Witaj
Gość

Wątek: Party, Vitality i XP zmiany, Mentoring System  (Przeczytany 25616 razy)

  • Wiadomości: 36

  • Pochwał: 10

Party, Vitality i XP zmiany, Mentoring System
« dnia: Grudzień 01, 2011, 10:04:59 pm »
Party, Vitality i XP

Zmiany w Vitality i XP

Vitality


Wcześniej każda postać miała własne Vitality. Teraz Vitality jest współużytkowanie przez wszystkie postacie znajdujące się na tym samym koncie. Niezależnie którą postacią będziesz grał, będziesz miał ograniczoną pulę Vitality  przyznaną na tydzień i zużywaną przez wszystkie postacie.

Vitality będzie uzupełniane regularnie  przy każdej konserwacji serwerów raz w tygodniu. Vitality nie będzie się odnawiać, gdy będziesz w mieście lub wylogowany.

Możesz użyć pięciu Vitality items na tydzień.  Mają one też wpływ na cotygodniowy limit Vitality, na uzupełnienie i napełnienie mikstur. Na takie przedmioty jak  Birthday Cakes nie mają wpływu na cotygodniowy limit.

Cztery lvl Vitality przestały istnieć . Teraz jeśli istnieje jakakolwiek ilość Vitality postać ma przyrost XP 200%. Zlikwidowano nagrodę Vitality z RB. Vitality herbs zostały usunięte z gry.

Podczas polowania, jeśli posiadasz jakąkolwiek  ilość Vitality wzrasta szansa na wypadnięcie z moba Weapon Pouches, Armor Pouches, i Enchant Pouches. Grając w party z graczami posiadającymi Vitality ta szansa się zwiększa.

Recommendation system jest taki sam jak poprzednio jedyną zmianą jakiej dokonano to zmniejszenie liczby rekomendacji z 20 do 5 dziennie.

Nevit’s Blessing system został usunięty z gry . Nevit’s Blessing interfejs zniknoł, a Priest of Blessing nie sprzedaje już itemów Nevit. Nevit's Hourglasses zostały usunięte po wejściu  Goddess of Destruction, a gracze zamian dostaną 50% bonus XP. Wszystkie pozostałe  przedmioty Nevit , które postać posiada zostają, ale ich efekty mogą zostać zmienione.

Nevit's Voice zwiększa teraz lvl Recommendation  o 10 i daje 100.000 adena.

Zmiany w XP

Maksymalny poziom postaci wzrósł z 85 do 99. Ilość XP potrzebna od poziomu 20 d0 85 została zredukowana.
Postać na poziomie 84 lub niższym nie będzie miała XP i SP za zabicie potwora, który jest o 11 lvl wyższy lub niższy od poziomu gracza. Postać na poziomie 85 lub wyższym otrzyma karę do XP/SP  za zabijanie mobów  o co najmniej  3 lvl wyższe lub niższe od poziomu postaci. Kara wzrasta proporcjonalnie do różnicy poziomu.


Mentoring System


Mentoring System jest nowym systemem w Lineage2. Jest to system, którym klasa przebudzonych nagradza  postacie na poziomie 84 i niższym, przez podpisanie umowy między opiekunem a podopiecznym. Postacie które podpiszą umowę, aby zyskać jak najwięcej z tej umowy muszą być zalogowane w tym samym czasie.

Korzyści

Zarówno Opiekun jak i podopieczny otrzymują automatycznie  Buff jeśli oboje są zalogowani.
- Mentee's Cheer: Opiekun otrzymuje ten buff gdy podopieczny się zaloguje. Buff  zwiększa o 10%  XP/SP
- Mentor’s Rune: Podopieczny dostaje ten buff gdy opiekun się zaloguje. Buff daje 200% większy XP i SP, jak również 1 lvl  Melody buffs , który zwykle rzuca Iss Enchanters.
Trzeba pamiętać że  nie można otrzymać tych buffów gdy podopieczny  ma (nie wiem czy dobrze to zrozumiałem) subklasy  albo przełącza się na subklasę.
Tekst orginalny „Please note that Mentees cannot receive this buff when they are playing a subclass.“

Opiekunowie mogą pomóc w szybszym zdobywaniu lvl przez podopiecznych i zdobywać nagrody. W szczególności na poziomie 40,  50, następnie na każdym kolejnym, Mentorzy otrzymują Mentee’s Marks do skrzynek pocztowych. i mogą wymienić je na różne przedmioty u Mentoring Helper NPC

Kwalifikacje

Aby zostać mentorem, postać musi być na poziomie 85 lub wyższym i być Przebudzonym. Podopiecznymi są postacie, które są  między poziomem 40 a 84, posiadający Mentee Certificate, który otrzymują na 40 lvl w Exploration Pack, dzięki Path to Awakening. Postacie które osiągnęły lvl 40 i zmieniły klasę przed wejściem GoD certyfikatu nie dostaną.


Kontrakty Mentoring

Mentor może mieć trzech podopiecznych w tym samym czasie. Podopieczny może mieć tylko jednego opiekuna.

Panel interfejsu Mentoring jest w zakładce Mentoring w oknie Friend Manager.
Ta karta widoczna jest tylko dla graczy którzy kwalifikują się na opiekunów i podopiecznych, którzy posiadają umowę Mentoring

Mentor może zaprosić wybranego gracza wpisując jego nik, i zostaje wysłane zaproszenie do wybranego gracza czy ten chce mieć opiekuna.. Tak jak opiekun ma prawo wyboru tak i podopieczny może wybierać opiekunów.

Zarówno opiekun jak i podopieczny może zerwać umowę w każdym czasie. Kiedy umowa zostanie anulowana opiekun nie może zawrzeć nowej umowy z nowym podopiecznym, musi poczekać siedem dni. Podopieczny po zerwaniu umowy nie ma kary i może podpisać umowę z nowym Opiekunem natychmiast.

Rozstanie

Kiedy  podopieczny osiąga poziom 85 i zmieni klasę na Awakening, i związany był umową. Dopiero po upływie pięciu dni od uzyskania klasy Awakening,, może zostać opiekunem. Podopieczni mogą wymienić Mentee Certificates na 40 Proofs of Graduation u Mentoring Helper NPCs,
Proofs of Graduation można wymieniś na itemy R grade u NPC mistrza swojej rasy.


Newbie Experience

Doświadczenie początkujących.

Start nowej postaci  jest śmiesznie prosty, gra zastała tak zaplanowana  że zdobycie wyższych lvl, zbroi, broni adeny aż do 40 lvl jest dziecinną zabawą. Odbywa się to na zasadzie prowadzenia gracza poprzez serię quest, która zawiera samouczek a także wprowadzenie do historii  Goddess of Destruction

Newbie Guides nadal pozostaje w grze ale jego rola przestała mieć znaczenie, można go znaleźć tylko  w Talking Island Village, Gludin i Gludio.. Nawet nie trzeba z nim rozmawiać aby otrzymać  newbie buffs. wystarczy stać w zasięgu jego działania a buff automatycznie zostaną rzucone.

Kiedy postać osiągnie poziom 49 otrzymuje przewodnik do plecaka.  Gracz znajdzie tam wszystko czego potrzebuje, dobre lokacje na szybki EXP listę questów jeśli istnieje dla każdego poziomu postaci. Na poziomie 85 gracz dostanie nowy przewodnik, który zawiera informacje na temat odpowiednich lokacji do polowania aż do 99 lvl.


System wymiany party


Jest to nowy system w grze ,  aby ułatwić graczowi znalezienie party, a liderom party nowego gracza. System na prośbę gracza, lub lidera party automatycznie sprawdza poziom i klasę postaci i szuka istniejącego party zgodnego z poziomem i klasą gracza jakiego grające party potrzebuje do grania.

Szukanie party


- Po zalogowaniu się do gry , pojawi się małe okno Matching Party, animacja załadunku i przycisk  Stop. Tak długo jak to okno jest otwarte , jesteś w kolejce i zostaniesz automatycznie umieszczony w party, gdy w party dostępne będzie miejsce.
- Aby wypisać się z kolejki kliknij przycisk Stop. Okno zniknie.
- Aby dołączyć do kolejki ponownie otwórz okno kliknij Start/Stop Automatic Party Search
- W przypadku kiedy system znajdzie dla Ciebie party, okno Matching Party zamieni się na wniosek party, znajdziesz tam informacje o party jej lokalizacji, na co polują i jaką rolę masz do odegrania.
- Jeśli przyjmiesz zaproszenie party zostaniesz automatycznie teleportowany do lidera party. System daje trzy minuty i automatycznie dokonuje zamiany. Chyba że lider party zrobi to od razu. Kiedy postać odejdzie Ty wchodzisz na jej miejsce

Wymiana członka party

- Tylko lider party może rozpocząć proces wymiany członka party.
-W miejscu członka party , kliknij na ikonę w prawym górnym rogu nik postaci w oknie party.
To będzie znak że chcesz wymienić członka party na osobę o podobnym poziomie i klasie. .pojawi się Matching Party okno  załadunku z przyciskiem Stop
- Gdy system znajdzie pasującą postać, Matching Party zniknie i pojawi się okno zapraszające gracza do party.. Jeśli gracz odrzuci zaproszenie, pojawi się wiadomość systemu w oknie czatu. Aby kontynuować poszukiwanie musisz powtórzyć całą czynność od nowa.
- Jeśli gracz przyjmie zaproszenie, gracz zostanie teleportowany do lidera party. Pojawi się nowe okno mówiące że został odnaleziony i wymiana nastąpi automatycznie w przeciągu 3 minut. Lider party ma możliwość wymuszenia wymiany, niezależnie od czasu i czy gracz podmieniany nadal jest w party, klikając na przycisk Immediate Replacement

Po wymianie wszyscy członkowie party otrzymają byffy
-Momentary Invincibility: Invincible for 10 sec
- Increased Concentration: Wzrost  Exp.  3%  przez 10 min

System wymiany partii nie może być stosowany w następujących sytuacjach:

- Na obszarze RB
- Jesteś obszarze w którym nie można się summonować np HB
- jesteś w instanced dungeon na czas
- Jesteś zarejestrowany do Battleground
- bierzesz aktywny udział w PvP

Tłumaczenie źródło http://www.lineage2.com/en/

//Acid - Plusik.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2011, 07:20:50 pm wysłana przez Belgarion »


  • Wiadomości: 116

  • Pochwał: 0

Odp: Party, Vitality i XP zmiany, Mentoring System
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 03, 2011, 11:59:51 am »
- Jesteś w unsummonable(nie wiem co to za obszar :D) obszarze.
Obszar w którym nie można się summonować np HB.

Inny słowy póki Kard na CORE nie zostanie Hero dopóty CORE nie wolno nazywać dead serwerem.
[/quote]


  • Wiadomości: 18

  • Pochwał: 0

Odp: Party, Vitality i XP zmiany, Mentoring System
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 03, 2011, 02:31:41 pm »
Czy ma ktos informacje w jaki dzien restartuje sie vit?


  • Wiadomości: 23

  • Pochwał: 1

Odp: Party, Vitality i XP zmiany, Mentoring System
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 07, 2011, 10:16:19 am »
[Mentoring System[/b][/size][/color]

Kwalifikacje

Aby zostać mentorem, postać musi być na poziomie 85 lub wyższym i być Przebudzonym. Podopiecznymi są postacie, które są  między poziomem 40 a 84, posiadający Mentee Certificate, który otrzymują na 40 lvl w Exploration Pack, dzięki Path to Awakening. Postacie które osiągnęły lvl 40 i zmieniły klasę przed wejściem GoD certyfikatu nie dostaną.


a ja znalazłam cos takiego:  http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=220937

czyli jak dostac certyfikat na ucznia jesli 40 lvl wbilismy przed GOD:) troche na około ale zawsze:) zwłaszcza dla postaci 70+ moze byc przydatne:)

przetlumacze najwazniejsze w skrocie:

1. potrzebna nam bedzie postac ktora nie zmienila jeszcze 2 profesji na tym samym koncie co postac na ktorej chcemy miec certyfikat (mozemy uzyc juz istejaca postac)
2. wyleweluj alta do 38 lvl i zrob 2 profesje
3. jak tylko zmienisz profesje wyloguj sie i zaloguj sie na postac na ktorej chcesz miec certyfikat
4. odwiedz www i wybierz prezent z 40 lvl
5. bedzie mozna odebrac prezent na postaci na ktorej aktualnie jestes u Dimensional MErchanta.
Trzeba pamietac zeby miec wystarczajaco duzo miejsca w inventory, inaczej nie uda nam sie wyjac prezentu


Sama tego nie robilam, ale podobno dziala:)


edit: obecnie na NA vit restartuje sie w srody
« Ostatnia zmiana: Grudzień 07, 2011, 01:06:38 pm wysłana przez RYZIA »
Lonia StS85/DA79/BD80/Tyrantka78 (Naia Serwer) => GOD healer


  • Wiadomości: 160

  • Pochwał: -5

  • Bezczynni nie dokonują podbojów
Odp: Party, Vitality i XP zmiany, Mentoring System
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 02, 2012, 09:35:16 am »
Jak wlasciwie dziala wymiana Certyfikatow na Diplomaty 
Rozmumiem ze ten Mentee Certifikat wymieniamy za 40 Diplomatyow ? te diplomaty mozemy wymienic na Weapon / Armor R grade.
Pytanie : Ktora postac musi osiagnac 86+ lvl Mentor czy uczen (zeby mozna bylo wymienic Mente Certyfikat) , czy moze obie postacie moga wymienic ten papier na Diplomaty ?

tylko z tym mam problem.







  • Wiadomości: 6

  • Pochwał: 0

Odp: Party, Vitality i XP zmiany, Mentoring System
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 10, 2012, 02:32:43 pm »
Czyli jeżeli dobrze zrozumiałem Mentora można mieć dopiero od 40 lvl?? po zmianie proff na II


  • Wiadomości: 521

  • Pochwał: 0

Odp: Party, Vitality i XP zmiany, Mentoring System
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 10, 2012, 05:44:07 pm »
Wiele zależy od serwera na którym grasz. Na Innova Core posiadanie mentora jest możliwe pd 1 lvlu,  na serwerach NCSoftu z tego co wiem od 40