Witaj
Gość

Wątek: Zmiany w systemie debuffow  (Przeczytany 3205 razy)

  • ******
  • Wiadomości: 1257

  • Pochwał: 3

  • Legendarny StarK
Zmiany w systemie debuffow
« dnia: Czerwiec 30, 2011, 11:30:32 am »
Cytat: Diego Vargas;3235321
Debuffs are now organized into the following categories:

Physical: Speed Reduction, Knockdown, Knockback, Stunned, Disarmed, Burning
Magical: Sleep, Polymorph, Fear, Paralysis, Silence

Upon successfully landing a debuff on a player that player now has a resist timer to subsequent attempts to land that same kind of debuff for the next 30 seconds.

The intensity of the resist timer increases in power if a debuff successfully lands on the player while the timer is up.

After 3 successful casts of a debuff within 30 seconds the target of the debuff becomes immune to further attacks of that debuff until the resist timer wears off.

Example, getting stunned by a tank:

1st Successful Stun -> Resist Timer Activated, 40% resist stun applied to subsequent stuns.
2nd Successful Stun within the 1st Stuns Resist Timer -> Resist Timer Reset to 30s, Resist Stun increased to 70%
3rd Successful Stun within the 2nd Stuns Resist Timer -> Resist Timer resets to 30s, target is now immune to Stun effects


Some notes, all classes have been given many new debuffs so its not like tanks are going to be unable to do things just because their stun is locked out.

FYI all classes now have at least three types of strong disabling debuff.

Tanks for example have Stun, Knockback, Knockdown, Silence.


The resist change was added so people would need to both vary their attacks and not completely overpower a target with all the new attack skills.

Po polsku:

Od GoD system debuffow będzie się dzielił na dwie kategorie:
a) Fizyczne: Speed Reduction, Knockdown, Knockback, Stunned, Disarmed, Burning 
b) Magiczne: Sleep, Polymorph, Fear, Paralysis, Silence

Gdy dany debuffow zostanie wykastowany z sukcesem (tj. gdy dany debuffow "siądzie" na targecie), to target na którym dany debuffow został wykastowany, dostaje buffka na 30 sec, który zwiększa resist na kolejne tego typu debuffy. Czyli gdy dostaniemy Stuna to przez kolejne 30sec , będziemy mieć buffka na resist stun. Jeżeli jednak podczas trwania tego buffa, ktoś dostnie dany debuff ponownie, to moc danego resista zwieksza się. W momencie gdy w ciągu trwania tego resista ( czyli w ciagu 30 sec) dostaniemy 3ci raz debuffa tego samego typu, to włacza sie buffa ktory resistuje w 100% dany debuff.

Przykład:
1. Dostajemy pierwszego stuna, włacza sie buff resistujący kolejne ataki stuna o 40%(na 30sec).
2. Podczas trwania buffa resistujacego stuna, dostajemy kolejnego stuna, to moc resista wzrasta do 70%(buff resetuje sie do 30sec).
3. Podczas trwania ulepszonego buffa, dostaniemy kolejny raz stuna, to w tym momencie buff resetuje sie do 30sec i jestesmy w pelni odporni na stuny.


Wszystkie klasy dostaja nowe debuffy(przynajmniej 3 roznego rodzaju), takze jezeli ktoras z klas (np tank) nie bedzie mogla zastunowac przeciwnika , gdyz ten bedzie mial resista, to z pewnoscia bedzie mogl uzyc innego rodzaju debuffa.

Tank dostaje : Stun, Knockback, Knockdown, Silence.

Nowy system debuffow został wprowadzony zeby ludzie uzywali roznych attakow(debuffow) , a nie tylko tych nowych , ktore z pewnoscia beda bardzo mocne.



4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %


  • Wiadomości: 685

  • Pochwał: 30

  • Wiem, że g**no wiem ^^
    • Kliknij i pomóż.
Odp: Zmiany w systemie debuffow
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 30, 2011, 04:27:35 pm »
Wyjaśnisz mi co to za typ debuffu: Knockback i Knockdown ?
Nudzi ci się?

Kliknij i pomóżA jak mi chcesz pomóc to tu kliknij http://amorion.pl/?p=2585
http://r14.bloodwars.interia.pl/r.php?r=83836
 :P

Pomógł ci ktoś na forum? Podziękuj.
Albo będzie taki cuś:

wypisałem certy do pve jak i pvp :) i kurfa + nie dostałem !
//No dobra, masz plus :P Pytającemu to się przyda. Apocalyptik
    :dw_4_3:


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Zmiany w systemie debuffow
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 30, 2011, 04:50:19 pm »
Wyjaśnisz mi co to za typ debuffu: Knockback i Knockdown ?

Odrzucenie / powalenie. W aionie to było już (i chyba w WoW'ie)
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1752

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: Zmiany w systemie debuffow
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 30, 2011, 09:16:48 pm »
Witamy aiona :D, mi tam się podoba ;)
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)


  • *******
  • Wiadomości: 2239

  • Pochwał: 1

  • BO KUBUś MOżE WIęCEJ
Odp: Zmiany w systemie debuffow
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 02, 2011, 11:24:08 am »
Witamy aiona :D, mi tam się podoba ;)
Fajnie by było jak by l2 chodziło na silniku Aiona :P A tak mamy ulepszoną wersje Aiona(który jest zrzynką z wow i l2)z gorszą grafiką i gorszym silnikiem :D Przynajmniej teraz nikt nie będzie stał na perm stunie.

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
[quote author=120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Zmiany w systemie debuffow
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 02, 2011, 03:52:59 pm »
W tej chwili perma stun to rzadkość. Gorzej z perma fearem/silence >.<
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 137

  • Pochwał: 0

Odp: Zmiany w systemie debuffow
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 09, 2011, 05:09:25 pm »
Wyjaśnisz mi co to za typ debuffu: Knockback i Knockdown ?

Te cuda były już w D2...:p chyba praojcawszystkiego w grasz fantasy...albo i nie. ?? !!