A wystarczą dwa, jak ktoś się uprze to trzy dark resisty i necro bije po 200. Gdyby było więcej buffslotów to fakt necro/pal byłby bardzo mocną postacią, nie da rady zmieścić dwóch buffów na tarczę, deflect arrow, majesty i może jeszcze ai. Necro nie dostaje ze stacksuby żadnej ofensywy za to he już tak także wszystko się niweluje, zwłaszcza że skille tanka są obcięte w robe.
HE/WK? Proszę Cię... kot o ile nie dostanie erase pada w dwie sekundy a wtedy jesteś niczym innym jak zwykłym he z delikatnie większym m defem z pasywek. Nie jest to na pewno topowe połączenie, już lepiej wl lub glad jako dd lub pal na frontline.
Destro/Tyrant został drastycznie obcięty ze względu na zbyt potężny pve power, totemy wybijają się z frenzy/guts. Dodatkowo destro z automatu stracił polearm mastery aby uniknąć sytuacji gdzie 90% serwera expi się orkiem w c grade. Na Rb działa jak normalny destro, nic nie zyskujemy z tyranta. Za to grając z fistami, dochodzi kilka rzeczy jak chociażby rage.
Dagger tank działa i ma się dobrze, u ludzi sytuacja podobna jak przy he - wl dla dps, pal dla defa. U elfów faktycznie najsensowniejszym rozwiązeniem jest tank, ewentualnie bd czy sws ale może być ciężko z maną. Dodam, że customowo dodane są wyższe lvle inner rhytm w celu zmniejszenia konsumpcji many.
Magowie analogicznie. Summoner dla ofensywy, tank dla defensywy, ewentualnie sws czy bd jeśli nie mamy takiego w setupie. Można też oczywiście połączyć nuker+healer ale osobiście nie polecam. Ewentualnie sws/ee dla solo graczy.
Mutantów nie ma z dwóch powodów - pewne kombinacje jak np wl/aw czy tyr/pal byłyby zbyt mocne i niemożliwe do zbalansowania. Dodatkowo z mutantami zbyt łatwo o buffboty gdzie grając solo na tripleboxie mamy fullbuff, a to przecież mmo.