Witaj
Gość

Wątek: Destroyer - Hellbound  (Przeczytany 14577 razy)

  • Wiadomości: 113

  • Pochwał: -1

Destroyer - Hellbound
« dnia: Lipiec 02, 2008, 03:33:34 pm »
Witam all, mam pytanie odnoscnie destro, mianowicie..

Jak spisuje sie w hellbound, czy od interlude cos mu odjeli lub dodali, chodzi mi o kox, a bardziej tez o bicie RB, Wiem ze na serwie EPI destro na fullbuffie bije rb z crt po 30k a ludzi czasem po 20+..

czyli 3/4 destro na full buffie i frenzy sa w stanie zabic RB na 70+ w mniej niz minute.

Czy W Hellbound Jest Tak Samo?


Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 02, 2008, 04:04:52 pm »
co do RB nie wiem jak jest, ale kox zostal uciety przez nerf vr


  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 02, 2008, 04:14:13 pm »
Obcieli VR i zmienili zasadę działania frenzy ale z pole 150 atrybut destro dalej bije moby w aoe że aż furczy.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2008, 04:16:53 pm wysłana przez coshoo »
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...


  • Wiadomości: 113

  • Pochwał: -1

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 02, 2008, 05:17:45 pm »
Zeby nie zasmiecac, to co mozecie powiedziec o Tyrku w Hellbound??


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 02, 2008, 08:31:03 pm »
Jak wejdziesz w temat o tyrancie to znajdziesz tam odpowiedź. Chyba został poruszony. Nawet jakiś filmik jest.


  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 04, 2008, 02:41:15 pm »
Coś apropo destra w Hellboundzie.

http://files.filefront.com/fog+destroavi/;10920564;/fileinfo.html

Destro był, jest i zapewne będzie królem koksu.
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 04, 2008, 02:51:54 pm »
summonerzy na niskim buffie nie przeganiaja go?:)


  • ******
  • Wiadomości: 1064

  • Pochwał: 4

  • :D:D
Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 05, 2008, 12:34:34 am »
Coś apropo destra w Hellboundzie.

http://files.filefront.com/fog+destroavi/;10920564;/fileinfo.html

Destro był, jest i zapewne będzie królem koksu.
tak, nareszcie ktoś wrzucił frapsa z interesującego PvE :)
z tego co widze destro wciąż daje radę choc odnoszę wrażenie, że są to akcje znacznie bardziej ryzykowne niż w IL (sytuacja z 1:35 ;P) nie mówiąc o tym, że heal jest potrzebny (wtedy można było obyc sie bez). Swoją drogą całkiem niezły exp jak na 2,5-minutową akcje.


  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 05, 2008, 10:48:02 am »
Dobry xp, jakoś 2,5% w takim krótkim czasie to nawet, nawet.



Czyli nadal radzi sobie bdb. niby nerfneli VR, ale dodali atribute stone i dmg jest dużo lepszy niż normalnie ^^

(Gdzieś ktoś pisał o critach jakiegoś HE 40k w mobki)


  • Wiadomości: 258

  • Pochwał: 1

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 06, 2008, 12:46:18 am »
Jestem gwiazdą  ^__^

Cytuj
tak, nareszcie ktoś wrzucił frapsa z interesującego PvE
z tego co widze destro wciąż daje radę choc odnoszę wrażenie, że są to akcje znacznie bardziej ryzykowne niż w IL (sytuacja z 1:35 ;P) nie mówiąc o tym, że heal jest potrzebny (wtedy można było obyc sie bez). Swoją drogą całkiem niezły exp jak na 2,5-minutową akcje.

Oczywiscie ze taki koks jest znacznie bardziej ryzykowny niz ten w intrelude, mimo to da sie koksac znacznie szybciej i jest mozliwosc zadawania znacznie wiekszego dmg mimo nefru frenzy :P(potrzeba poprostu wiecej supportu w party, w IL wystarczyl sws+pof, teraz trzeba miec bd ale mozna brac wiecej na klate)

Heal to tylko asekuracja- zaden bishop nei jest w stanie mnie wyhealeowac kiedy mam na sobie 100 mobow (na oko - pullujemy w fogu 6 roomow z necro i 4 z robalami). Generalnie troche spascili frenzy- powyzej 30% hp dodaje 50% patk, wiec cala zabawa opiera sie na zealocie :)
Kwestia wyleczenia sie przy biciu traina polega na wyborze odpowiednich targetow- jesli trafiaja sie 1-hity to jest troche ciezko, jesli mam targety z duza iloscia hp to niema problemu. Hp spadajac do 30% powoduje zwiekszenie pataku, wiec wystarczy jedo uderzenie i HP znow mam w okolicach 60%:)

Oczywisty problem przy biciu takich ilosci mobow to gubienie agro- wiadomo, nie bije naraz wszystkich, wiec moby, ktorych aktualnie nie uderzam leca w strone healera.

Najwazniejsza kwestia tutaj to odpowiednie ustawienie sie w winklu, jesli ustawie sie zle i moby respawnuja sie za mna(w fogu moby tak maja- zabijasz/hitujesz jednego, pojawia sie 5) oznacza to ze beda klopoty. Nastepna spwawa tot ak jak juz wczesniej wspominalem- target. Nexttarget jest uzyteczny bo pozwala zmieniac szybko targety, ale generalnie dosyc kiepsko wybiera i czasami manualnie klikam na moba 'gdzies w srodku traina' :)

HEaler w takim party musi bardzo uwazac, nie moze healowac za wczesnie, za pozno ani za czesto- bo albo zlapie moby na siebie lub beda co chwile odbiegac od destro. Kiedy moby odbiegaja to zdarza sie ze mam jednego z nich na targiecie- a to w 50% przypadkow oznacza zgon :P Bez healera tez koksalismy- szlo nawet lepiej niz z Eltharisem zanim sie nauczyl :)

Ktos pytal o raidbossy- przedwczoraj zabilem golkonde :], przy innych lajtowych bossach musialem zdejmowac armor podczas bicia (!!) bo nie byly w stanie przebic sie przez moja regenreracje HP z vr'a. (np kernona- z 30%+ hp bije za 5-6k z cryta, ponizej 30% 10-12k wiec roznica jest:P )

Jest jedna rzecz ktora jeszcze bardziej mnie wzmocni- skill z suba(mam tyranta na subie), mam zamiar wybrac trigger haste- a przy biciu aoe oznacza to constant ~1300 attack spd  :]

« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2008, 04:04:18 am wysłana przez Frohike »
:O


  • ******
  • Wiadomości: 1108

  • Pochwał: 0

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 06, 2008, 02:16:06 am »
ofc to co napisales jest dosyc oczywiste, tylko ciekawi mnie jedna kwestia- ekwipunek, na frapsie widac tylko Saint speara / IC.

Czy podczas takiej farmy zakladasz jakies boss jewelle, jesli tak to jakie? Ta sama kwestia z atrybutem broni- brak, jakikolwiek, czy 150 water?


  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 06, 2008, 08:42:13 am »
ofc to co napisales jest dosyc oczywiste, tylko ciekawi mnie jedna kwestia- ekwipunek, na frapsie widac tylko Saint speara / IC.

Czy podczas takiej farmy zakladasz jakies boss jewelle, jesli tak to jakie? Ta sama kwestia z atrybutem broni- brak, jakikolwiek, czy 150 water?

saitspear 150 fire, baium, frintezza, AQ.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2008, 08:56:17 am wysłana przez coshoo »
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...


  • Wiadomości: 258

  • Pochwał: 1

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 07, 2008, 07:31:25 pm »

13min
:O


  • ******
  • Wiadomości: 1064

  • Pochwał: 4

  • :D:D
Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 08, 2008, 01:51:21 pm »

13min
to ja nawet nie pytam za ile byś go bił przy HP <30%.
Z tego co widzę elementale dają olbrzymiego kopa. Mam w związku z tym pytanie: gdzie jest haczyk? elementale są drogie? ciężko dostępne? potrzeba miec farta żeby wpakowac (tak jak enchantowanie)? trzeba znac sekretna kombinacje (cos mi sie tak obilo o uszy)? czy może jeszcze coś jeszcze? Bo jeśli kazdy może robic taki dmg to troche... dziwne.


  • Wiadomości: 258

  • Pochwał: 1

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 08, 2008, 02:04:39 pm »
Kamienie wklada sie tak samo jak enchanty, tez moga 'nie wejsc' ale zaladowana wczesniej wartosc nie znika.
1 Fire stone to ok 12-13kk, zeby zrobic 150 fire potrzeba ich ok 60.

Ponizej 30% hp cmokam za ok 10k :)

I generalnie nie kazdy moze zadawac takie dmg. Samo 150 elementala na broni daje  ok 75% przyrostu damage, a ze destroyer ma infernal form to wartosc u niego wynosi 170 :). Na oko to jest +95-100% damage.

ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Wiec nie zdziw sie jak zobaczysz filmiki 'pro' nukerow zabijajacych cale party - bo to teraz jest normalka.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2008, 02:10:37 pm wysłana przez pix3l »
:O


  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 09, 2008, 12:55:53 am »
Witam.
Gram destro na serwie o ratach x4. Mam 74lvl infernal master(focus)+5 dagger C(rsk haste-nie wiedziałem o tym i po przeczytaniu tutaj sprawdziłem, super sprawa;)) i blanta no grade oraz składam tallum glaivea do którego dodam health(bo nic lepszego chyba nie można).. Głównie chodzi mi o to, że zacząłem sie stosować powoli do tych wskazówek jakich się tutaj dowiedziałem i T34 muszę przyznać, że ładnie kosisz te mobki w fog:)
Ale do rzeczy. Pytanie moje jest następujące. Jakie dye? z tego forum dowiedziałem się, że +str lub +con, dexa nie ruszać, ja osobiście biegam bez dye jak na razie, ale mam tylko jeden z tych symboli dodać? jaki? troche ta utrata str jednak mnie martwi.
To chyba tyle. Pozdrawiam.


  • ******
  • Wiadomości: 1095

  • Pochwał: 13

  • Wake Up! Time to die...
Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 09, 2008, 10:20:29 am »
Tylko +str -con. Nic więcej. :P
Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...


  • *******
  • Wiadomości: 1148

  • Pochwał: 0

  • whatever.
Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 09, 2008, 11:47:25 am »
I do tallum glaive tylko wild blow
new future.


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 09, 2008, 12:58:24 pm »
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.


  • *******
  • Wiadomości: 2239

  • Pochwał: 1

  • BO KUBUś MOżE WIęCEJ
Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 09, 2008, 06:43:17 pm »
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.
Jak ma agumenta a niedaj boze dostanie spell force to pvp w l2 konczy sie na wcisnieciu 1/2 skillow :P

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
[quote author=120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926


  • Wiadomości: 258

  • Pochwał: 1

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 09, 2008, 06:53:07 pm »
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.

Chyba jednak nie...
:O


  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 09, 2008, 07:16:52 pm »
ct1+ to era nukerow, jesli ma taki bron ze 150 fire + wrzuca sobie seeda ma power wiekdzy o ok 80%(troche mniej niz fighter). Do tego dochodza buffy i np hero SH lvl 79 sklada mojego titana na 2 hity- 10k pierwszy(vortex) i 15k drugi(slug).

Chyba trochę przesadziłeś z tymi krytykami.

Jeśli trafisz na ganka SH79 fullbufet/150 element a ty nie masz na sobie wardinga/cova to tak sie obrywa z kryta.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2008, 07:18:55 pm wysłana przez coshoo »
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 10, 2008, 12:38:15 pm »
Czyli przesadził.... Zwykle informacje za ile się bije na full buffie dotyczą też osoby, która jest na full buffie.


  • Wiadomości: 258

  • Pochwał: 1

Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 10, 2008, 06:04:21 pm »
Np na koksie w FoG nie masz na sobie wardinga ani cov'a, wiec taki nuker, gankujac cie, bije za tyle.
:O


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Destroyer - Hellbound
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 11, 2008, 12:12:46 pm »
Idąc do FoG mam CoVa. Wardinga też często.

W ten sam sposób można powiedzieć, że łuk zasadzi w maga za 9k, bo ten nie ma pakietu buffów. A czy to sprawia, że łucznicy są PRO? Nie nie są, magowie ich i tak mieszają z ziemią...