Witaj
Gość

Wątek: Attri - dyskusja  (Przeczytany 6202 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 18, 2010, 02:27:47 pm »
no niby tak, ale chciałbym zobaczyć, że to 110% confirmed... I ile jeszcze by to trwało zanim to wejdzie. Bo miesiąc np mógłbym się ew. przemęczyć z resistami na poziomie 5x60. Ale jak to ma być gdzieś do września, to już gorzej.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • *******
  • Banned
  • Wiadomości: 2363

  • Pochwał: 0

  • ((4i + 6i) :10) - 3u < 0, rly!
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 18, 2010, 02:33:25 pm »
poczytaj elliebelly :)
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 19, 2010, 10:08:17 am »
wszystko o nowym dodatku to na razie będą spekulacje.  Ale czemu nie?
Najlepszym wyborem wydaje mi się na razie 3x180 (3 partsy) + 3x120 (2 partsy). Z buffkami pp to powinno być już mocne zabezpieczenie. Obowiązkowo 180 earth. Potem dorzucając do tego upgrade z 60->120 prawdopodobnie staniemy się bardzo odporni i walki będą naprawdę długie.
Oznacza to osłabienie nukerów i daggerów. Wzmocnią się klasy takie jak titan, gk , glad.
Nukerzy będą musieli bardziej pracować nad enchantami swoich skilli, żeby znaleźć optymalne ustawienie. Wróci do łask necro, bo debuffy stają się istotne przy dłuższych walkach. Jeszcze bardziej istotnym stanie sie mana drain. Powiedziałbym że walki bedą bardziej na mane niż hp.
Ponownie duże znaczenie odzyska assist w walce i aoe skille. Teraz też to jest ważne, ale są sytuacje gdy jeden dd potrafi ściągać po kolei cele i assist na niego nie ma sensu.
Ja odczuwam to jako pozytywne zmiany w pvp. Będzie więcej pracy zespołowej. Niemal wszystkie klasy będą miały znaczącą rolę w pvp. Wyobraźcie sobie dorfa z wysokim resist. To będzie potworny meat schield. Trzeba będzie na takiego zużyć kilka razy więcej mp niż aktualnie (a mp będzie bardzo ważne). Może biegać z resami, stunować, pchać upierdliwe summony do walki, a jeszcze jak zmaksymalizuje sobie reflect dmg, to już w ogóle męczący cel (z riposte stance). Nie może liczyć na dużo fragów, ale w 9vs9 można przez takiego przegrać.
Ciekawy też jestem co stanie się z Archerami. Może będą musieli wrócić do używania skilli i też trochę zreorganizować swoje toony?
Troche przerażają mnie wydatki na pvp. Wzrośnie zużycie cp potów, qhp itp. Chyba warto będzie tym handlować.


  • Wiadomości: 11

  • Pochwał: 0

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 26, 2010, 05:35:46 pm »
Freya to krok w strone PVE L2.. z zalozenia ma byc MNIEJ PVP a nie wiecej.. dlatego ze nie bedzie ono mialo praktycznego sensu.. frinteza instancja.. itp itd.. resistow mozna miec tyle, ze wlasciwie mozna zalozyc iz wracamy do dmg z Interlude.. bez atrybutow.. pamietacie kto wtedy ownil? :)
Koreanczycy narod doswiadczony przez wojny w taki sposob.. ze walka jakakolwiek jest przykrą koniecznościa.. wiec PVE for life :)
Polecam lekture elliebelly i tlumaczenia konferencji NCsoftu o nowych update'ach hehehe

Pozdro:)



  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 26, 2010, 07:00:41 pm »
Być może koreańce mają założenie PvE tej gry, ale Europejczycy i tak będą się napierd*** i zrobią z tej gry PvP, zatem ja osobiście przeszkód nie widzę. Chyba tylko faktycznie boli zrobienei instancji z Frinty i to wszystko co zarzucę temu dodatkowi.

Co do systemu atri, to jak pisał Orlok (podzielam opinię) PvP stanie się po prostu bardziej nastawione na team play. Skończy się bieganie nabufowanym jak świnia daggerem i strącaniem wszystkiego na 1-2 staby.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 460

  • Pochwał: 0

    • Moja strona
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 27, 2010, 10:58:32 am »
To i moje 3 grosze :P

Ta tabelka wrzucona przez Donka raczej nie jest dość dokładna, w moim odczuciu różnica pomiedzy 0 resist a 60 resist jest znacznie większa i chyba zaufałbym danym z Blaha.
Oczywiście trzeba mieć 5x60 albo 5x120, chodzenie bez resistu na któryś z popularnych elementów to proszenie się o zejście na 1 strzał, o resistach od PP można sobie pomarzyć.
Nie rezygnowałbym z holy resist, oprócz wymienionych klas holy na mass pvp używają czasem też łucznicy (+20 elementu z HW :> ) Poza tym taki tank w dzisiejszych czasach też potrafi ładnie przywalić, zwłaszcza jak nie masz resistu na niego.
Ewentualnie (pod warunkiem, że nie grasz cardi czy ee, bo ci muszą mieć wszystko i to 120) odpuściłbym water, ale to zależy z kim się walczy. W słabszych klanach ciągle jest dużo ludzi, którzy poskładali sobie bronie jak jeszcze wind/earth były bardzo drogie i do dziś z nimi biegają (np.: ja :P ) no i zależy jak popularny jest SPS na serwerze. Na Teonie nie ma ich aż tak dużo.
Szkoda, że PP jest wymarłą klasą, ale niestety niska użyteczność w PVE>ewentualne korzyści w PVP, innymi słowy kto ci to wyexpi :P

Ja na swoim EE miałem 2x60 wind, 60 earh, 60 fire, 60 holy i grało mi się bardzo dobrze szczególnie przeciwko SH :)

Mam necklace z TW +30 wind i podobne odczucia :] Szkoda że resisty w earringach i ringach są zbugowane :<


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 27, 2010, 01:30:37 pm »
Zresztą zacząłem również się zastanawiać, gdzie te profki (szczególnie z dużą ilością dobrych selfbufów) miałyby te reisity od PP wpychać. Ostatnio kolega użyczył przed PvP PP 79i ledwo wygospodarowałem sloty dla tego resista z 76 i 2 pojedyńczych. Z czego gdy zaskoczyło maximum abillity od SB, to już mi zrobiło overbuffa >.<

Czyli z TW ne necklae działają ok z tymi resistami, tak? Tylko one dają ten bonus do elemen.?
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 460

  • Pochwał: 0

    • Moja strona
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 27, 2010, 04:30:11 pm »
Czyli z TW ne necklae działają ok z tymi resistami, tak? Tylko one dają ten bonus do elemen.?

Przynajmniej na NA/EU tylko necklace dodaje resisty. W earringach (podobno, bo to trudno sprawdzić) działają tylko bonusy typu stun attack/stun defence.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 27, 2010, 05:37:04 pm »
Te bonusy działają na 99%. Kolega robił testy na mobkach w GC z 2 earringi (każdy +15%) i bez nich. Efekty były zauważalne gołym okiem. No to dobrze wiedzieć, że chociaż necklae działa...
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker