Witaj
Gość

Wątek: Wrainxx  (Przeczytany 2735 razy)

  • Wiadomości: 20

  • Pochwał: 0

Wrainxx
« dnia: Grudzień 03, 2017, 05:38:43 am »
Więc skille BP wchodzą w większości z 99% szansą na mobach i full buffie.
Hold undead czasem nie wchodzi ale jak już wejdzie to trwa 2 minuty - to  chyba za dużo, chociaż nie wiem czy to coś zmienia:P
Dryad root wchodzi z 99% szansą i trwa 30 sekund
Trance również 99% szansy i 15 sekund.

Bishop jest w stanie zlurować obstawę i wyprowadzić ją w szczere pole, po czym reszta ekipy zabija bossa a obstawa nie wraca, lub wraca bardzo długo:P. Prawdopodobnie nie tylko bishop a każdy kto jest w stanie rzucić czar nie zadający dmg (np daggerzy lurem xD).
https://youtu.be/hKde_ZmnKKs
- już naprawione
- Anchor szansa na ludzia bez enchantów i dyesów na biżuteri S ok 36% [z gloomem i dark vortexem skacze do 49%[, czas trwania 30 sekund (wystarczy żeby zabić każdego xD) // Witamy na Interlude - Asgota
- Curse of Doom oh! szansa jest ...(62 na wejście/28 na mute???) i trwa 2 minuty na innych playerach Oo
- Curse of Abyss ... szansa jest tragiczna, ale tak samo trwa 2 minuty.
- Cursed Man - brak cd na skillach // Zrobione - Asgota

 
- Mew the cat i Kat the cat nie mają cd na skillach // Zrobione - Asgota
- Cubic się nie zastępują, jak rzucisz jednego to masz go póki nie zniknie;/. // Zrobione - Asgota
- Boxer i Mirage unicorn też nie mają CD na skillach // Zrobione - Asgota
- Magnus i Merrow unicorn działają normalnie.
- U mrocznych to samo, te z pierwszej profy bez CD, te z drugiej i trzeciej normalnie. // Zrobione - Asgota

- Mass block shield i WW od Cardinala 19%
- Dryad root od cardinala 0% szans na wejscie przy tatteosianie + mental shield + berserker spirit // Bo cardi nie rozwija tego skilla, ma go tylko z 1 klasy - Asgota
- Trance 3% szansy na wejscie (przy tatteosianie + mental shield + berserker spirit) to jest zdecydowanie za mało;/.
- Mass slow nawet jak pisze, że weszło to w graczy nie wchodzi.

WC:
- Szansa trafienia stunem od wc 99% / Szansa na wejscie stuna 11%
- Seal of biding 0% wiem wiem to tylko WC ale żeby 0? //Tak, skill z 1 klasy - Asgota
- Fear 16% 10s
- Dreaming Spirit 40% 30 sec.
OL:
- Seal of Binding 19% - dalej słabo
- Seal of silence 19%
- Fear 19%
- Seal of slow 25%
- Seal of Disease 29%
- Hammer crush 11% na wejście stuna.
Ten OL to ma jakieś bardzo małe szanse na tych ważnych debuffach;p

Chciałem sprawdzić jeszcze skille wymagające spell forców... ale niestety jak pytałem to już nikogo nie było. Ciąg dalszy sprawdzania skilli jutro:D.

Na 100 pterosaurów żadnego lsa czy full dropa (to akurat tylko mj ring ale nie poleciał xD)
Na 100 tyrków również żadnego lsa - a to już jest dziwne i złe wg. mnie - i żadnego full dropa - to mnie nie dziwi:P. - Ktoś dobrze napisał. Jest jeden tyrek co w ogóle nie dropi, a reszta ma drop przyzwoity.
Na 100 Uruka wypadło mi 28 tatteosianów i ani jedna broń - nie najgorzej, ale zeby bron s nie wyleciala nawet 1 na 100:/.
Na 50 Ketra Commander Tayr poleciała tylko jedna klata MA robe
Tyle na dziś:D.
Trzeba chyba trochę podkręcić drop z niektórych rb żeby chciało się je bić i o nie walczyć:D.
P.S. To straszne, ale jeden filmik z lurowania musiałem robić 3 razy bo restarty xD.


P.S.2. Action Mirillis nie współpracuje z waszymi plikami - gra się wiesza albo nie chce włączyć. A jest to program do nagrywania którego używam i bardzo lubię, więc szkoda mi go trochę;/.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2018, 09:06:21 am wysłana przez Asgota »


  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: 0

Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 03, 2017, 10:45:20 am »
zabiłem 1 tyrka i mi wypadł ls.. z nimi o tyle jest ciekawa sprawa ze tylko 2-3 dropia i powinny mieć zmienne miejsce respa czyli jak upadają 2 tyrki w podobnym czasie to zamieniają się miejscami i ten z którego nam wypadł ls już go nie dropi.


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 03, 2017, 12:49:31 pm »
Dzięki za repoprty, proszę uporządkuj to tylko tak jak napisałem Ci w PW.

Co do debuffów zaraz coś pozmieniam, więc będziesz mógł przetestować ponownie i zdać raport z tych które nie działają prawidłowo.

//Edit.
Ok Debuffki podkręcone można sprawdzić, fakt było troszkę za słabo.
Sprawdź jeszcze jak to się ma w C Grade biżuterii i C grade broni, możesz też rzucić okiem jak jest w B.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2017, 01:03:45 pm wysłana przez Asgota »



  • Wiadomości: 20

  • Pochwał: 0

Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 03, 2017, 09:18:24 pm »
To zaczynamy znów z debuffami:D:
Soultaker testowany na bp z tatteo +3 bez zerca i w Ma             //// Necro Testowany na SPS 52 lvl z C-Grade
- Silence 2%                                                            ////                 - Silence 4%
- Gloom 35%                                                           ////                 - Gloom 44%
- Anchor 11%                                                          ////                 - Anchor 27%
- Curse Of Doom 3%                                                ////                 
- Curse Fear 1% -  ...                                               ////                 - Cuse Fear 2%

Cardinal testowany na Soultaker z berserkerem i tateo +0
- Trance 5% Kiepsko:/

Dominator testowany na Carinale z tatteo +3 bez zerka i w MA    //// Overlord testowany na SPS 52 z c-grade
- Dreaming Spirit 5%                             ////               - Dreaming Spirit 3%
- Seal of Silence 0%                              ////                - Seal of Silence 1%
- Fear 0%                                             ////               - Fear 1%
- Seal of Slow 10%                               ////                - Seal of Slow 17%
- Seal of Winter 20%                            ////                - Seal of Winter 26%
- Seal of Binding 0%                            ////                 - Seal of Binding 1%
- Seal of Suspension 20%                    ////                 - Seal of Suspension 26%
- Seal of Disease 15%
Cały Dominator ma mało %:l

Doomcryer na tym samym Carinale
- Fear 0%
- Dreaming Spirit 1%
++ Warcryer 52 lvl z full buffem testowany na SPS 52 lvl z zerkiem i w c gradach
- Fear 2%
- Dreaming Spirit 4%


Jedziemy z low levelami
SPS testowany na full buffach kontra Warcryer na full buff bez zerka (i resistów z wyższych lvl) w C-grade
- Sleep 3%
- Cancel Niewiadomo jaki %, kasuje tylko kilka buffów i tak za każdym razem.

Różnica między C-grade a B-grade jest niwelowana, jeżeli zmienisz i broń i biżuterie, jeżeli zmienimy broń, a biżu zostanie to oczywiście % pójdzie w górę ale nie znacznie. Wypisane powyżej % muszą być poprawione :D.


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 03, 2017, 10:54:12 pm »
Pozostaje pytanie jaki masz "Full Buff" może zacznijmy od testów na czysto, czyli bez buffów...

Czyli robisz 2 postacie z tymi samymi lvl'ami i sprzętem, i bez żadnego buffa testujesz, możliwe że resisty są zbyt OP, dlatego są takie dziwne wyniki.



  • Wiadomości: 20

  • Pochwał: 0

Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 04, 2017, 12:07:48 am »
W takim wypadku musiałbyś znerfić magic barrier i mental shielda bo to jedyne resisty xD.


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 04, 2017, 12:18:20 am »
mental shielda
Dokładnie, może jest przesadzony, sprawdź bez buffów ;)



  • Wiadomości: 20

  • Pochwał: 0

Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 04, 2017, 01:12:22 am »
Necro 52 vs OL 52 w c grade bez buffa
- Fear 29%
-Gloom 54%
-Anchor 27%
-Silence 37%

OL 52 vs Necro 52 w c grade bez buffa
- Fear 24%
- Dreaming Spirit 48%
- Seal of Silence 24%
- Seal of Binding 24%
- Seal of Suspension 36%
- Seal of Gloom 21%
- Seal of Winter 36%


Bishop 52 vs Necro 52 w c grade bez buffa
- Sleep 57%
- Trance 57% jeżeli postacie są na tym samym levelu, kiedy necro miał 52 a bish 56 szansa podskoczyła do 64%


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 04, 2017, 01:20:41 am »
Powiem szczerze ze według mnie to wyglada Ok, zwłaszcza ze postacie są na tym samym lvlu.
Daj teraz sam mental shield, ciekaw jestem wyniku.



  • Wiadomości: 20

  • Pochwał: 0

Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 04, 2017, 03:28:12 am »
To jest straszne robić to tylko na dwóch kontach xD. Zrobie to jutro:>.


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 04, 2017, 08:32:44 am »
To jest straszne robić to tylko na dwóch kontach xD. Zrobie to jutro:>.

Spokojnie po Epikach możemy sobie zrobić mini mass pvp, zbierze się kilka osób i będziemy sprawdzać różne kombinacje.
Aktualnie sprawdzasz Mag vs Mag tylko



  • Wiadomości: 20

  • Pochwał: 0

Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 05, 2017, 12:21:24 am »
Uporządkowałem i zostawiłem to co wymaga poprawy:P.
Mówisz, że to wygląda ok i że sprawdzam tylko mag vs mag - tak bo oni mają debuffy xD. Jednak pamiętajmy, że zawsze biega się z mental shieldem, a te procenty bez mentala i tak wyglądają żałośnie - nic nie wchodzi, a z mentalem to już w ogóle pójdę zagrać łukiem albo daggerem. Mental dobrze obniża wg mnie. Bo obniżenie czegoś z 24% na 1% czy 2% to po prostu zbicie o +/- 20% czyli nie wiele. Samego Mental Shielda sprawdzić mogę, ale lepiej by się go sprawdzało przy większych %:>.


  • Wiadomości: 104

  • Pochwał: 0

Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 05, 2017, 11:31:40 am »
Zbicie czegoś z 24% do 1% to 96% A nie 20%.

Mental shield, resist shock zmieniają statystyk bazując na oryginalnych wartościach.

Czyli np majestic, jeżeli masz normalnie powiedzmy 50% szans że dostaniesz stuna z hammer crush to z majestic masz 25% A nie 0% bo 50% -50% to 25%...


  • Wiadomości: 17

  • Pochwał: 0

Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 05, 2017, 02:42:34 pm »
Na 100 tyrków również żadnego lsa - a to już jest dziwne i złe wg. mnie - i żadnego full dropa - to mnie nie dziwi:P.
U mnie przy 3 tyrku wypadł ls, także reczej drop działa.


  • Wiadomości: 101

  • Pochwał: 0

Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 05, 2017, 05:30:20 pm »
Według PMFUN 1/4049 więc zaokrąglając (w górę ) 0.004 :) na pole top a (nie interlude). Zwykłe LSy około 4% x15 to powinno lecieć z 6 na 10. A jak krysze wbijają tyrki?


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 05, 2017, 06:28:18 pm »
Pamiętajcie że PMFUN ma wiele i to naprawdę wiele z H5, będziemy mieli własny drop kalkulator i nim będziecie mogli się sugerować :)



  • Wiadomości: 20

  • Pochwał: 0

Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 06, 2017, 02:48:56 am »
Necro 52 vs OL 52 w c grade bez buffa         
///   Z Mental Shieldem
- Fear 29%   
///   3%
-Gloom 54%   
///   54%
-Anchor 27%   
///   27%
-Silence 37%   
///   6%

OL 52 vs Necro 52 w c grade bez buffa
/// Z Mental Shieldem
- Fear 24%   
///   2%
- Dreaming Spirit 48%   
///   5%
- Seal of Silence 24%   
///   2%
- Seal of Binding 24%   
///   2%
- Seal of Suspension 36%   
///   36%
- Seal of Gloom 21%   
///   16%
- Seal of Winter 36%   
///   36%


  • Wiadomości: 187

  • Pochwał: 0

  • Hollow's Power
Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 13, 2017, 03:46:41 am »
nie wiem po co tracisz czas na testowanie rzeczy które są w kodzie gry jasno opisane
asgota lub jego developer powinni doskonale wiedzieć o czym mówie

w core są odpowiednie matematyczne wzory zależne od twojego m.ataku i m.defu przeciwnika, różnicy lvlu twojego i przeciwnika, lub różnicy mlvlu debuffa a lvlem przeciwnika (dla większości debuffów, które mają takie zależności są odpowiednie linijki w kodzie łatwym do edycji plików)

dam tu przykład dla niewtajemniczonych, wzięty z plików h5, parę rzeczy jest innych (nowszych), ale zasada pozostaje ta sama

   
   <skill id="1201" levels="33" name="Dryad Root" enchantGroup1="1" enchantGroup2="1">
      <table name="#magicLvl"> 23 24 25 28 29 30 33 34 35 38 39 40 42 43 44 46 47 48 50 51 52 54 55 56 58 60 62 64 66 68 70 72 74 </table>
      <set name="isDebuff" val="true" />
      <set name="isMagic" val="1" /> <!-- Magic Skill -->
      <set name="magicLvl" val="#magicLvl" />
      <set name="power" val="80" /> <!-- Base Land Rate -->
      <set name="offensive" val="true" />
      <set name="basicProperty" val="MEN" />
      <set name="skillType" val="ROOT" />
      <set name="trait" val="HOLD" />
      <set name="lvlBonusRate" val="2" />
      <for>
         <effect name="Root" abnormalTime="30" val="0" abnormalLvl="1" abnormalType="root_magically" />
      </for>
   </skill>

pierwsze pogrubienie magic lvl czaru, drugie pogrubienie, czy to magiczny skill czy fizyczny, trzecie pogrubienie szansa wejścia bazowa, czwarte pogrubienie od czego ma zależeć dodatkowa ochrona przed danym debuffem (w tym przypadku men, większy men większa szansa resistu), piąte pogrubienie, z jakiej grupy debuffów jest dany skill, mamy root/silence/paralyze/bleed/itp, ostatnie pogrubienie, mnożnik różnicy lvli
teraz zobaczmy jak to wygląda w core (w mojej wersji z h5, większość uproszcze by było zrozumiałe)

                if (skill.isMagic())
                   {
                           mAtkModifier = target.getMDef(target, skill);
                           if (shld == SHIELD_DEFENSE_SUCCEED)
                                mAtkModifier += target.getShldDef();
                          
                           // Add Bonus for Sps/SS
                           if (bss)
                                   ssModifier = 4;
                           else if (sps)
                                   ssModifier = 2;
                           else
                                   ssModifier = 1;
                          
                           mAtkModifier = 14 * Math.sqrt(ssModifier * attacker.getMAtk(target, skill)) / mAtkModifier;
                          
                           rate = (int) (rate * mAtkModifier);
                   }

CZYLI: zanim rzeczy jak mental shield itp zostaną rzucone, jeżeli debuff jest magiczny (czyli bierze pod uwage mdef):
14 * pierwiastek z(mnożnik jakie ssy używamy * nasz m.atak) / podzielić na mdef przeciwnika

wtedy szansa na wejście np. roota wychodzi:
rate = (int) (rate * mAtkModifier);
bazowy landrate (podany w skillu, czyli 80) * wynik z powyższego

do tego dochodzi różnica lvlowa mnożona razy 2 (jak podano w skillu) przy wzorze na szanse:

           public static int calcLvlDependModifier(L2Character attacker, L2Character target, L2Skill skill)
           {
                   if (skill.getLevelDepend() == 0)
                         return 0;
                  
                   final int attackerMod;
                   if (skill.getMagicLevel() > 0)
                           attackerMod = skill.getMagicLevel();
                   else
                           attackerMod = attacker.getLevel();
                  
                   return skill.getLevelDepend() * (attackerMod - target.getLevel());
           }
jeżeli skill jest magiczny, liczy się różnica między magicznym lvlem skilla a lvlem przeciwnika, w innym przypadku level postaci rzucającej skilla (np takiego bleeda, sam lvl skilla nie jest ważny), do tego mnożone przez mnożnik różnicy, czyli w przypadku roota x2

czyli 2 * (74-79) = -10 - CZYLI -10% szansy jeżeli nieenchantowany root jest rzucany na przeciwnika lvl 79

do tego dochodzą limity szans na wejście debuffów (nie wiem jak jest w przypadku interlude, na h5 jest każdy debuff ma minimum 10% na wejście, maximum 90%)


wróćmy jednak do głównego kalkulatora szansy wejścia debuffów
14 * pierwiastek z(mnożnik jakie ssy używamy * nasz m.atak) / podzielić na mdef przeciwnika

nasz m atak i mnożnik ssu jest pod pierwiastkiem, więc szansa wzrasta dwukrotnie przy czterokrotnym wzroście m.ataku, jako że pierwiastek z 400 to 20, a pierwiastek z 1600 to 40, m atak wzrasta 4 krotnie, za to mnożnik tylko dwukrotnie

jeszcze raz powtórze, to są wzory pod h5, które mogą różnić się od interlude, tym bardziej zależy jaką wersję plików ma serwer, ale jeżeli asgota ma dostęp do core powinien mieć dojście do wzorów na szansę debuffów
Żadna z historii , jakie ludzie opowiadają o mnie,
nie zmieni tego faktu, kim naprawdę jestem.


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 13, 2017, 10:11:02 pm »
na Interlude nie ma limitu, jedziesz od 0 do prawie 100%, ale działa to tak jak mówisz.

Poza tym Mental był przesadzony, dostał nerf'a, można teraz przetestować Debuffki, Pamiętajcie że INT oraz MEN odgrywa tutaj duża rolę! także DYE są ważne! Do tego lvl postaci oraz buffy, jeżeli ktoś ma Mentala to zapewne też Empowera itd.
Pamiętajcie też że skille AOE muszą mieć mniejszą szansę niż single target, np Silence OL'a a Necro.



  • Wiadomości: 187

  • Pochwał: 0

  • Hollow's Power
Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 14, 2017, 08:04:48 am »
Pamiętajcie że INT oraz MEN odgrywa tutaj duża rolę!
z tym jest problem
z analizy core interluda którą robiłem niedawno (jakiegoś starego darmowego, może tego wina) wynika że sam MEN nie odgrywa żadnej roli oprócz zwiększania m.defa (po prostu funkcja która miała sprawdzać MEN targetu nie była zaimplementowana, ale jeszcze raz mówie, to tyczyło się jakichś starych plików, może w nowszych to jest)

do tego INT sam w sobie nie gra ŻADNEJ roli jeżeli chodzi o wejście debuffów, jedynie co robi to podnosi m.atak który dopiero wpływa na wynik i jest używany we wzorze na liczenie szansy wejścia

jeżeli miałbym komuś coś zasugerować do testowania, to sprawdzenie debuffów na przeciwniku przed i po zrobieniu dye na -10 men (tylko że po tej operacji trzeba zrobić w obu przypadkach ten sam m.def targetowi, by sam m.def nie wpływał na wynik)
to pozwoli na ustalenie czy MEN jako sama w sobie statystyka wpływa na wejście debuffa
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2017, 08:07:01 am wysłana przez Salamon »
Żadna z historii , jakie ludzie opowiadają o mnie,
nie zmieni tego faktu, kim naprawdę jestem.


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 14, 2017, 09:22:58 am »
Pamiętajcie że INT oraz MEN odgrywa tutaj duża rolę!
z tym jest problem
z analizy core interluda którą robiłem niedawno (jakiegoś starego darmowego, może tego wina) wynika że sam MEN nie odgrywa żadnej roli oprócz zwiększania m.defa (po prostu funkcja która miała sprawdzać MEN targetu nie była zaimplementowana, ale jeszcze raz mówie, to tyczyło się jakichś starych plików, może w nowszych to jest)

do tego INT sam w sobie nie gra ŻADNEJ roli jeżeli chodzi o wejście debuffów, jedynie co robi to podnosi m.atak który dopiero wpływa na wynik i jest używany we wzorze na liczenie szansy wejścia

jeżeli miałbym komuś coś zasugerować do testowania, to sprawdzenie debuffów na przeciwniku przed i po zrobieniu dye na -10 men (tylko że po tej operacji trzeba zrobić w obu przypadkach ten sam m.def targetowi, by sam m.def nie wpływał na wynik)
to pozwoli na ustalenie czy MEN jako sama w sobie statystyka wpływa na wejście debuffa

Tym tekstem chciałem ludziom zasugerować by robili dye...
INT działa tylko na M.atk i wspomaga debyffy w ich szancie na "wejście" - Sprawdzone info.
MEN skutecznie zmniejsza szanse na "wejście" debuffa - również sprawdzone info.
Nie są to jakieś drastyczne skoki w %% ale, wpływa to na nie...
A jak wiemy typowy mag to +4WWIT +4INT, -8MEN (lub -10MEN po taniości)
Podczas wczorajszej zabawy mogę stwierdzić że sam -8MEN zwiększa szanse na wejście debuffa ok. 5-10%, wszystko zależy od buffów itd. w danym momencie.



  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Wrainxx
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 11, 2018, 09:40:00 pm »
Wszystkie błędy z tego tematu zostały naprawione, Zamykam.