Witaj
Gość

Wątek: Screeny, PvP i Flame na Lancer  (Przeczytany 1179462 razy)

  • Wiadomości: 281

  • Pochwał: 1

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5525 dnia: Grudzień 08, 2010, 09:29:25 pm »
Nareszcie moj tyrek ruszy z lvl  :P
Core:
Gozbar - Archer 89
Lancer:
Gozz - Warrior - 87
Morfeusz - Enchanter - 87


  • *******
  • Banned
  • Wiadomości: 2363

  • Pochwał: 0

  • ((4i + 6i) :10) - 3u < 0, rly!
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5526 dnia: Grudzień 09, 2010, 12:43:10 am »
 :bump: :bump: :bump: :o
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/


  • Wiadomości: 918

  • Pochwał: 2

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5527 dnia: Grudzień 09, 2010, 02:07:25 am »
 :bump: :bump: :noob:


  • ******
  • Wiadomości: 1257

  • Pochwał: 3

  • Legendarny StarK
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5528 dnia: Grudzień 09, 2010, 03:01:54 am »
Macie nowy temat- cos w stylu "jak nie nalezy grac w L2" ;)
http://files.mail.ru/05P4YV
przydaloby sie uzywal klensa, pewnie szybciej wtedy byscie kastowali i bili za wieksze liczby , jakbyscie nie mieli despaira i suspensiona :)

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %


  • ******
  • Wiadomości: 1254

  • Pochwał: 11

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5529 dnia: Grudzień 09, 2010, 11:48:00 am »
Frenzy - Capacity of ability has decreased, requirements with HP 30 % are changed on HP 60 %. The reuse Waiting time is reduced to 50 %. z translatora lol.

http://www.online-translator.com/site_Translation.aspx
https://forum.4game.ru/showthread.php?t=195267

qq bo deska wcale nie musi czekać na tego Rush Impacta żeby podjeżdżać bo na 40 lvl dostaje zwykłego rusha lol. Ale i tak nie ma szału :p

Warlord 3 stuny + rush będzie się działo :d
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2010, 12:01:50 pm wysłana przez roli »


  • Wiadomości: 23

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5530 dnia: Grudzień 09, 2010, 12:53:19 pm »
Deska ma rush na 85, reszta mośków na 83 i dobrze :P Spoil jednak będzie totalnie do dupy, nic nie pomoże to dagger mastery.
Ogólnie jak dla mnie zmiany na -


  • ******
  • Wiadomości: 1045

  • Pochwał: 10

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5531 dnia: Grudzień 09, 2010, 01:03:56 pm »
Deska ma rush na 85, reszta mośków na 83 i dobrze :P Spoil jednak będzie totalnie do dupy, nic nie pomoże to dagger mastery.
Ogólnie jak dla mnie zmiany na -
Zmiany na + to były dawno temu.. teraz to raczej StarWars.
Cytuj
Gimnazjaliści moderatorami forum. To smutne.

Cytuj
serv na max 2-3h mam all +16 i co dalej


  • Wiadomości: 209

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5532 dnia: Grudzień 09, 2010, 01:25:15 pm »
Spoil jednak będzie totalnie do dupy, nic nie pomoże to dagger mastery.
Ogólnie jak dla mnie zmiany na -

Spoil dostanie :
- mass sweap (nareszcie !!! -> to jest glowny powod radosci spoili na offie ) http://www.youtube.com/watch?v=q4lCWPoTZK0
- dostanie na 40 lvl mini rusha (spoko skill jesli bedziemy chcieli podbiec do przeciwnika np na oly...) http://www.youtube.com/watch?v=QpMoB7QTdLM
- dostanie dagger mastery gdy bedzie mial aktywny light armor i daggery w lapie
- od 81 dostanie mozliwosc uzywania dual daggerow co znacznie przyspieszy (wiekszy dps) solo spoilowanie np na DoE http://www.youtube.com/watch?v=FvIO53yMpX8&feature=related
- dostanie bacstaby od 40 lvl co zwiekszy jego szanse na PVP (zwiekszy a nikt nie mowi ze bedzie ownowal-jednak teraz brak mozliwosci staniecia na wysokosci zadania 1 vs 1 w podobnym eq na podobnych lvlach bylo glowna bolaczka spoila)  http://www.youtube.com/watch?v=qmjLbKAHTxs&feature=related
- spoil jako klasa zarabiajaca posiadajaca znaczne zasoby gotowki bedzie miala mozliwosc pojscia w light+daggery lub blunt+hvy armor lub OBA wiec powodzenia dla kombinacji STUN/Bacstab itp... zobaczymy jak wyjdzie
- spoil bedzie bardzo przydatny w pt gdyz np na takim DV bedzie spoilowal specjalne herby na regen vita- bardzo przydatne. http://www.youtube.com/watch?v=Dx9-F56fyHM&NR=1


Dlatego kolego nie zgodze sie z Toba ze bedzie totalnie do dupy no chyba ze miales oczekiwania ze spoil bedzie ownowal jak necro w c4 ;)

« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2010, 01:28:32 pm wysłana przez qba1987 »


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5533 dnia: Grudzień 09, 2010, 01:32:01 pm »
Frenzy - Capacity of ability has decreased, requirements with HP 30 % are changed on HP 60 %. The reuse Waiting time is reduced to 50 %. z translatora lol.



: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

A miało być, że Frenzy będzie dawać 50% zamiast 300%, a tu nie dosyć, że info nie ma o tym (albo źle patrzę) to jeszcze re use skracają? w00t? no to deska będzie z lekka masakrować, jeżeli ruskie się nie pomyliły...
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 875

  • Pochwał: -1

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5534 dnia: Grudzień 09, 2010, 01:46:07 pm »
Zmiany na + to były dawno temu.. teraz to raczej StarWars.

zawsze był płacz przy zmianach, że jakąś postac znerfili, jakaś stała się useless, jakiegos skilla zjebali itp.. a potem okazywało sie że wcale nie jest tak źle, a czesto nawet lepiej ;p (choćby qq o deske przy kazdym update powyzej interlude)

Zgłaszać trollowanie do moderatora trzeba. 55% tylko brakuje do zablokowania konta Prokrastynator'owi



  • Banned
  • Wiadomości: 533

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5535 dnia: Grudzień 09, 2010, 02:09:16 pm »
Zmiany na + to były dawno temu.. teraz to raczej StarWars.

zawsze był płacz przy zmianach, że jakąś postac znerfili, jakaś stała się useless, jakiegos skilla -_-' itp.. a potem okazywało sie że wcale nie jest tak źle, a czesto nawet lepiej ;p (choćby qq o deske przy kazdym update powyzej interlude)

Tyle kronik już weszło, ze ludzie mogli by się w końcu przyzwyczaić do durnych prób "balansu",które dają odwrotny skutek. NCShit od dawna już nas przyzwyczaiło do tego ze tylko 3 klasy sa do mordowania w tej grze. Tyrek, dager, zerki...No może jeszcze destracz. Zrobili by coś z PP, Bd-kiem, SwS-em, by te klasy stały się ciekawsze, potrafili zrobić to z tankami to może doczekamy się tez i takich czasów 


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5536 dnia: Grudzień 09, 2010, 02:24:15 pm »
Frenzy - Capacity of ability has decreased, requirements with HP 30 % are changed on HP 60 %. The reuse Waiting time is reduced to 50 %. z translatora lol.



: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

A miało być, że Frenzy będzie dawać 50% zamiast 300%, a tu nie dosyć, że info nie ma o tym (albo źle patrzę) to jeszcze re use skracają? w00t? no to deska będzie z lekka masakrować, jeżeli ruskie się nie pomyliły...


Bo tak miało być, patk zmniejszony do +50% (Capacity of ability has decreased,), HP od 60%, zmniejszony cooldown.
Frenzy ma być teraz bardziej selfbuffem niż limitem.



Zgodnie z postem Diego na L2guru Titan dostaje Rush Impact na lvlu 83 z tym że 50mSP drożej niż inne klasy.
Również Diego wspomina iż Rush Impact na innych rasach niż kamaele ma mieć 20sec cooldown, rush 3sec.

Diego wyszukał tych informacji w koreańskim powerWIKI ( z którego czerpał informacje również Elmar z EllieBelly), dlatego jestem skłonny mu uwierzyć.
żródło: http://www.l2guru.com/forum/showthread.php?t=135840
Archeage <3


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5537 dnia: Grudzień 09, 2010, 03:10:01 pm »
NCShit od dawna już nas przyzwyczaiło do tego ze tylko 3 klasy sa do mordowania w tej grze. Tyrek, dager, zerki...
lol  :o
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5538 dnia: Grudzień 09, 2010, 03:14:34 pm »
a ja myślałem że koń :<
Archeage <3


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5539 dnia: Grudzień 09, 2010, 03:38:50 pm »
Zmiany na + to były dawno temu.. teraz to raczej StarWars.

zawsze był płacz przy zmianach, że jakąś postac znerfili, jakaś stała się useless, jakiegos skilla -_-' itp.. a potem okazywało sie że wcale nie jest tak źle, a czesto nawet lepiej ;p (choćby qq o deske przy kazdym update powyzej interlude)

Tyle kronik już weszło, ze ludzie mogli by się w końcu przyzwyczaić do durnych prób "balansu",które dają odwrotny skutek. NCShit od dawna już nas przyzwyczaiło do tego ze tylko 3 klasy sa do mordowania w tej grze. Tyrek, dager, zerki...No może jeszcze destracz.Zrobili by coś z PP, Bd-kiem, SwS-em, by te klasy stały się ciekawsze, potrafili zrobić to z tankami to może doczekamy się tez i takich czasów

Jakby nukerzy mało robili... Jest jeszcze glad, który na PvP też kara niesamowicie, jeżeli ogarnia. Slh,Zerk też ogarnięci wnoszą dużo do team fight'ów. Poza tym, ty chyba dobrego tanka w akcji nei widziałeś, co on daje w PT (nie mówię o PvE). Archer party odpowiednio złożone (2 x archer, tricskter, slh, których na tym serwerze widziałem może 2 party) też daje radę. Mało widziałeś Eido wg mnie jeżeli takie teksty piszesz.

SWS i BD swoim agro, meduza/silence potrafi też zapewnić nie raz gamebreaking, ale wpierw trzeba mieć disco na przyzwoitym lvlu i OE skilli, bo tacy na 76-80 to niewiele znaczą (poza oczywistą rolą disco w party, co jest w ogóle podstawą). Jeżeli nie czytałeś zmian H5, to powinieneś wiedzieć, że aoe skille SWS i BD (symphony + u BD poison blade dance) będą teraz aoe skillami z damage (power okolo 2500, ale to zawsze coś biorąc pod uwagę efekt debuffa + fakt, że skille będą aoe) oraz otrzymują po ofensywnym skillu coś a la Sting u dark elfa, ale po prostu czysty damage (trochę większy od stinga).

Oczywiście, ktoś powie, że SWs i BD nie fragują jak typowi DD/nukerzy. No cóż, cardi też nei fraguje, a gra mi się nim naprawdę przyjemnie. Także Eido trochę nietrafione argumenty, chyba, że nei chciało ci się zapoznać ze zmianami w H5.

Useless profki na PvP to Warlord (poza bardzo rzadkimi sytuacjami na mass PvP), PP (chociaż czasami jest dla niego miejsce w party i koniecznie 1 na CC musi być) i krasie. Ahh zapomniałem dodać, również summonerzy. Sad but true.



 
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5540 dnia: Grudzień 09, 2010, 03:55:40 pm »
toście sie obudzili


  • ******
  • Wiadomości: 1254

  • Pochwał: 11

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5541 dnia: Grudzień 09, 2010, 04:18:54 pm »
Frenzy - Capacity of ability has decreased, requirements with HP 30 % are changed on HP 60 %. The reuse Waiting time is reduced to 50 %. z translatora lol.



: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

A miało być, że Frenzy będzie dawać 50% zamiast 300%, a tu nie dosyć, że info nie ma o tym (albo źle patrzę) to jeszcze re use skracają? w00t? no to deska będzie z lekka masakrować, jeżeli ruskie się nie pomyliły...


Bo tak miało być, patk zmniejszony do +50% (Capacity of ability has decreased,), HP od 60%, zmniejszony cooldown.
Frenzy ma być teraz bardziej selfbuffem niż limitem.



Zgodnie z postem Diego na L2guru Titan dostaje Rush Impact na lvlu 83 z tym że 50mSP drożej niż inne klasy.
Również Diego wspomina iż Rush Impact na innych rasach niż kamaele ma mieć 20sec cooldown, rush 3sec.

Diego wyszukał tych informacji w koreańskim powerWIKI ( z którego czerpał informacje również Elmar z EllieBelly), dlatego jestem skłonny mu uwierzyć.
żródło: http://www.l2guru.com/forum/showthread.php?t=135840
to widocznie power play podaje sprzeczne informacjie.
tutaj 85 lvl:
http://power.plaync.co.kr/lineage2/%ED%95%98%EC%9D%B4%ED%8C%8C%EC%9D%B4%EB%B8%8C+%ED%81%B4%EB%9E%98%EC%8A%A4
tutaj 83 lvl:
http://power.plaync.co.kr/lineage2/%ED%83%80%EC%9D%B4%ED%83%84+%EC%8A%A4%ED%82%AC

U titana SP needs 150,000,000
Rush Impact (Maestro) SP needs 100,000,000
Rush Impact (Dreadnought) SP needs 100,000,000
zapewne inne klasy też po 100kk, a dla porównania
Rush Impact (Doombringer)  SP needs 22,000,000

#edit tak czy siak te wykoksane titany i tak będą miały sp na tego skilla :P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2010, 04:23:22 pm wysłana przez roli »


Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5542 dnia: Grudzień 09, 2010, 04:26:41 pm »
Na 85 lvlu ciężko nie mieć 150 baniek SP deską. :P


  • Wiadomości: 307

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5543 dnia: Grudzień 09, 2010, 04:55:42 pm »
mnie tam cieszy dle i tallum po 20kk w sklepach duale s i icarusa pójdą trochę w dół


  • Banned
  • Wiadomości: 533

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5544 dnia: Grudzień 09, 2010, 05:31:51 pm »
Hmm to ty chyba mało widziałeś Alarion, poza tym najlepszym wykładnikiem jak dla mnie jest Oli i głownie nią się kieruje. Party zbudowane z 2 tyrkow i 1 destro nie ma przeciwników dla siebie. Nawet sławne party mj10 nie chciało się ustawiać na pvp z error party, bo wiedzieli ze to nie ma sensu, nawet jak biegali w 5 osób to każde party jedyne co mogło zrobić to PR. Nie wspominając o mage party które się kładło jak zboże i nie istniało żadne które by mogło nawiązać walkę. Nie zrozumiałeś tez co pisałem o SwS-ie , Bd-ku i PP, nie chodziło o to czy są użyteczne czy nie ,a o to ze są NUDNE!!!! Nie wspominając już o balansie expienie/robienia instancji/ekonomi, w tym wypadku magowie<wojowie. Wystarczy 1 deska/tyrek + bish i jadą we 2 rb w rifcie, spróbuj tak magami, nie wspominając o zakenie i innego rodzaju instach.  Nie ma nawet balansu miedzy mele, a magami nie wspominając o samych klasach, co za tym idzie wszystko leci na jedno kopyto co sprawia ze ta gra robi się nudna...Wystarczy popatrzeć w proporcje najczęściej wybieranych klas, jak bardzo by ktoś nie zaprzeczał te liczby mówią same za siebie


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5545 dnia: Grudzień 09, 2010, 07:12:02 pm »
Hmm to ty chyba mało widziałeś Alarion, poza tym najlepszym wykładnikiem jak dla mnie jest Oli i głownie nią się kieruje.
http://l2movie.ru/rusoff/athebald/971-pixelhunters-legend-returning.html
ogarniety nuker tez daje rade na oli  :afro:
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5546 dnia: Grudzień 09, 2010, 07:30:49 pm »
Hmm to ty chyba mało widziałeś Alarion, poza tym najlepszym wykładnikiem jak dla mnie jest Oli i głownie nią się kieruje.

Cool story bro... To skoro EE owni na oly, to owni na PvP? Proszę cię, ty weź czasami przeczytaj co piszesz, bo twoej zajebiste teorie L2 są rozbrajające... Myślisz, że dlaczego jest podział w l2 (dot. PvP) na Pt vs PT, small case PvP, mass PvP i oly? aaa w8...

Party zbudowane z 2 tyrkow i 1 destro nie ma przeciwników dla siebie. Nawet sławne party mj10 nie chciało się ustawiać na pvp z error party, bo wiedzieli ze to nie ma sensu, nawet jak biegali w 5 osób to każde party jedyne co mogło zrobić to PR. Nie wspominając o mage party które się kładło jak zboże i nie istniało żadne które by mogło nawiązać walkę.

No coz, póki co ci nie udowodnię, że się mylisz (takie party na ofie są rozbrajane spokojnie, na deskę najlepszą kontrą jest SLH, a całą resztę też da się załatwić). Cieszę się, że podobne party mają dywany i o ile nei skończą tak jak Terror team, to przy zbliżeniu lvli (bo sprzęt jest dla mnie mniej istotny niż lvl i ogarnięcie). Ten temat zostawmy na kiedy indziej, chcę ci tylko powiedzieć, że na ofie takie party to nei jest topowe party. A tam ludzie śmiem twierdzić, że prezentują na PvP wyższy nieco poziom niż 70% ruskich, dlatego Polakom jest ich łatwiej jechać.

Nie zrozumiałeś tez co pisałem o SwS-ie , Bd-ku i PP, nie chodziło o to czy są użyteczne czy nie ,a o to ze są NUDNE!!!!

To jak bishop i EE nie fragują, to też są nudni? Kurde, dobrze że mnie oświeciłeś, że gram takimi nudnymi profkami...


Nie wspominając już o balansie expienie/robienia instancji/ekonomi, w tym wypadku magowie<wojowie. Wystarczy 1 deska/tyrek + bish i jadą we 2 rb w rifcie, spróbuj tak magami, nie wspominając o zakenie i innego rodzaju instach.

Jedyna rzecz z którą się z tobą zgodzę... Chociaż robią ludzie, że kupują czasem deske/tyrka do mage pt, zeby wlasnei takei insty sobie robic. Ofc za adene można kupić, ale to wiesz.

  Nie ma nawet balansu miedzy mele, a magami nie wspominając o samych klasach, co za tym idzie wszystko leci na jedno kopyto co sprawia ze ta gra robi się nudna...Wystarczy popatrzeć w proporcje najczęściej wybieranych klas, jak bardzo by ktoś nie zaprzeczał te liczby mówią same za siebie

No skoro w 1 pt musi być tylko 1 BD/SWS/Cardi itd, a są 4 sloty dla postaci robiących damage (nukerzy, mele, archerzy) to trudno by proporcje były inne. Na dodatek nie wspomnę, że są tacy co wolą sobie zrobić jakiegoś DD i do końca życia grać bez party łażąc gdzieś z bufferem na boxie po varkach/doe/HS-ach itd.

Co ci leci na 1 kopyto?

A balans jest, bo raz wygrywamy z nuker, raz przegrywamy (mówię o pdobnym poziomie enemy).
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5547 dnia: Grudzień 09, 2010, 07:37:26 pm »
balans poprawil sie na pewno po wejsciu freyi, gdzie 150 i 300 atrri nie daja takiego boosta, co znacznie oslabilo takie klasy jak np. dagger. pvp jest teraz dluzsze i bardziej rowne, chociaz imo najwiekszy dps nadal robia klasy od pure dmg (bez skilli offensywnych) czyli tyr/decha na limitach
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5548 dnia: Grudzień 09, 2010, 09:08:13 pm »
balans poprawil sie na pewno po wejsciu freyi, gdzie 150 i 300 atrri nie daja takiego boosta, co znacznie oslabilo takie klasy jak np. dagger. pvp jest teraz dluzsze i bardziej rowne, chociaz imo najwiekszy dps nadal robia klasy od pure dmg (bez skilli offensywnych) czyli tyr/decha na limitach
Taki mi balans, że nuker przy odrobinie farta ma cie na vort+slug ;]

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #5549 dnia: Grudzień 09, 2010, 09:34:33 pm »
a tyrant/deska ma nuka na 2-3 hity :D
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+