Witaj
Gość

Wątek: Core (EU) - Rejestracja i Logowanie - F.A.Q.  (Przeczytany 93120 razy)

  • Wiadomości: 107

  • Pochwał: 1

Core (EU) - Rejestracja i Logowanie - F.A.Q.
« dnia: Grudzień 02, 2011, 05:10:42 pm »
@@@ Problemy


Rozwiązania problemow podane przez innove można przeczytać tutaj: https://forum.4game.com/showthread.php?t=628&p=8984&viewfull=1#post8984


1. MS VISUAL C++
          Jeśli zatrzymasz się na instalacji ms visual, kliknij anuluj (cancel) następnie odinstaluj wszystkie zainstalowane aplikacje ms visual c++ i sciągnij i zainstaluj ten plik www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=5555 a następnie uruchom instalatora ponownie.
LUB odinstalować wszystkie ms visual na komputerze, i uruchomić instalatora ponownie, powinno się automatycznie zainstalować.

2. OPCJA PLAY NIE DZIAŁA lub gra się nie chce instalować
Jeśli opcja PLAY po zainstalowaniu gry wciąż nie działa lub nie chcę się gra instalować.

          1. Wyłączyć działającego 4game w tray'u (znajduje się na dole poprawej tam gdzie gg itd.) lub wejście w menadżer zadań (ctrl+alt+delete) następnie w procesy i zakończyć działanie(wylaczyc) 4GameTray.exe oraz 4GameService.exe.



          2. Odinstalować program 4game a następnie wejść na stronę https://eu.4game.com/lineage2/ kliknąć instal i zainstalować, po tej operacji gra powinna już się normalnie włączyć poprzez opcję play na stronie.
          3. Jeśli wciąż nie działa proszę sciągnąć program CCleaner i usunąć cache przegladarki.
 
3. GRA SIĘ NIE URUCHAMIA
          W razie problemów z grą, nie chce się uruchomić, nic się nie dzieje po wyświetleniu frost itp. Proszę wyłączyć antywirusa i/lub firewalla w routerze czy windowsie lub kompletnie ODINSTALOWANIE GO(antywirusa, występują czeste problemy z COMODO). Jeśli wciąż będą problemy proszę zrobić FIX'a znajduje się on na stronie https://eu.4game.com/lineage2/play/

4. Critical error:
Insufficient Memory.
Proszę sprawdzić opcję wirtualna pamięć oraz wolne miejsce na dysku.
Możesz to sprawdzic wchodząc w : Panel sterowania->System->zaawansowane->wydajność->ustawienia->zaawansowane->pamięć wirtualna.
W tej chwili nie ma 100% rozwiązania tego problemu (specjalisci z NCsoft nad tym pracuja).

5. GameGuard Errors:


Spróbujcie usunąć folder frost z folderu gry.
Usunąć pliki frostUpdater.dll, gameShieldDll.dll, s_info.ini, GameGuard.des z folderu system.
I sprawdzić czy pliki się zgadzają (fix na stronie).


6. Cannot Resolve Host Name:

1. Start --> uruchom --> %WINDIR%\System32\drivers\etc
2. Otwórz plik hosts za pomocą notatnika.
3. W ostatniej linijce dopiszcie: 109.105.153.10 geo.l2.eu
4. Zrestartuj komputer i spróbuj się zalogować.


@@@@@ Instalacja @@@@@


1. Sciągnij launchera Innova (http://cdn.inn.ru/installer/lineage2eu-4game.exe) lub (http://www.multiupload.com/FZOT2RC2AW)
1.1 Następnie go uruchom



2. Wciśnij przycisk next (dalej)



3. Przeczytaj i zaakceptuj regulamin.



4. Wybierz w jakim folderze Aplikacja ma być umieszczona.





5. Wybierz folder gdzie ma być zainstalowany klient.




6. Aby wszystko działały prawidłowo bedziesz potrzebował sciągnąć MS Visual C++ i uruchomić go.



7. Gratulacje, ukończyłeś etap sciągania gry.  Teraz potrzebujesz się zarejestrować.



Rejestracja (Można się zalogować z wcześniej używanego konta na RU OFF)

1. Wejdz na stronę http://eu.4game.com, proces sciągania klienta aktualnie się rozpoczął, następnie wciskamy przycisk "sign in and register".





2. Podążaj za wskazówkami "register a new account".



3. Możesz się zarejestrować używając swojego emaila w polu (enter your e-mail), lub używając swojego konta Facebook (Przepraszamy za rosyjskie litery, pracujemy nad tym bedzie to zmienione wkrótce).



4. Po wpisaniu swojego e-maila i kodu, wejdz na swojego emaila i potwierdź rejestrację.
( UWAGA! Prosze sprawdzić folder SPAM )




5.Podążając za linkiem ukończymy rejestrację, następnie ustawiamy nasze hasło.



Gratulacje! zarejestrowałeś się na 4Game, życzymy miłej gry!

Oryginał: https://forum.4game.com/showthread.php?t=225


Możecie sprawdzić aktualny stan ściagania gry wchodząc na stronę https://eu.4game.com/lineage2/play/





OFICJALNE Strony Lineage 2 Europe
www.lineage2.eu
https://eu.4game.com/
https://forum.4game.com/forum.php

https://www.facebook.com/lineage2eu
https://www.youtube.com/user/lineage2eu
https://plus.google.com/112130957217101153123/posts
https://twitter.com/lineage2europe

Jeśli znajdziecie jakieś błędy w tłumaczeniu lub jest nie zrozumiałe, dajcie znać.
Proszę o przyklejenie, lub przeniesienie do odpowiedniego działu jeśli takowy powstanie.
Wszystko było tłumaczone przezemnie.

//Jeśli się coś zmieni to prosiłbym o aktualizacje, a teraz podklejam jako małe info na temat bety innovy,
//Sebal
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2016, 08:39:14 am wysłana przez Naito »
CPU: AMD Athlon II X4 640 3,0GHz  GPU: ASUS EAH6850 DirectCU  SSD: OCZ AGILITY 3 60GB
MOBO: MSI 770-G45 HDD: Samsung F3 HD502HJ  RAM:Kingston 2x2GB 1333MHz CL9 PSU: OCZ StealthXStream2 600W
Microsoft SideWinder X4 :: Razer DeathAdder :: Philips SHP2000


  • *******
  • Wiadomości: 1185

  • Pochwał: 17

Odp: INNOVA EU - Jak się połączyć - F.A.Q.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 17, 2016, 08:27:33 am »
Jeżeli ktokolwiek z Was ma problemy z połączeniem się do serwera lub pojawia mu się jakiś błąd proszony jest o założenie nowego tematu w dziale HELP!
Zapraszam na serwer Team Speak 3 - Dead Echo - Community of Gamers - Adres: deadecho.pl

W Lineage 2 gram na serwerze: EU Core | Nick: Naito | Clan: BlackSwans