co przebierać tymi healerami. Teraz każda ładowarka przeistoczy się w heala więc powinno ich być dużo, zwłaszcza, że EE zawsze było dużo gdzie bishopów niewielu.
Co do 2 healerów, to nie jest tak, że to jest config pod PvP, spróbuj sobie expić na jednego healera w SoA czy Orbisie :D
Wiele razy było, że shandis chodził afk i Alarion mnie healował solo, a mimo to mogłem dalej ciągnąć 5 grupek. Problemem jest tylko mp. W Orbisie jak byłem z LastExilerem Semsem i resztą melasów to też 1 healer dawał rade bo sie aoe nie robiło. Także jeśli chodzi o nuków to 2 healerów jest raczej obowiązkowe głównie ze względu na mp.
@maxverr jeśli chodzi o magów to wiadomo - stworzeni do aoe, czyli najprzyjemniejszy i najszybszy exp. Dla tanka i healerów nie ma nudy bo jak się bierze masę mobów to każdy ma co robić ;p Melasy też moga robić aoe, ale jednak juz nie na taką skalę. jeśli chodzi o pvp to w sumie dużo się nie zmieniło - na mass sieją spustoszenie, najlepszy antyconfig na nich to łuki, sztylet potrafi ściągnąć magusa na staba. Dla melasów nuki są teraz troche problemem ze względu na ich mobilność. Ogólnie pvp z melasami wygrywamy, ale wiele razy byłem w mieszanym pt melasów od nas z klanu i też ładnei rozwalali mage pt enemy, także dużo zależy od ogaru. Jeśli chodzi o rb to bez fizycznego dmg(łuk,summoner) idzie to opornie.
Tytuł: Odp: Setup party, dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Grudzień 02, 2011, 12:09:03 am
nie wciskajcie mi w usta czegoś, czego nie powiedziałem. Powtórzę jeszcze raz tu:
Każe party, które nie posiada więcej niż 1 nuka, spokojnie może dać radę na 1 heala. w przypadku 2 nuków, dobrze było mieć chociaż summonera (mass recharge). W przypadku pure mage skład (3 x nuke) musi być 2 healerów.
Dobry ogarnięty healer, który umie się zgrać z tankiem i naprawdę ogarnia swoje możliwości i przeciwnika może wyżyć samemu i jako tako utrzymać party. Wtedy istotna jest rola supportująca enchantera (używanie przez niego chain heala i immunity na debuffy właśnei na swojego healera).
Nie raz udowodniłem, że w niektórych sytuacjach (brak 2 healera, albo był na afku/lagu /wywaliło go z gry/ miał długi doczyt) potrafiłem party utrzymać (i siebie!) sam przy życiu. da się. A że trudno i większość nie ogarnia? Witamy w L2.
Znalezienie dobrego healera na PvP to całkowita podstawa obecnie na pvp i jego rola razem z tankiem jest chyba najważniejsza obecnie w PvP. Ma on najwięcej rzeczy do roboty (drugą taką postacią jest właśnie tank lub enchanter, ale enchanter bardziej supportuje we wszystkim po trochu) i jeszcze bardziej niż w H5 razi brak skilla na tej profce. Pogracie sami się przekonacie.
Także da się docelowo (coraz bardzij to widzę wraz z progresem lvla) w PvP cisnąć na 1 healera dość skutecznie, a skoro nie ma drugiego healera to jest zapewne DPS/drugi tank (ciekawa konfiguracja, ale trudna)/drugi enchanter (coraz bardziej widzę potencjał tego configu na PvP).
Dlaczego my gramy na 2 healerów?
1) poczatkowo straszyli, że na 1 nie da rady (bzdura) 2) nienawidzę rechargować na PvE!!!!!!!!1111one. Na PvP wiadomo, rozumeim istotę tego skilla i go używam, ale obecnie nawet na expie trzeba rechargować, żeby 2 nuki z maną wyrobiły 3) mamy właśnie 2 nukerów, a ja jestem leniwy i lubię mieć 2 sublime'a 4) mogę mówić healerowi jak ma grać ; p ; p
Odnośnie tego co pisze Dyma Nie ma dobrych mele party u nas, poza party Defra i jako tako LastExilera. Ludzie nie umieją grać warriorami, daggerami (szczególnie nimi), ci co nimi grają to upośledzone retardy, gdzie każdy bije inny cel (ofc uogólniam).
Dobre mele party tak samo zmiecie magów, jak dobrzy magowie innych. Za dużo w tej grze zależy od ogaru i ofc lvlu/sprzetu, w czym obecnei są znaczące różnice, które zatrą się dopiero jak większość wbije 97+ i wtedy już więcej niż teraz będzie jeszcze zależeć od skilla.
Tytuł: Odp: Setup party, dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Grudzień 02, 2011, 12:40:26 am
pierdu pierdu My też robiliśmy AoE z 5 grupek na żabach z jednym healerem, rzecz w tym, że 1 mały błąd = wipe.
Załóżmy takie coś: PvP, Jedno party na dwóch healerów, drugie party na 1 healera
Kwestia dobrej asysty na healera/enchantera Chyba, że party numer 1, lubi wydawać po kilkanaście KK na brezy per pvp
Moze byc, spokojnie mozecie wlozyc zamiast 2 daggerow archera lub summonera, zeby exp byl wygodniejszy, a obydwie postacie sa tez dobre na pvp i sa dystansowe
Tytuł: Odp: Setup party, dyskusja
Wiadomość wysłana przez: fero323 w Grudzień 03, 2011, 12:14:18 am
Alarion, a jak jest z tymi zonami do expa na 85+, nie faworyzują żadnych klas? spokojnie nuke party i archer party może expić? czy są jakieś high mdef resistance high pdef res itp na mobach??
a co do propozycji party to czy party 3 łuczników jest gorsze w levelowaniu od party 2magów +łuk albo 2 łuki + mag?
reszta klas niezmiennie 2 heale ench i tank
Tytuł: Odp: Setup party, dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Grudzień 03, 2011, 12:35:58 am
magowie mają mocneijsze aoe, ale to pod kątem PvE, jednak łucznicy też dają radę. 1 nuka możecie sobie wrzucić, szczególnie, że macie 2 healerów.
Nie ma faworyzowania, wręcz łucznicy mają lepiej, bo między SoA a orbis są chętniej brani do Sadów ze względu na lethale (tam akurat nuker jest trochę mniej przydatny).
Tytuł: Odp: Setup party, dyskusja
Wiadomość wysłana przez: fero323 w Grudzień 03, 2011, 12:41:10 am
Czyli przy 3 łukach drugi healer jest zbędny?
Tytuł: Odp: Setup party, dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Grudzień 03, 2011, 01:09:33 am
Na PvE na pewno.
Tytuł: Odp: Setup party, dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Grudzień 03, 2011, 04:34:51 am
Jednak proponował bym x2łuk+mag lub x2mag+łuk Chodzi o dwa typy DMG Jeśli macie samych fizycznych DD, to enemy na dzień dobry wrzucają sobie harmonie straży Jeśli macie mix fiz/mag to już mają dylemat
Taki healer na harmonii straży, będzie dostawał większy dmg od Feo i vice versa od fiz DD na harmonii maga
Ostateczny dylemat co do setupu mamy. 2x healer, tank, enchanter - WIZARD, ARCHER ???? I rozważamy opcje żeby wziąć drugiego archera lub wizarda. Jakieś opinie na temat tych setupów? Z dwoma wizardami raczej healerzy nudzic się nie będą, aczkolwiek byłem na ZAKEN'ie dzisiaj 83, 4fun to miałem nukera i archera w party, no i tak samo im mana schodziła, tyle że to jeden target, jak z mana wygląda na AOE FARM? Jak te masowe skille u nukera wypadają, lepsze niż u archera (aoe exp, mass pvp) ?
Sry za tego posta jak wyda się śmieszny, a zapewne tak się stanie :)
Jeżeli pt przypuśćmy - 2x tyr/ 1x dagger / 1x łuk / 1x healer / 1x tank / 1x BD or SWS bo po przebudzeniu mają łączone d/s
Ok, moje pytanie, może banalne ale pogubiłem się... PT robi się z 7 osób tak jak wyżej napisałem, ale skąd brać buffy, jechać tylko na dance? :noob: :oops:
z bd/swsa boost jest wiekszy. ja polecam pt: 1x bd/sws, 1x se/ee, 1x bish, 1x tank, 3x DD.
i nie ma tutaj zadnej filozofii. dance/songi to dosyc spory boost (szczegolnie na wyzszych lvlach), a do 75 masz takze newbie buffy (mighta czy inne podstawy zapewni ci se/ee). na 76 mozesz brakujace rzeczy dobrać z promanderów i kox do 85 nie powinien sprawiać problemów.
a co masz po przebudzeniu? 1x enchanter (wszystkie buffy), 2x healer, 1x tank, 3x DD
druga opcja to taka, ze robisz sobie: 1x bd/sws, 1x wc/ol, 1x se/ee/bish, 1x tank, 3x DD
po przebudzeniu masz 2 enchanterów, którzy też swój heal mają, a na PVP 2x debuffy moga okazac sie bardzo pomocne. warto zauwazyc, ze nie warto wtedy jednak jako DD brac magów bo nie wyrobisz z mana.
poza tym nie ma sie co dalej rozwodzic, juz wiadomo ze bedzie dostepny stone of destiny (z doty, ale zawsze. jak cos to zawsze mozenie wewnatrz CP zlozyc sie na tego kamyka dla jednej osoby). mozecie zrobic nawet pt: 1x bd/sws, 2x se/ee/bish i 4 nuków - kox przedni. Po przebudzeniu jak nie szkoda wam kasy na kamyki mozecie skleic sobie nawet party meelasów.
A co powiecie na setup 3 x warrior, 2 x healer, enchanter, tank? Farma to wiadomo pole i trainowanie są jakieś fajne miejscowki dla warrior 85+ na aoe? Jak na pvp taki setup ?
probowal ktos na PVP zamiast 2x healer, 1x tank, 1x enchanter klepać w party z 1x healer 2x tank 1x enchanter?
2x wiecej aggro i mozna niemal non stop trzymac healerow bez targetu. 1 tank skupia sie na healerach a drugi na enemy tanku. na pvp/pve 1 ogarniety healer powinien wystarczyc, nawet w pt z 3 magami. fakt, ze jak na spota wpadnie enemy a rebirth na reusie, to nic innego jak pr nie zostaje, ale jezeli 1 healer = za malo many, zawsze mozna zrobic setup z 2x summoner, co o tym sądzicie?