Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Lineage 2 => Rasy/Klasy => Wątek zaczęty przez: Nemath w Styczeń 22, 2008, 07:36:17 pm

Tytuł: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Nemath w Styczeń 22, 2008, 07:36:17 pm
Jak wiadomo NCSoft co kronike wzmacnia jakąś klasę i osłabia inną. Chciałem się dowiedzieć jak to jest w CT1, proszę o konkretne przykłady. Pozdrawiam =]
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Styczeń 22, 2008, 08:12:09 pm
- Necro jest mocniejszy ze względu na zmiany w resistach.
- KAŻDA klasa ze stunem/rootem/debuffami jak np. Anchor czy Silence I EPICAMI jest mocno zboostowana.
- Destro jest osłabiony bo aoe stało się dużo trudniejsze (zmiany w vr).

Hmm, chyba wszystko najistotniejsze napisałem. Pozdrawiam =P
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Kll w Styczeń 22, 2008, 08:15:19 pm
No i mega nerf frenzy, albo to w ct 1,5 nie pamietam.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Nemath w Styczeń 22, 2008, 08:17:22 pm
A jeśli chodzi o łuczników głównie HE ? Jakie zmiany ?
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Styczeń 22, 2008, 08:19:18 pm
Nukerzy i Tanki(jee nie ma to jak dodac po 5 dodatkach cos co powinno byc od C2) dostali boosta.A u lucznikow era troche przycmiona zostala przez nukerow ^^i
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: doman18 w Styczeń 22, 2008, 10:17:37 pm
Ochh NO , not  again... :/. A już myślałem że skończy się era nekronoobów i grać nim będą ludzie z głową :(. NCshit znów przegina pałę, pewnie koreańscy no life poskarżyli się że dagger/glad jest za trudny w prowadzeniu żeby nim ownować :P
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Kll w Styczeń 22, 2008, 10:23:00 pm
No i dobrze bo uber pro ownerzy lucznicy w koncu maja powod do narzekania. :evil: Szczegolnie podoba mi sie, ze ponoc full buffed nuker zadaje lucznikowi wiekszy dmg, niz full buffed lucznik jemu :D
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Siena w Styczeń 23, 2008, 12:43:49 am
No i dobrze, bo łucznik ma więcej hp xD
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Kll w Styczeń 23, 2008, 02:09:47 am
Wiem, ale w interlude to byla jakas pomylka, nie dosc, ze lucznik mial wieksza przezywalnosc to jeszcze mocniej bil :P
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Styczeń 23, 2008, 08:28:58 am
Jak wiadomo NCSoft co kronike wzmacnia jakąś klasę i osłabia inną. Chciałem się dowiedzieć jak to jest w CT1, proszę o konkretne przykłady. Pozdrawiam =]

- osłabienie resistów na magię
- zmiana działania frenzy i VRa
- nukerzy często missują
- wprowadzenie potionków z resistami na magię

Balans postaci jest ok. Full buffet archer party nie może być pewne zwycięstwa z full buffer nukers party i na odwrót.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Styczeń 23, 2008, 08:38:22 am
Dodam także wzmocnienie daggerów, w postaci przebalansowania Accuracy/Evasion i dodania sporej ilości CP (z 1600 na 2450 mi podskoczylo CP) oraz avoidowania skilli fizycznych.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Styczeń 23, 2008, 08:43:26 am
Jak wiadomo NCSoft co kronike wzmacnia jakąś klasę i osłabia inną. Chciałem się dowiedzieć jak to jest w CT1, proszę o konkretne przykłady. Pozdrawiam =]

- osłabienie resistów na magię
- zmiana działania frenzy i VRa
- nukerzy często missują
- wprowadzenie potionków z resistami na magię

Balans postaci jest ok. Full buffet archer party nie może być pewne zwycięstwa z full buffer nukers party i na odwrót.


lol, niedlugo nukerzy będą mieć skilla accuracy , albo hawkeye xD

IMO ta gra zaczyna być zbyt losowa.
Nuker powinien mieć stały, zawsze trafiający nuke, jedynie lucznicy i nożownicy powinni iść w farta (mając szanse zadać większy dmg niż nuker)
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Express w Styczeń 23, 2008, 08:48:16 am
Wy zdecydowanie przeginacie z tym archer pt vs nuker pt. Archerzy wygrywali, teraz nagle nukerzy będą mietli archerów, bo zmienili COŚ i nagle równowaga w kosmosie zostaje zachwiana. :P
Już nie wspomnę o tym, że wszystkie porównania robicie w boss jewelach i tak dalej. Ja tam się cieszę, że archerzy dostali lekki nerf, bo faktycznie byli przegięci, co nie znaczy, że nagle mają po plecach z nukami. :wink:
Archerzy mają mniejsze obrażenia, ale większą przeżywalność i stuna, a nukerzy robią damage. Proste. Nareszcie wszystko powinno być tak jak należy między tymi dwiema grupami.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Styczeń 23, 2008, 09:22:38 am
cieszę, że archerzy dostali lekki nerf

Archerzy nie dostali żadnego nerfa, biją tak samo jak w IL a nawet mocniej (wiekszy dmg ze stuna, counter buffy). Już w IL walka archer party vs nuker party była wyrównana. Zmiany w ct1 są ale nie debalansują. W sumie jedyny mocno odczuwalny nerf to destro ale on był przegięty w pve i musieli cos z tym zrobić.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Styczeń 23, 2008, 10:00:33 am
Prawde mówiąc, nerfując WM z LSów o połowe i robią normalny landrate w Seal of Blockade ta gra byłaby teraz zbalansowana wręcz idealnie :)
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Kll w Styczeń 23, 2008, 01:05:53 pm
o nerfie archerow mozna mowic w ct 1,5, ale to i tak przez dodanie resistow.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Fenrirus w Styczeń 23, 2008, 01:06:12 pm
Prawde mówiąc, nerfując WM z LSów o połowe i robią normalny landrate w Seal of Blockade ta gra byłaby teraz zbalansowana wręcz idealnie :)

Wm to dosc rzadki augment, jedyna przegieta racza jest seal of blocade. Pierwszy raz odkad gram w l2 widze w tej grze balans, party magow = party lucznikow. Nie da rady juz pojsc w pole party bez aktywnego healera. Obcieli frenzy, ale to akurat bylo bardzo przegiete. Boss jewele wrescie daja cos magom. Sztyleciarzom obcieli troche landing blowow, ale zwiekszy evasion i moga unikac skili fizycznych. Nawet tanki dostaly boosta, ale komu sie chce je expic do 78+

Nerf to archerzy dostana w nowej kronice, dance i song na bow resist :D
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Koszałek Opałek w Styczeń 23, 2008, 01:14:06 pm
(...) IMO ta gra zaczyna być zbyt losowa.
Nuker powinien mieć stały, zawsze trafiający nuke, jedynie lucznicy i nożownicy powinni iść w farta (mając szanse zadać większy dmg niż nuker)

Jedni stalego kopa a inni tylko szanse na to? To byloby przegiecie ;)
Mysle, ze jezeli faktycznie zwiekszy sie znaczenie czynnika losowego to bedzie po prostu ciekawiej.
Pojawi sie dodatkowa dawka adrenaliny i czasami o rozgrywce bedzie mogl decydowac lut szczescia - po prostu pieknie!
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Express w Styczeń 23, 2008, 01:16:27 pm
W zasadzie to o to mi chodziło, ale z tego wszystkiego aż mi się poplątały kroniki. :wink:
Tak czy siak, szkoda będzie patrzeć na swsa teraz, raczej będzie miał problemy ze znalezieniem fajnego pt na szybki exp. Dlatego właśnie wolę BD. :wink:
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Styczeń 23, 2008, 01:19:37 pm
Cytuj
Nerf to archerzy dostana w nowej kronice, dance i song na bow resist
Nie dokońca to jest jeszcze pewne, całe szcęście :P
Landrate daggerom spadł ? Ja bym powiedział, że wzrosł. Wg. info podobno po 70lvl wzrasta daggerom landrate blowów(przynajmniej tak kiedyś było napisane). No chyba, że liczymy landrate w kogoś na UE2
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Fenrirus w Styczeń 23, 2008, 01:26:55 pm
Ja robilem testy, przed ct1, dager w duelu jechal mnie jak chcial, walki w ch gdzie stalismy twarza w twarz bez uciekania, pierwszy moj duel w ct1 to wlasnie pojechanie dagera, a dokladnie pw 78+, do tej pory narzeka ze mu postac zjechali, landrate spadl napewno. W plecy pewnie nadal jest wysoki, ale ja plecami sie do dagera nie odwroce chyba ze mnie zmusi :D

Jeszcze co do zmian w ct1 to teraz czesciej wchodzi detarget aura flash, nawet glada jak podejdzie da sie pokonac
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Express w Styczeń 23, 2008, 01:33:21 pm
No nie jest pewne, ja to bym zrobił tak, żeby nie można było mieć jednocześnie songów/danców i buffów, wtedy to by nie zabiło takiego swsa na przykład, a i nie byłoby takiej tragedii. :wink:
Zresztą tak pewnie będzie, bo teraz taki archer na song of hunter + pani kitkat + focus, to trochę boli, zwłaszcza jak się death whispera doda i taniec. :P
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Fenrirus w Styczeń 23, 2008, 01:37:22 pm
No nie jest pewne, ja to bym zrobił tak, żeby nie można było mieć jednocześnie songów/danców i buffów, wtedy to by nie zabiło takiego swsa na przykład, a i nie byłoby takiej tragedii. :wink:
Zresztą tak pewnie będzie, bo teraz taki archer na song of hunter + pani kitkat + focus, to trochę boli, zwłaszcza jak się death whispera doda i taniec. :P

Czy ja wiem, czy az tak jak we wczsniesniejszych kronikach teraz kryty powyzej 3k to rzadkosc, chyba ze bijemy kogos kto nie ma bufkow.  :D
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Styczeń 23, 2008, 10:57:03 pm
i robią normalny landrate w Seal of Blockade ta gra byłaby teraz zbalansowana wręcz idealnie :)

Czytałem na blahu, że podobno w koreańskim L2 ten Seal ma normalny landrate, tylko to nasze L2 jest jakieś zbugowane w porównaniu do oryginału :P :P
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Hermit w Styczeń 24, 2008, 12:18:15 am
No bo wiesz retek taki zbugowany ,że ... Jakby się programiści z NCsoftu postarali to by mogli nawet l2j prześcignąć. No ale co zrobisz.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Styczeń 24, 2008, 12:29:23 am
Nie wiem co z tym Seal of Blockade, jakaś parodia jest...
Fenirus, powiem krótko. Subiektywne odczucia, w patch notes nie ma zmian i uważam, że ich więc nie ma. Subiektywnie mi się wydaje, że landrate wzrósł, Ci, że zmalał, czyli nic nie zrobili, tylko ja mam farta i Ty tez(co do dagger enemy) :P
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Styczeń 24, 2008, 01:04:12 am
i robią normalny landrate w Seal of Blockade ta gra byłaby teraz zbalansowana wręcz idealnie :)

Czytałem na blahu, że podobno w koreańskim L2 ten Seal ma normalny landrate, tylko to nasze L2 jest jakieś zbugowane w porównaniu do oryginału :P :P

Jest normalny bo oni mają już CT1,5. Zapewne u nas też zmniejszą land rate jak wyjdzie ten patch.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Lokken w Styczeń 24, 2008, 01:18:43 am
OL w CT1 za Seal of Blockade (ma go mniej niż 1% OL`ów) zapłacił ogromną cenę. Likwidacja buffów i heali dla ally, cała reszta seali jest nadal do dupy, DOTy miały być wzmocnione ale nadal zadają żałosny dmg. To naprawdę boli. W CT 1.5 dodatkowo nerfują Seal of Blockade i nadal passywnie nerfują jego buffy (nie dostaje buffów łączonych). GG NcSoft.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: DEfan w Styczeń 29, 2008, 11:59:19 pm
Ktory z lucznikow waszym zdaniem jest najslabszy w Kamael? Prosze o konstruktywna krytyke w miare mozliwosci.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Styczeń 30, 2008, 08:48:57 am
ŻADEN!
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Express w Styczeń 30, 2008, 09:52:14 am
Nie ma najsłabszych i najsilniejszych łuczników, tak jak nie ma najsłabszych i najsilniejszych daggerów, tanków, nuków, ale są różni i to w zasadzie bardzo.
Dlatego można powiedzieć, że najsłabszy będzie ten, który nie odpowiada Twojemu stylowi gry. Problem tkwi w tym, że nikt nie wie jaki styl gry preferujesz. :wink:
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: DEfan w Styczeń 30, 2008, 10:08:30 am
Kusi mnie PR ze wzgledu na ich mala liczbe na serwerze oraz poprzez ich swietny wyglad. Jednak ogladajac w necie pojdynki lucznikow, PR wypadal nadzwyczaj blado. Po opisie uzytkownika Marc1n wnioskuje ze gra on PR-em, a wiec prosze aby on wypowiedzial sie na temat swojej klasy(lub ktos inny doswiadczony), jak wygladaja pojedynki z lucznikami innych ras jesli chodzi o ct1
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Styczeń 30, 2008, 01:55:26 pm
Jeśli chodzi Ci o 1v1 na self-buffie to SR jest najlepszy(rapid fire).
Ale nie ma aż takich różnic - graj tym który Ci się podoba i tyle, popatrz na statystyki, skille itd. sam zdecyduj.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Express w Styczeń 30, 2008, 04:05:02 pm
Pojedynki z łucznikami innych ras to wyglądają tak:

1) Ciśniesz w stuna aż klawisz piszczy.
2) Modlisz się, żeby stun wszedł.

Teraz są trzy drogi.

3A) Tobie stun nie wszedł, ale Twojemu przeciwnikowi tak, masz nad głową gwiazdeczki. Generalnie masz tyle szans na wygraną ile wynosi prawdopodobieństwo, że Twój przeciwnik nie będzie miał krytyków, a Ty cały czas, przy założeniu, że będziesz w stanie się wybudzić.
3B) Żadnemu z was nie wszedł stun, walicie kolejnego.
3C) Lejecie się z regularów i błagacie wszystko co ponad głową o krytyki.

3A to już koniec drogi, 3B w zasadzie też, bo wszystko wraca do punktu 3A, czy to dla Ciebie czy dla Twojego przeciwnika, ewentualnie znowu do 3B, albo 3C. 3C to totalny fart nie ma co opisywać.

Tak generalnie prezentuje się walka dwóch archerów. Fakt, każdy ma jeszcze coś co może dodatkowo pomóc. PR ma szansę podziałać Fatal Counterem kiedy HP już naprawdę nisko zeszło, HE zwykle na początku ładuje snipe, w końcu to archer-archer, evansion i tak ma nie takiego porażającego więc z biegania na boki i unikania strzał nici. :P No a SR zarzuci wspomnianego RSa.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Fenrirus w Luty 05, 2008, 02:55:23 am
Nikt mnie nie przekona ze sr jest dobrym lucznikiem
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Luty 05, 2008, 08:58:05 am
Nikt mnie nie przekona ze sr jest dobrym lucznikiem

Counter rapid shot dla całego party ftw.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Luty 05, 2008, 09:29:15 am
Kusi mnie PR ze wzgledu na ich mala liczbe na serwerze oraz poprzez ich swietny wyglad. Jednak ogladajac w necie pojdynki lucznikow, PR wypadal nadzwyczaj blado. Po opisie uzytkownika Marc1n wnioskuje ze gra on PR-em, a wiec prosze aby on wypowiedzial sie na temat swojej klasy(lub ktos inny doswiadczony), jak wygladaja pojedynki z lucznikami innych ras jesli chodzi o ct1
PR jest u mnie na subie ze względu na jedną prostą rzecz. Uważam, że w ogronych, a przynajmniej dużych mass pvp jest archerem który daje najwięcej zabawy. Do małych PvP mam daggera, więc argumenty, że SR/HE rozwalą PR 1vs1 mnie nie przekonują. Tak, jest to prawda, tylko co to za przyjemnośc archerem na aż takie małe pvp chodzic. Za to na mass PR ze swoimi potężnymi cobądź krytami oraz Hexem robi dużo zamieszania.
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: Dev w Luty 06, 2008, 12:22:03 am
Damn... zepsuli mi SK w pvp :(((
Niby jest ten target lock ALE mass hate odnawia sie 30 sekund. Zwykly hate przecierpie bo on juz teraz ma power 3k i reuse 7 sekund, no a reuse drastycznie maleje przy buffach. Na buffach od pr0 pp marc1na hate reusowało się około 3-4 sekundy
Tytuł: Odp: CT1 a klasy
Wiadomość wysłana przez: acu91 w Luty 19, 2008, 12:56:51 am
Witam ;]
Chialbym cie spytac o pare rzeczy dotyczacyhc Kameala ale chodzi mi o nowa kronike nie o rase ;]
1. Jak zminil sie Ol Wc HE Sk  i Warlcok
2.Czy nadal warto grac Warolckie jak w c4.
3.Która z tyhc postaci najlepsza na Pvp i na Pve