/* * Patch for filter_var() */ if(!function_exists('filter_var')){ define('FILTER_VALIDATE_IP', 'ip'); define('FILTER_FLAG_IPV4', 'ipv4'); define('FILTER_FLAG_IPV6', 'ipv6'); define('FILTER_VALIDATE_EMAIL', 'email'); define('FILTER_FLAG_EMAIL_UNICODE', 'unicode'); function filter_var($variable, $filter, $option = false){ if($filter == 'ip'){ if($option == 'ipv4'){ if(preg_match("/(\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3})/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } if($option == 'ipv6'){ if(preg_match("/\s*(([:.]{0,7}[0-9a-fA-F]{0,4}){1,8})\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } if($filter == 'email'){ if($option == 'unicode' || $option == false){ if(preg_match("/\s*(\S*@\S*\.\S*)\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } } }
Mam pytanko, bo uslyszalem od znajomego plote, ze jak sie enchantuje cancel na chance, to za kazde +1 zdejmuje 1 buff wiecej. Chcialbym zweryfikowac te informacje, wiec prosze ktoregos z graczy o retaila o wypowiedz.
No co wy jak by nie można było silence można by było a cancel nie? o.OO.o porownywanie silence do cancel ... imo przesadziles ... cancel w walce z magiem to nie gf a silence tak ...
thx, a cancel mozna enchantowac owszem, a i przypomnialo mi sie, ze na abyssie dev mi jeszcze takie kity wciskal