Witaj
Gość

Wątek: Screeny, PvP i Flame na Lancer  (Przeczytany 1183925 razy)

  • Wiadomości: 473

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10775 dnia: Listopad 06, 2011, 12:11:19 am »
Jak mnie ewelina przyjmie to będe z wami ownić


  • Wiadomości: 631

  • Pochwał: 1

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10776 dnia: Listopad 06, 2011, 02:42:58 am »


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10777 dnia: Listopad 06, 2011, 05:47:53 am »

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • ******
  • Wiadomości: 1100

  • Pochwał: 5

  • a.k.a. Darth
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10778 dnia: Listopad 06, 2011, 12:56:53 pm »
jak kazdy trol ;)
retired


  • Wiadomości: 285

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10779 dnia: Listopad 06, 2011, 01:18:53 pm »
Nie wiem.. kurwa nie wiem.. Goddart siege, wbijamy pod bramę ~20 fps na minimum detali/ range do połowy.. obracam kamerą co by zobaczyć czy ktoś z dołu biegnie i ścina 1 fps, ścina 0.5 fps, ścina.. ścina..gdzieś odbiegne na tych zwiechach, 10 fps.. no nic się nie da zrobić.. tylko ja tak mam czy ki uj? bf3 ultra ustawienia 50-70 fps.. nie mam pojęcia w czym problem.. siege są dla mnie niegrywalne jak i mass pvp..


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10780 dnia: Listopad 06, 2011, 01:38:08 pm »
zrób relog

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 285

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10781 dnia: Listopad 06, 2011, 01:43:01 pm »
to bym musiał relogi co 10 minut robić  ;>


  • Wiadomości: 236

  • Pochwał: -1

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10782 dnia: Listopad 06, 2011, 02:58:45 pm »
to bym musiał relogi co 10 minut robić  ;>

Przyzwyczaj się
nope


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10783 dnia: Listopad 06, 2011, 03:20:14 pm »
raz tylko mi się tak zdarzyło wczoraj że przeniosłem się do oren i miałem 3 fps jak spoglądałem na budynek WH mimo że prawie nikogo dookoła nie było.
Relog pomógł i się nie powtórzyło.
Archeage <3


  • Wiadomości: 285

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10784 dnia: Listopad 06, 2011, 06:04:22 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=dwxZ-70kxAE  o, tak to wygląda  z mojej perspektywy ;)


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10785 dnia: Listopad 06, 2011, 06:34:56 pm »
Czy mi się wydaje czy ty grasz na full i narzekasz na lagi?
No bez kompa za 10 tysi to ci chodzić płynnie nie będzie

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 285

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10786 dnia: Listopad 06, 2011, 06:39:24 pm »
Gram na minimum + zasięg widzenia do połowy.. ;)


Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10787 dnia: Listopad 06, 2011, 06:39:41 pm »
ROTFL, to daj mi konfig kompa za 10 tysi, gdzie L2 będzie chodziło płynnie.


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10788 dnia: Listopad 06, 2011, 06:41:15 pm »
ROTFL, to daj mi konfig kompa za 10 tysi, gdzie L2 będzie chodziło płynnie.
A co masz takiego? :P
Same części do kompa nie buda czy monitor

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 39

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10789 dnia: Listopad 06, 2011, 06:43:30 pm »
na i5 2500k 4,8GHz chodzi płynnie na full na siege ;]
Elth - OldBoyz


Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10790 dnia: Listopad 06, 2011, 06:53:59 pm »
Chyba na C4.


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10791 dnia: Listopad 06, 2011, 07:02:25 pm »
Hahaha acid :D wprawdzie narzekamy tak na L2 ze jest słabo zoptymalizowane a pokazcie mi fraps z innej gry gdzie jest powiedzmy 150 vs 150 i perma 50fps :>  Np: sam nie grałem w jajona ale słyszałem ze tam tez były straszne spadki fps przy jakis fortecach czy czyms takim :> lf confirm

Nie ma tez co porównywac do bf3 :> max na serwie moze grac 64 osoby to nawet jak by sie wszyscy ustawili w jednym miejscu i naraz zaczeli strzelac to pewnie by Ci zjechalo do 5fps ;P
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2011, 07:04:38 pm wysłana przez Nervoson »


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10792 dnia: Listopad 06, 2011, 07:02:56 pm »
Nie pracuje ktoś w sklepie komputerowym może? :P można by się zebrać i po testować różne configi pc ^_^

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 285

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10793 dnia: Listopad 06, 2011, 07:04:38 pm »
Hahaha acid :D wprawdzie narzekamy tak na L2 ze jest słabo zoptymalizowane a pokazcie mi fraps z innej gry gdzie jest powiedzmy 150 vs 150 i perma 50fps :>  Np: sam nie grałem w jajona ale słyszałem ze tam tez były straszne spadki fps przy jakis fortecach czy czyms takim :> lf confirm

Wiesz, ale takie cyrki to ja mam od wejścia God'a , na h5 jeszcze dało się pograć, teraz już nie da..


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10794 dnia: Listopad 06, 2011, 07:08:00 pm »
Hahaha acid :D wprawdzie narzekamy tak na L2 ze jest słabo zoptymalizowane a pokazcie mi fraps z innej gry gdzie jest powiedzmy 150 vs 150 i perma 50fps :>  Np: sam nie grałem w jajona ale słyszałem ze tam tez były straszne spadki fps przy jakis fortecach czy czyms takim :> lf confirm

Potwierdzam. Pierwsze siege o fortece w Aionie, to był zerg +300 vs +300 i jeżeli nei wyłączyłeś postaci (żeby widzieć same nicki) to był albo perma freez, albo crash po max paru minutach.

Samo mass pvp tam wyglądało tak: widzisz same białe nicki, TAB-em targetujesz najbliżsży target, który na 90% jest już, albo za sekundę będzie martwy, bo sprzątną go archerzy/magowie.

Fajnei za to wyglądąło mass PvP na mniejsza scalę, ale to tak 30 vs 30 powiedzmy. Tylko na dobrą sprawę, czy to można nazwać mass PvP...

Grałem w Aiona od początku wyjścia, przez pół roku.

Jeszcze cyrki mieli ci, którzy mieli za dobre kompy (coś tam z rdzeniami), bo o dziwo, to oni częściej dostawali crashe (średnio co 10 min) niż ludzie ze słabymi kompami (jak ja wtedy). Dopiero jakiś miesiąc, półtora dali hot fixa, co to naprawił.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10795 dnia: Listopad 06, 2011, 07:11:48 pm »
Ciekawe czy dałoby sie wrzucic cała gre do pamieci RAM wtedy pozbywamy sie jakichkolwiek doczytów ;) Na priwach dało sie edytowac jakis tam plik w ktorym była linijka do ustawienia ilosci pamieci karty graficznej do wykorzystywania w grze i chyba standardowo jest 64? ale tego na ruoffie si enie dalo zmienic. Do tego dobry proc, grafa nie jest taka ważna. No i serwer 1metr od naszego kompa oczywiscie połączenie "po kablu" ;)


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10796 dnia: Listopad 06, 2011, 07:15:15 pm »
Hahaha acid :D wprawdzie narzekamy tak na L2 ze jest słabo zoptymalizowane a pokazcie mi fraps z innej gry gdzie jest powiedzmy 150 vs 150 i perma 50fps :>  Np: sam nie grałem w jajona ale słyszałem ze tam tez były straszne spadki fps przy jakis fortecach czy czyms takim :> lf confirm

Nie ma tez co porównywac do bf3 :> max na serwie moze grac 64 osoby to nawet jak by sie wszyscy ustawili w jednym miejscu i naraz zaczeli strzelac to pewnie by Ci zjechalo do 5fps ;P

Aion był niegrywalny na fortecach. W pierwszych miesiącach połowę ludzi wywalało do windowsa, lagi były niesamowite, a nawet po pierwszym patchu który wyeliminował crashe, jedynym sposobem gry to z samymi nickami - bez modeli postaci...
http://www.youtube.com/watch?v=ZPtE8Jazjxs


L2 to cud wydajności w porównaniu z Aionem D:
Archeage <3


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10797 dnia: Listopad 06, 2011, 07:20:28 pm »
Moze to tylko NCSoft tak nie ogarnia. Jak wyglada mass pvp wowie? ;) tylko wiecie tak SPORE o ile w ogole tam cos takiego istnieje.


  • Wiadomości: 39

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10798 dnia: Listopad 06, 2011, 07:46:35 pm »
Chyba na C4.

na h5 + ssd oczywiście
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2011, 07:48:11 pm wysłana przez iElth »
Elth - OldBoyz


  • Wiadomości: 285

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10799 dnia: Listopad 06, 2011, 07:56:56 pm »
h5.. my piszemy o God. ;)