Witaj
Gość

Wątek: Zamknięcie działu Targowisko  (Przeczytany 3595 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 3535

  • Pochwał: -666

  • Antropomorficzna personifikacja
Zamknięcie działu Targowisko
« dnia: Kwiecień 01, 2012, 07:56:44 pm »
Witam wszystkich.

Niestety w związku z otrzymaniem roszczeń od strony firm Innova oraz NC West zmuszeni jesteśmy zamknąć działy "Targowisko" poszczególnych serwerów oficjalnych. Zażądano również zadośćuczynienia na rzecz utraconych zysków przez owe firmy.

Wszyscy użytkownicy, którzy skorzystali z możliwości wymiany/sprzedaży przedmiotów w dniu jutrzejszym otrzymają ban na forum oraz ich informacje (IP, adres e-mail) zostaną przekazane powyższym spółkom.

Osoby zainteresowane szczegółami zapraszamy pod link:
http://www.lineage2.com.pl/docs/NCsoft.html

Pozdrawiamy,
Załoga lineage2.com.pl

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 01, 2012, 08:00:18 pm wysłana przez Kamal »


  • ******
  • Wiadomości: 1752

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 01, 2012, 08:16:57 pm »
Myślę, że skończy się na banie forum. W sumie to + ile forumowych płaczków odejdzie :D. A wątpię, że wyciągną jakieś konsekwencje większe, tym bardziej że obie firmy na raz się rzuciły. Opłacało się grać legalnie i nie handlować niczym! Jaki płacz jutro pewno będzie, żeby nie banowali konta  :bump:
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)


  • *******
  • Wiadomości: 2088

  • Pochwał: -1

Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 01, 2012, 08:18:00 pm »
Polo przeczytaj wszystkie szczegoly, tzn wejdz na strone  :D.



  • *******
  • Wiadomości: 2148

  • Pochwał: 7

  • Cynizm, nihilizm, sarkazm i orgazm.
Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 01, 2012, 08:19:07 pm »
Żegnam się zatem, jako że kiedyś sprzedałem konto, prawdopodobnie dostanę bana.
"Oto i on, boski prototyp,
Mutant który nigdy nie wszedł do masowej produkcji,
Zbyt pokręcony by żyć i zbyt rzadki by umrzeć."


  • *******
  • Wiadomości: 2088

  • Pochwał: -1

Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 01, 2012, 08:22:09 pm »
Btw jak sprzedawalem wiecej niz 1 konto to dostane bana na dluzej :(?

@rickert
Nie wiesz to co chodzi to shhh.



  • ******
  • Wiadomości: 1752

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 01, 2012, 08:24:14 pm »
Żegnam się zatem, jako że kiedyś sprzedałem konto, prawdopodobnie dostanę bana.

Kto mi teraz będzie rozdawać + za free ;(
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)


  • *******
  • Wiadomości: 3535

  • Pochwał: -666

  • Antropomorficzna personifikacja
Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 01, 2012, 08:24:22 pm »
Ban jest permanentny.


  • Wiadomości: 675

  • Pochwał: 1

Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 01, 2012, 08:38:38 pm »
Kilka osób na forum straci cheć życia. a szkoda. Tak sie fajnie hejtowało.

na razie chodzi by poinformować dużą ilość osób, szczególnie, że tym razem uczestnictwo za darmo, więc jak pisałem, nawet forumowi prosi mogą się popisać swoim skillem w "nabijaniu" : )


Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 01, 2012, 08:47:54 pm »
Ciekawe co bedzie z Salem. ;(


  • Wiadomości: 675

  • Pochwał: 1

Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 01, 2012, 08:51:42 pm »
chyba wiesz jak takie sprawy załatwiaja Rosjanie  :oops:

na razie chodzi by poinformować dużą ilość osób, szczególnie, że tym razem uczestnictwo za darmo, więc jak pisałem, nawet forumowi prosi mogą się popisać swoim skillem w "nabijaniu" : )


  • *******
  • Wiadomości: 2207

  • Pochwał: 12

  • And The Heavens Shall Tremble
    • gOOoogLe
Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 01, 2012, 08:54:24 pm »
Juz mnie w pracy wkrecili, tutaj nie dam sie nabrac :)


  • ******
  • Wiadomości: 1752

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 01, 2012, 08:56:17 pm »
Juz mnie w pracy wkrecili, tutaj nie dam sie nabrac :)

Pochwal się jeszcze jak :D? Może powiedzieli, że masz dziś wolne :D?
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)


  • *******
  • Wiadomości: 2207

  • Pochwał: 12

  • And The Heavens Shall Tremble
    • gOOoogLe
Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 01, 2012, 09:03:44 pm »
Juz mnie w pracy wkrecili, tutaj nie dam sie nabrac :)

Pochwal się jeszcze jak :D? Może powiedzieli, że masz dziś wolne :D?

W skrocie, zrobilem cos czego nie wolno robic, a ze w tym miejscu znajduja sie kamery, powiedziano mi, ze akurat dzisiaj przyjechal dyrektor i ogladal z nich poglad :) Szczegolow nie bede zdradzal :P Zapowiadala sie dosc kiepska sytuacja, bo mam z nim juz na pienku, a sa planowane zwolnienia w tym miesiacu :)

btw kamal dosc dobry i przemyslany pomysl :)


  • Wiadomości: 987

  • Pochwał: 10

  • Masz problem? Napisz!
Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 01, 2012, 10:43:56 pm »
Witam wszystkich.

Niestety w związku z otrzymaniem roszczeń od strony firm Innova oraz NC West zmuszeni jesteśmy zamknąć działy "Targowisko" poszczególnych serwerów oficjalnych. Zażądano również zadośćuczynienia na rzecz utraconych zysków przez owe firmy.

Wszyscy użytkownicy, którzy skorzystali z możliwości wymiany/sprzedaży przedmiotów w dniu jutrzejszym otrzymają ban na forum oraz ich informacje (IP, adres e-mail) zostaną przekazane powyższym spółkom.

Osoby zainteresowane szczegółami zapraszamy pod link:
http://www.lineage2.com.pl/docs/NCsoft.html

Pozdrawiamy,
Załoga lineage2.com.pl
Wiem, że pewnie nie podejdziecie do tego zbyt restrykcyjnie bo serio, to tylko zabawa.
Gdyby jednak jakiś mod/ad myślał o przekazywaniu danych to może to forum kosztować dużo więcej niż nie przekazanie. GIODO się kłania  8)

P.S.
Zapomniałbym, przecież dziś Prima Aprilis  hahaha
A może by wrócić na oficjal :)


  • Wiadomości: 790

  • Pochwał: 2

Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 01, 2012, 10:46:31 pm »
Haha ja sie złapałem :D:D
Currentyl Lineage 2 essence
server red - "ScovY

retired Dragon Network
Infinity x5  - "RobinHood (sold) and many others..


  • ******
  • Wiadomości: 1752

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 01, 2012, 10:49:19 pm »
Ja na początku też  :D
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)


  • ********
  • Wiadomości: 1968

  • Pochwał: 1

Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 01, 2012, 10:58:31 pm »
Ciekawe co bedzie z Salem. ;(
Spoko, zostało mi jeszcze kiladziesiąt tysi z l2justice, to ich poopłacam.
Nie udzielam pomocy przez PM...


  • *******
  • Wiadomości: 2148

  • Pochwał: 7

  • Cynizm, nihilizm, sarkazm i orgazm.
Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 02, 2012, 06:56:18 am »
Ciekawe co bedzie z Salem. ;(
Spoko, zostało mi jeszcze kiladziesiąt tysi z l2justice, to ich poopłacam.

 hahaha
"Oto i on, boski prototyp,
Mutant który nigdy nie wszedł do masowej produkcji,
Zbyt pokręcony by żyć i zbyt rzadki by umrzeć."


  • Wiadomości: 817

  • Pochwał: 0

  • eat my sh1t
Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 02, 2012, 03:58:11 pm »
Aerith - saggi 78
Nanaki - gh 78
Celes - swm 79
rpg club x5 - gh 85
rpg club x15 - mm 85

the end


  • *******
  • Wiadomości: 3535

  • Pochwał: -666

  • Antropomorficzna personifikacja
Odp: Zamknięcie działu Targowisko
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 02, 2012, 04:32:15 pm »