Witaj
Gość

Wątek: Daggerzy - Prezentacja  (Przeczytany 97010 razy)

  • Wiadomości: 240

  • Pochwał: 4

  • Guild Wars nerd
Daggerzy - Prezentacja
« dnia: Lipiec 06, 2006, 05:34:11 pm »
Po krótkiej przerwie  :P

Daggerzy (Daggerowcy czy Sztyleciarze) to wojownicy wyspecjalizowani w używaniu lekkiego pancerza oraz walce sztyletem. Posiadają bardzo duże możliwości uników, a ich skile odpowiednio użyte potrafią zadać ogromne obrażenia (szczególnie kiedy uderza się w plecy wroga).

Treasure Hunter
Droga wyboru: Human Fighter -> Rogue -> Treasure Hunter

Charakteryzuje się:
- Średnią szaną na krytyk (wliczając pasywa Critical Chance)
- Średnim dmg'em
- Dosyć małą predkością chodzenia /biegania, którą z kolei może nieźle dopakować używając Dasha
- Największą ilością HP z sztyleciarzy
- Posiadaniem 2 pasywów: Critical Chance (zwiększa szansę na uderzenie krytyczne) oraz Critical Power (zwiększa obrażenia przy krytyku). AW posiada tylko Critical Power a PW Critical Chance, TH jako jedyny ma je obydwa.
- Pasywem Boost Attack Speed, zwiększającym jego szybkość ataku
- Skilem Dash, ZNACZNIE zwiększającym prędkość chodzenia / biegania. Działa tylko 10 sekund (przynajmniej na większości serwerów i retailu)
- Skilami Switch oraz Veil pozwalającymi odpowiednio na: Zmienienie celu ataku moba (Switch) oraz "zniechęcenie" potwora do ataku (jeżeli ktoś zna bardziej dokładne tłumaczenie tych skili, proszę o podanie). Jak w przypadku Critical Power i Chance  AW posiada Veil a PW Switch
- Skilem Trick, dzięki któremu potwór traci "wolę walki"
- Skilem Fake Death, "sztuczna śmierć", dzięki któremu atakujące moby uznają nas za zmarłego i zaprzestają dalszej ofensywy
- Skilem Vital Force, pozwalającym na szybszą regenerację podczas siedzenia

Abyss Walker
Droga wyboru: Dark Fighter -> Assasin -> Abyss Walker

Charakteryzuje się:
- Średnią szansą na krytyk
- Największym dmg'em z sztyleciarzy
- Najmniejszą ilością HP
- Skilami Magicznymi jak: Poison, Power Break, Hex, Life Drain, Freezing Strike (opisywane w podobnych tematach)
- Pasywem Critical Power (patrz TH)
- Ofensywnym skilem Sting (dmg + krwawienie)
- Skilem Veil (patrz TH)
- Potężnym skilem atakującym jakim jest Blinding Blow - po wykonaniu tego sztychu (ciosu) nasza szybkość zostaje zwiększona na krótki okres czasu
- Skilem Trick (patrz TH)
- Brakiem skilu Fake Death

Plains Walker
Droga Wyboru: Elven Fighter -> Elven Scout -> Plains Walker

Charakteryzuje się:
- Największą szansą na uderzenie krytyczne
- Troszkę większą ilością HP niż AW, ale mniejszą niż TH
- Skilami leczącymi odpowiednio: Rany (Elemental Heal - Selfheal), krwawienie (Cure Bleeding), Trucizne (Poison Recovery - self)
- Skilem Spirit Barrier, zwiększajacym M.Def
- Skilem Rest of Charmeleon, pozwalającym na odpoczynek nawet w pobliżu agresywnych mobów (w odstępach czasu pobiera MP)
- Skilem Switch (patrz TH)
- Skilem Entangle, spowalniającym szybkość chodzenia / biegania przeciwnika
- Brakiem skilu Trick
- Atakiem Blinding Blow (patrz AW)
- Selfbuffem Spirnt (działa jak WW) - lvl2 - zwiększa prędkość poruszania się / biegania
-Skilem Fake Death, (patrz TH)

Treasure Hunter
Ludzki sztyleciarz, chyba najbardziej wszechstronny z nich. Posiada zarówno całkiem niezłe obrażenia jak i trafienia krytyczne. Dużo HP sprawia, że dłużej wytrzyma pod naporem przeciwnika. Nałatwiejszy sztyleciarz do prowadzenia.

Abyss Walker
Mroczny Elf, zabójca, używający czarnej magii aby najpierw osłabić przeciwnika, a potem wykorzystać swoją ponadprzeciętną siłę aby szybko go wykończyć. Jego trafienia krytyczne są chyba najbardziej niszczycielskie. Najmniej HP.

Plains Walker
Elficki szytleciarz, najbardziej zwinny i najszybszy z tej trójki. Bardzo częste trafienia krytyczne (a co za tym idzie "wchodzenie" skili.) Niestety jego obrażenia nie są tak duże jak TH'a czy AW'a. Posiada przydatną zdolność leczenia.


"Wejścia" skili daggerów są zależne od ich współczynnika Dex (na niektórych priwach są ciągle zależne od Criticala). Backstab może być użyty tylko kiedy przeciwnik jest do nas odwrócony tyłem. Do tego Deadly Blow ma WIĘKSZĄ szansę "wejścia" niż Mortal Blow. Najlepiej "wchodzącym" skilem ze sztyletu jest Blinding Blow.


Cechy wspólne sztyleciarzy:
*Dosyć mało HP oraz CP
*Pasywy Light Armor Mastery oraz Dagger Mastery zwiększające odpowiednio  możliwości obronne w lekkim pancerzy oraz P.Atk przy użyciu sztyletów
*Pasyw Boost Evasion, zwiększającym możliwości uników
*Skilem Silent Move, pozwalającym przejść niepostrzeżenie obok moba (świetne na agresywy - Silent Move + Backstab)
*Skilem Unlock, pozwalającym otwierać zamknięte skrzynie oraz drzwi (wymagany Key of Thief)
*Pasywami jak: , Acrobatic move, Acrobat czy Boost Breath, zwiększającymi odpowiednio  lepsze uniki podczas biegu, zmniejszeniem obrażeń podczas spadania z wysoka czy dłuższą możnością spędzania czasu pod wodą (do tego Kiss of Eva i mamy rybkę :P)
*Zabójczymi skilami do użycia ze sztyletem takimi jak: Mortal Blow, Deadly Blow, Backstab czy Bleed (powoduje krwawienie)
*Pasywem Quick Step, zwiększającym szybkość chodzenia / biegania
*Skilem Vicious Stance, zwiększającym obrażenia przy trafieniu krytycznym
*Skilem Ultimate Evasion, zwiększającym na pewien okres czasu zdolności uników
*Skilem lure, pozwalającym na zmuszenie potwora do ataku
Ekwipunek

Armor:

No Grade - Heavy Armor (najlepiej bronze) - nasze możliwości uników nie są jeszcze tak rozwinięte abyśmy z powodzeniem mogliśmy często unikać ciosów, a większy def zawsze się przyda
D Grade - Oczywiście będzie to Manticore Set - +92MP
C Grade - tutaj są różne możliwości, podam sety:
- Drake Leather Set - +5.24% M.Def
- Plated Leather Set - +4 Siły, -1 Kondycji (IMO najbardziej odpowiedni)
- Mithrill Set - Evasion +4
- Theca Leather Set - +5.24% P.Def
B Grade - znowu zawiążą się dyskusję na temat armoru więc również podam tylko możliwości:
- Light Zubei Set - +4 Evasion
- Avadon Leather Set - +5.24% M.Def, zwiększony udźwig
- Leather Blue Wolf Set - +5.24% P.Def, Int -2, Men +3, Wit -1
- Leather Armor of Doom - dłuższe oddychanie w wodzie, -1 Str, -2 Con, +3 Dex (trafienia krytyczne), +2.7% P.Atk, +2.5% MP Regeneration (IMO najlepszy :P :D)

Broń

Moim zdaniem powinien to być jakiś sztylet z SA Focus, który zwiększy możliwość na trafienie krytyczne (dobre dla TH i AW) lub też Critical Power, który zwiększy siłę krytycznego uderzenia (dla PW). Do PvP dobrym wyjściem będzie SA Might Mortal, który zwiększa szansę wejścia Mortal Blowa oraz Deadly Blowa o 40%.

Czy nosić Sztyleciarzem Łuk? Moim zdaniem tak, łucznikowi nie przyda się sztylet, ale daggerowi za to przyda się łuk. Szczególnie kiedy oberwiemy rootem czy innym nieprzyjemnym zaklęciem zatrzymującym. Wtedy zawsze lepiej wykorzystać nasze podstawowe przeszkolenie w zakresie broni strzeleckiej (Stun Shot lvl3 - Power 326 oraz Power Shot lvl24 - Power 865)

Expienie

Cóż...co do expienia to nie znam się za bardzo na sztyleciarzach, nie grałem za długo nimi (planuję jakiegoś zrobić na x45 żeby móc dokładniej wypowiedzieć się w tej kwiestii), ale myślę że nie różni się tak dużo od innych melee fighterów. Najlepiej podejść od tyłu i zaaplikować serię morderczych sztychów w plecy. Powinno być po sprawie :P

3rd Class
Teraz kilka słów o 3-ciej klasie, czyli co ciekawego taki sztyleciarz może dostać.
Wszystkie 3 klasy sztyleciarzy otrzymują:
* Lethal Blow - bardzo potężny atak z wykorzystaniem sztyletu
* Bluff - Ktoś byłby tak miły i dokładnie opisał? :P Po opisie wnioskuję, że "zmusza" przeciwnika, ażeby "odsłonił plecy(?)". Sprawia, że przeciwnik nie ma "ochoty" do walki i do tego go stunuje (?) (Throws into state of Shock)
* Skil Mastery - chętnie się dowiem, ktoś wyjaśni?
* Focus Skil Mastery - zwiększa szanse na "wejście" skili bazujących przy użyciu szytletu, w odstępach czasu konsumuję manę
Unikalne Skile dla 3-ciej profesji sztyleciarza

Adventurer (Treasure Hunter -> Adventurer)
- Focus Chance oraz Focus Powr - chwilowo zwiększają szansę na krytyczne  uderzenie (Chance), siłę krytycznego uderzenia (Power) oraz wejście skili (obydwa) - nie jestem pewien, jeśli to co innego to prosiłbym o podanie dokładniejszej definicji - jak w przypadku Critcal Chance oraz Critical Power Wind Rider (PW) dostaje Focus Chance a Ghost Hunter (PW) dostaje Focus Power
Wind Raider (PW) oraz Ghost Hunter (AW)
obydwaj dostają Focus Death. Chwilowo zmniejsza szansę na krytyczne trafienie oraz zwiększa szansę na wejście skili (też nie jestem pewien)

eeeh, wszystkie skile wszystkich trzecich klas są pisane jak dla mnie nieco chaotyczne, więc proszę o poprawki


  • Wiadomości: 494

  • Pochwał: 13

Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 06, 2006, 05:43:39 pm »
o widze ze niezla robote robisz na forum, oby tak dalej
co do ekwipunku to praktycznie wszyscy chodza w mithril secie +4 do evasion
a b grade to glowne zubei i doom
a co do SA chcialem zrobic PW na hardcore zubei set +4 evasion,kris SA evasion bodajrze +4 do unikow + jakis song lub buff od EE ale nie udalo mi sie niestety :P
no to jeszcze buferzy tanki i  magowei


Użytkownik zbanowany


  • ******
  • Wiadomości: 1139

  • Pochwał: 16

Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 07, 2006, 01:18:05 am »
Blinding Blow - zwieksza predkosc biegania po uzyciu.. na jakies 10 sekund z tego co pamietam :/ Przydatne gdy chcemy zabic kogos kto przed nami ucieka, BB>BS>DB>MB i po sprawie..


  • Wiadomości: 257

  • Pochwał: 1

Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 07, 2006, 01:28:31 pm »
Dla PW dagger z SA focus to porazka na calej linii, i tak bijesz jak dziecko bez passiwow na crit. power wiec mzoe lepiej zalozyc cos z Crit. dmage SA? Do pvp oczywiscie najlepsze poki co sa daggery z Might Mortal jednak czytajac jednynie opisy skilli ze stronek l2 i rozne opracowania pewnie o nich nigdy nie slyszales bo zostaly wycofane z wejsciem C3. Na stosunkowo starych serverach sa jednak jeszcze dostepne, poki co w c4 za 'wchodzenie' blowow jest odpowiedzialne tylko DEX jak stat, nie crit. rate wiec dagger z focus pomoze jedynie w PvE. MM zwieksza prawdopodobienstwo zasadzenia skilla o 40% or sth.

Got Rice Niguuh?!

Cytat: Goo-Get-Teaaa
NEXT time dont say ur clan rolled VC because u only rolled us with a 6vs6

but you guys had noblesse

VC status.


  • Wiadomości: 240

  • Pochwał: 4

  • Guild Wars nerd
Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 07, 2006, 03:45:06 pm »
Cytat: xs1nx
Dla PW dagger z SA focus to porazka na calej linii, i tak bijesz jak dziecko bez passiwow na crit. power wiec mzoe lepiej zalozyc cos z Crit. dmage SA? Do pvp oczywiscie najlepsze poki co sa daggery z Might Mortal jednak czytajac jednynie opisy skilli ze stronek l2 i rozne opracowania pewnie o nich nigdy nie slyszales bo zostaly wycofane z wejsciem C3. Na stosunkowo starych serverach sa jednak jeszcze dostepne, poki co w c4 za 'wchodzenie' blowow jest odpowiedzialne tylko DEX jak stat, nie crit. rate wiec dagger z focus pomoze jedynie w PvE. MM zwieksza prawdopodobienstwo zasadzenia skilla o 40% or sth.


Dzięki, poprawione. Korzystam tylko ze strony L2.com


  • Wiadomości: 608

  • Pochwał: 4

  • .i.
Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 08, 2006, 01:29:47 am »
AW nie ma fake death. Brak opisu skilla Lure. PW - skill Sprint.


  • Wiadomości: 240

  • Pochwał: 4

  • Guild Wars nerd
Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 08, 2006, 11:38:01 am »
Poprawione. Dziękuje.


  • Wiadomości: 573

  • Pochwał: 19

  • Insane
Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 08, 2006, 12:05:03 pm »
Cytat: xs1nx
Dla PW dagger z SA focus to porazka na calej linii, i tak bijesz jak dziecko bez passiwow na crit. power wiec mzoe lepiej zalozyc cos z Crit. dmage SA? Do pvp oczywiscie najlepsze poki co sa daggery z Might Mortal jednak czytajac jednynie opisy skilli ze stronek l2 i rozne opracowania pewnie o nich nigdy nie slyszales bo zostaly wycofane z wejsciem C3. Na stosunkowo starych serverach sa jednak jeszcze dostepne, poki co w c4 za 'wchodzenie' blowow jest odpowiedzialne tylko DEX jak stat, nie crit. rate wiec dagger z focus pomoze jedynie w PvE. MM zwieksza prawdopodobienstwo zasadzenia skilla o 40% or sth.

troche nie tak...
na kazdym C1beta (wiekszosci piratow) szansa wyladowania staba zalezy wlasnie od szansy na crita (Crit) a nie jak w retailu od DEX.
czyli na piratach nie jest wazne czy wezmiesz SA MM czy Focus bo dzialaja one strasznie podobnie.
jak masz buffy (song of hunter i focus) to praktycznie nie missujesz ze skilli.
znaczna roznica miedzy MM a Focus byla tylko w retailu ale tam MM zostalo wycofane jakis czas temu...
(nie wiem jak to sie odnosi do l2j ale chyba tam jest ta sama zasada co w retailu)

btw Vital Force ma chyba tylko human.


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 08, 2006, 12:31:49 pm »
Tak Vital Force to ma tylko z daggerow TH.


  • Wiadomości: 240

  • Pochwał: 4

  • Guild Wars nerd
Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 08, 2006, 01:12:54 pm »
Vital Force poprawiony, rozdaję plusiki :D Co do SA to eeeh...podałem kilka możliwości, niech gracze sami wybiorą, a co działa i nie działa u nich na serwach to niech szukają na forach ich serwów.

EDIT Moim odnośnikiem też jest retai, nie sprawdzam tego wszystkiego na privach, ale korzystam z wypowiedzi graczy, którzy grali bądź grają na globalnym serwerze a także z oficjalnej strony lineage2.


  • Wiadomości: 257

  • Pochwał: 1

Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 08, 2006, 01:20:06 pm »
sorry ze moim odnosnikiem jest retail...
Przeciez jakis tzreba wybrac, kazdy prv server ma swoje zasady i kazdy jest inny bo ogolnie maja wszytsko totalnie spieprzone, nieda sie go wlansie dlatego wybrac jako wzor to wszelkich opisow.

A daggery z MM zostaly wycofane, owszem co nie oznacza ze neida sie ich juz zdobyc bo bronie nie zostaly skasowane, na mlodych servach takich jak np. teon nie znajdziesz ich ale na servie na ktorym ja gralem (kain) stosunkowo latwo cos takiego zdobyc jesli masz kase -  CD z MM okolo 80kk / demon z MM okolo 200~ bajonska suma ale jesli niechcesz byc szmata do bicia w pvp to lepiej sie poswiecic :] , oczywiscie wszystko sie zmieni w c5.

Got Rice Niguuh?!

Cytat: Goo-Get-Teaaa
NEXT time dont say ur clan rolled VC because u only rolled us with a 6vs6

but you guys had noblesse

VC status.


  • Wiadomości: 573

  • Pochwał: 19

  • Insane
Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 08, 2006, 01:29:05 pm »
ta w C5 "dagger" powroci do swojej swietnosci z C2

i retail powinien byc jak najbardziej punktem odniesienia, ale na forach tego typu wypada dopisac o jakiej grupie serverow sie mowi (c1beta, l2j, official)


  • Wiadomości: 573

  • Pochwał: 19

  • Insane
Re: Daggerzy - Przedstawienie
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 08, 2006, 04:18:43 pm »
Cytat: Nefryl

"Wejścia" skili daggerów są zależne od ich współczynnika Dex. Backstab może być użyty tylko kiedy przeciwnik jest do nas odwrócony tyłem. Do tego Deadly Blow ma WIĘKSZĄ szansę "wejścia" niż Mortal Blow.

jak juz wspominalem to co napisales jest prawdziwe tylko w retailu i w l2j.
na c1beta siadanie skilli zalezy od Crit
a najwieksza szanse na wejscie ma Binding Blow
dopisz tez ze kazdy dagger w 3rd class dostaje Lethal Blow, Bluff i Focus Skill Mastery - to sa swietne skille
Adventuer (TH) jak na niego przystalo dostaje focus chance i focus power
Ghost Hunter (AW) focus death i focus power
Wind Rider (PW) focus chance i focus death
pomijam te skille ktore dostaje wiekszosc class

edit:
uhm bylem pewien ze edytowalem poprzedni post :P


  • Wiadomości: 240

  • Pochwał: 4

  • Guild Wars nerd
Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 08, 2006, 04:47:29 pm »
Coś tam dodałem o tych trzecich klasach, ale te skile na stronie są dla mnie pisane zbyt chaotycznie, bardzo prosiłbym o poprawki w ich tłumaczeniach  :|


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 08, 2006, 05:04:14 pm »
można by coś jeszcze dopisac o dyes, moim zdaniem najlpeszy wybur to +5 dex/-5strto to dye zakada sie dopiero gdzieś na 60+lvl jak juz sie nie bedzie solo expic bo jednak z takim minusem do str solo expienie zostaje utrudnione(na 60 lvl w sumie i tak już jest nie opłaclane expienie solo)takie dyes podywższa znacznie naszą wartośc dla party bo wparty bedzimy i tak głównie hxexować moby i walic blowy więc większa szansa wejscia blowa jest bardzo porządna a str nie daje nic siły blowa wiec jest nam kompletnie nie potzrebne. możźna by odjąc con tylko wtedy można zapomniec o wlace pvp z kim kolwkiek kto ma stuna, bo wszytko wchodzi nas jak w masło dotaego hp mamy tyle co mag po odjecieu con jeszcze wiec moim zdniem dużo lepszym wyborem jest odjęcie str, której po 60 lvl praktycznie sie nie uzywa na exp w party blowy,do pvp jest ciut inne sparaw z TH bo on ma tylko 3 ciosy(backstap, mB, DB) a dodtakwo nie ma żdnych innych czarów atakujących wiec nie moze też cały czas walić z blowów bo sięnie zdążą ładowac, wiec u TH trzeba by sie zastanowić nad +5dex/-5con tylko ze to obniża hp i zwięsza sanse na stuna, ale AW i PW powinni odjąć str

drugie dye +4con/-4 str jest doś kontrowersynje i szczerze mówiąć nie wiem czy się opłaca je na PW i TH, wkażdym razie na AW się napewno opłaca jeśli chcemy walczyć pvp, AW w pvp nie uzywa dagera prawie wcale do walki tylko wali blowy, draina, haxa, posiona, bleeda, stinga, więc str nie ejst mu kompletnie do pvp potrzebna, a więcej hp to wiecej rzycia nie duzo ale taki kawlaek rzycia moze wystarczyc na wpakownaie dodakowej serii blowów i wygranie walki, dodtakowo większ odporność na stuny którą AW ma bardzo niską
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • Wiadomości: 72

  • Pochwał: 4

Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 23, 2006, 04:11:13 pm »
Skli Bluff to cos takiego jak stun DA, po uzyciu na przeciwnika mob/czlowiek zostaje on tak jakby ogłuszony, nie moze sie ani ruszyc ani atakowac  :D  B.dobra sprawa. A co do skili z 78 to sie nie wypowiadam bo jeszcze nie mam takiego levelu.
Pozdro all.
((-(-.(-_(-_-)_-).-)-))  ****jest nas wielu****


  • Wiadomości: 133

  • Pochwał: 0

Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 30, 2006, 07:12:06 pm »
ja tam nie wiem ale jestem zagorzalym zwolennikiem bw light dla aw . owszem th to tylko doom. ale aw... doom daje nam bonusy do dex - to mozna nadrobic dyesami wiec olac, daje nam tez + 2,52% do p atak - przy 666 p ataku przeklada to sie na jakies 16,5 p ataku wiecej ... cieniutko. za to w bw mamy +5% defa ktory nam sie niezle przydaje i ofkoz 15% cast spd co przy takiej ilosci debufow i czarow ofensywnych jaka posiada aw daje do myslenia (hex,power break,frezing strike , life drain , poison) przyznam sie ze pw to nie wiem ;] ale dla aw to raczej sie w bw bede ubierac


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 30, 2006, 08:21:11 pm »
BW jak i Tallium sa moim skromnym zdanie dobre dla AW(Ale TLL nie testowalem) w sumie to nie jest 15% cast speed wiecej bo odbiera WIT ale daje waznego MEN ktory jest o tyle dobry ze daje M.def i Mane(Lub regeneracje ale to chyba WIT ja daje?) a to sie zawsze przyda(szczegolnie mana).Zreszta ja od zawsze uwazalem ze BW jest dla summonerow/daggero a DML dla Lucznikow ale to moje zdanie.NO i dobra propozycja to Zubei ktorego duzo osob nie docenia bo nie zmienia statystyk a to jest bledem.


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 31, 2006, 09:10:42 am »
zołozyć BW a potem dziwić się że blowy nie wchodza AW dobry pomysł :shock:
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 31, 2006, 10:00:10 am »
Niby czemu blowy maja nie wchodzic? ta 3 DEXA daje normalnie zwiekszenie critical o 200...


  • Wiadomości: 644

  • Pochwał: 11

  • Allways follow my dreams.
Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 31, 2006, 09:52:34 pm »
Dla PW jest Zubei Light bardzo dobry - Plains Walker ma największe uniki spośród daggerów +4 evasion z seta Zubei i mamy świetne unikanie ciosów, blowy też często nie wchodzą.

Dla AW Lekki BW jest bardzo dobry bo siłą AW nie jest critical,unik,obrażenia (chociaż są duże) lecz debuffy. 15% Casting Speeda jest cholernie przydatne dla tej klasy. Polecam.
Your journey's never end

<--= They see me rollin They hatin Patrolling they tryin to catch me ridin dirty =-->



  • *******
  • Wiadomości: 4646

  • Pochwał: 16

  • Ryl to faja
Re: Daggerzy - Przedstawienie
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 31, 2006, 10:14:32 pm »
Cytat: GlooM

[...] dostaje Lethal Blow, Bluff i Focus Skill Mastery


Na czym polega bluff ? ;]
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Assassin lvl 90 --- active / VISAWarriors Clan
Lineage 2 Essence (EU Maroon) - Death Knight lvl 86 --- retired


  • Wiadomości: 644

  • Pochwał: 11

  • Allways follow my dreams.
Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 31, 2006, 10:18:54 pm »
Co jak stun. Koleszka jest ogłuszony... tnz zbluffowany :) i nie może podjąć żadnej akcji. Bluff przerywa aktualnie rzucane czary/skille ale żadko wchodzi.

Nie nawidze przez to daggerów. Jak dostaniesz bluffa to zgon. Po plecach backstaby się sypią i inne noobskille ...
Your journey's never end

<--= They see me rollin They hatin Patrolling they tryin to catch me ridin dirty =-->



  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 01, 2006, 09:25:21 pm »
dla dagera moim zdaniem kazdego najlepszy armor b grade to doom leather, armor ten jest nawet bardziej przydtny w walce z niektórymi kalsami pvp niz a grade, daje plus do dex +3 razem z dye mamy już +8 dex wiec nie muwicei ze to jest mało odejmuje 1 str ale daje 4% p atakc co się wyruwnuje nawet lakko zwiększa atack(zreszta  po co dla dagera p atack?)odejmuje 2 con co jest przyznam minusem ale to się da załatac dye +4con, przyśpiesza regeneracje MP co jest też ważne dla dagera, a co daje BW?klika % defa który w expie jest nam w ogóle nie przydany a do pvp też nie bardzo bo te 5% przy naszym niskim defie to nic nie daje, dodaje m.defa fakt przydatne ale chyba lepiej mieć większy evasion/critical/acuarcy niz mdef, zwiększa cast speed ale na aw np hex i tak robi sie dokładnie chwile wiec co mu z tego cast speed wiekszego TH nie ma czarów więc mu moze przyśpieszyć, dla PW podobnie, jeszcze ktoś dawał propozycje zubei seta b grade co moim zdnaime tez jest złym pomysłem zubie set ma sporo mniej defa niż doom daje 4 evasion ale doom z tym plus 3 dex też daje evasion mniej ale daje
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Daggerzy - Prezentacja
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 01, 2006, 10:09:18 pm »
Cytuj
przyśpiesza regeneracje MP co jest też ważne


Fajnie DML daje mi wieksza regeneracje HP.

Cytuj
klika % defa który w expie jest nam w ogóle nie przydany a do pvp też nie bardzo bo te 5% przy naszym niskim defie to nic nie daje,


Nie lepiej miec Evasion a jak ciebie dopadnie Tyrant to mu walka zrobisz.Wszedzie czytam ze DML jest dla Archerow lub Do PvE dla Daggerow.

Cytuj
dodaje m.defa fakt przydatne ale chyba lepiej mieć większy evasion/critical/acuarcy niz mdef


Pewnie w koncu jak leci huragan to mozesz go wyminac a te 2k dmg od huraganu to nic.Dostaniesz Slowa i skonczysz zabawe.


Cytuj
zwiększa cast speed ale na aw np hex i tak robi sie dokładnie chwile wiec co mu z tego cast speed


Dobrze ze AW ma tylko hex bo ja myslalem ze od mojego SK rozni sie tym ze nie ma LL,Corps Plague i LS.

Cytuj
dla PW podobnie


PW tez nie ma zaklec?

Cytuj
jeszcze ktoś dawał propozycje zubei seta b grade co moim zdnaime tez jest złym pomysłem zubie set ma sporo mniej defa niż doom


To ten def sie liczy czy nie bo ja juz nie wiem.

Cytuj
doom z tym plus 3 dex też daje evasion mniej ale daje


Ta ale odejmuje CON a jak ciebie dopadnie Tyrant lub DA to ci DEX nie pomoze bo pantera robi ała i czesto trafia.