Moim zdaniem DA został tu omówiony mocno jednostronnie - wyłącznie z perspektywy solo PvP. Po mojemu jednak mimo wszystko DA to tank - a główną funkcją tanka w jakimkolwiek pt nie jest zadawanie dmg (bo i tak będzie w tym gorszy od daggera czy łuka), tylko przyjmowanie na siebie tego, po czym inni po prostu by padli - czy będzie to nuk, dagger czy łuk. Z tej perspektywy ten tak zwany "lolset" bynajmniej nie jest setem złym - powiem więcej, na mass pvp (czy jakimkolwiek pt w pve) to właśnie skasowanie DA połowy życia i szansy na resist Stuna (do czego sprowadza się -12 Con) aspiruje do miana lolset. Wątpię, żeby znalazło to-to jakieś bardziej godziwe miejsce w klanie.
OMG -_-'a a juz myslalem ze ludzie dali sobie z tym siana kij jedziemy...
a główną funkcją tanka w jakimkolwiek pt nie jest zadawanie dmg (bo i tak będzie w tym gorszy od daggera czy łuka), tylko przyjmowanie na siebie tego,
No no bo przeciez nie mozna zadawac dmg i tankowac naraz to sprzeczne z mechanika tej gry bo jak mozna byc w defensive stance i battle stan...oh snap nie ta gra.
po czym inni po prostu by padli - czy będzie to nuk, dagger czy łuk.
No tak bo kazdy targetuje od razu tanka a nie daggera i to nie tak ze kazdy jedzie na assist.
Z tej perspektywy ten tak zwany "lolset" bynajmniej nie jest setem złym
lolset is evoluting!
lolset evoluted crapset!
na mass pvp (czy jakimkolwiek pt w pve) to właśnie skasowanie DA połowy życia i szansy na resist Stuna (do czego sprowadza się -12 Con) aspiruje do miana lolset.
Jak tak nie wiem jak u ciebie to jest w klanie ale u mnie jak gralem w L2 to zawsze byl EE ktory mi wrzucal ressist shock.Dodatkowo -12 con to o ile sie nie myle dla DA CALE 14% ressist ale /agree to jest game breaking.Co do hp.Ta na 12 con mam 8k hp a w full vegetable cale 12k czyli 1 nuk wiecej.Moze ty masz zonka z klanem ale ja nie mialem ale jak ludzie nie wierza ze tank cos potrafi zadac w pvp i ci wmawiaja ze masz nosic taki i -_-'ki set to go nosisz i jestes po praniu "musku".Nawet jak mowisz z PoV pve to pamietaj ze tanka hit ma x2-x3 wiecej aggro niz zadaje(czyli uderzasz za 500 a masz 1500 aggro) czyli tank z str=wiecej dmg=wiecej aggro.
Z tym nie polemizuję. Ale nie wykorzysta tego tak jak choćby SwS z porządnym dwuręcznym +focus.
SWS z 2h to fail powinien nosic doom +5 con +4 dex i najlepiej -14 str zeby na dziarach zaoszczedzic.Dodatkowo Blunt C grade z health bo to nie dps tylko buffer i nigdy nie zada takiego dmg jak dagger albo luk a moze jak tank padnie to i przy tankuje?
See what i did there?
I zamiast resist stuna 75% ma powiedzmy 25%. To oznacza że z dużą dozą prawdopodobieństwa ten kontrolny Stun Shot od PRa czy Shield Stun od Pala jednak wejdzie. A wtedy po pierwszym i kilku hitach idzie kolejny... i kolejny... Może przesadzam, ale różnica 12 Cona (-6 zamiast +6) może sprawić znaczne urealnienie powyższego scenariusza. W teamie z bardziej "klasycznym" tankiem - owszem. Ale czy to nie mija się nieco z celem?
Increases resistance to stun attacks by 40% for 20 minutes.
Ja nie wiem wy na te pvp bez buffow chodzicie czy was nie buffuja bo szkoda many?
@bula,Kwadrat,Azella
Graliscie kiedys tankami? Bo mi sie wydaje ze nie! A jezeli tak to powinniscie zrobic srs L2P bo tank to +12 con i basta!