Witaj
Gość

Wątek: Interfejs  (Przeczytany 6475 razy)

  • Wiadomości: 36

  • Pochwał: 10

Interfejs
« dnia: Grudzień 04, 2011, 06:20:13 pm »
Ekran Tworzenia postaci


Na ekranie wyboru postaci, który widzisz po wybraniu serwera, ma nowy obraz tła. W tle ukazane jest teraz wnętrze muzeum w  Talking Island Village, od teraz tutaj nowi gracze zaczynają grę. Na ekranie wyboru postaci wyświetla się teraz poziom Reputacji zamiast poziomu karmy.

Ekran tworzenia postaci został zmieniony, aby ułatwić graczom szybkie przełączanie się między różnymi rasami, typami klas, płci i opcji wyglądu. Modele zostały również zaktualizowane  do wyglądu uzbrojenia R grade.. Po wybraniu rasy i typu klasy,  otrzymasz informacje na temat wyboru jakiego dokonałeś.; cech, statystyk, kombinacji wyboru klasy.

Ponadto znajduje się przycisk  Class Path. Po kliknięciu na ten przycisk zostanie wyświetlone okno z przedstawionym całym drzewem ewolucji rasy i klasy jakiego typu wybrałeś.. Przejeżdżając myszą po klasach możesz dowiedzieć sie więcej o każdej z nich

Obracać i opcja zoomu do oglądania modelu postaci teraz porusza się płynnie, po wybraniu nazwy dla swojej postaci, pojawia sie nowa funkcja, która pozwala sprawdzić, czy nazwa jest dostępna przed przystąpieniem do tworzenia postaci.

Uczenie się skili

Learn Skill Tab

Nowych umiejętności możemy się nauczyć przez okno  umiejętności, po przez nową kartę
Learn Skill. Gdy osiągniesz wyższy lvl i dostępne będą nowe umiejętności wyskoczy ikona, która wygląda jak otwarta księga i będzie migać na ekranie. Kliknij ikonę aby przejść do karty z umiejętnościami Zobaczysz tam

- listę nowych umiejętności których nauczysz się po raz pierwszy
- listę umiejętności  którym możesz podnieść lvl
- listę umiejętności  jakie możesz się nauczyć po uzyskaniy wyższego lvl postaci.

Lista umiejętności pokazuje także poziom każdej umiejętności, koszt MP, czas rzucania czaru, czas ponownego użycia.
Umiejętności które nie są jeszcze wyuczone są wyświetlane kolorem szarym i nie ma o nich dodatkowych informacji, W zakładce aktywne umiejętności których nie możesz jeszcze używać też są w kolorze szarym

Kiedy klikniesz na uczenie się umiejętności pokarze sie okno Learn Skill, dowiesz się tam podstawowych informacji o umiejętności i ile SP ta umiejętność będzie kosztować, jakie umiejętności muszą zostać usunięte Nie wszystkie umiejętności wymagają usunięcia innych umiejętności.
Większość umiejętności które wymagają usunięcia starych umiejętności są te których nauczysz się po przebudzeniu podczas wymiany starych umiejętności na nowe odpowiedniki umiejętności.

Możesz uczyć się umiejętności w dowolnym miejscu i czasie za pomocą karty Lern Skils. Został zniesiona konieczność szukanie nauczycieli do uczenia się umiejętność.


Zmiana Mapy


Teraz gracz ma możliwość wyświetlania wszystkich tras teleportów na mapie . Podczas przeglądania mapy w pełnym wymiarze zaznacz pole wyboru . Podczas przeglądania mapy w małym rozmiarze kliknij przycisk Tracking. Jednokierunkowe i dwukierunkowe teleporty wyświetlane są w rożnych kolorach gdy teleport wyświetlania trasy jest włączony. Wszystkie strefy pokoju (peace zones) są wyróżnione.

Nowy rodzaj mini-mapy został dodany do gry, która pozwala graczom na zobaczenie różnych poziomów niektórych miejsc. Taka strefa jest wykazana na mapie głównej i oznaczona kolorem fioletowym przyciskiem zoom. Strefy w których obecnie działa tego typu mapa to
Temple Orbis i Monastery of Silence. Podczas przeglądania mini mapy możesz przełączać się miedzy widokami podłogi po przez rozwijanie menu w lewym górnym rogu..

Tak jak poprzednio mapa pokazuje ikony Cursed Swords, gdy są w grze, złote pineski  zaznaczonych miejsc z questów. Teraz te funkcje zostały ulepszone poprzez dodanie funkcji śledzenia Kliknij Tracking, pojawi się nowe okno z zakładkami Quests, Cursed Swords, i Raids. Po wybraniu tego co nas interesuje pokaże się na mapie złota pineska i pokaże się pierścień kierunku wokół naszej postaci. Pierścień ułatwia bezpośrednie poprowadzenie postaci do celu ale także pokazuje położenie RB, Cursed sword podczas przemieszczania się czy walki.



Muzeum

Muzeum jest nowym systemem, który posiada stały zapis serwera, ogólne statystyki i statystyki każdej postaci na serwerze. Celem Muzeum jest zbliżenie do siebie graczy, poznanie ich pozwalające zobaczyć na jakiej pozycji jest dana postać.

Muzeum posiada bibliotekę wszystkiego co się wydarzyło na serwerze. Co miesiąc najlepszy gracz na serwerze będzie uhonorowany pomnikiem który będzie wystawiony we wszystkich wsiach i miastach Aden.

Statystyki Muzeum podzielone są na pięć głównych kategorii:
General, Hunting Field, Raid, PvP, and Clan, w każdej z nich jest wiele podkategorii w sumie 50, które są z kolei podzielone na lvl lub klasę
Muzeum prowadzi dokumentację na tematy tj. Clan o największej sławie, Postać z największą ilością PvP. najmocniejszy zadany cios, największy enchant, ilości śmierci bohatera.

Interfejs Muzeum można otworzyć w  System menu, lub rozmawiając z NPC Museum Keeper wewnątrz budynku Muzeum w Talking Island Village
W oknie Muzeum istnieje interfejs  View Server Record i View My Record.
View My Record tab pokazuje zarówno całość jak i miesięczne rankingi we wszystkich kategoriach.
View Server Record tab pokazuje całość i miesięczne rankingi wszystkich graczy.

System zaczął gromadzić dane z chwilą aktualizacji serwerów do Goddess of Destruction.

Okno dla zwierząt i inne okna.

Pet/Servitor Window

Okno to zostało rozszerzone i ulepszone. Np jeśli Wynn Summoner ma przywołane cztery summony w tym samym czasie, wszystkie cztery summony wyświetlane są w nowej aranżacji interfejsu.

Przycisk sytuacji na mapie Radar


Pojawiła się nowa ikona na mapie radar. W prawym górnym rogu mapy jest ikona Situation Information. Po kliknięciu można zobaczyć zone quests, campaigns,  PvP tj Block Checkers, Aerial Cleft, Underground Coliseum,  Kratei's Cube

Zmiany w  Inventory

Można teraz rozwinąć okno Inventory w poziomie. Pojemność nie uległa zmianie


Warehouse/ Store Sorting

Dodano nową funkcję do Warehause pozwala na automatyczne sortowanie przedmiotów.

Zobaczyć Buffy przeciwnika

Można teraz zobaczyć buffy i debuffy celu. Jeśli cel posiada jakiekolwiek Buffy i debuffy, zostaną one wyświetlone w prawej części okna celu. Można zobaczyć osiem buff i debuff rzuconych na cel i od 12 lub 24 buff i debuff  rzuconych przez innych. w sumie do 32 efektów. Buffy są wyświetlane w 3 rzędach

Okno Party

Okno party może teraz mieć do siedmiu członków, i wyświetla Vitality każdego członka party. Układ został tak zmieniony aby uwzględnić zwierzaki i summony. HP i MP summonów nie jest już wyświetlane w oknie.


Party Tokens

Lider party może  wizualnie zaznaczyć cel. W oknie Actions, lider party wybiera jedną z czterech dostępnych ikon token i  zaznacza nim cel. Gracze mogą po prostu kliknąć na Target Token w zakładce Actions i szybko odnaleźć cel z tym tokenem. To pomaga graczom łatwiej i szybciej odnaleźć cel zwłaszcza podczas mas PvP.


Ikony powiadomień

Dodano różne wyskakujące okna powiadomień , alarmują o ważnych wydarzeniach. Np gdy postać osiągnęła poziom do nauczenia się nowych umiejętności. Istnieją różne wizualizacje tych powiadomień, książka, znak zapytania itd.

System Menu i Opcje


System menu został reorganizowany  i rozbudowany aby ułatwić nawigacje.

Friend Manager

Interfejs Friend List poddano modernizacji i zmieniono nazwę na Friend Manager ponieważ jest to coś więcej niż tylko lista znajomych. Dodano wiele nowych funkcji, które pomogą Ci śledzić kontakty, zapraszać ludzi do klanu, rozmawiać z znajomymi, tworzyć strony i wiele innych.

Friend Manager umożliwia

- Zobaczyć listę znajomych i zablokowanych
- Zaprosić znajomego na imprezę
- Zaprosić znajomych do swojego klanu i zaprosić klan by poznał znajomego.
- Otworzyć okno czaty do rozmowy z nim
- Wysyłać Mail znajomemu
- Zobaczyć poziom, klasę, klan, sojusz dzień stworzenia postaci i ostatni czas zalogowania znajomego
- Napisać notkę o znajomym
- Zobaczyć spis wszystkich graczy z którymi grałeś i zaprosić ich do znajomych.


Friend Manager znajduje się w System menu . Okno Friend zostało usunięte.

Zmiana opcji

Okno Opcji zostało poszerzone i zreorganizowane niektóre terminy techniczne zostały zastąpione innymi. Została dodana zakładka Basic Setting która przywraca wszystkie ustawienia do wartości domyślnych. Dodano Window Location Reset  która ustawia okna interfejsu do ich domyślnych lokalizacji..

Dodano jeszcze parę rzeczy klika usunięto nie będą tego tłumaczył wystarczy ze się tam pobawicie
:P


Informacje na Ekranie

Różne nowe ustawienia zostały dodane do gry, tak aby odbiór danych z gry w sposób wizualny  był szybszy. Dodano wskaźniki zdrowia, casting, uszkodzeń.

Gracze mogą zobaczyć teraz wskaźnik zdrowia nad głowami własnej postaci, innych graczy, potworów  jako cienką czerwoną linie bez konieczności targetowania ich czy bycia z nimi w party.
Istnieje możliwość zobaczenia miernika czasu  rzucanego czaru przez wroga jeśli ten jest zaznaczony. Pomaga to ze strategicznego punktu widzenia sprawdzić jak długo i kiedy zostanie rzucony czar. Można to ustawić w opcjach w zakładce
Game

Można włączyć  wyświetlanie się mocy obrażeń, ilość przywracanego HP i MP, ilość XP itd.
Kolor czcionki wskazuje na efekt pozytywny czy negatywny. Niektóre opisy Evaded i Critical też pojawią się na ekranie

Dla Twojej postaci zawiadomienia oraz pozytywne dane pokazują się po lewej stronie
Evade, Parry, odnowa HP i MP, wzrost XP i SP , Critical hits zadanych przez Ciebie
Negatywne dane pokazują się po prawej, wszystkie obrażenia zadane Tobie.
Pozostałe dane pokazują się nad głową postaci

Teksty uszkodzeń mogą byś wyświetlane dla Twojej postaci, summonów, zwierząt albo wrogów. Wszystko można ustawić w zakładce Damage Text w oknie Opcji


Klawisze skrótów


ESC zamyka okno interfejsu jak również usuwa target z celu
Alt+Y teraz otwiera Friend Manager zamiast MSN Messenger.



Nagrywanie wideo

Funkcja Replay nadal istnieje, ale nowa funkcja nagrywania wideo została dodana do gry. Nagrania wideo są zapisywane jako pliki Avi, i są przechowywane w folderze Screenshots w folderze z grą. Aby rozpocząć nagrywanie naciśnij Start/End Recording
w oknie Actions. Możesz wybrać w jakiej rozdzielczości chcesz, aby Twoje wideo zostało nagrane. rodzaj rozdzielczości będzie określał rozmiar pliku Avi.

Dostępne rozdzielczości to
Current, 640x480  Half 480x320.

Możesz rozpocząć i zakończyć nagrywanie za pomocą odpowiedniego przycisku w oknie interfejsu. Okno nagrywania ma również przycisk  folder, który bezpośrednio przeniesie Cię do folderu  Screenshots, bez wychodzenia z gry, ale spowoduje przejście gry do trybu okna jeśli gra jest w trybie pełno ekranowym.

//Acid -- Plus.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 04, 2011, 06:58:01 pm wysłana przez Acid »