Spectral Dancer
Droga Rozwoju:
Dark Elf Fighter -> Palus Knight -> BladeDancer -> Spectral Dancer
Charakterystyka Postaci:
BladeDancer / Spectral Dancer -
Profesja ktorej glównym zadaniem jest
supportowanie(wspomaganie) czlonkow swojego party poprzez dance (Dance of Warrior, Dance of
Mysctic, etc), na pvp czesto nie ograniczamy sie tylko do dawania dancow, gramy jako second
dd w pt oraz w razie potrzeby BResujemy es/cardi, meduzujemy enemy kiedy znajdziemy sie dostatecznie blisko.
BladeDancer daje tez mnostwo frajdy w pvp 1v1/1vX, support i dd w jednym, ktos kiedys powiedzial, ze jeden frag nabity na sd jest jak 20 fragow nabitych na magu/luczniku...i rowniez sie z tym zgadzamPodstawowe statystyki postaci:
STR 41
DEX 34
CON 32
MEN 26
WIT 12
INT 25
Zalety Spectral Dancera:+Dance na kazda okazje a co za tym idzie, przydatnosc w kazdym pt
+Wysoki p.atk oraz atk.spd
+Dosc odporna postac zarowno na magow jak i fighterow (dzieki pasywnemu magic resistance oraz
knight armor mastery)
+Profesja dosc dobra w pvp, jesli tylko wiemy jak oraz posiadamy odpowiedni sprzet
+Postac bardzo ciekawa, moim zdaniem najciekawszy support zaraz po EE
Wady Spectral Dancera:-Mala ilosc hp, maly speed
-Postac ciezka do opanowania, BD to nie tylko "buffbot"
-Postac droga jesli chodzi o end game EQ
Opis Skilli + enchant Skilli:
Dance (Buffy): Dance of Fury - 15% atk.spd (Enchant++Cost)(Skill uzyteczny)
Dance of Fire - 35% crt.dmg (Enchant++Cost)(Skill uzyteczny)
Dance of Warrior - 12% p.atk (Enchant++Cost)(Skill uzyteczny)
Dance of Inspiration - 4 accuracy(Enchant++Cost)(Skill uzyteczny)
Dance of Vampire - przywraca 8% zadanego melle dmg jako nasze hp (Enchant++Cost)(Skill uzyteczny)
Dance of Mystic - 20% m.atk (Enchant++Cost)(Skill uzyteczny)
Dance of Concentration - 30% cast.spd (Enchant++Cost)(Skill uzyteczny)
Dance of Siren - 100% m.crt rate (Enchant++Cost)(Skill uzyteczny)
Dance of Light - +20 holy attri (Enchant++Cost)(Skill uzyteczny)
Dance of Aqua Guard - +30 water resist (Enchant++Cost)(Skill uzyteczny)
Dance of Earth Guard - +30 earth resist (Enchant++Cost)(Skill uzyteczny)
Dance of Alignment - +30 dark oraz holy resist(Enchant++Cost)(Skill uzyteczny)
Dance of Blade Storm - Zwieksza resist na luk o 99 tym samym zmniejszajac m.atk o 99% na 15 sekund. (Enchant++Time)(Skill uzyteczny)
Dance of Berserker - Odpowiednik zerka2 (+atk.spd/p.atk/cast.spd/m.atk/speed -p.def/m.def/evasion)(Skill uzyteczny)
De-Buffy: Poison Blade Dance - Zwyczajny pison AOE, zjada 63hp/tick, trwa 30sekund (Enchant++Chance)(Skill Bezuzyteczny)
Freezing Strike - Zmniejsza speed o 20% trwa 1 min (Enchant++Chance)(Skill Bezuzyteczny)
Power Break - Podstawowy debuff zmniejszajacy p.atk o 23% na 30 sekund (Enchant++Attack pod CB/Chance pod PvP)(Skill uzyteczny)
Hex - Podstawowy debuff zmniejszajacy p.def o 23% na 30 sekund (Enchant++Attack pod CB/Chance pod PvP)(Skill uzyteczny)
Poison - poison na 1 target, zjada 63hp/tick trwa 30 sekund(Skill Bezuzyteczny)
Arrest - unieruchamia przeciwnika na 10 sekund (Enchant++Chance)(Skill uzyteczny)
Demonic Blade DAnce - Aoe debuff zmniejszajacy p.atk oraz m.atk o 30% na 15 sekund (Skill Bezuzyteczny)
Sting - zadaja dosc spory dmg oraz zjada 63hp/tick, trwa 30 sekund (Enchant++Chance)(Skill Bezuzyteczny)
Dance of Medusa - AoE debuff petryfikujacy enemy w poblizu (Enchant++Chance do GFinal,++Time od GEpilogue)(Skill uzyteczny)
Self-Buffy: Defense Aura - odpowiednik shielda2, dajacy 12% p.defa.
Attack Aura - odpowiednik mighta2, dajacy 12% p.atk.
Deflect Arrow - 24% resist na luk oraz 12% resist na kusze.
Skille Pasywne: Dual Weapon Mastery - dodaje 129 p.at gdy uzywany duali (Enchant++Swiftness)
Heavy Armor Mastery - dodaje 50 p.defa oraz zmniejsza przyjmowany crt dmg o 15%
Magic Resistance - zwieksza nasz m.def o 119 (Enchant++power)
Focus Mind - zwieksza regen mp 5mp/tick (Enchant++power)
Health - zwieksza poison/bleed resist o 20 (Enchant++Bleed resist)
Wisdom - zwieksza resist na root/sleep oraz mental ataki (Enchant++mental attacks)
Inner rhytm - zmniejsza konsumpcje many przez dance o 10% (Enchant++power)
Dodatkowe Skille Pasywne z lvl 82/83 Fighters Will - zwieksza p.atk o 100 oraz atk.spd o 10%, zodatkowo 19 crt rate oraz skill p.atk gdy jest odpalony(trigger)
Archers Will - zwieksza accuracy o 8 oraz range o 50, dodatkowo 19 crt rate oraz skill p.atk gdy odpalony(trigger)
Protection of Rune - zwieksza m.def o 15%, dodatkowo 1k m defa oraz 20 resistu na kazdy zywiol gdy odpalony(trigger)
Protection Elemental - zwieksza resist na wind/earth/water/fire o 20, oraz resist o kolejne 20 gdy odpalony(trigger)
Protection Alignment - zwieksza resist na holy/dark o 20, oraz resist o kolejne 20 gdy odpalony(trigger)
Skille z subclass jakie powinnismy wybrac to: Haste z warriora, celestial z enchantera oraz pasywny focus z jakiejkolwiek subkiSprzęt:
- PVP/PVE1-20
ARMOR: Common top No-Grade
Bron: Common top No-Grade
Bizuteria: Common top No-Grade
Dodatki: Shirt No-Grade
20-40
ARMOR: Common top D-Grade
Bron: Common top sword/dagger D-Grade
Bizuteria: Common D-Grade
Dodatki: Shirt D-Grade
40-52
ARMOR: Plated Lether Set, reszta common top C-Grade
Bron: common C-Grade duale lub raid*raid+4 (4% atk.spd)
Bizuteria: Common C-Grade
Dodatki: brak
52-61
ARMOR: BW Heavy Set/Zubei Heavy Set
Bron: Common B-Grade duale lub tsu*tsu+4/tsu*sls+4
Bizuteria: Common B-Grade
Dodatki: brak
61-76
ARMOR: Tallum Heavy Set lub Majestic Heavy Set ew. Common A-Grade Set
Bron: Kesh*Kesh+4 (8% atk.spd) lub common Damascus*Tallum Blade
Bizuteria: Common A-Grade
Dodatki: Shirt A-Grade+4+CP + Belt A-Grade z weight Capacity
76-80
ARMOR: IC Set+6 / Moirai Hveay Set dla ubogich (foundation itemy mile widziane)
Bron: Dynasty / Icarus Dual Sword+4++ / DB++ / Dynasty / Icarus Bow+F
Bizuteria: AQ / Zaken / Baium / Tezza / Antharas / Dynasty Jewels
Dodatki: S-Grade Shirt+4+CP + Belt S-Grade z weight Capacity
84+
ARMOR: Vesper Hvy Set (foundation itemy mile widziane)
BRON: Vesper Dual Sword+4 / Vesper Bow+F (chyba ze mamy jakiegos db+16 lub icarusa/dynasty+10)
- OLY(CB)ARMOR: Foundation Vesper Hvy Set
Bron: Vesper Dual Swords+4 / Icarus/Vesper Bow+Foc, AS+Haste
z opcja PVP
Bizuteria: Full Boss Jewels Set, najlepiej+5/6
Dodatki: S-Grade Shirt+4+CP + Belt S-Grade z weight Capacity
DYE:
- DYE czysto pod PVE:Spokojnie mozemy pozwolic sobie na +5str +4dex -9con
- DYE czysto pod PVP:Na pvp zakladamy +5str -5Con, pozwoli nam to osiagnac niezly DPS przy nie wielkiej utracie hp
(na oly zmieniemy na zestaw dye podany ponizej)
- DYE czysto pod OLY:Idealne dye na cb to +5str -5dex oraz +4wit -4int
Czemu -5dex a nie -con? na olimpiadzie nie mamy mozliwosci odnawiac naszego hp (poza
drainowaniem poprzez wlasciwosci zakena/antharasa oraz dance of vampire), tak wiec
praktycznie kazdy punkt hp jest wazny (Talisman of Life Force restoruje hp do full, tak wiec
i tak jest lepiej miec wiecej hp)
Atrybuty w broni:
- PVP:wind/earth/holy/fire pod open pvp
- PVE:Holy jako ze wiekszosc mobow ma holy weakness
- OLY:Wind/Fire to 2 sensowne opcje, z racji tego ze sd nie posiada na to resistu (pamietajmy jednak o resistach w armorze)
(Od Freya tylko i wylacznie EARTH w dualach z racji tego ze daje nam to dodatkowybonus do labdrate medusy)
Atrybuty w armorze:
- PVP/PVE/OLY:2x fire(60/120)
3x water(60/120)
2x earth(60/120)
3x wind(60/120)
2x dark(60/120)
3x holy(60/120)
PVE:
1-20 - okolice wioski startowej
20-30 - Elven Ruins + exp z kamy i laby
30-40 - w okolicach death pass + exp z kamy i laby
50+ Cementery/Forsaken Plains lub na leechu w mage pt
58+ praktycznie tylko pt ew. jakies slabe katy/necro jesli mamy gw+wc buff
PVP:
- Small Scale PVP(2vX/9v9):Naszym podstawowym zadaniem jest utrzymanie dance w pt, w przerwach pomiedzy dancowaniem
gramy jako second DD, eliminujac w pierwszej kolejnosci robe userow (grajac ofc na 1 target w
pt) Gdy enemy bp oraz ee zostanie zabity, zajmujemy sie rootowaniem berserkerow.
Przed pvp waro ustalic, ze sws agruje daggerow a bd rootuje zerkera)
Jesli mamy do czynienia z mage party, agrujemy bp/ee oraz bijemy ich, powinnismy tez pamietac o ich hexowaniu.
Jesli pvp odbywa sie w zwarciu to caly czas pamietamy o rzucaniu Dance of Medusa (nie robimy tego na slepo, staramy sie trzymac blisko naszego bp oraz ee)
Nie mozemy tez zapomniec o Resowaniu bp/ee w przypadku gdy oboje zgineli.
(Od GF bardzo czesto czlonkowie pt traca buffy, zwracamy szczegolna uwage czego komu brakuje)
- Mass PVP:Na mass pvp podobnie jak na small scale pvp utrzymujemy dance, bijemy robe/light userow, oraz agrujemy daggerow, rootujemy zerkera
Przed pvp waro ustalic, ze sws agruje daggerow a bd rootuje zerkera)
Jesli mamy do czynienia z mage party, agrujemy bp/ee, hexujemy oraz bijemy ich
Jesli dojdzie do wymieszania sie obu grup to rzucamy Dance of Medusa. (podobnie jak na smale scale pvp, nie rzucamy meduzy na slepo, staramy sie znalesc w jak najwiekszej grupie enemy)
(Od GF bardzo czesto czlonkowie pt traca buffy, zwracamy szczegolna uwage czego komu brakuje)
- PVP 1v1:1v1/DC/CH buffs
vs Magowie:-sps: darujemy sobie meduse i cancel, wrzucamy tylko hexa i bijemy z luku, nie ma najmniejszego problemu dopoki nie dostaniemy cancela na haste/dw
-sorc: dokladnie tak samo jak w przypadku sps, problemem moze byc fire vortex ale w wiekszosci przypadkow sorkowie uzywaja bustera po vortexie
-necro: zabijamy summona z luku i biegniemy do przeciwnika, na range ok. 50+ uzywamy medusy, jesli wejdzie to cancelujemy, po 2 min na pewno nie bedzie mial juz buffa, rootujemy i bijemy dualami, jesli nie wejdzie meduza to tez jako ze jestesmy w close range probujemy roota oraz bijemy dualami
-sh: tylko hex i bijemy z luku na max range
vs Daggerzy:-caly czas kontrolujemy target, nie dajemy sie obiec, wrzucamy stinga (skill fizyczny w light userow wchodzi w 80%) nastepnie medusa i cancel, jesli zresistuje to odpalamy UD, jesli bedzie na tyle glupi aby nas tankowac na ud to + dla nas, po 30 sec zostanie bez MP, jesli ucieka to bijemy go drainami, po UD probujemy kolejny raz medusa, uzywamy jej po bluffie pomiedzy trickami, jesli weszla to cancelujemy, po medusie wrzucamy stinga i bijemy drainami
(jesli dagger jest na hide, uzywamy poison blade dance i demonic blade dance aby cancelowac hide)
vs Destro:-uciekamy tak dlugo jak to tylko mozliwe, w miedzy czasie wrzucamu freezing strike (z bronia magiczna++wchodzi dosc ladnie) kiedy juz do nas dobiegnie wrzucamy meduse, jesli weszla to cancel, jesli nie to UD (troche bieganie, 30 sec ud i frenzy dobiega konca) stojac na UD bijemy as pvp, po frenzy z buffem czy bez destro nie stanowi problemu
vs Tyrant/Glad:-freezing strike, hex i kite'ujemy z lukiem, jesli mamy do czynienia z gladem i jakims cudem do nas dobiegnie to medusa (musimy wyczuc moment aby nie oberwac TSS) w glada medusa wchodzi jak w maslo, cancelujemy, po cancelu wrzucamy hexa i dobijamy dualami
vs Lucznicy:-wrzucamy hexa do skutku, nastepnie bladestorm i bijemu lukiem (z buffem an accuracy, archers willem, aq i baiumem oraz dance of inspiration raczej nie mamy problemu z trafianiem o ile nie jest na UE)
vs Krasnale/WL/Summonerzy:-podobnie jak w przypadku glada, freezing strike i kite'ujemy do momentu az do nas dobiegna, wtedy wrzucamy meduza (po stunie) cancel hex i bijemy dualami
vs Tank:-PK/HK: tutaj bedzie ciezko, ciezko jest wyczuc moment w ktorym mozemy uzyc meduzy, jesli mamy do czynienia z HK to przez pierwsza minute cancelujemy panterke, nastepnie tanka, jesli dostaniemy slama, sciagamy go talismanem, tank bez buffa nadal jest ciezki do zabicia jednak sam tez nie robi dmg, uzywamy UD jesli nasza meduza zostanie przerwana lub nie wejdzie, oczywiscie bijemy as do czasu odnowienia sie medusy
Olimpiada(Class Based Games):
- Sprzet/Skille/Enchant Skilli:Aby miec jak najwieksze szanse na wygrana powinnismy posiadac nauczone wszystkie skille z lvl
82/83.
Enchant skilli, medusa +15 Time obowiazkowo, bardzo wysoko enchantowany hex/pb oraz Dual Weapon
Mastery
Duale...zalezy jak bardzo rozwiniety jest server, jaki sprzet posiadaja twoi przeciwnicy,
Dynasty/Icarus/vesper+4
Sprawa z Armorem wyglada nastepujaco:
IC SET+6>Dyna Set+3/4
Dyna Set+6>IC set+6
Foundation IC set+6>Dyna set+6
Moirai hvy set+3/4>IC/Dyna+6
Vesper hvy set>all
Dodatkowe bronie potrzebne nam na CB:
-AS+Haste z opcja PVP
-DB+Focus+++ lub Dynasty/Icarus/Vespr bow+Focus
Dodatkowe przedmioty potrzebne nam na CB:
-Talizmany (crt dodging/crt reduction/reflection/maximum clarity/life
force/divine protection/ViolentHaste)
Dodatkowe sety potrzebne nam na CB:
-DC Robe Set
Aktywne Augmentacje potrzebne nam na CB:
-Reflect Damage
-Heal
Pasywne Augmentacje potrzebne nam na CB:
-Pasywny Might lub Focus w luku oraz dualach
- Taktyki:NA KAZDY TALIZMAN ORAZ AUGMENTACJE POWINNISMY MIEC ZROBIONE MACRO
System Buffowania:
1. npc buff: haste/dw/acu/ww/zerk
2. self buff: deflext arrow
3. Zakładamy SOES'a z BTB i uzywamy defense aura/attack aura lub nobless'a az do skutku, gdy wejdzie uzywamy heala z augmentacji
4. Zakladamy Hell Knife'a z Mental Shieldem i uzywamy defense aura/attack aura lub nobless'a az do skutku
5. Uzywamy Talisman of Maximum Clarity (dzieki czemu nie stracimy MP na dance)
6. Dance: Fury/Fire/Warrior/Vampire/Concentration/Mystic/EarthGuard/Anlignment/AquaGuard
7. Uzywamy Talisman of Reflecion (kolejne klikniecie macro spowoduje sciagniecie tego
talismanu.
8. Zakladamy Talismany: of Life Force, Critical Reduction, Divine Protection, Critical Power
9. Uzywamy Augmentacje: Reflect Damage
Start walki:
Walke rozpoczynamy od oddania 2-3 strzalow z luku
Pamietaj o zmianie broni na duale i uzyciu medusy w odpowiednim momencie tj. range ~50+
a) Jesli zadnemu z was nie wejdzie meduza......oddalamy sie od przeciwnika na pewna odleglosc, probujemy wrzucic hexa (Enchantowany na +Attack dodatkowo zadaje spory dmg) Gdy debuff wejdzie zaczynamy bic przeciwnika dualami do momentu az odnowi sie meduza, jesli weszla, patrz pkt "b"
Jednak bardzo rzadko zdarza sie aby przeciwnik jeszcze zyl po reuse meduzy
b) Jesli przeciwnik dostanie meduze......Jesli jest to meduza+15 time, mamy ok. 1min30sec na cancelowanie przeciwnika, po uplywie tego czasu robimy full redance i oddalamy sie na max range, zakladamy luk i po zejsciu meduzy zaczynamy bic (darujemy sobie hexa, teraz liczy sie kazda sekunda) kite'ujemy tak dlugo jak to tylko mozliwe aby zostawic przeciwnikomi jak najmniej czasu, bez buffa praktycznie nie jest w stanie zadac zadnego wiekszego dmg, wiec oczywistym jest ze bedzie probowal uzyc meduzy, niestety w tym przypadku nic mu to nie da, wygrywasz na DMG po 5 min. walce
dlatego tak waznym jest aby zadac troche dmg na starcie walki.
Przebieg walki wyglada nastepujaco:
(start walki 0:00 -> hex/hit run hit run 0:10 -> Meduza na przeciwnika 0:15 -> schodzi Meduza 2:15 -> zyskujemy kolejne sekundy kite'ujac przeciwnika 2:3x -> dostajemy Meduze 4:3x -> schodzi Meduza, jesli przeciwnik jest troche ogarniety na 1-2sec przed koncem meduzy zacznie uciekac, prawdopodobnie odpali Bladestorma luk UD z talismanu, Ty zrob to samo
przerzuc defense aura/deflect arror, mystic/conc i probuj zadac jeszcze jakis dmg drainujac bronia magiczna.Jesli natomiast przeciwnik zrobi to samo tj. na poczatku tez bedzie probowal zadac dmg (jesli zobaczysz ze zaklada luk, wrzucaj Blade Storma) i kite'uj go lukiem (Jesli tez odpalil BS'a biegnij do niego z meduza) jesli wejdzie, rob to co opisalem wyzej, jesli to Ty dostaniesz meduze czytaj nizej.
c) Jesli Ty dostaniesz meduze......Od razu jak tylko zejdzie meduza wrzucamy bladestorma i biegniemy do przeciwnika probujac go zmeduzowac (jesli zamiast luku bedzie uzywal magicznej broni, wrzucamy talisman of divine protection) Jesli za drugim razem tez nie wejdzie to niestety nie mamy juz szans na wygrana, jesli wejdzie...przerzucamy fury dance i zaczynamy bic AS z PvP, zostawiamy ok. 30 sec na rebuff (defense aura/attack aura/deflect arrow/mental shield oraz dance) kiedy przeciwnikowi zejdzie medusa powinnismy stac
na range ok. 600 z bronia magiczna, kite'ujemy przeciwnika uzywajac draina (dlaczego drain a nie luk? bez DW w najleszym przepadku nasz kryt bedzie rowny dmg ktory robimy drainem) Jesli przciwnik Cie zmeduzuje, a moze tak tez zrobic, jest to wtedy koniec walki, wygra ten ktory zrobil wiecej dmg, wszystko zalezy ile dmg zrobiles na poczatku walki (moze sie zdarzyc ze oboje wystartujecie na bladestormie, dobrze jest wtedy miec hexa/pb enchantowanego na attack, przy +20++ zadaje spory dmg)
jesli Twoje hp jest na krytycznie niskim poziomie uzyj talisman of life force po uprzednim zmeduzowaniu przeciwnika, w zwarciu jest to mozliwe lecz bardzo ryzykowne, wyjatek to celestial shield (zakladasz talisman na 30 sec przed uzyciem)
Z reguly ten komu wejdzie meduza jest na lepszej pozycji, jednak nie jest 100% skazany na
przegrana.
Olimpiada(Open Oly):
vs EE:ww/haste/zerk/dw/acu walke rozpoczynamy bedac przy ee, uzywamy meduze gdy tylko sie zatrzyma aby wrzucic nam debuffa, jesli wejdzie cancelujemy daggerem, po ok 1:40 robimy redance i bijemy dualami, gdy tylko zejdzie meduza uzywamy agro,
jesli bedzie uciekam, zakladamy luk i bijemy tym samym cofajac sie od niego aby byc na wikszym range, jesli bedzie podchodzil zakladamy duale i bijemy dualami, musimy pamietac caly czas o uzywaniu agro, hexa mozemy uzyc tylko na poczatku, jesli meduza nie wejdzie po prostu
bijemyvs Daggerzy:ww/haste/dw/acu/guidance zakladajac ze walke rozpocznie na hide, biegniemy do rogu boxa uzywajac aoe skilli (poison blade dance i demonic blade dance) gdy go zdehideujemy lub gdy sam wyjdzie z hide uzywamy residential shock immunity i meduze zaraz po tym jak uzyje bluffa, jesli wejdzie po prostu cancelujemy, jesli jest taka potrzeba podczas meduzy mozemy sie podhealowac, po medizue bijemy skillami obszarowymi oraz stingiem, zawsze jakas szansa jest
vs Destro:ww/haste/acu/dw/might walke rozpoczynamy na ud z talismanu oraz residential shock immunity, uzywamy meduze po jego stunie, jesli wejdzie cancelujemy, po meduzie trzymamy go na range bijac lukiem, jesli meduza nie weszla po prostu biegamy te 20 sec, nie ma dramatu jesli nie wejdzie za pierwszym razem, ale gdy nie wejdzie tez za drugim nasze szanse drastycznie maleja.
vs Nukerzy:haste/ww/acu/dw/might walke rozpoczynamy bedac przy nukerze, meduze uzywamy po jego detargecie, jesli wejdzie gf dla nas, cancel i po meduzie agro i bijemy jesli nie wejdzie to niestety nie bedziemy mieli mozliwosci sprobowac drugi raz
vs Tanki:pk/hk ww/haste/acu/dw/zerk walke rozpoczynamy na ud z talizmanu i residential shock immunity, pierwsza meduze uzywamy na summona (jesli wejdzie tez na tanka to dobra nasza) druga meduze uzywamy na tanka, uzywamy jej po pierwszym stunie, jesli nie wejdzie to po prostu biegami az sie zreusuje, gdy juz w koncu wejdzie cancelujemy do momentu az summon sie odmrozi, wtedy przerywamy cancelowanie tanka i zabijamy summona, wracamy do cancelowania tanka
po meduzie bijemy lukiem, wszystko zalezy od tego jak walka rozlozy sie w czasie, czesto zdarza sie ze wygramy taka walke na dmg
vs Zerker:dh/haste/zerk/acu/ww walke rozpoczynamy na ud z talismanu bedac przy zerkerze przed startem walki, wrzucamy meduze, jesli wejdzie cancelujemy po meduze po prostu bijemy, musimy tylko uwazac na eye for eye, jesli nie weszla meduza odpalamy ud i czekamy az meduza sie odnowi, cancelujemy ud i odpalamy residential shck immunity biegniemy do zerkera i uzywamy meduze gdy bedziemy dostatecznie blisko
jesli dostaniemy disarma, po prostu trzymamy sie blisko zerkera aby nie dac sie rushowac
vs Archerzy:ww/haste/dw/acu/guidance wrzucamy hexa odpalamy bladestorma i bijemy lukiem, najlatwiejszy przeciwnik dla bd na oly
vs Tyrant/Glad:ww/haste/dw/acu/might walke rozpoczynamy na ud z talismanu, uzywamy meduze gdy jestesmy dostatecznie blisko, jesli nie weszla mozemy tylko uciekac czekajac na reuse meduzy i modlic sie aby nie siadaly krytyki ze skilli ;p
gdy meduza sie odnowi uzywamy jej ponownie, jesli nie wejdzie to jest to koniec walki dla nas, jesli wejdzie to cancelujemy i healujemy sie aug gdy tylko sie odnowi, po meduzie bijemy h2h.
vs SWS:haste/ww/acu/dw/zerk wrzucamy hexa i po prostu bijemy lukiem, meduza nie jest konieczna ale mozna sprobowac
vs WC/OL:ww/haste/acu/dw/zerk walke rozpoczynamy bedac blisko przeciwnika, uzywamy meduze i jesli wejdzie to cancelujemy, jesli nie to odpalamy ud z talismanu ew. swojen ud i czekamy na reuse meduzy, ponawiamy probe, po cancelu i meduzie wrzucamy hexa i zabijamy dualami
vs slh:ww/haste/acu/dw/zerk walke rozpoczynamy od uzycia bladestorma, jesli slh nie ogarnie to po prostu go ukradnie co daje nam instant wina, jesli nie uzyje steala divinity po prostu bijemy lukiem
Tricki, ciekawostki oraz porady:
- Co zrobić by nie byc przecietnym BD:-Po pierwsze duzo checi, wielu z was pewnie mysli jak "cos" co ma 4k hp i nie jest "rasowym" dd moze zabijac?
-Odrobina wiedzy dot. tej klasy i "poprawne" jej prowadzenie.
-Poprawny set-up sprzetu & Dye, zadnych dye +5con czy hp duali i nm setow
-Ciagle rozwijanie swojej postaci (gear, OE skille)
-Mocno OE Duale, Luk, Armor Set, Jewels Set (tak juz jest w tej grze, ze lepszy sprzet daje przewage, ale nie tylko...)
-OE Skille, w obecnych czasach i przy obecnych lvl, pb/hx/arrest +20 to minimum
Kilka filmikow z udziałem SD:
SD CB by SilvyDeBie -
http://www.filefront.com/17329587/L2-2010-09-28-Video-x264.avi/SD CB by SilvyDeBie -
http://www.filefront.com/17377459/L2-2010-10-10-Video-x264vfw.avi/9v9 by SilvyDeBie -
http://www.filefront.com/17413357/L2-2010-10-20-Video-x264vfw-enmity-9v9-aden.avi/Turnpoint 4 by SilvyDeBie -
http://www.filefront.com/10096642/extinction.aviTurnpoint 6 by SilvyDeBie -
http://www.filefront.com/12185114/radiance.avi9v9/9v18 by Wolto -
http://www.bloodbros.lt/wolto-may-2010/9v27 by Dory -
http://www.bloodbros.lt/baium-massacre/9v9/9vX by Dory -
http://www.filefront.com/14469987/unleashed.avi/9v9/9vX by Dory -
http://www.filefront.com/14561517/unleashed2.avi/9v9/9vX by Dory -
http://www.filefront.com/14562455/unleashed3.avi/9v9 by Dory -
http://www.filefront.com/14754085/unleashed4.avi/9v9 by Dory -
http://www.filefront.com/14754253/unleashed5.avi/Baium 7.12.2010 by Pellegri -
http://www.filefront.com/17618389/baium7.12.2010.avi/Baium/Antharas by Pellegri -
http://www.filefront.com/9935589/baium_antharas_01.04.08.wmv<3 troche praktyki i mozemy zdzialac wiele...
Bardzo fajny poradnik. Otrzymujesz 2 plusy Gratulacje!
/Fro