Witaj
Gość

Wątek: Atrybuty fire, water etc...  (Przeczytany 9065 razy)

  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Atrybuty fire, water etc...
« dnia: Marzec 04, 2010, 09:25:32 am »
Witam, w L2 grałem ostatnim razem na Inderlude i widzę że teraz na Hellbound się troszkę pozmieniało... Czy mógłby mi ktoś przybliżyć troszkę mechanikę tych enchantów na broń dający nam atak od danego żywiołu? Fajnie by było coś na kształt poradnika które są poprzypinane w tym dziale.
Proszę moją prośbę potraktować poważnie i nie wypisywać głupot typu "masz google to poszukaj".

Z góry dziękuje za potraktowanie mojej prośby poważnie.
Pozdro.


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

  • Trust Me , Run !
Odp: Atrybuty fire, water etc...
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 04, 2010, 11:12:41 am »
Atrybuty mozna przyznać do przedmiotów które są S grade lub wyższe. Wyklucza to tarcze, koszule i akcesoria.

W celu nadania atrybutu do broni lub części pancerza wymagane jest posiadanie atrybutu(kamień, perła, kryształ lub energii) Aby zdobyć artybuty gracze musza sie udać na obszary gdzie wystempują moby wysokiego lvl ( Isle of Prayer and Hellbound).
Stones – elementarne atrybuty można zwiększyć do 3 poziomu
Crystals – elementarne atrybuty można zwiększyć do 6 poziomu
Jewels –elementarne atrybuty można zwiększyć do 9 poziomu
Energies –elementarne atrybuty można zwiększyć do 12 poziomu

Przedmiot może posiadać tylko jeden atrybut danego typu, ale każdy kawałek pancerza mogą mieć różne atrybuty jakie zastosujemy do nich..

Cecha jest zastosowana przez podwójne kliknięcie na kamień, kryształ, klejnot lub energię znajdującego sie w twoim inventory..

Gracz wartości atrybutów moze zobaczyć w oknie statusu postać(Alt + T).

Atrybut na broń zwiększa siłę ataku tego atrybutu (obrazek poniżej po lewej). Z drugiej strony, na zbroję atrybutem zwiększa siłę obrony przeciwnym atrybut (obrazek poniżej po prawej). Na przykład, zbroja z kamieniem artybut wody zwiększa, odporności na ogień.

Kiedy aplikujesz atrybut istnieje szansa na porażke jednak niepowodzenie nie będzie powodować krystalizacji przedmiotów ani resetować poprzednią wartość atrybutu.

Gracze mogą wymieniać atrybut kamień na kamieni przeciwnego-atrybutu przy Attribute Master NPC . Ale proszę pamiętać, że tylko kamienie mogły być wymieniane. Crystals, jewels and energies nie mogą być wymieniane.

W celu dodania do innego atrybutu musisz udać sie do Attribute Master NPC w Aden i Rune aby anulować oryginalny atrybutu (nie jest związana z tym opłata). Kiedy oryginalny atrybutu zostanie usunięty z przedmiotu, nowy atrybutu może być zaaplikowany.

Do broni, moga być dodane tylko dwa atrybuty - Atrybut mocy broń i Atrybut mocy buff'ów. Jeśli broń atrybutów typu oraz buff atrybutów typu są takie same, broń będzie uzyskać silniejszy atak na mocy tego typu atrybutu. Jeśli broń atrybutów typu i rodzaju buff atrybutów są różne, tylko broń atrybutów będą stosowane. Dla zbroi, wszystkie związane z obroną atrybut buffs będą stosowane do tego w zbroi.


Nie wiem czy o takie coś chodziło ale to udało mi się znaleźć.


  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Odp: Atrybuty fire, water etc...
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 04, 2010, 03:29:03 pm »
no coś na ten kształt mi chodziło  :) z grubsza już mam jakieś pojęcia o co chodzi, dzięki.


  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: Atrybuty fire, water etc...
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 05, 2010, 12:29:32 am »
Atrybuty mozna przyznać do przedmiotów które są S grade lub wyższe.

Do top A armoru można wrzucać resisty więc nie tylko S.



W celu nadania atrybutu do broni lub części pancerza wymagane jest posiadanie atrybutu(kamień, perła, kryształ lub energii)...
Jewels –elementarne atrybuty można zwiększyć do 9 poziomu
Energies –elementarne atrybuty można zwiększyć do 12 poziomu


Do broni, moga być dodane tylko dwa atrybuty - Atrybut mocy broń i Atrybut mocy buff'ów. Jeśli broń atrybutów typu oraz buff atrybutów typu są takie same, broń będzie uzyskać silniejszy atak na mocy tego typu atrybutu. Jeśli broń atrybutów typu i rodzaju buff atrybutów są różne, tylko broń atrybutów będą stosowane. Dla zbroi, wszystkie związane z obroną atrybut buffs będą stosowane do tego w zbroi.


Takie rzeczy panie to tylko na L2j pewnie.
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...


  • Wiadomości: 327

  • Pochwał: 10

Odp: Atrybuty fire, water etc...
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 08, 2010, 02:57:13 pm »
Potwierdzam: to nie jest info z oficjala!

Na offie masz tylko:
xxx sone (do 60/150 włącznie)
xxx crystal (do 120/300 włącznie) (armor/broń)

Zarówno w broni jak i armorze może być maksymalnie jeden atrybut. Broń daje dodatkowy dmg, zbroja zmniejsza dmg otrzymywany z danego atrybutu(ale nie zwiększa pdefa).

Generalnie gdy do broni włożymy holy to będziemy robić większy8 dmg undeadom (holy weak point), ale mniejszy aniołom (holy resist) etc :P

Whtever walks in my heart,
Will walk alone...


  • Wiadomości: 841

  • Pochwał: 3

Odp: Atrybuty fire, water etc...
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 18, 2010, 11:59:11 am »
stony do holy da sie wydropic czy tylko wymienić za dark ?


  • ******
  • Wiadomości: 1045

  • Pochwał: 10

Odp: Atrybuty fire, water etc...
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 18, 2010, 12:03:25 pm »
da sie wydropic. www.pmfun.com  warto zajrzec.
Cytuj
Gimnazjaliści moderatorami forum. To smutne.

Cytuj
serv na max 2-3h mam all +16 i co dalej


  • Wiadomości: 841

  • Pochwał: 3

Odp: Atrybuty fire, water etc...
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 18, 2010, 12:35:10 pm »
to przez glupi tekst zasłyszamy gdzieś na czacie że się nie da
thx


  • Wiadomości: 147

  • Pochwał: 0

Odp: Atrybuty fire, water etc...
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 06, 2011, 12:58:49 pm »
a jaki dodać atrybut do dynasty bowa dla silver rangera? chodzi mi o taki atrybut który byłby dobry do expa. słyszałem też, że każdy atak skilla odpowiada jakiemuś żywiołowi [Hurricane (ofensywny skill Dark Elfa: Storm Screamer) jest atakiem typu Wind] i dodanie w tym wypadku do broni atrybutu Wind, będzie najlepsze.


  • Wiadomości: 841

  • Pochwał: 3

Odp: Atrybuty fire, water etc...
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 06, 2011, 01:38:24 pm »
a jaki dodać atrybut do dynasty bowa dla silver rangera? chodzi mi o taki atrybut który byłby dobry do expa. słyszałem też, że każdy atak skilla odpowiada jakiemuś żywiołowi [Hurricane (ofensywny skill Dark Elfa: Storm Screamer) jest atakiem typu Wind] i dodanie w tym wypadku do broni atrybutu Wind, będzie najlepsze.

jeżeli do expa to holy będzie dobry, a co chodzi o pvp to zależnie od tego pod jaki żywioł będziesz skile ench, jeżeli chcesz robić pod duel to nawet do końca holy możesz ładować


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Atrybuty fire, water etc...
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 06, 2011, 04:58:29 pm »
jeżeli do expa to holy będzie dobry, a co chodzi o pvp to zależnie od tego pod jaki żywioł będziesz skile ench, jeżeli chcesz robić pod duel to nawet do końca holy możesz ładować
Tylko nie przypomina sobie, żeby można było enchantować skille na Divine lub Dark.
Ale jak ktoś jest bogaty i stać go na 2 bronie - exp i pvp, to czemu nie.
A co o Silver Rangera - większość Elfów opiera się na magii Wody, więc tą drogę bym wybrał. (Dark Elfy wiatr a ludzie ogień).
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • Banned
  • Wiadomości: 78

  • Pochwał: 2

  • I saw, u die!
Odp: Atrybuty fire, water etc...
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 06, 2011, 05:18:20 pm »
jeżeli do expa to holy będzie dobry, a co chodzi o pvp to zależnie od tego pod jaki żywioł będziesz skile ench, jeżeli chcesz robić pod duel to nawet do końca holy możesz ładować
Tylko nie przypomina sobie, żeby można było enchantować skille na Divine lub Dark.
Ale jak ktoś jest bogaty i stać go na 2 bronie - exp i pvp, to czemu nie.
A co o Silver Rangera - większość Elfów opiera się na magii Wody, więc tą drogę bym wybrał. (Dark Elfy wiatr a ludzie ogień).
Yyy, ale jak to ma się do łucznika? :o


  • Wiadomości: 147

  • Pochwał: 0

Odp: Atrybuty fire, water etc...
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 06, 2011, 05:27:17 pm »
ktoś mi napisał, że skile łuczników są bez żywiołowe, bo to w zasadzie same stuny i inne seven arrow'y. czy to prawda? jeżeli tak, to chyba rzeczywiście wkładać atrybut który jest mało popularny.


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Atrybuty fire, water etc...
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 07, 2011, 06:28:09 pm »
ktoś mi napisał, że skile łuczników są bez żywiołowe, bo to w zasadzie same stuny i inne seven arrow'y. czy to prawda? jeżeli tak, to chyba rzeczywiście wkładać atrybut który jest mało popularny.
Może i są bezżywiołowe, ale masz możliwość enchantowania ich na jeden z żywiołów - Fire, Water, Earth lub Wind. Jak pisałem - nie ma możliwości enchantu na Divine lub Dark

Yyy, ale jak to ma się do łucznika? :o

No ja odpowiadałem/dopowiadałem na tego posta.

jeżeli do expa to holy będzie dobry, a co chodzi o pvp to zależnie od tego pod jaki żywioł będziesz skile ench, jeżeli chcesz robić pod duel to nawet do końca holy możesz ładować

A mowa była o Silver Rangerze, który wydaje mi się, że jest łucznikiem?

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2011, 06:30:07 pm wysłana przez MastJedi »
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;