W zwiazku z otrzymywaniem setek e-mail/pm'ów z prośbą o stworzenie poradnika dla SH postanowilem cos napisać(cieszycie sie? :> )
SPELLHOWLER PORADNIK
Ogólnie mówiac sh to jedna z tych postaci odpowiadajacych za 5 cyfrowe liczby w dmg logu w czasie pvp. Łatwa do expa i pvp.
KOCHAMY NC SOFT ZA WSPANIAŁY "TRYB" PVE AKA "DROGA PRZEZ MĘKĘ DO 2 SHOOTOWANIA LUDZI"Po ludzku gdzie expać1-20 - okolice de village
20-40 Abbadonded camp/EG/okolice dion.......z empem praktycznie wszedzie idzie bardzo fajnie
40-50 aligator island z emp oe weapon lub DV/timak orki obok dion. znajomy robil 40-6x solo aoe z homu+12 emp zerk2, na poczatek tanor canyon pozniej obok Oren na 1/2 hp moby, nie testowalem osobiscie ale podobno dobry exp+kasa(1 shoot - 10 mobow martwych) i jakis quest do tego.
50-60 mozna cmentarz/field of massacre/vos/froskan plains
60+ w zasadzie tylko vos ewentuanie "doom hill" na field of massacre
na "high 6x"-7x przechodzimy do forest of the death-bardzo dobry exp na spotach z wampirami ale tez sporo ludzi, ewentualnie shrine.
70+ spoty pod party(lub solo z oop support) to fog/mos/it etc....
na 76+ z emp+pow jest przyzwoicie na aniolach na woa.
ogólnie expienie bez minimum SE to tragedia.
EKWIPUNEKPVP/PVE:
ZBROJA:
1-20 devotion set (w zasadzie mozna biegac do 40)
20-40 "banana"/knowledge/devotion
40-52 karmian set(mozna w nim dobic do 61)
52-61 avadon set
61-76 dark crystal set
76+ dark crystal i major arcana (oba maja plusy i minusy, korzystamy w zaleznosci od sytuacji)
PVE
40+ uzywamy demon seta TYLKO I WYŁACZNIE jesli zmniejsza ilosc "strzałow" wymaganych do zabicia moba w porownaniu do karmian/ava
BROŃ:
1-20 - top no grade
20-40 - top d grade (chyba staf of life sie nazywa)
40-52 - homu +acumen sa najlepiej OE
52-61 - wizard tears acu lub homu oe
61 -76 - sword of miracles acumen sa
76+ - arcana mace acumen sa +windstony ^_^
INNE:
w kolejnosci od tych najlatwiejszych do zdobycia
zaken earing, antharas earing(powodzenia), necklace of valakas(powodzenia....)
oraz ant queen ring-dla odpornosci i baium ring-4% c speed i odpornosc.....
moża to potraktowac jako ciekazowtki bo wiekszosc z was nigdy takiego sprzetu nie bedzie miala okazji zdobyc(poza zaken i aq)
DYE:+4 con +4 wit +int -8 men
lub
+5 wit +4 int -9 men
co kto lubi.
na pve mozna jeszcze zrobic +5 int +4 wit -9 men jesli zmniejsza to ilosc "strzałów" potrzebnych do usmiercenia moba
SKILLElvl 40-75
Surrender to Wind - -10% wind resist, kosztuje tyle mp co huri, mała uzytecznośc w pvp/pve
hurricane - Podstawowy skill robiacy dmg
Death spike - skill offensywny typu "dark", taka sama moc jak huricane, mniejszy koszt mp(max lvl huri 68mp, max lvl DS-50 mp)wymaga "cursed bone" to rzucenia, fajna sprawa na pve(chyba ze mamy wymaksowana wind arcana mace)
Shadow flare - skill ofensywny typu "dark" o wiekszej mocy niz huricane/death spike(135 power na max lvl podczas gdy huri/ds maja 108 power) możliwość "over hit"
Sleep - usypia cel, dluuuuuuugi c speed, w zasadzie bezuzyteczne.
Tempest - obszarowa wersja huricane, robi połowe dmg huri, fajna rzecz na pve.
Surrender To Poison - zwieksza podatnosc celu an trucizny, chyba nie musze dodawac ze bezuzyteczny
Poisonous Cloud - obszarowa trutka na myszy, bo nic innego tym nie zabijemy
Curse Fear - sprawia(pod warunkiem ze skill "wejdzie") ze cel zaczyna uciekac
Curse Chaos - obniża accuracy celu........
Aura flash - "detargetuje" i robi dmg, wymaga 4 spirit ore na maksymalnym lvl
Curse: Poison - zatruwa cel.
Aura Symphony - 150 power, wymaga seeda, brak atrybutu
Demon wind - wymaga "seeda", 150 power, dodatkowo zmniejsza efektywność odnowy hp
Elemental Storm - 200 power, wymaga kupy mp i "seeda" ale robi przyzwoite dmg, dluuuugie reuse
Body To Mind - odnawia mp kosztem hp dardzo dobre w pve bez rechargerow
Corpse Life Drain - wysysa i przywraca hp z martwego moba
Vampiric Claw - robi kuku i przy okazji odnawia nam hp(nie przwraca hp gdy "wysysamy cp" w pvp)
Silence - blokuje mozliwaosc uzywania czarów
Slow - zmniejsza szybkosc poruszania sie celu, zasieg 600
Curse Death Link - im mniej hp ty wiecej robimy dmg, super sprawa na pve
Seed of Wind : niezbedny do uzycia np. Demon Wind, Elemental Storm.
lvl 76
Dark Vortex : Czar ofensywny 111 power, zmniejsza odporność celu na ataki typu "dark" o 30%, powoli wysysa mp celu
lvl 77
Wind Vortex- robi ładne dmg(140 power) i -30% c speed, -10% speed, attack speed, zwieksza dmg typu wind
lvl 78
Arcane Chaos : zmniejsza odp. na debufy/cancel i zwieksza zuzycie manny celu, slaby skill
Arcane Power : zwieksza m attack, stopniowo obniza nasze hp
lvl 79
Empowering Echo: selfbuff, zwieksza m attack i zuzycie mp przez czary
Wind vortex slug: uzyty na celu "z wind vortexem" robi 120% dmg vortexa oraz usuwa efekt vortexa. combos wind vortex+slug jest zabójczy ^_____^
lvl 80
Cyclone : "WHY J00 HIT SO MANY DMG MAN?
!1" innymi słowy OMGWTFBQQ, poszukajcie na forum był link do frapsa co to robi.
lvl81
Hurricane Armor: podobno -30% attack speed, wysoki landrate
reszta skilli 78 PODOBNO daje mały bonus
jak dowiem sie czegos wiecej to update.
PVPpvp przed 76:
można uzywac komba huri+death spike na przemian(nie czekamy na reuse huri), w walce vs glad/tyrant/dagger używamy slow gdy przciwnik wbiega na 600 range i utrzymujemy bezpieczny dystans, glad/tyrant na 601+ range nic nam nie zrobi. Jesli gankujemy staramy sie zaskoczyc przciwnika, podejsc na 600 range i wbic slow/silence w zaleznosic od wroga.
77+
wind wortex+huru huri huri huri huri huri..............
+to co wyzej jesli chodzi o pvp vs dagger/glad/tyrant
po 79
gdy mamy przyzwoity ekwipunek(AM z kamykami) mało co wytrzymuje wind vortex+wind wortex slug....a jesli wytrzymie to pada po nastepnych 2 huri:P
Tak, wysłałem setkę pm'ów i cieszę się, że napisałeś
Btw link do filmiku z Cyclone: http://files.filefront.com/cycloneavi/;9091663;/fileinfo.html
/Frohike